Totalment d'acord! Però no només pel cas de Balaguer! Com es poden destinar 80.000.000 € a això! Estan sonats! Quants trens es poden comprar amb això? Quants taquillers podria contractar ADIF amb això (per les estacions desertes)? Quantes pintades es treurien?Guigui wrote:I que se la paguin ells solets, ja que s'entesten en la seva necessitat.
Notícies línia de La Pobla de Segur
Re: Capricis, a pagar-se'ls
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Invertir millor els diners
I quants quilòmetres de via doble electrificada es podrien construir a Catalunya amb tots els soterraments inútils realitzats, en curs i projectats?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Horaris incompatibles......
Pel dia 27 vull anar a Camarasa només en Transport Públic pel matí, a Camarasa, no hi ha estació d'FGC allà, però si a Sant LLorenç de Montgai (a 4 Km del poble, que els faré caminant, ja que no hi ha cap servei de bus que connecti els pobles).
Fins aquí tot clar, però hi ha una restricció molt important amb els horaris, degut a que la carretera Lv9047 no te llum, el servei que para a les 21:10h, no el puc fer servir.
Per tatn, només em queden 2 serveis, matí i mitgdia.
Mirant el shoraris de la PTP , veig els horaris de les dues línies (Regionals) que passen a Lleida i que surten de Barcelona.
La línia de Manresa, surt de Barcelona a les 08:06 i arriba a Manresa a les 09:26, on es suposa que em d'agafar un autobus (algú m'ho pot confirmar, o quan s'acaba) fins Calaf, on es suposa que el tren surt a les 10:14 i arriba a les 11:41 a Lleida, ara bé, fins les 13:45 no marxa cap tren fins la Pobla de Segur, havent de perdre 2 hores a Lleida...
No hi ha cap tren que surti avans per aquesta línia que arribi avans de les 09:10, que es quan surt el primer tren fins la Pobla.
Per la línia de Tarragona, surt un a les 06:50 i arriba a les 09:55 (3 hores, sense comentaris.....), al arribar a aquesta hora, el primer tren de la pobla ja ha marxat.
Després hi ha un altre, que arriba a les 14:55, i altre cop, el de la pobla ha marxat avans.
Després tenim les línies més cares.
Amb un Alvia per els fulminants 35.70 € arrives a les 08:42, amb temps d'agafar el Regional fins la Pobla. I un AVE per 45€ arrives a les 09:01h, amb uns minuts per fer el canvi de tren.
El més baratets dels cars, l'Avant, arriba a Lleida a les 10:10h ( a 22,50 €) i obviament ja faig tard, i el següent arriba a les 15:20h, on també faig tard amb el del mitgdia.
Aixó es un robatori, per anar més lluny de Balaguer, has de pagar molt més, i si no es vol pagar més, hem d'esperar 2 hores...
No comprenc, que després d'uns anyets del reobriment de la línia, encara no es fan que els horaris coïncideixin per fer enllaç, amb doble via a algunes estacions de la Pobla, es guanyaria molt, ademés que es exagerat el temps que s'estan a la Pobla esperant per baixar a Lleida.
Ademés no se si a la Línia de Manresa, els horaris son els mateixos que el temps que triga el autobus.
En definitiva, no hi hà dret
Fins aquí tot clar, però hi ha una restricció molt important amb els horaris, degut a que la carretera Lv9047 no te llum, el servei que para a les 21:10h, no el puc fer servir.
Per tatn, només em queden 2 serveis, matí i mitgdia.
Mirant el shoraris de la PTP , veig els horaris de les dues línies (Regionals) que passen a Lleida i que surten de Barcelona.
La línia de Manresa, surt de Barcelona a les 08:06 i arriba a Manresa a les 09:26, on es suposa que em d'agafar un autobus (algú m'ho pot confirmar, o quan s'acaba) fins Calaf, on es suposa que el tren surt a les 10:14 i arriba a les 11:41 a Lleida, ara bé, fins les 13:45 no marxa cap tren fins la Pobla de Segur, havent de perdre 2 hores a Lleida...
No hi ha cap tren que surti avans per aquesta línia que arribi avans de les 09:10, que es quan surt el primer tren fins la Pobla.
Per la línia de Tarragona, surt un a les 06:50 i arriba a les 09:55 (3 hores, sense comentaris.....), al arribar a aquesta hora, el primer tren de la pobla ja ha marxat.
Després hi ha un altre, que arriba a les 14:55, i altre cop, el de la pobla ha marxat avans.
Després tenim les línies més cares.
