Per cert,hauries vist casualment al 1rvago(cap a Pep aventura),que hi havia una vomitada .Esque he entrat i he flipat,han vomitat en el 9000?Esper oque no,perqué un comboy nou i mira com el respectenVox wrote:Em sembla que he pujat en el viatge anterior doncs jo l'he agafat a Gorg sobre 17:30.Mako448 wrote:Avui una mica més tard de les 18:00,ha passat el 9000 direcció Pep Aventura,i pel qual he pujat.Per cert,quan baixava per les escales un 2000 marxant i el següent,tren,paf!Un 9000!Això si que és tindre sort.
No sé si considerarlo que m'ha tocat a la primera o a la segona.
Lo més curiós;la cabina,la veritat,sembla una joguina.
Havia agafat una 2100 a Pep Ventura i al creuarme amb la 9000 he baixat a Gorg i l'he esperada. Moment emocionant
He pujat al 9003 fins Clot, gitanos inclosos de Sant Roc a Sant Martí, fent els seus pam pam i donant cops, en fi,
M'ha agradat el 9000 encara que estic 100% segur que la majoria ni s'ha enterat i creuen que es un més dels que ja hi havia nous (els 5000), doncs per dins es igualet, les senyals acústiques etc
No m'acaba de fer el pes el lateral del tren, amb les finestres i allò negre però va prou fi i se'l nota quelcom "més tren" que un 5000. I sí, arrancant patina una mica. Semblen les pèrdues de tracció d'un cotxe amb tracciò al davant i 200CV de potencia :D:D
El sorollet que fa m'ha agradat
I després un Civia i una 5000 again a la L2. Tarda completa
Vox
Per lo menys en el viatge que jo he fet ho he vist,potesr eren els gitanos que dius.