Imagina't quina hecatombe passaria si veiessin la realitat!Guigui wrote:Clar, no fos cas que els nostres delicats i sublims polítics s'haguessin de barrejar amb la patuleia bruta i encomanadissa.
Seguiment de les obres de la L9
- Lluita1714
- N9
Re: Al seu palauet de vidre
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Re: Seguiment de les obres de la L9
No pot ser cert, perquè els polítics evidentment pujaran a un dels trens per fer el recorregut, i perquè, que jo sàpiga, la línia començarà a funcionar en proves a les sis del matí com cada dia des de fa setmanes.Miquel wrote:La meua padrina (àvia al dialecte central ), m'ha dit que ha escoltat per la ràdio, que Diumenge al Matí, deixaràn anar pels túnels a la gent per veure-ho per dins, ja que no circularà cap tren.
Ara dic jo, no es que no me la cregui, peró algú sap si es cert o no?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- uriol108
- N8
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
I dic jo... ( no sé si això es possible... no hi entenc... ) no es podria (quan estigui completat el sub-tram L10 fins a Gorg, empalmar els dos sub-trams de la l9 i l10 i fer que la l9 vagi de can zam fins a Gorg (temporalment ) ?
S'hauria, o bé de fer una inversió de marxa a Bon Pastor, o bé s'hauria de fer un nou tunel, posar via, catenària, sistemes de seguretat...uriol108 wrote:I dic jo... ( no sé si això es possible... no hi entenc... ) no es podria (quan estigui completat el sub-tram L10 fins a Gorg, empalmar els dos sub-trams de la l9 i l10 i fer que la l9 vagi de can zam fins a Gorg (temporalment ) ?
-
- N10
No. L'explotació comercial serà de línies L9 i L10.uriol108 wrote:I dic jo... ( no sé si això es possible... no hi entenc... ) no es podria (quan estigui completat el sub-tram L10 fins a Gorg, empalmar els dos sub-trams de la l9 i l10 i fer que la l9 vagi de can zam fins a Gorg (temporalment ) ?
Serà tan fàcil com anar de Can Zam a Bon Pastor, baixar-te del tren i esperar 3 minuts fins que arribi el següent tren, que tindrà destinació Gorg.uriol108 wrote:I dic jo... ( no sé si això es possible... no hi entenc... ) no es podria (quan estigui completat el sub-tram L10 fins a Gorg, empalmar els dos sub-trams de la l9 i l10 i fer que la l9 vagi de can zam fins a Gorg (temporalment ) ?
- Vilarrubla
- N8
I canviar d'andana perquè si t'esperes arribarà un tren de la L10 que ja ve de Gorg. Res de l'altre món tampoc.traveller wrote:Serà tan fàcil com anar de Can Zam a Bon Pastor, baixar-te del tren i esperar 3 minuts fins que arribi el següent tren, que tindrà destinació Gorg.uriol108 wrote:I dic jo... ( no sé si això es possible... no hi entenc... ) no es podria (quan estigui completat el sub-tram L10 fins a Gorg, empalmar els dos sub-trams de la l9 i l10 i fer que la l9 vagi de can zam fins a Gorg (temporalment ) ?
El que trobo dolç a tu t'amargue.
No ho sé segur, com Bon Pastor serà final provisional fins que s'obri Sagrera, potser es dona servei només per una via, i per tant el tren que arriba de Gorg canvia el sentit de la marxa a la mateixa andana i retorna cap a Gorg.Vilarrubla wrote:I canviar d'andana perquè si t'esperes arribarà un tren de la L10 que ja ve de Gorg. Res de l'altre món tampoc.traveller wrote:Serà tan fàcil com anar de Can Zam a Bon Pastor, baixar-te del tren i esperar 3 minuts fins que arribi el següent tren, que tindrà destinació Gorg.uriol108 wrote:I dic jo... ( no sé si això es possible... no hi entenc... ) no es podria (quan estigui completat el sub-tram L10 fins a Gorg, empalmar els dos sub-trams de la l9 i l10 i fer que la l9 vagi de can zam fins a Gorg (temporalment ) ?
- Vilarrubla
- N8
Re: Ubicació?
Av. Carrilet, a l'enllaç amb FGC. És fàcil trobar-ho.Guigui wrote:I on es troba aquesta perla?
- Guigui
- Administrador
Magnificar la volta
Potser la L9 ha agafat una borratxera tan grossa que completarà la volta fins allí. Total, ja no ve d'un tros més... :festa
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
S'ha equivocat de punta, res més
Només s'ha equivocat de 20 km...metring wrote:S'ha equivocat de punta, res més
Per cert, avui ja he vist uns termometres de la L1 a Navas amb el cercle de correspondencia a Fondo pero sense el quadradet de L9. Es vergonyós que encara ni s'ha inaugurat i ja estiguem aixi... pero bueno... som a Barcelona, aixi que aixo no ens hauria de resultar estrany, per desgràcia.
Alguns trens de la L5 ja porten al mapa amb la L9 i canviat el nom l'Hospital de Sant Pau per "Sant Pau Dos de Maig" als termometre. A l'estació en obres el nom es " "Sant Pau | Dos de Maig".
- Guigui
- Administrador
Tan cofois que la resta és massa per a ells
De tanta propaganda barata de la línia més... bé, al final, és la línia més què? Doncs això, de tant autobombo, s'han oblidat d'on i amb què fa correspondència.
Tampoc és estrany, ja que encara deuen estar emocionadíssims d'haver realitzat aquesta obra mestra. I, sobretot, en el termini i amb el pressupost prevists.
Tampoc és estrany, ja que encara deuen estar emocionadíssims d'haver realitzat aquesta obra mestra. I, sobretot, en el termini i amb el pressupost prevists.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
- Lluita1714
- N9
A mi m'encanta que tinguin els projectes de futur plantejats, encara que falta l'allargament de la L4... clar que encara no està ni en obres. També m'agrada que hagin aprimat els serveis de rodalia per donar-li més espai. Per fi apareix el Funicular del Tibidabo
Detall que no m'agrada, que no hi ha enllaç a Parc de Montjuïc.
Curiositat: Sant Martí de l'Erm no té enllaç, perquè ara tenen noms diferents, Hospital Sant Joan Despí | TV3 i Llevant | Les Planes... quin abús de les barres. Les planes em semblen ganes de molestar, i la parada no és gaire propera a TV3!
Hi ha algun plànol actualitzat de com van les tuneladores? Ja han començat a treballar a Barcelona Ciutat? és que així mai acabarem, o tindrem L9 a Santa Coloma i L9b al Prat.
PD: Estava escrivint el missatge en aquest post, com a resposta al mapa, i em va aparèixer al fil de la quedada, que heu fet?
Detall que no m'agrada, que no hi ha enllaç a Parc de Montjuïc.
Curiositat: Sant Martí de l'Erm no té enllaç, perquè ara tenen noms diferents, Hospital Sant Joan Despí | TV3 i Llevant | Les Planes... quin abús de les barres. Les planes em semblen ganes de molestar, i la parada no és gaire propera a TV3!
Hi ha algun plànol actualitzat de com van les tuneladores? Ja han començat a treballar a Barcelona Ciutat? és que així mai acabarem, o tindrem L9 a Santa Coloma i L9b al Prat.
PD: Estava escrivint el missatge en aquest post, com a resposta al mapa, i em va aparèixer al fil de la quedada, que heu fet?
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.