Amb un Alvia per els fulminants 35.70 € arrives a les 08:42, amb temps d'agafar el Regional fins la Pobla. I un AVE per 45€ arrives a les 09:01h, amb uns minuts per fer el canvi de tren.
El més baratets dels cars, l'Avant, arriba a Lleida a les 10:10h ( a 22,50 €) i obviament ja faig tard, i el següent arriba a les 15:20h, on també faig tard amb el del mitgdia.
Aixó es un robatori, per anar més lluny de Balaguer, has de pagar molt més, i si no es vol pagar més, hem d'esperar 2 hores...
No comprenc, que després d'uns anyets del reobriment de la línia, encara no es fan que els horaris coïncideixin per fer enllaç, amb doble via a algunes estacions de la Pobla, es guanyaria molt, ademés que es exagerat el temps que s'estan a la Pobla esperant per baixar a Lleida.
Ademés no se si a la Línia de Manresa, els horaris son els mateixos que el temps que triga el autobus.
En definitiva, no hi hà dret
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Horaris incompatibles......
Les combinacions per agafar els trens del matí son penoses...Miquel wrote:Pel dia 27 vull anar a Camarasa només en Transport Públic pel matí, a Camarasa, no hi ha estació d'FGC allà, però si a Sant LLorenç de Montgai (a 4 Km del poble, que els faré caminant, ja que no hi ha cap servei de bus que connecti els pobles).
Fins aquí tot clar, però hi ha una restricció molt important amb els horaris, degut a que la carretera Lv9047 no te llum, el servei que para a les 21:10h, no el puc fer servir.
Per tatn, només em queden 2 serveis, matí i mitgdia.
Mirant el shoraris de la PTP , veig els horaris de les dues línies (Regionals) que passen a Lleida i que surten de Barcelona.
La línia de Manresa, surt de Barcelona a les 08:06 i arriba a Manresa a les 09:26, on es suposa que em d'agafar un autobus (algú m'ho pot confirmar, o quan s'acaba) fins Calaf, on es suposa que el tren surt a les 10:14 i arriba a les 11:41 a Lleida, ara bé, fins les 13:45 no marxa cap tren fins la Pobla de Segur, havent de perdre 2 hores a Lleida...
No hi ha cap tren que surti avans per aquesta línia que arribi avans de les 09:10, que es quan surt el primer tren fins la Pobla.
Per la línia de Tarragona, surt un a les 06:50 i arriba a les 09:55 (3 hores, sense comentaris.....), al arribar a aquesta hora, el primer tren de la pobla ja ha marxat.
Després hi ha un altre, que arriba a les 14:55, i altre cop, el de la pobla ha marxat avans.
Després tenim les línies més cares.
Amb un Alvia per els fulminants 35.70 € arrives a les 08:42, amb temps d'agafar el Regional fins la Pobla. I un AVE per 45€ arrives a les 09:01h, amb uns minuts per fer el canvi de tren.
El més baratets dels cars, l'Avant, arriba a Lleida a les 10:10h ( a 22,50 €) i obviament ja faig tard, i el següent arriba a les 15:20h, on també faig tard amb el del mitgdia.
Aixó es un robatori, per anar més lluny de Balaguer, has de pagar molt més, i si no es vol pagar més, hem d'esperar 2 hores...
No comprenc, que després d'uns anyets del reobriment de la línia, encara no es fan que els horaris coïncideixin per fer enllaç, amb doble via a algunes estacions de la Pobla, es guanyaria molt, ademés que es exagerat el temps que s'estan a la Pobla esperant per baixar a Lleida.
Ademés no se si a la Línia de Manresa, els horaris son els mateixos que el temps que triga el autobus.
En definitiva, no hi hà dret
Per anar a Camarasa, no hi ha tren, però hi ha bus. La línia Lleida-Esterri d'Àneu (almenys al servei de pujada de la tarde es fa així). Un cop l'autocar procedent de Lleida arriba a Balaguer en veuràs un estacionat i preparat per a marxa. Marxaràn els dos alhora, el que ve de Lleida passarà per Àger i l'altre serà el que recollirà la gent de Camarasa i les altres parades de la carretera que recorre el pantà.
Aprofito per comentar la curiositat : Si el bus de Camarasa no porta passatge (direcció Tremp), es para en una mena de restaurant que hi ha prop del creuament entre la carretera d'Àger i l'inici de la carretera del pantà, amb el morro direcció Lleida, i, des de la carretera d'Àger, l'altre conductor el veu, i sap que no hi ha passatge i no ha d'esperar. Si no el veu, vol dir que hi ha passatge, i el canvi de bus es fa uns km. més endavant, just abans del congost de Terradets, en una àrea de servei amb una font que hi ha. Tot això, per no haver-hi cobertura
Perdoneu el petit off-topis
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Horaris incompatibles......
