Page 8 of 57
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Friday 08/07/2011 11:32
by PoLeTe124
Trenscat wrote:Ahir per Terrassa el R12 direcció Barcelona de la nit anava servit per una 447 en simple, desconec si venia des de Lleida, Calaf o Manresa.
Crec què van fer Lleida-Calaf amb 592 i Calaf-Hospitalet amb 447 simple...
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Friday 08/07/2011 12:32
by Pere
PoLeTe124 wrote:Trenscat wrote:Ahir per Terrassa el R12 direcció Barcelona de la nit anava servit per una 447 en simple, desconec si venia des de Lleida, Calaf o Manresa.
Crec què van fer Lleida-Calaf amb 592 i Calaf-Hospitalet amb 447 simple...
Confirmo el que diu en Pol ja que ho vaig veure amb els meus ulls, dins d'aquest R12 (que per cert anava amb més de 20 minuts de retard hi anava jo).
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Saturday 09/07/2011 9:20
by vermer3
Pere wrote:PoLeTe124 wrote:Trenscat wrote:Ahir per Terrassa el R12 direcció Barcelona de la nit anava servit per una 447 en simple, desconec si venia des de Lleida, Calaf o Manresa.
Crec què van fer Lleida-Calaf amb 592 i Calaf-Hospitalet amb 447 simple...
Confirmo el que diu en Pol ja que ho vaig veure amb els meus ulls, dins d'aquest R12 (que per cert anava amb més de 20 minuts de retard hi anava jo).
Des de quan els R12 es serveixen amb automotors dièsel?? que aprofiten, algun que sobra de la linia Lleida-La Pobla?
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Saturday 09/07/2011 14:50
by victorcasta
vermer3 wrote:Des de quan els R12 es serveixen amb automotors dièsel?? que aprofiten, algun que sobra de la linia Lleida-La Pobla?
A vegades, els Lleida-Cervera es fan amb automotors dièsel de la línia de La Pobla.
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Monday 11/07/2011 12:10
by vermer3
Abans d'ahir, dissabte 9 de juliol, surt a les 19.03h el Regional amb destinació Lleida (19.01-22.36) per via 3 i servit per una 447 en simple, UN ALTRE COP!!!
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Friday 22/07/2011 22:21
by canalcole
La 470.190 estava aquest vespre al TCR de Vilanova lluint els nous colors de Mitjana Distància.
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Thursday 04/08/2011 8:57
by Mako448
Sembla ser que ahir un 470 va fer les llançadores a La Plana desde Tarragona i St.Vicenç.Normalment aquestes llançadores van amb 448R.
Entre aixó,i les dues dobles de 447 que ahir van pujar a Cerbere i Portbou,ahir va ser un dia extrany a Regionals.
Per cert,sembla que durant el tall a l'R4 Nord estàn posant trens en composició simple,segons missatges d'usuaris a rodalia.info.Suposo que seràn 447 simple.Si és confirma aixó,tenen una reclamació.El que faltava és que els trens de l'R7 i R8(465 simple)amb molta menys demanda siguin més llargs que els de l'R4 Nord(447 simple).I si no tenen 447 suficients,doncs que treguin uns quants 465 que tenen a Birfucació i els posin en sevrei,meitat 465 meitat 447 doble,millor aixó que tot simple 447.
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Thursday 04/08/2011 13:36
by UT440_132M
Mako448 wrote:Sembla ser que ahir un 470 va fer les llançadores a La Plana desde Tarragona i St.Vicenç.Normalment aquestes llançadores van amb 448R.
Entre aixó,i les dues dobles de 447 que ahir van pujar a Cerbere i Portbou,ahir va ser un dia extrany a Regionals.
Per cert,sembla que durant el tall a l'R4 Nord estàn posant trens en composició simple,segons missatges d'usuaris a rodalia.info.Suposo que seràn 447 simple.Si és confirma aixó,tenen una reclamació.El que faltava és que els trens de l'R7 i R8(465 simple)amb molta menys demanda siguin més llargs que els de l'R4 Nord(447 simple).I si no tenen 447 suficients,doncs que treguin uns quants 465 que tenen a Birfucació i els posin en sevrei,meitat 465 meitat 447 doble,millor aixó que tot simple 447.
A partir d'ara, les 447 seran les encarregades dels regionals a la R11 per desgràcia de tots, segons va comentar un maquinista (@Maquinistilla) a Twitter.
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Thursday 04/08/2011 16:46
by m.h.t.
UT440_132M wrote:A partir d'ara, les 447 seran les encarregades dels regionals a la R11 per desgràcia de tots, segons va comentar un maquinista (@Maquinistilla) a Twitter.
