El trànsit pot estar baixant, però el principal problema és el gran potencial desaprofitat que hi ha.470 wrote:Tambien hay que tener en cuenta que el tráfico de viajeros de cercanias y regionales esta bajando, creo que entre 2009 y 2010 + o - un 10%.
Seguiment del traspàs de regionals
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Viatgers reals i potencial
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Connexió amb Tortosa
Guigui wrote: Això espero que sigui una de les millores que introdueixi la Generalitat. O, en general, que hi hagi una llançadora L'Aldea-Tortosa per a tots els trens de Barcelona a Ulldecona/Vinaròs/València/etc. que hi parin.
Si no s´hagués fet la rucada de tancar Tortosa-Mianes-Santa Bàrbara-Freginals avui no estariem discutint res d´això ja que tots els regionals a Tortosa s´acabarien a Vinaròs...
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Típic
Oh, ja sabem la urticària que provoquen les vies en aquest país. I, donada l'amnèsia de la gent, ja podeu comptar que aviat demanaran que els posin alguna cosa xupiguai tipus tren-tram.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Vàries preguntes tècniques
Això, Adolf, t´ho has tret de la xistera.liniadelRipollés wrote:Tenint en compte que hi ha un anunci de desmantellar línies de trens a nivell estatal per al proper gener, és una bona notícia el traspàs.
No crec que es desmantelli cap línia, si entenc "desmantellar" pel mateix que crec que tu entens...
El que passarà és que es deixaran de prestar certs serveis de regionals que no estiguin subvencionats per les comunitats, no s´ha parlat de clausures i menys de desmantellaments.
Ara: si hi ha dues línies que fan patir són Colmenar Viejo (o Soto del Real)-Burgos, i Aranjuez-Cuenca-Utiel (però no la poden clausurar fins que no connectin el rodalies de Buñol/Utiel a València-nord, ja que ara no hi ha enllaç físic). I cap dels dos casos està GENS clar que es clausurin. Simplement podrien quedar sense servei de viatgers.
Re: Traspàs de regionals
Espero que una de les primeres mesures de la Generalitat amb la transfarència de Regionals sigui:
-Recuperar la llançadora Valls-SVC de primera hora del matí i la llançadora SVC-Valls d'última hora del dia,aquestes llançadores van ser suprimides fa 2 anys,diria que aquestes llançadores les subvencionava l'Ajuntament de Valls,caldria recuperar-les,curiosament van ser suprimides als pocs mesos de posar en marxa l'Avant,pel qual sospito que és una mesura per presionar a la genet de Valls a agafar l'Avant per anar a Barcelona.
-Qué els REX Barcelona-Vinaròs i Barcelona-València no dónin la volta per Tortosa,amb la creació d'una llançadora Tortosa-L'Aldea Amposta a les hores de pas dels Barcelona-VInaròs i Barcelona-València i viceversa de les dues.
-El CEX que surt de Sants a les 20.03 que té final a Reus els dissabtes mentres que la resta de la setmana ho fa a Móra La Nova(divendres a Riba-Roja),doncs que els dissabtes tingui final a Móra La Nova,i que els diumenges el CEX amb origen a Reus a les 7.32,passi a tenir origen a Móra La Nova,com la resta de dies de la setmana(dilluns incia recorregut a Riba-Roja)
-Devolució Xpress a totes les línies.
-Més material i millorar-ne gestió.Garantir que TOTS els trens regionals,especialment els que passen per Tarragona i Girona vaguin sempre en doble composició,sense excepció.També si és possible,que els serveis CEX i REX,inclosos el Barcelona-València i Barcelona-Vinaròs nomès ho realitzin trens de les sèries 448 i 449,i deixar les 470 per els Regionals o Delta i les llançadores Tarragona-La Plana/La Plana-Sant Vicenç de Calders que avui en dia van amb 448R(una cosa per mi una mica absurda).
I pel que fa el material,per mi millor que al sud segueixin gaudint de les 448R,per mi molt millors sobretot per la comoditat de seients,d'acord que les 449 tenen més capacitat,endolls,pantalles,adaptat a PMR,etc.. peró els seus seients no els trobo gaire cómodes,tampoc ñes que siguin molt incómodes peró si els comparem amb els seients de les 448R,doncs guanyen els seients de les 448R per golejada(la comoditat dels seients de les 449 seria equiparable als de les 112 i 213 d'FGC)
A part,crec que les llançadores Vilafant-Girona-Barcelona aniràn amb 449.
