Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Mortadel·lo wrote:ahir vaig deixar passar un parell de 1100s a la pau a veure si agafava el 2100 però ja vaig veure que no seria el cas, me'l vaig creuar a Jaume I, efectivament amb el torn 412; al menys ja tenim el llistat de 1100s força actualitzat
Hola, us llegeixo sovint, però no he participat gaire al fòrum.
Avui m'he creuat, cap allà les 19:10 a Barceloneta amb un 2100 a la L4, però portava el torn 413! No sé si era el mateix perquè no he pogut fixar-me amb la numeració dels vagons.
Mortadel·lo wrote:ahir vaig deixar passar un parell de 1100s a la pau a veure si agafava el 2100 però ja vaig veure que no seria el cas, me'l vaig creuar a Jaume I, efectivament amb el torn 412; al menys ja tenim el llistat de 1100s força actualitzat
Hola, us llegeixo sovint, però no he participat gaire al fòrum.
Avui m'he creuat, cap allà les 19:10 a Barceloneta amb un 2100 a la L4, però portava el torn 413! No sé si era el mateix perquè no he pogut fixar-me amb la numeració dels vagons.
Jo també l'he vist al torn 413, l'he perdut davant els meus nassos!!!
Bé, un trajecte en 1100 crec que ho compensa de sobres...
Per cert, al tram Bogatell - Selva de Mar s'està cimentant la via i els metros van a 25 km/h. Ho comento per si algú vol anar a veure-ho. Els cartells fa mesos que hi són...
Avui he pogut pujar per fi a un 2100 a la L4,al que duïa el torn 412 entre les estacions de Verdaguer i Urquinaona.
Per cert,el termometre de la L4 ès notà que tapa al de la L2,és pot veure el migos noms d'algunes estacions de la L2(vease Artigues Sant Adrià
Confirmar que segueixen les dues 2100 a la L4, amb torns 412 i 413.
Una és la 2149-2150 i l'altre la 2157-2158-23??-2159-2160.
Ambdúes son 2100 de 2a generació (seients grisos).
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Ara mateix acabo d'agafar una sèrie 2100 del torn 414!!! Per tal ja tenim com a mínim 3 unitats 2100 a la "L4". Els torns: 412, 413 i 414. Això cada cop està lapidant més a la sèrie 1100.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
sortrens wrote:Ara mateix acabo d'agafar una sèrie 2100 del torn 414!!! Per tal ja tenim com a mínim 3 unitats 2100 a la "L4". Els torns: 412, 413 i 414. Això cada cop està lapidant més a la sèrie 1100.
Ho sentoo avui he pensat el mateix, peròoooo...no hi ha torn 412
Quantes 2100 hi queden a la L2.Jo diria que ben poques.
Avui,per exemple,he fet el trajecte Clot-Paral.lel a bord d'un 9000 i nomès he vist una sola 2100.
Dintre de poc ja no quedarà cap 2100 a la L2 pel que és veu.
Aquest matí he agafat la línia 2 d'Artigues Sant Adrià fins Sagrada Familia, i he anat amb una 2100, i m'he creuat amb una altra. Com a mínim hi ha dues. Pel que fa a 9000, diria que hi ha 12 ja en circulació, i la línia ha passat de tenir 17 torns a tenir-ne 21, perquè he vist fins el 221.
Jo crec que n'hi ha d'haver més de dues 2100 a la L2. Si n'hi ha 2 a la L4 i 2 a la L2, on estan les 11 restants?
Val que es veuran obligats a anar treient 1100 per posar les 2100 degut a l'arrivada imparable de les 9000 a la L2, però no serà que actualment combinen bastant les 9000s amb les 2100? Ho dic pq jo alguna vegada veig 3 2100 seguides i després un fotimé de 9000s.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.