Em costa de creure que enviïn 447s cap a Figueres, Girona, Portbou i Cervera de la Marenda com a Regionals.
I les 449 on estàn? De vacances?
Ara ja podrem dir amb tota la propietat que la R11 és de
Rodalies de Catalunya.
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Thursday 04/08/2011 16:57
by César
Confirmo que hoy estan circulando 447 como regionales en la linea Barcelona-Girona-Figueres-Portbou/Cerbère.
Las he visto simples y tambien dobles, no he visto ninguna 470 y durante la mañana tambien ha subido un Civia (pruebas??) que ya ha bajado antes del mediodia.
Será que a partir de ahora dejaremos de tener las 470 haciendo los regionales por aqui ??
Volveremos a viajar en asientos de piedra en un trayecto largo como antes cuando circulaban las 440 ??
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Thursday 04/08/2011 17:07
by albert28
César wrote:Confirmo que hoy estan circulando 447 como regionales en la linea Barcelona-Girona-Figueres-Portbou/Cerbère.
Las he visto simples y tambien dobles, no he visto ninguna 470 y durante la mañana tambien ha subido un Civia (pruebas??) que ya ha bajado antes del mediodia.
Será que a partir de ahora dejaremos de tener las 470 haciendo los regionales por aqui ??
Volveremos a viajar en asientos de piedra en un trayecto largo como antes cuando circulaban las 440 ??
Vergüenza de quien dirija estos cambios, Generalitat o Renfe, con lo que se paga de billetes para Regionales y te pongan estos trenes. Si se paga por un servicio de Regionales y te ponen unos trenes incómodos para estos tipos de viajes, no se puede reclamar? Porque si van a estar poniendo estos tipos de trenes, 447, tendría que bajarse el precio, no?¿
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Thursday 04/08/2011 20:38
by Mako448
Com a mínim les 447 que van a Portbou i Cerbere va tarificay com Regional,no com el CEX a Tortosa dels divendres a les 15.03 per Sants que era un doble de 447 tarificat com Catalunya Express.
Tot i aixó,és lamentable enviar 447 tant a Portbou com a Tortosa.
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Monday 08/08/2011 20:28
by albert28
Quina llàstima en l'estat que es troben les 470. Les he vistes passar per l'altura de Sant Joan Despí grafitejades de cap a peus. Si les deixen en estacions per a que al dia següent comencin el servei de primera hora, que les guardin en un lloc tanca.
Re: Avistaments curiosos
Posted: Thursday 11/08/2011 10:15
by josep_maria23
Bon día: El passat dissabte mentre esperava el rodalies a Sants de la R2 a Montcada i Reixac vaig veure passar a bona velocitat un tren que en els rètols anunciava a Cerbere, amb doble composició però de 447 !!! Tan justos van de material Renfe? El de davant era pintat amb els colors de Renfe Op. i el de cua amb els de Rodalies Catalunya. La numeració lògicament no em va donar temps d'anotar-la. Eren les 15:40 minut amunt, minut avall.
Al tornar aquset mateix dia, quan arribo a Montcada i Reixac, (21.54) va creuar també un doble de 447 cap a Sants. No se d'on venia, (Cerbere, Port-bou, Figueres o Girona?) el que se es que no es va aturar i va passar a tota velocitat xiulant per evitar que ningú es confiés i pasés el pas a nivell més tenint en compta que a priori semblava un rodalies normal dels que paren a totes les estacions...
Si no estan reformats els seients, ufff deu ser un pal anar a Cerbere... Però es clar, si van a Puigcerdà i La Tour ja es pot esperar tot, veritat?
Salutacions.
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Friday 12/08/2011 16:23
by Altaria_Trianilla
Pel que sembla, des de fa unes setmanes tots els Regionals del Nord es fan amb 447, no queda ni una sola 470...
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Friday 12/08/2011 21:59
by sigfrid440s
Així sembla ser, ja que Rodalies vol treure de circulació a tota costa les 470. Per supossada antigüetat.
Estan terriblement deixades, un gran error. Ja que es un material molt valios, i no s'esta en situació de menospreciarlo.
N'hi ha una preocupant carencia de material i aixó desemboca en un us excesiu del material, que no descansa ni rep cap manteniment preventiu.
En consequencia el material mostra un estat pessim, agreugat per el vandalisme i l'abundancia de pintures rupestres (graffitis) que ultimamente cubreixen de dalt a baix practicament totes les unitats.
Despres diran que el material falla per antiguetat, i es per deixadesa i maltractament...
Estem apanyats amb 447's que no rendeixen velocitat suficient, i de les quals encara no n'hi ha ni una amb seients de regionals, o, ja que aparentment son de la generalitat, seientes tipus FGC, que tan de bo portessin tots els rodalies, així com personal de seguretat per evitar anormals que danyin l'estat de les unitats.