Molt bó Aixó no ho havia vist encara, i aixó que vaig sovint per allí.oriolp13 wrote:Les combinacions per agafar els trens del matí son penoses...
Per anar a Camarasa, no hi ha tren, però hi ha bus. La línia Lleida-Esterri d'Àneu (almenys al servei de pujada de la tarde es fa així). Un cop l'autocar procedent de Lleida arriba a Balaguer en veuràs un estacionat i preparat per a marxa. Marxaràn els dos alhora, el que ve de Lleida passarà per Àger i l'altre serà el que recollirà la gent de Camarasa i les altres parades de la carretera que recorre el pantà.
Aprofito per comentar la curiositat : Si el bus de Camarasa no porta passatge (direcció Tremp), es para en una mena de restaurant que hi ha prop del creuament entre la carretera d'Àger i l'inici de la carretera del pantà, amb el morro direcció Lleida, i, des de la carretera d'Àger, l'altre conductor el veu, i sap que no hi ha passatge i no ha d'esperar. Si no el veu, vol dir que hi ha passatge, i el canvi de bus es fa uns km. més endavant, just abans del congost de Terradets, en una àrea de servei amb una font que hi ha. Tot això, per no haver-hi cobertura
Perdoneu el petit off-topis
A Camarasa, se que no hi ha tren, ja ho se, peró, ja tinc previst anar-hi caminant, de fet quant visc a Camarasa (Festius per vacances i alguns caps de setmana), pel matí vaig caminant fins l'estació de Sant Llorenç per veure el tren de les 09:50 h i després torno cap al poble caminant (en total son uns 9 Km).
La meva intenció es fer-ho integrament amb tren Metro+Regional (i bus si es obligatori)+FGC+Caminar fins a casa meva.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
A http://www.fgc.cat/cat/avisos.asp anuncien que a partir del dia 3 d'abril, es modifiquen els horaris.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Correcte, afegeixen un servei complementari cada diumenge Lleida-La Pobla de Segur d'anada i tornada amb parada a totes les estacions i baixadors amb un horari semblant al que fa el Tren dels Llacs el dissabte.metring wrote:A http://www.fgc.cat/cat/avisos.asp anuncien que a partir del dia 3 d'abril, es modifiquen els horaris.
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Aquest quart tren cap a La Pobla dels diumenges....la intuició em diu que acabarà sent un servei regular fixe, atès que ofereix un bon horari, amb connexió amb la xarxa regional pel matí i una sortida "després de dinar" des de La Pobla.
Crec que és un tren possibilitista, d'aquells que "obren ments" passar de tres a quatre trens sembla res, però és un canvi molt important atès que estructura un servei ferroviari al llarg de les hores del dia, si bé de forma no completa.
Enhorabona a FGC per aquesta decisió.
Crec que és un tren possibilitista, d'aquells que "obren ments" passar de tres a quatre trens sembla res, però és un canvi molt important atès que estructura un servei ferroviari al llarg de les hores del dia, si bé de forma no completa.
Enhorabona a FGC per aquesta decisió.
Pere wrote:Correcte, afegeixen un servei complementari cada diumenge Lleida-La Pobla de Segur d'anada i tornada amb parada a totes les estacions i baixadors amb un horari semblant al que fa el Tren dels Llacs el dissabte.metring wrote:A http://www.fgc.cat/cat/avisos.asp anuncien que a partir del dia 3 d'abril, es modifiquen els horaris.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Em sembla molt bé que posin un tren més, però trobo a faltar que, almenys el primer tren del matí i l'últim del vespre estiguin coordinats amb l'Avant procedent de Barcelona, i viceversa.
Actualment ja és possible anar de Barcelona a La Pobla de Segur en 3h00', però és amb un AVE i el preu total és de 51,15 euros (l'Alsina Graells val 26,25 euros). El que cal és coordinar-ho amb l'Avant, que només costaria 28,15 euros en total.
AVE - BCN-Sants 8:00 > Lleida 9:01
FGC - Lleida 9:10 > La Pobla de Segur 11:00
Segur que si es pogués combinar els dos trens augmentaria significativament el passatge, ja que hi ha força gent de la Noguera i del Pallars que estudia o treballa a Barcelona i actualment es mouen en cotxe o bus, a més que aquesta mesura atrauria turistes metropolitans a la vall de la Noguera Pallaresa.
