Page 8 of 38

Re: Propers talls del metro

Posted: Tuesday 18/08/2009 14:09
by Platanito
I jo agraïria que abans d'escriure un nou missatge et baixis un diccionari, o em deixaré el sou del mes en col·liris. :D

Bromes a banda, l'estretor dels carrers també condiciona el pas dels busos del cantó de l'Hospitalet. Els busos de Cornellà i Collblanc van bastant directes, tot i que a l'arribar i marxar de Pubilla Cases respectivament van a fer un tomb a la següent rotonda. En general el servei està bé, tot i que diria que ahir a la tarda a les set nomès hi havia dos vehicles a la B3 (Pubilla Cases-Can Boixeres) i nomès un a les nou. O això o han començat a fer descansos d'un mínim de 10 minuts al final de trajecte, a Pubilla Cases. Una altra cosa que he observat és que els vells busos TMB que fa servir Sarbus per donar el servei gairebé no poden pujar la rampa entre Just Oliveres i Can Boixeres si l'autobús va ple, el que no té solució si en comptes d'ampliar la freqüència la redueixen. El gir a l'esquerra entre Can Boixeres i Sant Ildefons no permetria l'ús de vehicles articulats com els que es fan servir a la B1 (Collblanc).

Re: Propers talls del metro

Posted: Wednesday 19/08/2009 17:15
by Miquel
Si, tens raó, això és la calor, que ens afecta, tinc el cap, que sembla una esponja de l'Aigua que deixa anar. :)

Re: Propers talls del metro

Posted: Thursday 20/08/2009 13:24
by Miquel
Si un dia d'aquets us aborriu a casa, heu d'anar a provar el servei de bus de la L11, sobretot direcció Can Cuiàs.
Qui vol una muntanya russa al Tibidabo, tenint un bus per Ciutat Meridiana donant voltes, pujant i baixant carrers, amb infinitats de bandes rugosses a la calçada, 50000 corves, i que només fa 3 parades, i al arrivar a Can Cuiàs, no cal ni que baixis del bus per tornar :) :) .

Per cert, a Trinitat Nova, ja han instal·lat el detector d'intrusos a la via, i sembla que funcionava.

Re: Propers talls del metro

Posted: Thursday 20/08/2009 13:25
by metring
I pita, i apareixerà algú de seguretat?

Re: Propers talls del metro

Posted: Thursday 20/08/2009 13:30
by Miquel
Si funciona si algú es tira no ho se, pero les maquinetes posades a la paret, tenien un led verd encès, pel que suposo que estarà "mirant" per si les mosques.

Re: Propers talls del metro

Posted: Thursday 20/08/2009 13:42
by pokeroms
Miquel wrote:Si un dia d'aquets us aborriu a casa, heu d'anar a provar el servei de bus de la L11, sobretot direcció Can Cuiàs.
Qui vol una muntanya russa al Tibidabo, tenint un bus per Ciutat Meridiana donant voltes, pujant i baixant carrers, amb infinitats de bandes rugosses a la calçada, 50000 corves, i que només fa 3 parades, i al arrivar a Can Cuiàs, no cal ni que baixis del bus per tornar :) :) .
Hola!

La veritat és que tot això és un caos, hi ha una parada intermèdia a Ciutat Meridiana què no saps si va a dalt (a Can Cuiàs) o a baix (Torre Baró) i has d' anar preguntant....A més tal i com dius està ple de bandes rugosses i no pot anar ràpid.

A més, hi han conductors que s' equivoquen i fan la parada a on hi ha el cartell d' informació per saber on es la parada (per les fletxes verdes) i paren també a on és la parada.

Sigui com sigui a veure si obren ja el 7 de setembre la L11 que això és un calvari!

Salutacions!!