-Recuperar la llançadora Valls-SVC de primera hora del matí i la llançadora SVC-Valls d'última hora del dia,aquestes llançadores van ser suprimides fa 2 anys,diria que aquestes llançadores les subvencionava l'Ajuntament de Valls,caldria recuperar-les,curiosament van ser suprimides als pocs mesos de posar en marxa l'Avant,pel qual sospito que és una mesura per presionar a la genet de Valls a agafar l'Avant per anar a Barcelona.
-Qué els REX Barcelona-Vinaròs i Barcelona-València no dónin la volta per Tortosa,amb la creació d'una llançadora Tortosa-L'Aldea Amposta a les hores de pas dels Barcelona-VInaròs i Barcelona-València i viceversa de les dues.
-El CEX que surt de Sants a les 20.03 que té final a Reus els dissabtes mentres que la resta de la setmana ho fa a Móra La Nova(divendres a Riba-Roja),doncs que els dissabtes tingui final a Móra La Nova,i que els diumenges el CEX amb origen a Reus a les 7.32,passi a tenir origen a Móra La Nova,com la resta de dies de la setmana(dilluns incia recorregut a Riba-Roja)
-Devolució Xpress a totes les línies.
-Més material i millorar-ne gestió.Garantir que TOTS els trens regionals,especialment els que passen per Tarragona i Girona vaguin sempre en doble composició,sense excepció.També si és possible,que els serveis CEX i REX,inclosos el Barcelona-València i Barcelona-Vinaròs nomès ho realitzin trens de les sèries 448 i 449,i deixar les 470 per els Regionals o Delta i les llançadores Tarragona-La Plana/La Plana-Sant Vicenç de Calders que avui en dia van amb 448R(una cosa per mi una mica absurda).
I pel que fa el material,per mi millor que al sud segueixin gaudint de les 448R,per mi molt millors sobretot per la comoditat de seients,d'acord que les 449 tenen més capacitat,endolls,pantalles,adaptat a PMR,etc.. peró els seus seients no els trobo gaire cómodes,tampoc ñes que siguin molt incómodes peró si els comparem amb els seients de les 448R,doncs guanyen els seients de les 448R per golejada(la comoditat dels seients de les 449 seria equiparable als de les 112 i 213 d'FGC)
A part,crec que les llançadores Vilafant-Girona-Barcelona aniràn amb 449.
Re: Traspàs de regionals
Des de quan para l'avant a valls?-Recuperar la llançadora Valls-SVC de primera hora del matí i la llançadora SVC-Valls d'última hora del dia,aquestes llançadores van ser suprimides fa 2 anys,diria que aquestes llançadores les subvencionava l'Ajuntament de Valls,caldria recuperar-les,curiosament van ser suprimides als pocs mesos de posar en marxa l'Avant,pel qual sospito que és una mesura per presionar a la genet de Valls a agafar l'Avant per anar a Barcelona.
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: Vàries preguntes tècniques
No, no tinc xistera i espero que sigui com tu dius. Es veurà abans de final d'any. Per si de cas jo continuo pensant en aquell 1 de gener de 1985.
437.001 wrote:Això, Adolf, t´ho has tret de la xistera.liniadelRipollés wrote:Tenint en compte que hi ha un anunci de desmantellar línies de trens a nivell estatal per al proper gener, és una bona notícia el traspàs.
No crec que es desmantelli cap línia, si entenc "desmantellar" pel mateix que crec que tu entens...
El que passarà és que es deixaran de prestar certs serveis de regionals que no estiguin subvencionats per les comunitats, no s´ha parlat de clausures i menys de desmantellaments.
Ara: si hi ha dues línies que fan patir són Colmenar Viejo (o Soto del Real)-Burgos, i Aranjuez-Cuenca-Utiel (però no la poden clausurar fins que no connectin el rodalies de Buñol/Utiel a València-nord, ja que ara no hi ha enllaç físic). I cap dels dos casos està GENS clar que es clausurin. Simplement podrien quedar sense servei de viatgers.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Re: Traspàs de regionals
Es refereixen a un regional que feia Valls-Sant Vicenç de Calders per enllaçar amb el Catalunya Exprés en aquesta darrera estació, que va deixar de funcionar fa un temps.iFercat wrote:Des de quan para l'avant a valls?-Recuperar la llançadora Valls-SVC de primera hora del matí i la llançadora SVC-Valls d'última hora del dia,aquestes llançadores van ser suprimides fa 2 anys,diria que aquestes llançadores les subvencionava l'Ajuntament de Valls,caldria recuperar-les,curiosament van ser suprimides als pocs mesos de posar en marxa l'Avant,pel qual sospito que és una mesura per presionar a la genet de Valls a agafar l'Avant per anar a Barcelona.
