Retards, avaries i deficiències a FGC
- Guigui
- Administrador
Que potser estan canviant els lavabos dels trens d'alta velocitat?buertu wrote:Jo crec que tant l'avaria a la linia del Bages com a la del Vallès han sigut causades per les obres de l'AVE, sense cap dubte
(Per a qui no ho hagi captat: AVE o TAV = tren, LAV = línia ferroviària)
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Un accident a l'estació de Provença fa que l'estació terminal del Barcelona - Vallès sigui Gràcia. Segons el Centre d'Informació Transmet, això causa retards de 20 minuts.
Per altra banda, a la versió HTML de la web de FGC les últimes notes de premsa daten del mes de decembre
Per altra banda, a la versió HTML de la web de FGC les últimes notes de premsa daten del mes de decembre
- Ecomobisostrans
- N10
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
I com feien la maniobra els L7? A Pl.Molina haurien d'anar a contravia, no?
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Trenscat
- N10
Avui el tren de les 18:44 S1 ha arribat a Provença amb uns 4 minuts de retard, que no ha recuperat, arribant a Terrassa amb només 3 minuts per tornar a sortir cap a Barcelona, de manera que hem entrat directament per la via 2 sense fer la maniobra al cul-de-sac. La veritat és que hi hagut una mica de caos perquè no han pensat a invertir el sentit habitual de l'escala mecànica per treure els viatgers de l'andana, havent de pujar tothom a peu o en un lentíssim ascensor.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
En tingut durant una mica més d'1 mes espectacles a FGC.
A més m'he trobat amb un gafiti enorme a una persaina de la 213.28(de les noves),espero que el netegin.
També és va comentar que a la 213.24 van ger un grafiti verd que va tapar el logo de FGC.
FGC,que et passa?
A més m'he trobat amb un gafiti enorme a una persaina de la 213.28(de les noves),espero que el netegin.
També és va comentar que a la 213.24 van ger un grafiti verd que va tapar el logo de FGC.
FGC,que et passa?
Last edited by Mako448 on Tuesday 19/12/2006 21:51, edited 1 time in total.
- Trenscat
- N10
211.24 ho dubto. 213.24 o 211.04?Mako448 wrote:En tingut durant una mica més d'1 mes espectacles a FGC.
També és va comentar que a la 211.24 van ger un grafiti verd que va tapar el logo de FGC.
FGC,que et passa?
Lo dels graffitis a les finestres a les 112 jo ho he vist sempre.Mako448 wrote:En tingut durant una mica més d'1 mes espectacles a FGC.
FGC,que et passa?
- Trenscat
- N10
Segons m'ha comunicat un company de feina que m'he trobat casualment a Sabadell Sud per la línia R4 els FGC a la Línia Barcelona-Vallès només circulaven fins a La Floresta. De fet per aquest motiu anava en el tren de renfe i no en el de FGC que sol utilitzar. Jo estava per renfe per pura casualitat però sortosament m'ha ajudat a evitar la incidència 8)
Doncs jo avui he agafat el tren a les 16.47 per anar de Sabadell a Gràcia i ha circulat, això sí, 5 minuts tard.Trenscat wrote:Segons m'ha comunicat un company de feina que m'he trobat casualment a Sabadell Sud per la línia R4 els FGC a la Línia Barcelona-Vallès només circulaven fins a La Floresta. De fet per aquest motiu anava en el tren de renfe i no en el de FGC que sol utilitzar. Jo estava per renfe per pura casualitat però sortosament m'ha ajudat a evitar la incidència 8)
Després he anat de Gràcia a Terrassa. Tots els trens anaven fora d'horari però amb retards d'entre 2 a 5 minuts.
anomalies FGC divendres 12
Hola gent!
Jo també vaig veure coses rares ahir a FGC Vallès. Quan em dirigia cap a la Universitat Autònoma amb un S55 (el de les 08.07 a Catalunya). Un cop a Bellaterra i després d'una espera considerable, ens han avisat per megafonia exterior: "El proper tren amb parada a Universitat Autònoma entrarà per la via 3". Com ningú ha fet gaire cas, el motorista ha avisat ell mateix i hem hagut de abandonar el tren que estava a la via 2 per esperar un S2 que entraria per la via 3, que ha seguit el recorregut habitual. Algun que altre profe comentava per allà: "Quins records, fem el canvi amb la llençadera...", recordant el cul de sac de la Universitat.
Algú sap per què se'ns va fer canviar de tren?
