Quins cotxes són millors?

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Rodalíes
N6
N6

Re: Quins cotxes són millors?

Post by Rodalíes »

http://picasaweb.google.com/rufuscamilu ... elAutomVil#

Esto es todo lo que pude fotografiar del Salón del Automóvil celebrado en A Coruña la semana pasada.
Esta semana se celebra, en el mismo recinto, el Salón del Automóvil... de ocasión.
"La locura nunca tuvo maestro" (1995)
metring
Administrador

Post by metring »

Mireu aquesta publicitat del 500, a Passeig de Gràcia amb Diputació, a Barcelona :)
Attachments
500.jpg
(106.03 KiB) Downloaded 106 times
oriolp13
N9
N9

Crida molt l'atenció

Post by oriolp13 »

metring wrote:Mireu aquesta publicitat del 500, a Passeig de Gràcia amb Diputació, a Barcelona :)
Jo la vaig veure fa uns dies, ja que la meva escola està allà al costat, i la veritat, crida molt l'atenció, inclús em vaig acostar a tocar-ho per a veure si era tot real. Ara bé, aconsegueixen el seu objectiu, ja que la de guiris que hi fan i s'hi fan fotos és impresionant!
Salutacions,

Oriol
Lluita1714
N9
N9

Post by Lluita1714 »

I com s'ho fan, per seguretat a la nit? no veig persianes al local.
Ara, espectacular.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Post Reply

Return to “Vehicles privats / Vehículos privados”