Ningú ha dit Avant, ni per Valls ni per Sant Vicenç hi passa, l´Avant.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Avant
De fet, no passa ni per Tarragona.437.001 wrote:Ningú ha dit Avant, ni per Valls ni per Sant Vicenç hi passa, l´Avant.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Traspàs de regionals
Jo crec que les llançadores Vilafant-Girona-Barcelona es tindrien que fer amb les Unitats 121 i 114.Mako448 wrote:Espero que una de les primeres mesures de la Generalitat amb la transfarència de Regionals sigui:
-Recuperar la llançadora Valls-SVC de primera hora del matí i la llançadora SVC-Valls d'última hora del dia,aquestes llançadores van ser suprimides fa 2 anys,diria que aquestes llançadores les subvencionava l'Ajuntament de Valls,caldria recuperar-les,curiosament van ser suprimides als pocs mesos de posar en marxa l'Avant,pel qual sospito que és una mesura per presionar a la genet de Valls a agafar l'Avant per anar a Barcelona.
-Qué els REX Barcelona-Vinaròs i Barcelona-València no dónin la volta per Tortosa,amb la creació d'una llançadora Tortosa-L'Aldea Amposta a les hores de pas dels Barcelona-VInaròs i Barcelona-València i viceversa de les dues.
-El CEX que surt de Sants a les 20.03 que té final a Reus els dissabtes mentres que la resta de la setmana ho fa a Móra La Nova(divendres a Riba-Roja),doncs que els dissabtes tingui final a Móra La Nova,i que els diumenges el CEX amb origen a Reus a les 7.32,passi a tenir origen a Móra La Nova,com la resta de dies de la setmana(dilluns incia recorregut a Riba-Roja)
-Devolució Xpress a totes les línies.
-Més material i millorar-ne gestió.Garantir que TOTS els trens regionals,especialment els que passen per Tarragona i Girona vaguin sempre en doble composició,sense excepció.També si és possible,que els serveis CEX i REX,inclosos el Barcelona-València i Barcelona-Vinaròs nomès ho realitzin trens de les sèries 448 i 449,i deixar les 470 per els Regionals o Delta i les llançadores Tarragona-La Plana/La Plana-Sant Vicenç de Calders que avui en dia van amb 448R(una cosa per mi una mica absurda).
I pel que fa el material,per mi millor que al sud segueixin gaudint de les 448R,per mi molt millors sobretot per la comoditat de seients,d'acord que les 449 tenen més capacitat,endolls,pantalles,adaptat a PMR,etc.. peró els seus seients no els trobo gaire cómodes,tampoc ñes que siguin molt incómodes peró si els comparem amb els seients de les 448R,doncs guanyen els seients de les 448R per golejada(la comoditat dels seients de les 449 seria equiparable als de les 112 i 213 d'FGC)
A part,crec que les llançadores Vilafant-Girona-Barcelona aniràn amb 449.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Alvia Barcelona-Vilafant
Estan anunciats com a Alvia, així que podeu fer apostes...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Traspàs de regionals
El licor Calisay no se bebe, se saborea
Re: Traspàs de regionals
A Valls no,peró una mica més abaix,a Perafort,sí.Aquestes llançadores Valls-SVC i SVC-Valls les van suprimir al poc de posar-se en marxa el servei Avant entre Lleida i Barcelona,pel qual em fa sospitar quines són les intencins de Renfe(que la gent de Valls agafi l'Avant,amb desplaçament a Perafort,sigui amb bus o cotxe).Aixó sí,diria que aquestes llançadores les pagava l'ajuntament de Valls,o sigui que potser el propi Ajuntament de Valls amb la col.laboraió de Renfe(que podria mantenir els trens perfectament i no els hi donava la gana mantenir-los)podria ser els que volguin que els ciutadans de Valls que és desplacen en tren a Barcelona ho facin amb l'Avant.iFercat wrote:Des de quan para l'avant a valls?-Recuperar la llançadora Valls-SVC de primera hora del matí i la llançadora SVC-Valls d'última hora del dia,aquestes llançadores van ser suprimides fa 2 anys,diria que aquestes llançadores les subvencionava l'Ajuntament de Valls,caldria recuperar-les,curiosament van ser suprimides als pocs mesos de posar en marxa l'Avant,pel qual sospito que és una mesura per presionar a la genet de Valls a agafar l'Avant per anar a Barcelona.