Actualment ja és possible anar de Barcelona a La Pobla de Segur en 3h00', però és amb un AVE i el preu total és de 51,15 euros (l'Alsina Graells val 26,25 euros). El que cal és coordinar-ho amb l'Avant, que només costaria 28,15 euros en total.
AVE - BCN-Sants 8:00 > Lleida 9:01
FGC - Lleida 9:10 > La Pobla de Segur 11:00
Segur que si es pogués combinar els dos trens augmentaria significativament el passatge, ja que hi ha força gent de la Noguera i del Pallars que estudia o treballa a Barcelona i actualment es mouen en cotxe o bus, a més que aquesta mesura atrauria turistes metropolitans a la vall de la Noguera Pallaresa.
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Exactament el nou tren regional circularà els diumenges, també circularà els dissabtes del 10 de juliol al 4 de setembre el 3 d'abril el 12 d'octubre i el 31 d'octubre.
El tren Lleida Balaguer que surt de Lleida a les 17:50 amb aquest canvi passa a sortir a les 17:55.
El defecte està en la poca capacitat que té la línia tal com està ara doncs aquest tren hauria de ser complementari al tren dels llacs de forma que algú volgués fer el viatge de tornar en un horari diferent al del tren turístic.
El tren Lleida Balaguer que surt de Lleida a les 17:50 amb aquest canvi passa a sortir a les 17:55.
El defecte està en la poca capacitat que té la línia tal com està ara doncs aquest tren hauria de ser complementari al tren dels llacs de forma que algú volgués fer el viatge de tornar en un horari diferent al del tren turístic.
liniadelRipollés wrote:Aquest quart tren cap a La Pobla dels diumenges....la intuició em diu que acabarà sent un servei regular fixe, atès que ofereix un bon horari, amb connexió amb la xarxa regional pel matí i una sortida "després de dinar" des de La Pobla.
Crec que és un tren possibilitista, d'aquells que "obren ments" passar de tres a quatre trens sembla res, però és un canvi molt important atès que estructura un servei ferroviari al llarg de les hores del dia, si bé de forma no completa.
Enhorabona a FGC per aquesta decisió.
Pere wrote:Correcte, afegeixen un servei complementari cada diumenge Lleida-La Pobla de Segur d'anada i tornada amb parada a totes les estacions i baixadors amb un horari semblant al que fa el Tren dels Llacs el dissabte.metring wrote:A http://www.fgc.cat/cat/avisos.asp anuncien que a partir del dia 3 d'abril, es modifiquen els horaris.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Desenganyem-nos d'una cosa, el potencial d'aquesta línia per enllaçar amb les altres que té a Lleida és més aviat residual i més encara si el busquem més amunt de Balaguer, de tota manera el principal problema no són els horaris d'aquesta línia sinó els horaris de les altres línies que són molt penosos, des de Barcelona no es pot arribar a Lleida en tren regional abans de les 9 del matí ni tornar després de les 8 del vespre, de tota manera per molt residual que sigui el que sí que és cert és que tot suma i que amb una coordinació d'horaris bona la gent que agafi a Lleida el tren per anar on sigui, no només a Barcelona i que vingui d'aquesta línia i hi arribi en tren ho podrà fer en bones condicions, cal tenir en compte que ara Lleida Balaguer és el servei ferroviari regional amb millor servei de la zona, i malgrat tot només són 8 trens al dia.
Sagrerenc wrote:Em sembla molt bé que posin un tren més, però trobo a faltar que, almenys el primer tren del matí i l'últim del vespre estiguin coordinats amb l'Avant procedent de Barcelona, i viceversa.
Actualment ja és possible anar de Barcelona a La Pobla de Segur en 3h00', però és amb un AVE i el preu total és de 51,15 euros (l'Alsina Graells val 26,25 euros). El que cal és coordinar-ho amb l'Avant, que només costaria 28,15 euros en total.
