Page 8 of 22
Posted: Saturday 14/07/2007 17:36
by Fran-Ikarus
Esos momentos que no llegan...
14/7/07: 1102-1401-1101-M-M
14/7/07: 1170-1418-1169-1172-1171
Curiositat 1: tot i que certament agafo ben poc el Metro, actualment, encara no he pujat a cap 2100 a la L4... de fet, no n'he vist cap, tampoc!
Curiositat 2: no sé quina unitat preservaran (esperem que en preservin alguna...), però la delegació FTC al Consell hauria de fer cert "hincapié", penso, en que preservin les plaques dels 1101-1104, que són les úniques (oi?) on surt la inscripció original "METROPOLITANO".
Ara us podran semblar tonteries, però en el moment de portar a estat original un vehicle (s'hi portarà algun...?) qualsevol tonteria de menys que tinguis per preocupar-te, molt millor.
Posted: Monday 16/07/2007 10:04
by Mortadel·lo
és que vaig molt liat
per cert que a part del 1101-1104 n'hi ha algun més que té les plaques intactes
Posted: Tuesday 17/07/2007 12:30
by Mortadel·lo
actualitzat
Posted: Wednesday 25/07/2007 13:40
by Mortadel·lo
24/7/07: 1138-1410-M-M-M aka el Guadiana
19/7/07:1134-R-M-M-M
Posted: Thursday 02/08/2007 9:32
by Mortadel·lo
31/7/07: M-1401-1101-1104-1103 aka Werther's Original
Posted: Monday 06/08/2007 19:56
by faristol
6/8/2007
1110 - 1403 - 1109 - 1112 - 1111
Vist a la trobada del "teoric" segon passeig per Montjuic, la unitat 1111 es en la que hem pujat, i tenia una finestra de les petites dels extrems del tipus "es perillos abocar-se" es a dir baixada.
Posted: Thursday 09/08/2007 16:19
by Fran-Ikarus
Breaking news!
9/8/06: 1115-1116-1089-1090, a la L2!
Val, si, es al Metro d Oslo, pero fa il.lusio, que voleu que us digui...
No val!
Posted: Thursday 09/08/2007 21:26
by JaMiRo!
Aquest no val!
Posted: Friday 10/08/2007 9:59
by Mortadel·lo
Fran-Ikarus wrote:Breaking news!
9/8/06: 1115-1116-1089-1090, a la L2!
Val, si, es al Metro d Oslo, pero fa il.lusio, que voleu que us digui...
haurieu d'haver vist la cara que acabo de posar
:begut
Posted: Friday 10/08/2007 13:07
by Pep
Fran-Ikarus wrote:
Breaking news!
9/8/06: 1115-1116-1089-1090, a la L2!
Val, si, es al Metro d Oslo, pero fa il.lusio, que voleu que us digui...
i al metro d'Oslo son compatibles les unitats 1000 amb les 1100?
que extrany se'm fa una composició de 4 vagons a un metro (exceptuant les de la L11 de 2 vagons).
Això sí! Aquestes bromes no valen!
que d'aquí a un temps cada avistament de 1100's serà envejat per tots!!!
Encara recordo que després d'estrenar els 5000's, cada cop que hi tornava a pujar ho feia cabrejat perquè era viatge que em perdia d'un 1000.
Posted: Tuesday 21/08/2007 0:22
by Fran-Ikarus
17/8/07: 1166-1417-1165-1168-1167
Posted: Wednesday 22/08/2007 23:04
by Pep
Hola!
Avui:
torn 402: 1106-R1402-1105-1108-1107
Posted: Tuesday 28/08/2007 0:17
by Fran-Ikarus
27/8/07: 1174-1419-1173-1176-1175
Posted: Tuesday 28/08/2007 0:24
by Vox
La 1101 avui 27-8-2007 a Poblenou.
Per cert, no porta un sol logo vermell de TMB, està 100% blanca. Mala senyal?
Vox
Posted: Wednesday 29/08/2007 8:16
by traveller
Vox wrote:La 1101 avui 27-8-2007 a Poblenou.
Per cert, no porta un sol logo vermell de TMB, està 100% blanca. Mala senyal?
Vox
Hi ha uns quants 1100 sense logos, com per exemple el 1115-1114; no sé si serà mala senyal, però el que és veritat, és que s'està retrassant força la retirada dels 1100's... Durant aquesta setmana, que té un horari exclusiu fins al dia 2 de setembre, hi corren fins a 14 trens; i actualment "només" estan corrent 3 composicions 2100, i 11 trens 1100. És un fet curiós, ja que durant el tall corrien 5 2100 i 4 1100; a més, oficialment línia 4 té entre 6 i 7 trens 2100.
Posted: Saturday 01/09/2007 20:41
by sortrens
traveller wrote:Vox wrote:La 1101 avui 27-8-2007 a Poblenou.
Per cert, no porta un sol logo vermell de TMB, està 100% blanca. Mala senyal?
Vox
Hi ha uns quants 1100 sense logos, com per exemple el 1115-1114; no sé si serà mala senyal, però el que és veritat, és que s'està retrassant força la retirada dels 1100's... Durant aquesta setmana, que té un horari exclusiu fins al dia 2 de setembre, hi corren fins a 14 trens; i actualment "només" estan corrent 3 composicions 2100, i 11 trens 1100. És un fet curiós, ja que durant el tall corrien 5 2100 i 4 1100; a més, oficialment línia 4 té entre 6 i 7 trens 2100.
Tinc entès que 4 unitats 1100 es quedaran 4 anys més, la resta serán 2100 i aprincipis de l'any 2008 o bé a la inaguració de prolongació de la L4 fins a Sagrera Meridiana posaran algun 9000. Oi?
Posted: Sunday 02/09/2007 14:05
by traveller
El tema esta una mica al aire... primer van dir que es kedarien 5 composicions 1100, després van dir que només 2... El que es segur, és que vindran com a minim 5 9000; i de fet hauria d'arribar el primer al novembre, ja que fa un temps ja van fer proves amb un 9000 de nit. Fent números, tenint en compte que a hores d'ara circulen 19 trens, i que si no recordo malament volen augmentar la oferta fins a 21-22 trens a hora punta, penso que la cosa quedaria aixi: 15 - 2100, 5 - 9000, 1/2 - 1100, mes els trens de reserva (1100). Penseu també que l'acceleracio i frenada dels 2100 i els 9000, es força més ràpida que la dels 1100, i quan n'hi hagin tants trens nous, els 1100 endarreriran el carrusel (ara ja es nota això, el 2100 acostuma a anar més àgil entre estacions i acaba parant-se més estona a l'andana; la regulació el reté.
Posted: Sunday 02/09/2007 14:50
by Jordilar
Avui he viatjat amb el 1101. Número de Torn: 402.
Respecte el tema dels 9000 a la L4, suposu que hi hauran problemes amb el consum eléctric, doncs aquest trens deuen devorar al arrancar...
Salut,
Posted: Sunday 02/09/2007 16:43
by traveller
No crec que consumeixin mes k un 1100 eh...? pensa en tota la calor que desprenen, sobretot al frenar... a més, a partir del 2100, els trens moderns porten un sistema de fre regeneratiu que fa que una bona part de l'energia consumida en frenar, la retorni a la xarxa per que la aprofiti el tren de darrere...
Saluts
Posted: Sunday 02/09/2007 17:54
by pol
funcionaran 5000 o 9000 per la 4