Per tant,la Generalitta hauria de recuperar aquestes llançadores per qué els de Valls puguin estar a Barcelona o a Tarragona a una hora raonable,i sortir a una hora raonable(l'últim a Valls desde Barcelona és a les 19.03 desde Sants).
Re: Traspàs de regionals
En principio estaban destinadas las 114, pero a Renfe le sale mucho mas rentable el 121(los costos de explotación son mejores).trensmat wrote:Jo crec que les llançadores Vilafant-Girona-Barcelona es tindrien que fer amb les Unitats 121 i 114.
No se si sera verdad pero hay un lio bastante gordo con este material, estan aparcadas en el taller AVE de La Sagra y Renfe no recepciona el material asi que Alston no cobra, alegan que no cumple especificaciones pero tambien puede tratarse de un tema de dinero, no me extrañaria si acaban a tortas.
El caso es las primeras llevan mas de 1 año paradas.
Re: Traspàs de regionals
437.001 wrote:Es refereixen a un regional que feia Valls-Sant Vicenç de Calders per enllaçar amb el Catalunya Exprés en aquesta darrera estació, que va deixar de funcionar fa un temps.iFercat wrote:Des de quan para l'avant a valls?-Recuperar la llançadora Valls-SVC de primera hora del matí i la llançadora SVC-Valls d'última hora del dia,aquestes llançadores van ser suprimides fa 2 anys,diria que aquestes llançadores les subvencionava l'Ajuntament de Valls,caldria recuperar-les,curiosament van ser suprimides als pocs mesos de posar en marxa l'Avant,pel qual sospito que és una mesura per presionar a la genet de Valls a agafar l'Avant per anar a Barcelona.
Ningú ha dit Avant, ni per Valls ni per Sant Vicenç hi passa, l´Avant.
donas a entendre que es perqe agafin l'avant, que tindria qe ser a la propia estacio, perqe si tenen qe anar a un altre estacio a agafarlu ( cosa que seria aixis pq per valls no en pasa cap) per aixo agafarien un regional en aquella estacio, vamos que el que volia donar a entendre es que em sembla una suposicio un tant "paranoica"curiosament van ser suprimides als pocs mesos de posar en marxa l'Avant,pel qual sospito que és una mesura per presionar a la genet de Valls a agafar l'Avant per anar a Barcelona.
Jo posaria mes trens directament entre barcelona i valls, perque els dos actuals em semblen mol escasos, jo que hi acostumo a anar em fot bastant, o vas de bon mati o no pots nari fins el vespre...Per tant,la Generalitta hauria de recuperar aquestes llançadores per qué els de Valls puguin estar a Barcelona o a Tarragona a una hora raonable,i sortir a una hora raonable(l'últim a Valls desde Barcelona és a les 19.03 desde Sants).
¿El algodon no engaña?
http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/183003
La Generalitat farà de majordom de RENFE
.- Traspassos que no ho són, Autonomia que no n'és, Trens sense vies i la RENFE d'estat castellà que en continua essent l'amo.
jordicarrera | Per la INDEPENDÈNCIA de Catalunya: Seriosament, Reagrupament, Joan Carretero. | dijous, 18 de novembre de 2010 | 14:47h
Això no es Autonomia sinó Intervenció i traspàs d'obligacions i costs sense drets ni la propietat. La Generalitat farà de majordom de RENFE.- Traspassos que no ho són, Autonomia que no n'és, Trens sense vies ni pressupost, i la RENFE d'estat castellà que en continua essent l'amo. Masovers sirvents de la gleva som !
I mireu que passa amb l'encerclament i aïllament ferrocari de Catalunya que practiquen amb les noves línies de l'AVE i projectes de transport continental de mercadesries, etc
Quan Catalunya siga un estat els nostres serveis ferroviaris seran normals, com els de Bèlgica, Suïssa, Holanda, França, Luxemburg, línies interios i línies de trànsit.