Re: Propers talls del metro

Posted: Thursday 20/08/2009 14:11
by davida
Jo el que animaria es als usuari d'Horta a baixar i Maragall i "segrestar" tots el busos susbtitutoris perque fagin parada a la cantonada de Passeig Maragall amb Avinguda Borbo.
Sera questio de no deixar passar un autobus sino para.
Ja que tenim una "cap pensants" amb un coeficient mental tan baix.
Quin es el cost de que el bus susbtitutori pari a Maragall. 0€. Beneficis pels passatger molts. 10 minuts menys de trajecte.
Sort que visc a Virrei Amat que sino em dedicaria a diaria "segrestar" autobusos. O paren a Maragall o no pasen. Igual a algun cap pensant li passa pel cap posar la parada.

Re: Propers talls del metro

Posted: Thursday 20/08/2009 18:41
by Miquel
Algú ha vist córrer trens en proves a la L11, dic jo que tot això ho hauràn de provar??

Per lo de la L5, jo ha dit mil i un cops, que es baixi a Maragall i agafar el 45, de busos especials a L5, n'he vist 3.

Re: Propers talls del metro

Posted: Friday 21/08/2009 0:42
by pokeroms
Miquel wrote:Algú ha vist córrer trens en proves a la L11, dic jo que tot això ho hauràn de provar??

Per lo de la L5, jo ha dit mil i un cops, que es baixi a Maragall i agafar el 45, de busos especials a L5, n'he vist 3.
Hola!

Si Miquel, des de dilluns veig els trens que fan proves, fan el mateix com si estigués la L11 en servei però sense admetre passatgers.

Aquesta nit sobre les 23.50 hi havia un 500 estacionat a Trinitat Nova i he vist que li han tret una tapa blanca grossa que hi ha a la part del passatge (on surt la placa amb el nº del tren) que sembla haver vist els magnetotèrmics. Als seients dels passatgers hi havian 3 persones amb un portàtil no sé que feien :x.

Salutacions!

Re: Propers talls del metro

Posted: Friday 21/08/2009 16:38
by Miquel
Però de dia, n'hi ha???
Suposo que el portatil, es que estarien provant, o bé el sistema aquest de detecció, o directament l'ATC.

Re: Propers talls del metro

Posted: Saturday 22/08/2009 0:34
by pokeroms
Miquel wrote:Però de dia, n'hi ha???
Suposo que el portatil, es que estarien provant, o bé el sistema aquest de detecció, o directament l'ATC.
Hola Miquel!

Doncs sí, sembla que fan el servei de la L11 com si estigués en servei durant tot el dia. Tenen un tren (dos no ho sé, ja que només he vist el torn 451) donant voltes tota l' estona.

El que no acabo de entendre és perquè han d' obrir el tren per dins per fer proves amb l' ATC, jo vaig veure que hi han 4 botons a la part del passatge que és per obrir i tancar les portes i la marxa de l' ATO.

Vinga salutacions!!! ;)

Re: Propers talls del metro

Posted: Saturday 22/08/2009 10:49
by BCN2008
pokeroms wrote: El que no acabo de entendre és perquè han d' obrir el tren per dins per fer proves amb l' ATC, jo vaig veure que hi han 4 botons a la part del passatge que és per obrir i tancar les portes i la marxa de l' ATO.
Segurament, el fet d'obrir algunes parts del tren sigui per connectar l'ordinador per obtindre mes dades.
Salut!

Re: Propers talls del metro

Posted: Saturday 22/08/2009 18:44
by Ecomobisostrans
Miquel wrote:
Contestació a aquest home:
La Plaça Eivissa està tallada que jo sapiga, tot i no estar-ho, un autobús normal no podria donar la volta per l'estretor dels carrers, aixó d'inici.
Solució: Posar el final al Carrer Tajo, pero que pasa, l'autobús ha de donar mitga volta, al mitg del carrer Tajo/Lisboa es imposible, els carrers dels costats son estrets i l'autobús no hi cap, hi han tres opcions, donar la volta a la Plaça de l'Estatut, si són molts semàfors, no t'agrada??, la següent, una plaçeta sota el pont, pero es petita, de maniobra complicada, i provocaria col·lapse, tampoc t'agrada???, va dons anem a la Plaça de la Clota a fer mitga volta, molt lluny veritat??.

