Page 8 of 39
Re: imatges per a la història
Posted: Wednesday 02/06/2010 21:11
by norte300
Son bogies ORE
megapauer wrote:Els bogies de la plataforma realment sorprenents.
Re: imatges per a la història
Posted: Saturday 19/06/2010 23:18
by 122-042-132
Apa Nois, una mica de nostalgia.
Un 500, i un Pegaso Seida d'Urbas. El 500 segurament fent la línia 51 ó 53, en direcció cap el Besòs.
Fotografia trobada al blog: bdebarna
Salut!
Re: imatges per a la història
Posted: Sunday 20/06/2010 20:41
by 122-042-132
Més històries del transport públic de Barcelona. Salut!
Fotografies del Sr. Joan Garcia i Ribalta, extretes de la :
http://regulado.ideasmil.com
Re: imatges per a la història
Posted: Tuesday 29/06/2010 17:16
by Alemany
Fantàstica foto del 1964 de l'entrada dels ff.cc. En primer terme el bar Bracafè, i en segon el Zurich. Al mig l'antiga entrada.
http://media.photobucket.com/image/%252 ... e_1964.jpg
Re: imatges per a la història
Posted: Tuesday 29/06/2010 18:38
by El LLOP
que maco!! i no l'edifici asèptic que hi ha ara. Sembla París.
Re: imatges per a la història
Posted: Tuesday 29/06/2010 21:48
by Alemany
El LLOP wrote:que maco!! i no l'edifici asèptic que hi ha ara. Sembla París.
Tens raó, especialment per la visió de les Andrew sisters prenent el tè de les cinc... o el café au lait de les cinq... Quina Barcelona més diferent!
Re: imatges per a la història
Posted: Sunday 04/07/2010 14:22
by BRILL 18
300 per L5
Posted: Sunday 04/07/2010 15:41
by Guigui
Ostres, no sabia que els 300 arribessin a circular en servei comercial per l'L5. Perquè el fet d'anar amb els llums interiors del tot encesos bé ho indica, oi?
Re: imatges per a la història
Posted: Sunday 04/07/2010 15:48
by El LLOP
fantàstiques imatges!!!!!! Donaria el que fos per veure-les més grans però moltes gràcies!!!!
Re: imatges per a la història
Posted: Sunday 04/07/2010 16:27
by 122-042-132
Durant els anys setanta van coexistir tres sèries ben diferents a la línia 5, els 300 (darrera subsèrie), els 600 (provinents de la primitiva línia 2) formats, de primer per un tren simple (M-M)i posteriorment per dos trens de dos cotxes(M-M)+(M-M) i els 1000, que al començament anaven en formació d'únicament dos cotxes.
Noteu la difència de gàlib entre el 1000 i el 300; el 300 s'el veu ben petit.
De fet els 300 van estrenar, a l'any 1969, la línia 5, entre Diagonal i Sant Ramon, amb formacions de tres cotxes (M-R-M). Posteriorment a l'any 1970 amb la connexió fins La Sagrera van començar a ser operatius els primers 1000 (en composicions simples de 2 cotxes (M-M)). Finalment entre el 1973 i 1974, els 300 van passar a la línia 4, fins Joanic. I la línia 5 és va quedar amb els 600 i els 1000, fins que a finals del 70, amb l'arribada de tots els 1000, els 600 van ser retirats del tot.
Ep!, moltes gràcies a En Brill 18, per penjar aquestes fotos. Salut!
Re: imatges per a la història
Posted: Sunday 04/07/2010 19:15
by BRILL 18
122-042-132 wrote:Durant els anys setanta van coexistir tres sèries ben diferents a la línia 5, els 300 (darrera subsèrie), els 600 (provinents de la primitiva línia 2) formats, de primer per un tren simple (M-M)i posteriorment per dos trens de dos cotxes(M-M)+(M-M) i els 1000, que al començament anaven en formació d'únicament dos cotxes.
Noteu la difència de gàlib entre el 1000 i el 300; el 300 s'el veu ben petit.
De fet els 300 van estrenar, a l'any 1969, la línia 5, entre Diagonal i Sant Ramon, amb formacions de tres cotxes (M-R-M). Posteriorment a l'any 1970 amb la connexió fins La Sagrera van començar a ser operatius els primers 1000 (en composicions simples de 2 cotxes (M-M)). Finalment entre el 1973 i 1974, els 300 van passar a la línia 4, fins Joanic. I la línia 5 és va quedar amb els 600 i els 1000, fins que a finals del 70, amb l'arribada de tots els 1000, els 600 van ser retirats del tot.
Ep!, moltes gràcies a En Brill 18, per penjar aquestes fotos. Salut!
De res he pensat que las tenia que compartir i tot el que comentas sobre els 300 a la linea V ho corroboro, ja que per edad vaig viure en directe aquella epoca, a mes a mes era la meva linea vivia a Vilapicina
Com a curiositat comentare l'impresio que em van donar els 600 el primer cop que vaig veure un tren de quatre cotxes, acostumat com estaba a veure de dos, tambe com pregaba per que el tren que vingues fos un 300 o un 600, adivineu per que veritat je je j e
Re: imatges per a la història
Posted: Monday 05/07/2010 15:35
by 122-042-132
Homeeeee!, què potser volies anar a la finestreta del davant?
Salut Brill 18!
Re: imatges per a la història
Posted: Monday 05/07/2010 15:39
by 122-042-132
Fixeu-vos que a la foto que ha penjat en Brill 18 de l'interior del 300, és encara en estat original, amb el sostre amb llinterna, així és com s'haurien d'acabar de reformar els 3 cotxes 300 que ens queden. Salut!
Re: imatges per a la història
Posted: Tuesday 06/07/2010 12:44
by evody
Ostras si , yo tambien me he fijado. Creia que la serie habia sido remodelada mucho antes
Por cierto... se ve claramente que son de color azul no
?
Re: imatges per a la història
Posted: Tuesday 06/07/2010 14:57
by 122-042-132
Uiiiii, no comencis Evodi, no comencis.....; però sí, tens tota la raó, son ben blaus. Salut!
Re: imatges per a la història
Posted: Tuesday 06/07/2010 17:11
by BRILL 18
122-042-132 wrote:Homeeeee!, què potser volies anar a la finestreta del davant?
Salut Brill 18!
Com ho has endevinat jajajajajajajajajaj
i si millor no toquem mes el tema colors pero son BLAUS jejejeje
i sobre el sostre es em el primer que em vaig fitxar guay no
Re: imatges per a la història
Posted: Wednesday 07/07/2010 12:43
by evody
Home una mica verds son tambe oi?
Re: imatges per a la història
Posted: Wednesday 07/07/2010 12:49
by evody
Por cierto.... Os habeis fijado en el termometro del 300 ? Yo veo algo raro...
PD: llegue a tener dos termometros de esos enmarcados que saque de las cotxeras de leseps cuando estaban abandonas, lamentablemente los perdi
Re: imatges per a la història
Posted: Wednesday 07/07/2010 13:14
by BRILL 18
evody wrote:Por cierto.... Os habeis fijado en el termometro del 300 ? Yo veo algo raro...
PD: llegue a tener dos termometros de esos enmarcados que saque de las cotxeras de leseps cuando estaban abandonas, lamentablemente los perdi
No se es el termometro cuando aun estaba el ramal de correos cuando la linea 3 y la 4 formaban parte de una sola con bifucarcion en aragon
Re: imatges per a la història
Posted: Wednesday 07/07/2010 13:17
by evody
No si... ya digo que los tenia en casa pero
.... decidme cuantas estaciones salen en cada ramal...