TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Avui al Clot,ha passat el 6000 cap allà les 10:20 direcció Hospital de Bellvitge.Solament he tingut que deixar passar dos 4000's i ha aparescut el 6000.M'ha costat mès agafar un civia que agafar un 6000.
Interior clavadíssim als 5000.Era l'única circulant en sembla.L'he agafada al CLot fins a Aviguda Carrilet,i d'allà canvi de sentit,m'espero uns 6 minuts,i un altre cop el mateix 6000 fins a Sagrera.Ha passat pel Clot cap allà les 11:20 direcció Fondo.Aixó vol dir que pels qui vulguin capturar un 6000,ús pot tocar esperar entre 3 minuts i 1 hora.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Mako448 wrote:Avui al Clot,ha passat el 6000 cap allà les 10:20 direcció Hospital de Bellvitge.Solament he tingut que deixar passar dos 4000's i ha aparescut el 6000.M'ha costat mès agafar un civia que agafar un 6000.
Interior clavadíssim als 5000.Era l'única circulant en sembla.L'he agafada al CLot fins a Aviguda Carrilet,i d'allà canvi de sentit,m'espero uns 6 minuts,i un altre cop el mateix 6000 fins a Sagrera.Ha passat pel Clot cap allà les 11:20 direcció Fondo.Aixó vol dir que pels qui vulguin capturar un 6000,ús pot tocar esperar entre 3 minuts i 1 hora.
O sigui, que fa Clot-Carrilet en 27 minuts de mitjana? Això suposa més de 2 minuts per estació...

Llavors, si arribes per un extrem i se t'escapa, el temps que l'has d'esperar, havent-hi 29 estacions fins a l'altre extrem i suposant un canvi de sentit en 2 minuts, és de:


a) dues horetes ben bones

b) una hora (me lo explique!)

c) uns quants dies, doncs del cabreig marxes de l'estació desitjant que tant de bo no els haguessin construit.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
George85
N8
N8
Posts: 700
Joined: Sunday 11/06/2006 19:26
Location: BCN, Eixample
Contact:

Post by George85 »

Ja l'he estrenat.

Re novedós, la veritat.

A destacar que hi ha agafadors al passadís davant dels seients cosa que als 5000 no n'hi han.
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Platanito wrote:
Mako448 wrote:Avui al Clot,ha passat el 6000 cap allà les 10:20 direcció Hospital de Bellvitge.Solament he tingut que deixar passar dos 4000's i ha aparescut el 6000.M'ha costat mès agafar un civia que agafar un 6000.
Interior clavadíssim als 5000.Era l'única circulant en sembla.L'he agafada al CLot fins a Aviguda Carrilet,i d'allà canvi de sentit,m'espero uns 6 minuts,i un altre cop el mateix 6000 fins a Sagrera.Ha passat pel Clot cap allà les 11:20 direcció Fondo.Aixó vol dir que pels qui vulguin capturar un 6000,ús pot tocar esperar entre 3 minuts i 1 hora.
O sigui, que fa Clot-Carrilet en 27 minuts de mitjana? Això suposa més de 2 minuts per estació...

Llavors, si arribes per un extrem i se t'escapa, el temps que l'has d'esperar, havent-hi 29 estacions fins a l'altre extrem i suposant un canvi de sentit en 2 minuts, és de:


a) dues horetes ben bones

b) una hora (me lo explique!)

c) uns quants dies, doncs del cabreig marxes de l'estació desitjant que tant de bo no els haguessin construit.
27 minuts haurà tardat fins a Hospital de Bellvitge suposo.L'he agafada a les 10:20 al Clot direcció Hospital de Bellvitge,desprès he baixat a Av.Carrilet,he canviat d'andana i l'he tornat a esperar,peró no sé quina hora era.Quan l'he tornat agafar a Av.Carrilet,quan estava per el Clot he mirat el rellotge i eren les 11:19hores i anava a Fondo.També dir que quan anava cap a Av.Carrilet, amb el 6000,al antic baixador de la Bordeta,a la via direcció Fondo hi havia un 4000 aturat i sense ningú a dins i el meu convoy entre Plaça Sants i Santa Eulàlia anava molt lent.

Ara que hi penso,quan he mirat el rellotge a la tornada no sé si era al Clot o a la Sagrera,sí igual he sigut jo que m'he confòs :x ,doncs aleshores uns 55 minuts ben bons si se t'escapa el 6000.I dues hores sí el vols agafar en una única direcció.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Post by Miquel »

Jo dilluns vaig trigar 55 minuts en fer el recorregut Sagrera-Hospital de Bellvitge-Catalunya, i anant 70 Km hora quasi be tota l'estona.
Amb el 4000 amb ATP deu trigar una mica més d'una hora.

Gràcies per la informació del túnel d'Universitat.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Jordilar

Post by Jordilar »

A la L1, l'ATP no está implementat.

Salut,
User avatar
George85
N8
N8
Posts: 700
Joined: Sunday 11/06/2006 19:26
Location: BCN, Eixample
Contact:

Post by George85 »

Jordilar wrote:A la L1, l'ATP no está implementat.

