Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Suposo que hi va haver la reclamació corresponent, adjuntant clarament el número de tren, hora i circumstàncies del tancament...
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Una vegada jo vaig fer ús dels sistemes manuals d'obertura de portes d'una 447 quan aquesta arribà a Cerdanyola Universitat en l'època pre-C7 (és a dir, que era final de línia) i el maquinista va parar el tren a l'andana però sense autoritzar l'obertura de portes.
Val a dir que si no hagués obert manualment la porta algun cafre hauria aconseguit trencar una finestra dels cops de motxilla que li fotia
Val a dir que si no hagués obert manualment la porta algun cafre hauria aconseguit trencar una finestra dels cops de motxilla que li fotia
No gaire. Suposo que si haguès passat dins un túnel haguès estat un pel claustrofòbic però vaja, a mi em podia més la cara de .metring wrote:Dona gaire sensació de claustrofòbia el Civia tancat?
@wefer. Hi tant
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Hi ha hagut una avaria a Sant Andreu Comtal que, entre altres coses, ha forçat a desviar via Mataró els trens regionals de la línia de Girona, els quals arrosseguen retards d'entre 30 i 60 minuts, si bé el Mare Nostrum està anunciat a Perpinyà (segons Gares en mouvement) amb dues hores de retard.
L'avaria deu ser molt important perquè desviïn els trens per la costa.
P.S: Evidentment, la web de Renfe no diu ni mu.
L'avaria deu ser molt important perquè desviïn els trens per la costa.
P.S: Evidentment, la web de Renfe no diu ni mu.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Doncs sí averia i sonada.
Es veu que un Talgo s'ha averiat a la Sagrera (a saber per quins motius) i el recorregut entre Clot-Aragó i Sant Andreu Comtal s'ha hagut de suspendre per la via directe.
En un primer moment els trens regionals de la linia de Girona han sigut desviats per la línia de Mataró.
Més tard tant els trens regionals com els rodalies feien el recorregut Clot Aragó-laminados (poc abans d'entrar a Sant Adrià) i invertien la marxa i anaven pel triangle ferroviari fins a Sant Andreu Comtal i d'allà retornaven als seus itineraris habituals
Això sí, com que no hi han suficients cambis de via al Clot obligaven a tots els trens de la C2 en direcció a Granollers a anar desviats via Plaça Catalunya i Arc de Triomf.
En resum que tots els trens de la C2 Nord feien el recorregut Barcelona Sants-Plaça Catalunya-Arc de Triomf-Clot Aragó-Sant Adrià de Besòs-Sant Andreu Comtal > Granollers/Sant Celoni/Girona/Figueres/Portbou/Cerbère.
Es veu que un Talgo s'ha averiat a la Sagrera (a saber per quins motius) i el recorregut entre Clot-Aragó i Sant Andreu Comtal s'ha hagut de suspendre per la via directe.
En un primer moment els trens regionals de la linia de Girona han sigut desviats per la línia de Mataró.
Més tard tant els trens regionals com els rodalies feien el recorregut Clot Aragó-laminados (poc abans d'entrar a Sant Adrià) i invertien la marxa i anaven pel triangle ferroviari fins a Sant Andreu Comtal i d'allà retornaven als seus itineraris habituals
Això sí, com que no hi han suficients cambis de via al Clot obligaven a tots els trens de la C2 en direcció a Granollers a anar desviats via Plaça Catalunya i Arc de Triomf.
En resum que tots els trens de la C2 Nord feien el recorregut Barcelona Sants-Plaça Catalunya-Arc de Triomf-Clot Aragó-Sant Adrià de Besòs-Sant Andreu Comtal > Granollers/Sant Celoni/Girona/Figueres/Portbou/Cerbère.
Last edited by Pere on Sunday 15/07/2007 1:48, edited 3 times in total.
No t'ho perdis, a Sants deien que es desviaven per Plaça Catalunya i "Arc de Trimf" Sisi, la que deia per megafonia deia tota la estona Arc de TrimfPere wrote:Doncs sí averia i sonada.
Es veu que un Talgo s'ha averiat a la Sagrera (a saber per quins motius) i el recorregut entre Clot-Aragó i Sant Andreu Comtal s'ha hagut de suspendre per la via directe.
En un primer moment els trens regionals de la linia de Girona han sigut desviats per la línia de Mataró.
Més tard tant els trens regionals com els rodalies feien el recorregut Sant Andreu Comtal - Sant Adrià de Besòs pel triangle ferroviari, i feien inversió de marxa poc abans d'arribar a Sant Adrià i anaven cap al Clot.
Això sí, com que no hi han suficients cambis de via al Clot obligaven a tots els trens de la C2 en direcció a Granollers a anar desviats via Plaça Catalunya i Arc de Triomf i els de la C2 sud podien cambiar i al Clot anar via Passeig de Gràcia.
Salutacions!
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Però quina porqueria d'infraestructures té Renfe-ADIF que un simple tren avariat obliga a muntar tot aquest sarau?
Jo, realment, al·lucino!!!!
Jo, realment, al·lucino!!!!