En dos anys que porto anant a la Universitat no havia vist utilitzar mai la via 3.
Salut !
Jo també vaig veure coses rares ahir a FGC Vallès. Quan em dirigia cap a la Universitat Autònoma amb un S55 (el de les 08.07 a Catalunya). Un cop a Bellaterra i després d'una espera considerable, ens han avisat per megafonia exterior: "El proper tren amb parada a Universitat Autònoma entrarà per la via 3". Com ningú ha fet gaire cas, el motorista ha avisat ell mateix i hem hagut de abandonar el tren que estava a la via 2 per esperar un S2 que entraria per la via 3, que ha seguit el recorregut habitual. Algun que altre profe comentava per allà: "Quins records, fem el canvi amb la llençadera...", recordant el cul de sac de la Universitat.
Algú sap per què se'ns va fer canviar de tren?
En dos anys que porto anant a la Universitat no havia vist utilitzar mai la via 3.
Salut !
La cosa més rara que m'ha passat mai amb FGC entre Bellaterra i Universitat Autònoma va ser en un dia amb importants retards. Jo anava dins un S55 que es va quedar aturat a la via 1 mentre entrava per la via 3 un S2. Trec el cap per veure a quin tren li donarien sortida abans per veure que ambdós teníem sortida autoritzada! Com que l'agulla de la via 1 a la via 2 està abans de l'incorporació de la via 3 a la general, això es podia fer. El resultat va ser que ambdós trens realitzàrem en paral·lel el trajecte entre Bellaterra i l'Autònoma. Una experiència molt curiosa.
D'això ja en fa uns quants anys.
D'això ja en fa uns quants anys.
S55 Bellaterra again
Hola gent!
Un altre cop coses rares a FGC Vallès Bellaterra. Us explico:
Dia 15 de gener de 2007. 08.55 del matí.
S55 Universitat Autònoma (112) entra a Bellaterra per via sentit Sabadell i estaciona. El motorista informa per megafonia: "proper tren direcció Sabadell entrarà per via 3". La gent abandona el tren (dia gris, boira, 5ºC) i espera a l'andana. Un Agent d'Atenció al Client ens informa que l'S55 sortirà cap a l'Autònoma, però 3 o 4 minuts més tard que el tren que passarà per la via 3. Sorprenentment, apareix per la via 3 un S5 Tren Escolar (111) buit que no estaciona i passa de llarg. Confusió. L'ACC no sap ben bé què dir. Consulta al motorista i ens tornen a fer pujar a l'S55 estacionat a la via inicial. El motorista ens informa aleshores que el nostre tren anirà a contravia fins a la Universitat Autònoma. Ho fa. El passatge baixa (final de trajecte). Als 2 minuts, l'S55 que ens ha portat surt immediatament cap a Barcelona. Al cap de 2 minuts més apareix un S2 cap a Barcelona per la mateixa via.
En fi... portem uns dies que és cada matí, una aventura...
Algú sap de què va?
Li he preguntat a l'ACC i em diu "deu haver avariada alguna unitat..." (...)
Salut!
Un altre cop coses rares a FGC Vallès Bellaterra. Us explico:
Dia 15 de gener de 2007. 08.55 del matí.
S55 Universitat Autònoma (112) entra a Bellaterra per via sentit Sabadell i estaciona. El motorista informa per megafonia: "proper tren direcció Sabadell entrarà per via 3". La gent abandona el tren (dia gris, boira, 5ºC) i espera a l'andana. Un Agent d'Atenció al Client ens informa que l'S55 sortirà cap a l'Autònoma, però 3 o 4 minuts més tard que el tren que passarà per la via 3. Sorprenentment, apareix per la via 3 un S5 Tren Escolar (111) buit que no estaciona i passa de llarg. Confusió. L'ACC no sap ben bé què dir. Consulta al motorista i ens tornen a fer pujar a l'S55 estacionat a la via inicial. El motorista ens informa aleshores que el nostre tren anirà a contravia fins a la Universitat Autònoma. Ho fa. El passatge baixa (final de trajecte). Als 2 minuts, l'S55 que ens ha portat surt immediatament cap a Barcelona. Al cap de 2 minuts més apareix un S2 cap a Barcelona per la mateixa via.
En fi... portem uns dies que és cada matí, una aventura...
Algú sap de què va?
Li he preguntat a l'ACC i em diu "deu haver avariada alguna unitat..." (...)
Salut!