Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Wednesday 25/11/2009 21:37
Cap a 1 quart de 10, he vist anunciat als panells de la L5 que la L3 estava aturada per una incidència tècnica. Segueix igual hores d'ara?
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Un parell de cosetes:Coi, rebasar un Disc en Vermell, amb autorització del CCM, i que el Sistema Informatic de control d'agulles va canviar i van xocar, ademés el motorista desconfiat anava a 61Km/h quan havia d'anar amb cautel·la, i ademés, la culpa en part també la van tenir els del CCM per que no es van adonar de que el panell del CCM indicava Xoc i l'home que hi havia no es va adonar, i si ademés hi hagués un semàfor abans de la zona d'agulles l'accident no s'hagues produït.
Per tant la culpa d'aquell accident la va tenir tot i tothom, errada i despreocupació del CCM, errada del sistema automàtic d'agulles, Falta d'un semàfor a una Zona d'agulles (ja han aprés, per què ja hi és), i el motorista que hauria d'haver anat com a molt a 40 per cautela, ja que rebasar un disc en vermell, vol dir que el tram de via està ocupat.
i aixó no te rés a veure amb el que dic. Si tothom rebasa disc en verd, quin problema hi ha? Que més don si van amb ATP com en Manual o M+25. Ara bé, si la cosa ja afecta els semàfors, es altra cosa, tot i que amb una bona coordinació no te per que pasar rés.
Coi, la L3 ha portat molts anys anant Manual, i els accidents d'aquestes coses a Barcelona son contats.
Mira que s'ha repetit vegades... el factor humà és la causa principal d'incidents i accidents. És així i està demostrat.Miquel wrote:(dona la sensació que FMB no es fia dels seus motoristes)
Potser no, però no espereu tampoc que facin exactament el que s'espera d'ells.victorcasta wrote:I no, els autòmates que faran funcionar l'L9 no seran com el HAL de "2001" i es rebel·laran contra els humans.
Fa uns 30 minuts he vist, al creuar la gmetring wrote:Cap a 1 quart de 10, he vist anunciat als panells de la L5 que la L3 estava aturada per una incidència tècnica. Segueix igual hores d'ara?
Si, però l'incidència que menciones amb el meu missatge és la d'ahir, avui hi ha hagut un altre tall a la L3.oriolp13 wrote:Fa uns 30 minuts he vist, al creuar la gmetring wrote:Cap a 1 quart de 10, he vist anunciat als panells de la L5 que la L3 estava aturada per una incidència tècnica. Segueix igual hores d'ara?
Gran Via, pujant per Pg de Gràcia un bus amb l'indicador <M> ESPECIAL L3
Aquest home és periodista del 20 minutos, i dubto moltíssim que formés part de la comissió d'investigació.Miquel wrote:FEDE CEDO
1) Pel que dius, veig que no saps quin es el procediment d'un blocatge telefònic.Miquel wrote:mm, si s'hagués aturat al suposat semàfor, 15 metres més endavant no s'hagués posat a 61 Km/h, i ademés, podria haver vist que l'agulla no era la correcta, ja per mode visual, com al suposat semàfor que hi ha (que de fet no es ni un semàfor amb disc, només és un semàfor que indica la posició de l'agulla, i abans de l'accident, no hi era, estava juntament amb el semàfor a la sortida de Penitents (que es des d'on el CCM li va donar donar permís per rebasar el disc).