AVE - BCN-Sants 8:00 > Lleida 9:01
FGC - Lleida 9:10 > La Pobla de Segur 11:00
Segur que si es pogués combinar els dos trens augmentaria significativament el passatge, ja que hi ha força gent de la Noguera i del Pallars que estudia o treballa a Barcelona i actualment es mouen en cotxe o bus, a més que aquesta mesura atrauria turistes metropolitans a la vall de la Noguera Pallaresa.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
josep_serre wrote:Desenganyem-nos d'una cosa, el potencial d'aquesta línia per enllaçar amb les altres que té a Lleida és més aviat residual i més encara si el busquem més amunt de Balaguer, de tota manera el principal problema no són els horaris d'aquesta línia sinó els horaris de les altres línies que són molt penosos, des de Barcelona no es pot arribar a Lleida en tren regional abans de les 9 del matí ni tornar després de les 8 del vespre, de tota manera per molt residual que sigui el que sí que és cert és que tot suma i que amb una coordinació d'horaris bona la gent que agafi a Lleida el tren per anar on sigui, no només a Barcelona i que vingui d'aquesta línia i hi arribi en tren ho podrà fer en bones condicions, cal tenir en compte que ara Lleida Balaguer és el servei ferroviari regional amb millor servei de la zona, i malgrat tot només són 8 trens al dia.
Jo ja he tornat de festes, i he anat i baixat en el Regional de Manresa-Lleida.Sagrerenc wrote:Em sembla molt bé que posin un tren més, però trobo a faltar que, almenys el primer tren del matí i l'últim del vespre estiguin coordinats amb l'Avant procedent de Barcelona, i viceversa.
Actualment ja és possible anar de Barcelona a La Pobla de Segur en 3h00', però és amb un AVE i el preu total és de 51,15 euros (l'Alsina Graells val 26,25 euros). El que cal és coordinar-ho amb l'Avant, que només costaria 28,15 euros en total.
AVE - BCN-Sants 8:00 > Lleida 9:01
FGC - Lleida 9:10 > La Pobla de Segur 11:00
Segur que si es pogués combinar els dos trens augmentaria significativament el passatge, ja que hi ha força gent de la Noguera i del Pallars que estudia o treballa a Barcelona i actualment es mouen en cotxe o bus, a més que aquesta mesura atrauria turistes metropolitans a la vall de la Noguera Pallaresa.
L'anada, per anar de Barcelona a Camarasa (Noguera).
Surto de casa a les 7 del matí, amb Metro fins a Sants.
Arribo a Sants, demano el bitllet per anar fins a Lleida, i la dona de la taquilla em dona un bitllet de 6 zones fins Manresa, dient-me que és vàlid per anar a Lleida....
Li reclamo, i em diu el mateix, amb cua i sense ganes de discutir marxo.
Arriba el regional servit per una 440, tot bé fins a Manresa on hi arribo prop les 9:30h.
Just abans d'arribar a Manresa, li dic a l'interventor que em confirm-hi si amb el bitllet que tenia puc anar a Lleida, diu que no, i a comprar un bitllet més .
El bus bé, a Calaf fins Lleida tot puntual.
A partir d'aquí, haig d'esperar 2 hores a que surti el trenet cap a la Pobla a l'estació....
Sortim cap a la Pobla tot bé, i arribo a Sant Llorenç de Montgai a les 14:30h, i a les 15:20h arribo a casa meva.
Ara comparem:
En tren barat: 8h i 20 minuts.
En Cotxe: 1h i 30 minuts.
El temps canta per sí sol.
Ademés, amb els horaris actuals, el anar a Lleida ràpid i barat es impossible, per no dir comoditat, ja que la 440 en la que he baixat avui fins a Calaf, el tren es sacsejava tant que era molt molest.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Amb aquest cambi d'horaris els diumenges coincideixen dos camells a l'estació de la Pobla. Atesa aquesta condició pensaba que l'estació es tornaria a obrir regularment els diumenges ( ara només sobre exepcionalment pel Tren dels Llacs ) però veig que no és així. Els dos MAN s'estacionen a la mateixa via, així no fa falta que hi hagi cap Factor de Circulació per manipular les agulles.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
MZA_1600 wrote:Amb aquest cambi d'horaris els diumenges coincideixen dos camells a l'estació de la Pobla. Atesa aquesta condició pensaba que l'estació es tornaria a obrir regularment els diumenges ( ara només sobre exepcionalment pel Tren dels Llacs ) però veig que no és així. Els dos MAN s'estacionen a la mateixa via, així no fa falta que hi hagi cap Factor de Circulació per manipular les agulles.
"camells" no , si de cas vols di "Supermans".
- 593Dromedario
- N6
- Posts: 225
- Joined: Monday 21/04/2008 19:29
- Location: BCN Sant Andreu
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
OFF-TOPIC ON
OFF-TOPIC OFF
Doncs creia haver llegit que aquest quart servei dels diumenges (crec que a la mateixa hora de l' "històric") era un tren turístic (servit també per supermans). Evidentment, al pas que van més amunt de Balaguer, gairebé ho podrien ser tots. Si es vol fer de forma més aviat diària (que tant de bo s'acabi fent) aleshores valdrà més separar una mica l'horari d'aquest nou trens dels que té més a prop.