A Vilapicina, a el Passeig de Fabra i Puig, allí els carrers del costat també són estrets, per acabar-ho d'adobar, només hi ha un sentit de circulació de Tajo a Fabra i Puig, si el trajecte fos a la inversa, l'autobús per anar a Horta, hauria d'anar primer fins el Passeig Valldaura per donar la volta, tornar a entrar al Pg de Fabra i Puig i baixar per Tajo, ja que en sentit Tibidabo no es pot anar a Tajo, solució vaixar, i donar la volta per els carrers on un autobús d'aquestes caracteristiques pot pasar.

Solució intel·ligent d'algú que no es dedica a queixar-se sense veure la imposibilitat d'altres traçats en una zona de carrers estrts i complicats:
Vaixar a Maragall, i agafar el bus 45.

Per acabar, agraïria, que avans de criticar, miresim al nostre entorn.
T'equivoques, per anar a Tajo es pot donar la volta una mica mes amunt en una plaçoleta on abans acababa el 71. Fa 6 anys va estar tallat i es va fer aixi.

Re: Propers talls del metro

Posted: Tuesday 25/08/2009 9:09
by El LLOP
aquí us deixo una foto de l'estat actual de la maniobra d'Horta:



Image

Re: Propers talls del metro

Posted: Tuesday 25/08/2009 10:24
by tintin
Hola El Llop,

la foto es mirant desde el fons de la cua de maniobres o mirantdesde estació fins al fons?

Gràcies,


Salut!

Re: Propers talls del metro

Posted: Tuesday 25/08/2009 11:02
by Miquel
Ecomobisostrans wrote:
Miquel wrote:
Contestació a aquest home:
La Plaça Eivissa està tallada que jo sapiga, tot i no estar-ho, un autobús normal no podria donar la volta per l'estretor dels carrers, aixó d'inici.
Solució: Posar el final al Carrer Tajo, pero que pasa, l'autobús ha de donar mitga volta, al mitg del carrer Tajo/Lisboa es imposible, els carrers dels costats son estrets i l'autobús no hi cap, hi han tres opcions, donar la volta a la Plaça de l'Estatut, si són molts semàfors, no t'agrada??, la següent, una plaçeta sota el pont, pero es petita, de maniobra complicada, i provocaria col·lapse, tampoc t'agrada???, va dons anem a la Plaça de la Clota a fer mitga volta, molt lluny veritat??.

A Vilapicina, a el Passeig de Fabra i Puig, allí els carrers del costat també són estrets, per acabar-ho d'adobar, només hi ha un sentit de circulació de Tajo a Fabra i Puig, si el trajecte fos a la inversa, l'autobús per anar a Horta, hauria d'anar primer fins el Passeig Valldaura per donar la volta, tornar a entrar al Pg de Fabra i Puig i baixar per Tajo, ja que en sentit Tibidabo no es pot anar a Tajo, solució vaixar, i donar la volta per els carrers on un autobús d'aquestes caracteristiques pot pasar.

Solució intel·ligent d'algú que no es dedica a queixar-se sense veure la imposibilitat d'altres traçats en una zona de carrers estrts i complicats:
Vaixar a Maragall, i agafar el bus 45.

Per acabar, agraïria, que avans de criticar, miresim al nostre entorn.
T'equivoques, per anar a Tajo es pot donar la volta una mica mes amunt en una plaçoleta on abans acababa el 71. Fa 6 anys va estar tallat i es va fer aixi.
Ja se que hi ha una "plaçeta", però ara hi aparquen cotxes als dos costats, i dubto que un autobús hi pugi fer la maniobra.

