Page 8 of 10
Posted: Monday 05/03/2007 19:17
by Altaria_Trianilla
aarongilp wrote:Pere wrote:Ha estat tot un malentès produit per un comentari meu via msn.
La 440-132M avui no ha estat a Terrassa
Demano disculpes a l'usuari aaarongilp per aquest malentès
Disculpes acceptades
:D:D:D (i espero que no t'hagis pres malament la negreta
)
Avui SI que ha estat aquesta unitat fent el rodalies de les 7, juntament amb una 440R de 3 cotxes en la nova decoració.
Posted: Monday 05/03/2007 19:18
by Altaria_Trianilla
aarongilp wrote:Pere wrote:Ha estat tot un malentès produit per un comentari meu via msn.
La 440-132M avui no ha estat a Terrassa
Demano disculpes a l'usuari aaarongilp per aquest malentès
Disculpes acceptades
:D:D:D (i espero que no t'hagis pres malament la negreta
)
Avui SI que ha estat aquesta unitat fent el rodalies de les 7, juntament amb una 440R de 3 cotxes en la nova decoració.
Posted: Tuesday 06/03/2007 15:17
by david_jim
oscar440 wrote:Jordilar wrote:
Salut,
Aquest matí, he passat per Cornellà, al mateix lloc on es va fer aquesta foto, amb la intenció de fer més fotos a aquesta unitat, i la 440.130M-112C ja no hi era en aquest lloc. Sabeu on és?
Salutacions.
Segons he llegit a Tranvia, aquest matí ha sortit cap a Fuencarral, i després anirà cap a Valladolid, així que sembla que ja ha arribat la seva fi
Posted: Tuesday 06/03/2007 17:06
by davida
Posted: Tuesday 06/03/2007 20:31
by entfe001
:riure:):riure:):riure:):riure:)
Posted: Tuesday 06/03/2007 20:59
by Trenscat
Un bon record, sí senyor
Posted: Thursday 08/03/2007 20:41
by oscar440
La 440.130M-112C és ara a Madrid-Fuencarral, no se sap el seu futur...
Salutacions.
Posted: Friday 25/05/2007 20:30
by evarujo
segons la web de TRANVIA en
aquest post es diu que la nostra 440.130M ha estat autoritzada a circular amb el nou ASFA digital que li han instal·lat... creieu que la tornarem a veure per les nostres terres catalanes?? Saluts,
Sergio
Posted: Friday 25/05/2007 22:28
by 252-071
evarujo wrote:segons la web de TRANVIA en
aquest post es diu que la nostra 440.130M ha estat autoritzada a circular amb el nou ASFA digital que li han instal·lat... creieu que la tornarem a veure per les nostres terres catalanes?? Saluts,
Sergio
Correcte,tinc una copia de la autorització de la 440.130 per a circular amb ASFA digital per tota la peninsula.
Salut!
Tant de bo
Posted: Friday 25/05/2007 23:14
by JaMiRo!
Hola!
evarujo wrote:segons la web de TRANVIA en
aquest post es diu que la nostra 440.130M ha estat autoritzada a circular amb el nou ASFA digital que li han instal·lat...
creieu que la tornarem a veure per les nostres terres catalanes?? Saluts,
Sergio
Ei, quina bona notícia. Això espero company.
fantito wrote:Pots definir "la nostra"?
Salut!
Posted: Friday 25/05/2007 23:18
by Guigui
fantito wrote:Pots definir "la nostra"?
¡El metro es de todos!
Posted: Friday 25/05/2007 23:32
by Fran-Ikarus
I el panorama en Espanya, en general, com està, pel que fa a 440 sense reformar supervivents?
La 440-001 (a banda del seu remolc, que ja sé que estava reformat i a Brasil, Xile o no sé on) encara sobreviu, al TCR de Valladolid?
Posted: Sunday 27/05/2007 11:34
by 252-071
Fran-Ikarus wrote:I el panorama en Espanya, en general, com està, pel que fa a 440 sense reformar supervivents?
La 440-001 (a banda del seu remolc, que ja sé que estava reformat i a Brasil, Xile o no sé on) encara sobreviu, al TCR de Valladolid?
Sobreviu i la bona noticia es que es restaurarà.
Salut!
Posted: Sunday 27/05/2007 16:10
by Fran-Ikarus
Bé, la notícia de que "es restaurarà" la tenim des de fa anys, però... hi ha algun indici de que també poguem parlar en termes "van a restaurar-la"?
Que sembla el mateix, però no ho és pas.
Posted: Sunday 27/05/2007 16:18
by 252-071
Fran-Ikarus wrote:Bé, la notícia de que "es restaurarà" la tenim des de fa anys, però... hi ha algun indici de que també poguem parlar en termes "van a restaurar-la"?
Que sembla el mateix, però no ho és pas.
Espero que serveixi aixó:
http://www.ut440.com/ut440/modules.php? ... 3&start=45
Posted: Sunday 27/05/2007 16:29
by Fran-Ikarus
Moltes gràcies pel vincle.
Sí, hi ha molta informació. Com que no sóc habitual de fòrums estrictament ferroviaris, desconeixia la història recent d'aquesta UT (m'havia quedat amb que el seu remolc original havia "emigrat" i li havien acoblat un altre)
Pel que entenc, van anar treient-li peces per altres UT en servei ("excel·lent" política de preservació, aquesta...) i ara el que sembla canviar és que li estan desmuntant més peces, amb vistes a una hipotètica restauració a estat original, en principi a estat d'exposició estàtica. He resumit bé?
Tanmateix, fins que no estiguin començant a "muntar" en comptes de "desmuntar", jo no cantaria victòria... I el que diuen alguns foraires d'allà és molt coherent: bo que aquesta 001 es restauri a estat d'exposició, però fóra bo que això hagués acompanyat de la destinació a preservació, en estat de marxa, d'alguna altra 440 no reformada. Sinó, al final no en quedarà cap...
Posted: Sunday 27/05/2007 19:42
by 252-071
fantito wrote:I quins seients se li posarà?
Els que porta,es a dir,els de skay.
Posted: Sunday 27/05/2007 19:54
by Jordilar
Crec que es van destruir els skay de la 001.
Salut,
Posted: Monday 28/05/2007 0:43
by evarujo
Jordilar wrote:Crec que es van destruir els skay de la 001.
Salut,
Es veu que encara resisteixen els seients d'skay...
Posted: Tuesday 12/06/2007 11:27
by davida
La 440.130 ha resucitat i torna a circular..
A tranvia.org he vist una foto del tren que s'esta fent servir per provar el ASFA digital.
Foto a Tranvia.org de Jorge_ut440