Així, de pujada hi podria haver un servei al matí ben d'hora (sortida 7:30 o 8:30 del matí de Lleida) un a mig matí (10:30 em sembla bé), i potser enraderir el del migdia posant-lo a primera hora de la tarda (per cert, millor 15:30 que 15:15, ja que arriba un Avant). Igualment, per aquells que hagin d'arribar a Lleida abans del migdia, que s'avanci l'actual, i tenir un servei de baixada poc després de dinar i un altre més avançada la tarda em semblaria perfecte.
Clar que, si per completar millor les franges horàries creieu que valdria més augmentar a 6 serveis per sentit al dia, hi estaré d'acord.
I quantes fotos t'han fet els radars? Perquè de la sortida de la Diagonal (posem creuament amb Ronda de Dalt) fins a Tremp el més habitual per mi són 2h justes, i no hi ha per menys.Miquel wrote:En Cotxe: 1h i 30 minuts.
OFF-TOPIC OFF
Doncs creia haver llegit que aquest quart servei dels diumenges (crec que a la mateixa hora de l' "històric") era un tren turístic (servit també per supermans). Evidentment, al pas que van més amunt de Balaguer, gairebé ho podrien ser tots. Si es vol fer de forma més aviat diària (que tant de bo s'acabi fent) aleshores valdrà més separar una mica l'horari d'aquest nou trens dels que té més a prop.
Així, de pujada hi podria haver un servei al matí ben d'hora (sortida 7:30 o 8:30 del matí de Lleida) un a mig matí (10:30 em sembla bé), i potser enraderir el del migdia posant-lo a primera hora de la tarda (per cert, millor 15:30 que 15:15, ja que arriba un Avant). Igualment, per aquells que hagin d'arribar a Lleida abans del migdia, que s'avanci l'actual, i tenir un servei de baixada poc després de dinar i un altre més avançada la tarda em semblaria perfecte.
Clar que, si per completar millor les franges horàries creieu que valdria més augmentar a 6 serveis per sentit al dia, hi estaré d'acord.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Home 1h i 30 sense tràfic es pot arribar, si ja hi ha una mica de tràfic, posa-li més, peró normalment es triga entre 1h 30 - 1h 45 depén del tràfic.593Dromedario wrote:OFF-TOPIC ONI quantes fotos t'han fet els radars? Perquè de la sortida de la Diagonal (posem creuament amb Ronda de Dalt) fins a Tremp el més habitual per mi són 2h justes, i no hi ha per menys.Miquel wrote:En Cotxe: 1h i 30 minuts.
OFF-TOPIC OFF
Usant Ronda Dalt -> B-23 -> A2 -> C-53 -> C-13 fins Camarasa, d'aquí a Tremp, hi han 40 Km més crec per la C-13.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
El Govern prevé eliminar paradas de la línea de la Pobla para reducir tiempo
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya estudia suprimir algunas de las paradas en estaciones de la línea del tren de la Pobla en el trayecto entre Lleida y Balaguer para rebajar el tiempo de viaje y así contrarrestar la pérdida de viajeros registrada en el último año.
Esta línea ha sufrido una caída en el número de viajeros de más de 15.000 viajeros durante el 2009 y la gran mayoría eran usuarios del tramo entre Lleida y Balaguer. Con el objetivo de volver a ser competitivos, el director de la Unitat de Negoci de Ferrocarrils de la Generalitat, Ramon Borrell, explicó en declaraciones a Radio Lleida que estudia suprimir las paradas menos rentables como Alcoletge, Vilanova de la Barca y Vallfogona de Balaguer, lo que permitiría reducir el tiempo del trayecto en 10 minutos.
Desde Ferrocarrils explican la bajada en usuarios de esta línea por el aumento del paro y la disminución de los trayectos por motivos laborales y también por el aumento de servicios de autobús que ya son 21 diarios.
Cabe destacar que la línea de tren convencional que circula desde Lleida hasta la Pobla de Segur, más conocida como el tren de la Pobla, sufrió una caída de más de 15.000 viajeros durante el año 2009 con respecto al año anterior. Es el primer tropiezo de la línea de la Pobla desde que en el 2005 Renfe traspasará la línea a Ferrocarrils de la Generalitat de Cataluña (FGC) que se hizo cargo del servicio modernizando todo el recorrido y se incorporó parte de la línea en la integración tarifaria de Lleida.