Re: Propers talls del metro

Posted: Tuesday 25/08/2009 11:18
by El LLOP
tintin wrote:Hola El Llop,

la foto es mirant desde el fons de la cua de maniobres o mirantdesde estació fins al fons?

Gràcies,


Salut!
des de l'estació fins a l fons.

Re: Propers talls del metro

Posted: Tuesday 25/08/2009 21:51
by tintin
Ok, moltes gràcies El Llop!

Re: Propers talls del metro

Posted: Friday 28/08/2009 17:53
by metring
http://www.tmb.cat/ca_ES/siterelated/no ... 7&idioma=C


28/08/2009 Dilluns es normalitza el servei a la línia 2 entre La Pau i Pep Ventura

A partir de dilluns, 31 d’agost, el servei de metro entre les estacions de La Pau i Pep Ventura de l’L2 quedarà restablert, un cop acabades les obres de millora que el DPTOP hi ha dut a terme durant el mes d’agost.

El Departament de Política Territorial i Obres Públiques ha enllestit els treballs de millora que ha dut a terme durant el mes d’agost entre les estacions de La Pau i Pep Ventura de l’L2. Així, a partir de les 5 del matí de dilluns, 31 d’agost, el servei entre aquestes estacions quedarà restablert.

Les obres han consistit principalment en la restitució de la plataforma de formigó sobre la via del túnel d’aquest tram i la millora del drenatge longitudinal i transversal.

L’actuació ha abastat diferents trams que sumen un total de 750 metres de línia. En aquests punts, s’ha retirat la via, s’ha demolit l’estructura de formigó sobre la que estava fixada i s’ha executat una nova plataforma de formigó on s’ha recol·locat la via amb noves fixacions. Així mateix, s’ha executat la millora del drenatge de la línia en aquests trams. Aquesta actuació ha comportat una inversió de 2,5 MEUR.

Re: Propers talls del metro

Posted: Saturday 29/08/2009 1:39
by wefer
http://blocs.mesvilaweb.cat/bloc/6675
Obres a la línia 5 del metro
redaccio | divendres, 28 d'agost de 2009 | 18:46h
M'agradaria saber qui ha estat l'il·luminat que ha dissenyat l'enllaç des de l'estació de Can Boixeres a Collblanc de la línea 5 de metro amb motiu de les obres que s'estan realitzant per millorar la xarxa.

M'explico: Agafo el metro a Sant Ildefons, em fan baixar a la següent parada, Can Boixeres. Allí espero una estona per agafar un autobús que em porta de nou a Sant Ildefons, (al·lucino!) per, més tard, portar-me, tot passant per Can Vidalet, a Pubilla Cases. I aquí s'acaba el recorregut. Haig de caminar una mica i agafar un altre autobús que em portarà a Collblanc per enllaçar de nou amb la línea 5 de metro. Tot plegat: tres quarts d'hora.

Pregunto: no hi ha manera que la llançadora ens porti directament des de Can Boixeres a Collblanc sense fer tot aquest enrenou?

Truco a TMB per informar-me de per què s'ha fet així, i la seva resposta és: 'No, no, sí que hi ha una llançadora que va directament des de Can Boixeres a Collblanc'. I diuen que estic equivocada perquè des de la central d'autobusos així els hi han comunicat.

Com que no hi ha manera de fer-li entendre a aquesta persona que no, que no estic equivocada, ja que acabo de fer el trajecte, demano per un superior per donar avís que la informació que tenen és errònia, em tenen cinc minuts escoltant una música horrorosa per dir-me que no hi cap superior, que és de vacances i no se sap quan tornarà.

En fi, fins ara érem quatre gats, veurem que passarà el proper dilluns quan tothom torni de vacances.

Mercè Illa, 28 d'agost de 2009
Realment, aquest estiu TMB s'ha cobert de glòria amb els busos sustitutoris. Algun cap hauria de rodar veient el desastre que han fet arreu.