Page 8 of 18

Posted: Wednesday 19/07/2006 12:40
by Albert
Això de la R10 fa pinta de ser algo definitiu, perquè li han assignat número de línia, estan canviant els mapes... Com queda la R1 ara? El final el posen a L'Hospitalet o a Molins de Rei? Encara circulen els Mataró-Aeroport (antics) fins a Molins? A la R4 Sud es va notar bastant que els de Sant Feliu tenien més trens...

Posted: Wednesday 19/07/2006 13:26
by entfe001
Danzig wrote:sembla que alguns maquinistes de la R2 han fet vaga, perquè alguns trens no han passat quan els hi tocava :evil:
I de la Ca2 >:(

Posted: Wednesday 19/07/2006 14:55
by aarongilp
entfe001 wrote:
Danzig wrote:sembla que alguns maquinistes de la R2 han fet vaga, perquè alguns trens no han passat quan els hi tocava :evil:
I de la Ca2 >:(
Ahir es van cancelar alguns trens, com ara el CEX nº5092, i els viatgers van arribar una hora més tard del compte (mitja hora de retard per agafar el tren següent i mitja hora més de retard) a Sants...

Posted: Wednesday 19/07/2006 16:15
by Vox
Albert wrote:Això de la R10 fa pinta de ser algo definitiu, perquè li han assignat número de línia, estan canviant els mapes... Com queda la R1 ara? El final el posen a L'Hospitalet o a Molins de Rei? Encara circulen els Mataró-Aeroport (antics) fins a Molins? A la R4 Sud es va notar bastant que els de Sant Feliu tenien més trens...
En teoria hauria de ser provisional.

El que passa es que es pot allargar la seva vida, m'explico:

La R1 cap l'aeroport es va tallar el 4 de desembre de 2005 per un periode de 18 mesos, es a dir, fins l'estiu de 2007 aprox. Donat el trauma generalitzat d'agafar 2-3 trens per anar a l'aeroport i perdre tant de temps, s'han tret de sota el barret aquesta R10.

La pregunta és, quan acabin els 18 mesos (que suposo seràn més), tornarà la R1 a fer el recorregut fins l'aeroport, acabant amb la R10 (en aquest cas duraria 1 any o any i pico)?

O pensaran "bé, ho deixem tot com està, doncs al 2010/201x arrivarà la R4 cada 6 minuts a l'aeroport i ja deixem la R10 fins que es façin les víes i les dues estacions a l'aeroport".

A mi em dona que serà la 2a.

Vox

Plano

Posted: Wednesday 19/07/2006 19:40
by Santfeliuenc
Hola,

Por fina alguien pone el plano, pero... no lo puedo ver, me falla el enlace !!!

:'( :'( :'( :'(

Saludos,
Sergio

Posted: Thursday 20/07/2006 0:05
by Mako448
Ahora Santfeliuenc sólo falta q pongan linias de cercanias por la Gran Vía y Diagonal,y el mapa de la ATM será fantastico
Doncs,crec que la R10 serà una línia provisional,perqué EDF s'ha de tancar,a no se q sigui una llaçadora Prat-Aeroport

Posted: Thursday 20/07/2006 0:10
by Ophani
Haviam pasarells jo crec que la formacio de la C 10 es clarament una aposta per mantenir la estacio de frança en accio, iimagino que ADIF s'ha adonat de la importancia estrategica de la estacio i la mantindra com ara, que per cert esta glamurosa

Posted: Thursday 20/07/2006 0:17
by victorcasta
Mako448 wrote:...perqué EDF s'ha de tancar...
Molt maco... Soterraments cap ni un, això sí, l'Estació de França tancada... :osti

Posted: Thursday 20/07/2006 0:37
by Mako448
Qui ha dit q tanques l'estació de frança?A mi no m'agradaria q és tanques,dic el q vol fer RENFE i ADIF,per mi q forà obert molts anys més

Posted: Thursday 20/07/2006 1:05
by victorcasta
Doncs tranquil, que tindràs Estació de França per molt de temps...