Salut,
:o :fuig

Segur?

No serà l'ATO el que no esta instalat? :|
Jordilar

Post by Jordilar »

En absolut.

Si t'hi fixes a la cabina d'un 4000 hi ha el mòdul del ATP, com al 3000, al qual té il·luminat el velocímetre i la barra de distància meta, però en cap cas veurás cap pilot verd que posi "codigos", ni "ATP", ni "ATO". Això en els 6000 suposu que és més visible.
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Jo l'he catat avui, entre Clot i Urquinaona, sobre les 18:45h. No recordo el torn.

M'ha agradat força més que a les fotografies.

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
sigfrid440s
N6
N6
Posts: 292
Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
Facebook: ssygger
Location: Barcelona
Contact:

Post by sigfrid440s »

Jo el vaig agafar el segon dia que va circular, despreés de deixar correr un parell de 4000's (el personal de seguretat ja em mirava amb cara rara). :boig2
M'ha agradat molt el comfort de la nova serie respecte a soroll i suavitat en el avanç.

Ja el he agafat unes quantes vegades en lo que va de setmana, sempre porta el torn 124 i sempre va desordenat...


Vinga, proposo als fotracateros un jocs de les diferencies 5000 Vs 6000 (El gálib i la amplada de via no val ) :debate
User avatar
George85
N8
N8
Posts: 700
Joined: Sunday 11/06/2006 19:26
Location: BCN, Eixample
Contact:

Post by George85 »

Jordilar wrote:En absolut.

Si t'hi fixes a la cabina d'un 4000 hi ha el mòdul del ATP, com al 3000, al qual té il·luminat el velocímetre i la barra de distància meta, però en cap cas veurás cap pilot verd que posi "codigos", ni "ATP", ni "ATO". Això en els 6000 suposu que és més visible.
:roll:

ja podrien posar-se una mica les piles i com a minim posar-hi ATP... :|
User avatar
evarujo
N6
N6
Posts: 187
Joined: Friday 23/03/2007 17:42

Post by evarujo »

porta sempre el torn 124?? per agafar-lo q és plan de tenir sort i passi o va just després del 123? :x
Saluts,

Sergio
User avatar
aim
N9
N9
Posts: 1370
Joined: Friday 09/06/2006 20:57
Location: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contact:

Post by aim »

evarujo wrote:porta sempre el torn 124?? per agafar-lo q és plan de tenir sort i passi o va just després del 123? :x
Saluts,

Sergio
En principi tots aquests dies sempre l'hem vist amb el torn 124, però va desordenat, així que normalment és qüestió de sort trobar-lo.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Enxampar el 6000

Post by JaMiRo! »

Mmmm, encara no l'he tastat. Vejam si demà l'enxampo. :D
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
evarujo
N6
N6
Posts: 187
Joined: Friday 23/03/2007 17:42

Post by evarujo »

avui abans d'arribar a Sant Andreu, just passat Fabra i Puig arribava el 4000 amb el torn 123, he baixat a Sant Andreu i el següent tren que anava era el 124, el 6000, ha arribat amb els torns consecutius
User avatar
aim
N9
N9
Posts: 1370
Joined: Friday 09/06/2006 20:57
Location: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contact:

Post by aim »

Potser vol dir que ja no surt només a certes hores....
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Post by Miquel »

Per agafar el 6000 és més probable que passi aproximadament a la mateixa hora cada dia per una estació, que anar a mirar entre quins torns hi va. Ara fa més d'un any, cada tarda anava a buscar el 5000 a la L-3, hi passava per Vall d'Hebron entre les 17:45 i les 18:00 h i els torns no eren sempre els mateixos. I el septembre passat, els dimarts a la L-2, el 9000 anava amb el torn 205 i passava per Passeig de Gràcia entre les 08:00 i les 08:05 h.
És millor fer una llista amb els horaris de pas del 6000 i anar comparant, segur que no hi ha gaire diferència, ara bé, no és 100% segur, però pot funcionar.
La L-1 té instal·lat a les vies les 'safates' groges, i a la L-3 desde que hi han aquestes 'safates' va amb ATP.
L'ATO segur que no està instal·lat.
El metro de Barcelona amb motoristes!
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Però a la L3 des que hi van instal·lar les balisses d'ATP fins que es van posar en funcionament, han passat bastants anys de proves...
alexbn
N6
N6
Posts: 230
Joined: Wednesday 04/05/2005 12:41

Post by alexbn »

El viernes pasado, a eso de las 17:20 pasó por Florida un 6000 en sentido Hospital de Bellvitge. Llevaba el turno 100 y paró justo antes de empezar el andén, abrió puertas, hizo sonar el sonido de cierre, las cerró y arrancó. Iba todo iluminado por dentro y con dos o tres personas, supongo que técnicos. De lo que no estoy seguro es de la numeración, yo diría que eran:

(cabeza) ?-?-?-6006-6005 (cola)
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

El número 2 está de pruebas actualmente y sería el que viste: 6008-6007-6602-6006-6005.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”