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
La via parella és la que va cap a Barcelona, la via senar és la que surt de Barcelonafantito wrote:La via afectada sols ha estat la via parella, és a dir en direcció Granollers. La via senàs no ha patit cap problema, per tant els trens desviats cap el triangle eren els que circulaven per la via parell.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Cada cop que passi un 450/451 per Plaça Catalunya has de parlar del tema de marres? ja es fa avorrit.fantito wrote: Avui ha estat un dels dies que les 450/451 han passat, sense cap problema per Pl. Catalunya.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Un incendi a Parets del Vallès obliga a tallar la via
El Periódico de Catalunya wrote: Un incendi a Parets del Vallès obliga a tallar la via del tren i l'autopista AP-7
AGÈNCIES
BARCELONA
L'incendi a la fàbrica Power Control Iberica a Parets del Vallès (Vallès Oriental) ha obligat a tallar la via del tren de Renfe (línia C-3), la carretera C-17 i l'autopista AP-7 des de les 13.00 hores.
Fins al lloc de l'incendi s'hi han desplaçat 14 dotacions dels bombers, que treballen per trobar el punt d'inici del foc i poder controlar-lo.
El fum que desprèn el material elèctric que hi ha a l'interior de l'empresa afectada és visible des de molts municipis del Vallès, segons han apuntat diversos usuaris de l'autopista AP-7.
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Els trens 450 i 451 els he vist passar un munt de vegades per Plaça Catalunya i de fa molts anys, i algun cop amb jo a dins, i sé que han anat a Mataró quan hi ha hagut la marató.
Ara bé no és del tot incert que els trens 450 i 451 no puguin passar per Plaça Catalunya, és a dir, hi poden passar però no en les mateixes condicions que la resta de trens, per la qual cosa és recomanable evitar-ho sempre que sigui possible.
Ara bé no és del tot incert que els trens 450 i 451 no puguin passar per Plaça Catalunya, és a dir, hi poden passar però no en les mateixes condicions que la resta de trens, per la qual cosa és recomanable evitar-ho sempre que sigui possible.
fantito wrote:En qualsevol cas sols va ser una sola via afectada no les dues com s'ha afirmat més amunt.
En quan la paritat de les vies, tens raó. Aquesta canvia a la bifurcació de Laminats i el tram afectat va ser abans de la bifurcació.
I si t'avorreix el tema de les 450, quan es deia alegrement que no podien passar ni per la plaça Catalunya ni pel túnel de Montgat, bé que callaves; Tal vegada atorgaves?
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Els serveis de la R2 amb destinació Sant Andreu Comtal van ser desviats cap a l'Estació de França. En el meu cas, vaig anar de Cubelles cap a Sants; a l'alçada de Bellvitge per megafonia interna ens comunicaven que el tren tindria destinació Estació de França i als teleindicadors tant interiors com exteriors també ficava Estació de França. La veritat és que en aquest cas (en el del meu tren en concret) han actuat perfectament ja que el tren no ha arrosegat, al seu pas per Sants, més retard del que ja portava (els 10 minutets de rigor).
Jo anava en un CATEXP amb arrivada a Sants a les 20:00 aprox. procedent de TRGNA i segons va informar el revisor faria Sants - PdG - Est. França (inversió de marxa - Clot Aragó - St. Andreu ComptalPere wrote:Doncs sí averia i sonada.
Es veu que un Talgo s'ha averiat a la Sagrera (a saber per quins motius) i el recorregut entre Clot-Aragó i Sant Andreu Comtal s'ha hagut de suspendre per la via directe.
En un primer moment els trens regionals de la linia de Girona han sigut desviats per la línia de Mataró.
Més tard tant els trens regionals com els rodalies feien el recorregut Clot Aragó-laminados (poc abans d'entrar a Sant Adrià) i invertien la marxa i anaven pel triangle ferroviari fins a Sant Andreu Comtal i d'allà retornaven als seus itineraris habituals
Això sí, com que no hi han suficients cambis de via al Clot obligaven a tots els trens de la C2 en direcció a Granollers a anar desviats via Plaça Catalunya i Arc de Triomf.
En resum que tots els trens de la C2 Nord feien el recorregut Barcelona Sants-Plaça Catalunya-Arc de Triomf-Clot Aragó-Sant Adrià de Besòs-Sant Andreu Comtal > Granollers/Sant Celoni/Girona/Figueres/Portbou/Cerbère.
Clar que ara que hi penso, no em cuadra gaire l'averia i el planning del revisor... segons ell, hi havia un problema entre PdG i Clot-Aragó.
Interfície web per a images.chemins-de-fer.es. Cal cercar el fil Enganchón.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
CAOS RUTINARI A RODALIES RENFE 17/07/07
A les 20:20 no circulava cap tren de la C1 C3 C4 C7 de Rodalies. Les escasses finestretes que Renfe Rodalies posa al servei dels passatgers acumulaven més de 30 persones fent cua per a reclamar.
Els informadors subcontractats han fet evident la seva total ineficàcia a l'estació de Plaça de Catalunya. Aquests informadors s'han amagat en una cantonada de l'estació i davant les preguntes de la gent no sabien contestar a cap ni una d'elles. En cap moment ni per megafonia ni per informadors s'ha avisat als usuaris de la supresió del servei. Es permetia el accés a l'estació tot i estar saturada i no oferir servei.
A les 20:20 no circulava cap tren de la C1 C3 C4 C7 de Rodalies. Les escasses finestretes que Renfe Rodalies posa al servei dels passatgers acumulaven més de 30 persones fent cua per a reclamar.
Els informadors subcontractats han fet evident la seva total ineficàcia a l'estació de Plaça de Catalunya. Aquests informadors s'han amagat en una cantonada de l'estació i davant les preguntes de la gent no sabien contestar a cap ni una d'elles. En cap moment ni per megafonia ni per informadors s'ha avisat als usuaris de la supresió del servei. Es permetia el accés a l'estació tot i estar saturada i no oferir servei.