Posted: Thursday 20/07/2006 1:55
by Trenscat
Ophani wrote:Haviam pasarells jo crec que la formacio de la C 10 es clarament una aposta per mantenir la estacio de frança en accio, iimagino que ADIF s'ha adonat de la importancia estrategica de la estacio i la mantindra com ara, que per cert esta glamurosa
Galmurosa ho està però per favor, demanaria que prenguessin mesures urgents contra els coloms que poblen per l'estació ja que fa una mica de fàstic anar per unes andanes fetes amb materials tan nobles esquivant cagarades d'aquestes aus... :roll:

Posted: Thursday 20/07/2006 8:09
by tophat
Fixant-me en el plànol, trobo malament que a l'Estació de França hi hagin posat l'enllaç amb la L4 del Metro i no l'enllaç amb el Tram, que si fa no fa, els dos estan a la mateixa distància de l'estació.
A mi el que més m'ha agradat és la situació de l'EDF al plànol, que està posada més al nord que l'Arc de Triomf, és a dir, més o menys a l'alçada de Poblenou. Potser l'enllaç que han dibuixat és amb la parada de Bogatell, o potser Llacuna?!? :D

A veure, si consultes el plànol que et poso aquí sota, veuràs que el tram i la parada de Barceloneta no són, ni molt menys, a la mateixa distància. Pensa que per agafar el tram des de l'EDF, ara per ara, no tens més c...ons que sortir per M. de l'Argentera i fer tot el Pg. de Circumval·lació fins el tram. No em sembla lògic posar que EDF té correspondència amb el Trambesòs.

Image

Curiosament, vaig obrir un fil l'altre dia especulant sobre la connexió entre EDF i la parada de Barceloneta i el ventall de possibilitats que té la zona per interconnectar diferents tipus de transport públic.
Feu-li una ullada:

http://www.transport.cat/viewtopic.php?t=3287

Espero els vostres comentaris (molts ja heu dit la vostra, eh?).
Gràcies.

Posted: Thursday 20/07/2006 11:08
by metring
Per fi avui surt a la web de Renfe EDF com a estació de rodalies!!!!!!!!!
:plas )))2 :anim :victoria

Posted: Thursday 20/07/2006 11:23
by entfe001
A mi no em surt :'(

Posted: Thursday 20/07/2006 11:29
by UT596001
entfe001 wrote:A mi no em surt :'(
Ni a mi... :?

Posted: Thursday 20/07/2006 11:36
by Trenscat
En el menú desplegable d'estacions surt com a "BARNA-ESTAÇIÓ FRANÇA" < s'han passat de llestos amb tanta c trencada xD

Posted: Thursday 20/07/2006 12:04
by Platanito
Trenscat wrote:En el menú desplegable d'estacions surt com a "BARNA-ESTAÇIÓ FRANÇA" < s'han passat de llestos amb tanta c trencada xD
Bé, si més d'un foraire escriu "façi", per què no pot Renfe escriure "estaçió"?

:D

Posted: Thursday 20/07/2006 12:06
by metring
Això si, al mapa de Rodalies de Barcelona encara no surt la C10 :'(

Deu ser que és massa feina per a ells actualitzar tantes coses, i van canviant una cada dia :riure

Posted: Thursday 20/07/2006 12:21
by Watermark
Mako448 wrote:Una cosa q vull saber,quan es posin en marxa la R10,ela trens de la R2 aquells q van de Sant Andreu Comtal a Sant Vicenç de Calders s'aturaran a Bellvitge,jo m'imagino q sí,peró la RENFE aquesta pot fer fotre als usuaris de Bellvitge i fer q no pari,espero q segueixin parant!!
Bé doncs avui he aconseguit a Sants els nous horaris de la línia R2 amb validesa a partir del 22/7 (el dia d'inauguració de la R10) i cal comentar que respecte al que dius es tornarà a la situació anterior ja que els trens amb destinació/procedència de Sant Vicenç de Calders (via Vilanova) NO s'aturaran a les estacions de Bellvitge i El Prat de Llobregat (*).
A mi em sembla una mesura correcta ja que els trens semidirectes són necessaris per a aquells viatgers que es dirigeixen cap al final de les diverses línies. D'altra banda el tren que perden aquestes estacions cada mitja hora de la R2 el recupereu amb una nova circulació de la R10. Així que crec que la mesura no és gens dràstica. ;)

(*) Amb algunes excepcions. Com per exemple, a l'hora punta del matí tots els trens procedents de Sant Vicenç s'aturaran a El Prat de Llobregat, excepte el Civis.

Demanen millor connexió Metro-Renfe-Tramvia a EDF

Posted: Thursday 20/07/2006 12:44
by metring
Ha sortit això a la web de PTP avui, és molt interessant:

http://www.documentsptp.org/activitats/ ... es-c10.pdf

(Volia enganxar el text, però no hi ha manera)