Tras una tendencia ascendente en el número de viajeros del tren de la Pobla en 2009 se registraron 239.192 viajeros por los 256.745 de 2008 rompiendo así las cifras positivas. En 2005, se registró 138.544, en 2006 fueron 204.920 y en 2007 fueron 244.334.
El presidente de FGC, Joan Torres, que participó hace unos días en la presentación de la temporada 2010 del Tren dels Llacs ya advirtió de que deberán buscar la forma de contrarrestar la caída del 6,8% que ha registrado en 2009 el servicio convencional en esta línea. Además, la venta de billetes sólo cubre el 16 por ciento de lo que cuesta mantener la línea.
http://www.lamanyana.es/web/html/lanoti ... a=03:00:00
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya estudia suprimir algunas de las paradas en estaciones de la línea del tren de la Pobla en el trayecto entre Lleida y Balaguer para rebajar el tiempo de viaje y así contrarrestar la pérdida de viajeros registrada en el último año.
Esta línea ha sufrido una caída en el número de viajeros de más de 15.000 viajeros durante el 2009 y la gran mayoría eran usuarios del tramo entre Lleida y Balaguer. Con el objetivo de volver a ser competitivos, el director de la Unitat de Negoci de Ferrocarrils de la Generalitat, Ramon Borrell, explicó en declaraciones a Radio Lleida que estudia suprimir las paradas menos rentables como Alcoletge, Vilanova de la Barca y Vallfogona de Balaguer, lo que permitiría reducir el tiempo del trayecto en 10 minutos.
Desde Ferrocarrils explican la bajada en usuarios de esta línea por el aumento del paro y la disminución de los trayectos por motivos laborales y también por el aumento de servicios de autobús que ya son 21 diarios.
Cabe destacar que la línea de tren convencional que circula desde Lleida hasta la Pobla de Segur, más conocida como el tren de la Pobla, sufrió una caída de más de 15.000 viajeros durante el año 2009 con respecto al año anterior. Es el primer tropiezo de la línea de la Pobla desde que en el 2005 Renfe traspasará la línea a Ferrocarrils de la Generalitat de Cataluña (FGC) que se hizo cargo del servicio modernizando todo el recorrido y se incorporó parte de la línea en la integración tarifaria de Lleida.
Tras una tendencia ascendente en el número de viajeros del tren de la Pobla en 2009 se registraron 239.192 viajeros por los 256.745 de 2008 rompiendo así las cifras positivas. En 2005, se registró 138.544, en 2006 fueron 204.920 y en 2007 fueron 244.334.
El presidente de FGC, Joan Torres, que participó hace unos días en la presentación de la temporada 2010 del Tren dels Llacs ya advirtió de que deberán buscar la forma de contrarrestar la caída del 6,8% que ha registrado en 2009 el servicio convencional en esta línea. Además, la venta de billetes sólo cubre el 16 por ciento de lo que cuesta mantener la línea.
http://www.lamanyana.es/web/html/lanoti ... a=03:00:00
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
En una etapa de crisi econòmica profunda i augment del servei per carretera no podem parlar de pèrdua real de viatgers al servei ferroviari. Per tant, és absurd fer semidirectes els trens al tram "més rendible de la línia". En tot cas, cal veure si hi ha sobresaturació d'ocupació de trens i si és el cas oferir més places per a que els viatgers vagin còmodes.
Sky wrote:El Govern prevé eliminar paradas de la línea de la Pobla para reducir tiempo
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya estudia suprimir algunas de las paradas en estaciones de la línea del tren de la Pobla en el trayecto entre Lleida y Balaguer para rebajar el tiempo de viaje y así contrarrestar la pérdida de viajeros registrada en el último año.
Esta línea ha sufrido una caída en el número de viajeros de más de 15.000 viajeros durante el 2009 y la gran mayoría eran usuarios del tramo entre Lleida y Balaguer. Con el objetivo de volver a ser competitivos, el director de la Unitat de Negoci de Ferrocarrils de la Generalitat, Ramon Borrell, explicó en declaraciones a Radio Lleida que estudia suprimir las paradas menos rentables como Alcoletge, Vilanova de la Barca y Vallfogona de Balaguer, lo que permitiría reducir el tiempo del trayecto en 10 minutos.
Desde Ferrocarrils explican la bajada en usuarios de esta línea por el aumento del paro y la disminución de los trayectos por motivos laborales y también por el aumento de servicios de autobús que ya son 21 diarios.