Un motiu més per Votar Independència Ara.
L'Estació de França, modernista, com tantes altres es obra de la Renaixença catalana i no de l'estat castellà ni de Renfe.
La RENFE va ser una nacionalització castellana fruit de la Guerra d'Espanya. Es una part de la Memòria Històrica en l'àmbit de l'economia encara més censurada que encara no hem descobert o destapat. L'Estat castellà s'ho va quedar tot, vies, estacions, terrenys, molls, tallers,.... i no hi ha pas invertit mai gaire a Catalunya ni en les comunicacions interiors ni en les de Catalunya cap enfora, amb els veïns com a mínim, cap al nord, sud i oest, ni en donar servei als nostres ports i aeroports. No se com va ser que ens quedessin els Ferrocarrils Catalans de Barcelona, cap al Vallès i cap a Igualada i Manresa.
L'estació de Sants la varen enfeudar per sempre amb la venda del vol a l'hotel Barceló. Mai no es podrà enderrocar o canviar de lloc per fer-la ben feta. Es un bunker on la gent ha de baixar cap a unes andanes estretes per accessos i sortides estrets i sense condicions de seguretat. No podria pas aprovar la sol.licitud de llicència municipal d'activitats classificades molestes, insalubres, nocives, perilloses, per perillosa i greus rics de seguretat.
En trens de Rodalies i Regionals haurien de ser traspassat tot des de propietat de les vies estacions i material i competències integres per obrir i tancar línies. raspassat de Renfe a Ferrocarrils de la Generalitat, sense condicions, com a amos. D'Espanya a Espanya, o no ?
Haurien de traspassar les vies regionals convencionals principals o secundàries i arraconades, amb estacions, material i tots els drets com la de de Manresa a Lleida i casos similars, sense personal a FF CC de la Generalitat, am previ sanejament econòmic i reducció de plantilla a càrrec de Madrid. I amb llibertat de poder viatjar, millorar i crear línies des de les nostres capitals fins a les capitals de les províncies i comunitats autònomes i regions veïnes i regions i departaments francesos i a on siga i sens e límits segons les directives de la UÈ. El Govern Central hauria de tenir competències tan sols sobre les gran línies internacionals.
La Generalitat farà de majordom de RENFE
.- Traspassos que no ho són, Autonomia que no n'és, Trens sense vies i la RENFE d'estat castellà que en continua essent l'amo.
jordicarrera | Per la INDEPENDÈNCIA de Catalunya: Seriosament, Reagrupament, Joan Carretero. | dijous, 18 de novembre de 2010 | 14:47h
Això no es Autonomia sinó Intervenció i traspàs d'obligacions i costs sense drets ni la propietat. La Generalitat farà de majordom de RENFE.- Traspassos que no ho són, Autonomia que no n'és, Trens sense vies ni pressupost, i la RENFE d'estat castellà que en continua essent l'amo. Masovers sirvents de la gleva som !
I mireu que passa amb l'encerclament i aïllament ferrocari de Catalunya que practiquen amb les noves línies de l'AVE i projectes de transport continental de mercadesries, etc
Quan Catalunya siga un estat els nostres serveis ferroviaris seran normals, com els de Bèlgica, Suïssa, Holanda, França, Luxemburg, línies interios i línies de trànsit.
Un motiu més per Votar Independència Ara.
L'Estació de França, modernista, com tantes altres es obra de la Renaixença catalana i no de l'estat castellà ni de Renfe.
La RENFE va ser una nacionalització castellana fruit de la Guerra d'Espanya. Es una part de la Memòria Històrica en l'àmbit de l'economia encara més censurada que encara no hem descobert o destapat. L'Estat castellà s'ho va quedar tot, vies, estacions, terrenys, molls, tallers,.... i no hi ha pas invertit mai gaire a Catalunya ni en les comunicacions interiors ni en les de Catalunya cap enfora, amb els veïns com a mínim, cap al nord, sud i oest, ni en donar servei als nostres ports i aeroports. No se com va ser que ens quedessin els Ferrocarrils Catalans de Barcelona, cap al Vallès i cap a Igualada i Manresa.
