Construmat!George85 wrote:
segons la nota de premsa d'FGC, hi haurà trens llençadora entre Espanya i Europa|Fira.
Vox
Construmat!George85 wrote:
segons la nota de premsa d'FGC, hi haurà trens llençadora entre Espanya i Europa|Fira.
Aviam si encara seran capaços de numerar-los com a L88George85 wrote:
Això de la línia de color blau fosc per a la S33, S8 i S4 ja fa temps que està així, tot i que potser al mapa de FGC en concret no, crec que era al mapa d'ATMdavida wrote:Curiositat la estació de Martorell Centrela es troba a la zona 2b, com Martorell-Vila (terme municipal de Castellbisbal) y no a la zona 3b com l'estació de Renfe, amb la que te correspondencia, ni Martorell Enllaç
Mapa de zones de FGC y les linies S33, S8 i S4 s'han unificat amb una linia de color blau fosc
UT596001 wrote:Aviam si encara seran capaços de numerar-los com a L88George85 wrote:
Jo l'anomenaria Estació de Sants. I Sagrera-TGV l'anomenaria Estació de la Sagrera.Ecomobisostrans wrote:Sants-Estació/Barcelona-Sants-> Barcelona-Països Catalans
Aquesta ja la vaig dir fa temps i molts van dir que a la gent li costaria acceptar un canvi tant 'radical' de nom.Diagonal/Provença->Rosselló
Estan ja a la web d'FGC, surten al buscador interactiu però encara no hi apareixen al fulletó en PDF.metrobaix wrote:ALgu coneix ja els nous horaris de la L-A?¿
Creieu que hi hauran canvis sustancials? Sobretot pel que fa amb els enllaços a Martorell Central?
Quants minuts sumarem més al trajecte infernal cap a BCN?
Vagi be!
Aquests bitllets específics és en realitat un bitllet d'anar i tornar per anar al Construmat a un preu de 2 euros... les MAE's ja el tenen programat però no el deixen vendre de moment.JaMiRo! wrote:Adolf, has vist que diuen a la nota de premsa?
A més, es reforçarà la senyalització per guiar els visitants i s’emetran bitllets específics.
Code: Select all
| Error:
Bad Argument Type
4:
3:
2:
1: 'Europa'
Exactament. Ahir vaig anar amb un tren d'aquests d'Europa-Fira a L'Hospitalet i es va ficar per la via 3.UT596001 wrote:Això impediria que els R5 i R6 fossin semidirectes... jo crec que els trens aquests llançadora aniran de buit fins a l'Hospitalet i allà faran mitja volta.Trenscat wrote:I sobre els trens llançadora, jo crec que no seran tals sinó que seran més serveis L8 i prou.