Cabe destacar que la línea de tren convencional que circula desde Lleida hasta la Pobla de Segur, más conocida como el tren de la Pobla, sufrió una caída de más de 15.000 viajeros durante el año 2009 con respecto al año anterior. Es el primer tropiezo de la línea de la Pobla desde que en el 2005 Renfe traspasará la línea a Ferrocarrils de la Generalitat de Cataluña (FGC) que se hizo cargo del servicio modernizando todo el recorrido y se incorporó parte de la línea en la integración tarifaria de Lleida.
Tras una tendencia ascendente en el número de viajeros del tren de la Pobla en 2009 se registraron 239.192 viajeros por los 256.745 de 2008 rompiendo así las cifras positivas. En 2005, se registró 138.544, en 2006 fueron 204.920 y en 2007 fueron 244.334.
El presidente de FGC, Joan Torres, que participó hace unos días en la presentación de la temporada 2010 del Tren dels Llacs ya advirtió de que deberán buscar la forma de contrarrestar la caída del 6,8% que ha registrado en 2009 el servicio convencional en esta línea. Además, la venta de billetes sólo cubre el 16 por ciento de lo que cuesta mantener la línea.
http://www.lamanyana.es/web/html/lanoti ... a=03:00:00
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
perque s' han danular aquestes parades? si de cas que es fiquin com a facultativesSky wrote:El Govern prevé eliminar paradas de la línea de la Pobla para reducir tiempo
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya estudia suprimir algunas de las paradas en estaciones de la línea del tren de la Pobla en el trayecto entre Lleida y Balaguer para rebajar el tiempo de viaje y así contrarrestar la pérdida de viajeros registrada en el último año.
Esta línea ha sufrido una caída en el número de viajeros de más de 15.000 viajeros durante el 2009 y la gran mayoría eran usuarios del tramo entre Lleida y Balaguer. Con el objetivo de volver a ser competitivos, el director de la Unitat de Negoci de Ferrocarrils de la Generalitat, Ramon Borrell, explicó en declaraciones a Radio Lleida que estudia suprimir las paradas menos rentables como Alcoletge, Vilanova de la Barca y Vallfogona de Balaguer, lo que permitiría reducir el tiempo del trayecto en 10 minutos.
Desde Ferrocarrils explican la bajada en usuarios de esta línea por el aumento del paro y la disminución de los trayectos por motivos laborales y también por el aumento de servicios de autobús que ya son 21 diarios.
Cabe destacar que la línea de tren convencional que circula desde Lleida hasta la Pobla de Segur, más conocida como el tren de la Pobla, sufrió una caída de más de 15.000 viajeros durante el año 2009 con respecto al año anterior. Es el primer tropiezo de la línea de la Pobla desde que en el 2005 Renfe traspasará la línea a Ferrocarrils de la Generalitat de Cataluña (FGC) que se hizo cargo del servicio modernizando todo el recorrido y se incorporó parte de la línea en la integración tarifaria de Lleida.
Tras una tendencia ascendente en el número de viajeros del tren de la Pobla en 2009 se registraron 239.192 viajeros por los 256.745 de 2008 rompiendo así las cifras positivas. En 2005, se registró 138.544, en 2006 fueron 204.920 y en 2007 fueron 244.334.
El presidente de FGC, Joan Torres, que participó hace unos días en la presentación de la temporada 2010 del Tren dels Llacs ya advirtió de que deberán buscar la forma de contrarrestar la caída del 6,8% que ha registrado en 2009 el servicio convencional en esta línea. Además, la venta de billetes sólo cubre el 16 por ciento de lo que cuesta mantener la línea.
http://www.lamanyana.es/web/html/lanoti ... a=03:00:00
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Notícies línia de La Pobla de Segur
Molt em temo que la baixada de viatgers és només estadística, el nombre d'expedicions per carretera entre Lleida i Balaguer si és que és realment de 21 serà comptant els dos sentits i no tots els dies, en cap de setmana quest nombre es redueix dràsticament mentre que per ferrocarril és manté pràcticament tota la oferta, el que passa és que des de la implantació del sistema tarifari integrat gran part de la gent viatja gratuïtament perquè no hi ha validadores a la majoria de baixadors de la línia i si n'hi ha estan fora de servei contínuament degut a sabotatges que tenen un tuf d'estar provocats pels propis viatgers i com que tampoc hi ha validadores a bord dels trens i els interventors no poden validar el bitllet es convida al viatger a validar el títol a destinació que us podeu imaginar si ho fan o no, aquí s'acaba la història.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van