L'estació de Sants la varen enfeudar per sempre amb la venda del vol a l'hotel Barceló. Mai no es podrà enderrocar o canviar de lloc per fer-la ben feta. Es un bunker on la gent ha de baixar cap a unes andanes estretes per accessos i sortides estrets i sense condicions de seguretat. No podria pas aprovar la sol.licitud de llicència municipal d'activitats classificades molestes, insalubres, nocives, perilloses, per perillosa i greus rics de seguretat.
En trens de Rodalies i Regionals haurien de ser traspassat tot des de propietat de les vies estacions i material i competències integres per obrir i tancar línies. raspassat de Renfe a Ferrocarrils de la Generalitat, sense condicions, com a amos. D'Espanya a Espanya, o no ?
Haurien de traspassar les vies regionals convencionals principals o secundàries i arraconades, amb estacions, material i tots els drets com la de de Manresa a Lleida i casos similars, sense personal a FF CC de la Generalitat, am previ sanejament econòmic i reducció de plantilla a càrrec de Madrid. I amb llibertat de poder viatjar, millorar i crear línies des de les nostres capitals fins a les capitals de les províncies i comunitats autònomes i regions veïnes i regions i departaments francesos i a on siga i sens e límits segons les directives de la UÈ. El Govern Central hauria de tenir competències tan sols sobre les gran línies internacionals.
Re: Traspàs de regionals
Menos mal que no llegarán a calentar el escaño del Parlament.
Luego hay un párrafo que mejor olvidar por el bien de nuestra salud mental...
País.
"seran normals", pongo la mano en el fuego a que no serán muy diferentes a lo que hay ahora.Quan Catalunya siga un estat els nostres serveis ferroviaris seran normals, com els de Bèlgica, Suïssa, Holanda, França, Luxemburg, línies interios i línies de trànsit.
L'Estació de França, de tota la vida.L'Estació de França, modernista, com tantes altres es obra de la Renaixença catalana i no de l'estat castellà ni de Renfe.
Luego hay un párrafo que mejor olvidar por el bien de nuestra salud mental...
Estrechos los andenes a mi me parece que NO. Yo no sé qué se ha fumado el intrépido que ha escrito eso. Podría criticar que la gente se amontona en varios puntos de los andenes, eso es culpa, entre otras cosas, de que no haya más accesos y que toda la gente pase por un punto. Pero bueno, eso también pasa en los muy catalanes ferrocarriles del Metro de Barcelona Da gusto ver como la gente se amontona en el primer coche del tren parado en Urquinaona dirección Hospitalet.L'estació de Sants la varen enfeudar per sempre amb la venda del vol a l'hotel Barceló. Mai no es podrà enderrocar o canviar de lloc per fer-la ben feta. Es un bunker on la gent ha de baixar cap a unes andanes estretes per accessos i sortides estrets i sense condicions de seguretat. No podria pas aprovar la sol.licitud de llicència municipal d'activitats classificades molestes, insalubres, nocives, perilloses, per perillosa i greus rics de seguretat.
Y construiremos un tren volador que permita hacer viajes intercontinentales siendo Barcelona el HUB mundial del transporte ferroviario.Haurien de traspassar les vies regionals convencionals principals o secundàries i arraconades, amb estacions, material i tots els drets com la de de Manresa a Lleida i casos similars, sense personal a FF CC de la Generalitat, am previ sanejament econòmic i reducció de plantilla a càrrec de Madrid. I amb llibertat de poder viatjar, millorar i crear línies des de les nostres capitals fins a les capitals de les províncies i comunitats autònomes i regions veïnes i regions i departaments francesos i a on siga i sens e límits segons les directives de la UÈ. El Govern Central hauria de tenir competències tan sols sobre les gran línies internacionals.
País.
Re: Traspàs de regionals
Me gusta esto de que "l´Estació de França és obra de la Renaixença catalana i no de l´estat castellà o de Renfe".
M´agrada la gent que sap de què parla.
Jo també vull viure en una realitat paral.lela.
M´agrada la gent que sap de què parla.
Jo també vull viure en una realitat paral.lela.
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Traspàs de regionals
Com a independentista, els arguments de Reagrupament m'avergonyeixen... que consti que al seu blog diu "POSICIONS PER UNA POLÍTICA CATALANA CENTRAL AMB FONAMENTS"... malament rai.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Missatges traslladats
Els missatges sobre possibles clausures de línies han sigut traslladats al fil http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=4&t=10420
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.