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Sunday 14/08/2011 12:42
by PoLeTe124
Últimament, les 447's que baixen de Portbou, totalment grafitejades... Ara entenc encara més com podien anar així de guarres, les 470...
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Sunday 14/08/2011 14:52
by França451
PoLeTe124 wrote:Últimament, les 447's que baixen de Portbou, totalment grafitejades... Ara entenc encara més com podien anar així de guarres, les 470...
Unos colegasd fueron los que me hicieron darme cuenta de que el último día de la R2 Sud, había unas cuantas unidades grafiteadas. Creo que eso que denominan "arte urbano ferroviario" se está cebando con unas cuantas unidades, entre ellas afoté dos 448s y una 470, pero no me fijé de que había tantas en una sola tarde...
O sea que ahora como se han aburrido de grafitear 470s y 448s, se han pasado a las 447s?
Lo que me pregunto es por qué esa ops! manía de grafitear en las unidades ferroviarias!!!! De verdad, con estas cosas se me quitan las ganas de apreciar el "arte urbano", creo que a ciertos sujetos todavía no les han dado una señora ai carai! educativa, que les haga ENTENDER que las unidades ferroviarias, metros, autobuses NO SON PARA ESO.
Creo que el Tunning de trenes y autobuses los proponen las propias empresas, si no te gusta puedes reclamar una mejor imagen, pero tunearlos "al gusto que le salga de la punta de la p*** a cada uno" pues como que no... Cuando haya que tunear un tren ya lo hará Renfe poniéndole los colores que considere. No sé cómo hay que decir que un tren, como un autobús es un servicio PÚBLICO para todos, y por tanto se pinta con unos colores que se intenta que sean del gusto de todos. No para que venga un grafitero a pinrtarlo a su santa voluntad. Una pared de un edificio abandonado no se va a mover ni la va a usar nadie, pero un tren se mueve, es movible, circula por diferentes sitios y transporta pasajeros... Y por supuesto no es propiedad del grafitero de turno, con lo cual creo que son suficientes razones para que deje el tren en paz.
No sé si lo hacen por joder la paba o por tocar los coj****es... Pero lo dicho a esa gente le hace falta un par de ostias para que lo entiendan...
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Sunday 14/08/2011 16:48
by Serralson 10300
França451 wrote:PoLeTe124 wrote:Últimament, les 447's que baixen de Portbou, totalment grafitejades... Ara entenc encara més com podien anar així de guarres, les 470...
Unos colegasd fueron los que me hicieron darme cuenta de que el último día de la R2 Sud, había unas cuantas unidades grafiteadas. Creo que eso que denominan "arte urbano ferroviario" se está cebando con unas cuantas unidades, entre ellas afoté dos 448s y una 470, pero no me fijé de que había tantas en una sola tarde...
O sea que ahora como se han aburrido de grafitear 470s y 448s, se han pasado a las 447s?
Lo que me pregunto es por qué esa ops! manía de grafitear en las unidades ferroviarias!!!! De verdad, con estas cosas se me quitan las ganas de apreciar el "arte urbano", creo que a ciertos sujetos todavía no les han dado una señora ai carai! educativa, que les haga ENTENDER que las unidades ferroviarias, metros, autobuses NO SON PARA ESO.
Creo que el Tunning de trenes y autobuses los proponen las propias empresas, si no te gusta puedes reclamar una mejor imagen, pero tunearlos "al gusto que le salga de la punta de la p*** a cada uno" pues como que no... Cuando haya que tunear un tren ya lo hará Renfe poniéndole los colores que considere. No sé cómo hay que decir que un tren, como un autobús es un servicio PÚBLICO para todos, y por tanto se pinta con unos colores que se intenta que sean del gusto de todos. No para que venga un grafitero a pinrtarlo a su santa voluntad. Una pared de un edificio abandonado no se va a mover ni la va a usar nadie, pero un tren se mueve, es movible, circula por diferentes sitios y transporta pasajeros... Y por supuesto no es propiedad del grafitero de turno, con lo cual creo que son suficientes razones para que deje el tren en paz.
No sé si lo hacen por joder la paba o por tocar los coj****es... Pero lo dicho a esa gente le hace falta un par de ostias para que lo entiendan...
Y yo al par de bofetadas, le añadiria un multazo de caerse de espaldas. Y si no pudieran pagar, o trabajos sociales, o fichado y la carcel.......
Salut
Re: Seguiment de les 440 i 447
Posted: Sunday 14/08/2011 23:42
by metring
¡Nada, nada, a hacer la L9 a pico y pala los ponía yo! ¡Veríais si la tendríamos acabada a tiempo!