Page 71 of 104

Re: LAV Barcelona-França

Posted: Tuesday 14/05/2013 12:49
by carles10000
I tant que es una qüetio comercial SNCF no vol compertencia dintre de seves fronteres,tots els trafics de trens extrangers dintre de França som amb empreses mixtes Espanya(Elipsos),Suissa (Lyria)Italia(Thello),Belgica-Paisos Baixos(Thalys),etc,etc,etc,etc.......
Els TGV que hi vagin cap a Madrid seran Elipsos.....
Els serveis d'Alta Velocitat no poden estar subvencionats per normativa de l'Unió Europea.....

Re: LAV Barcelona-França

Posted: Tuesday 14/05/2013 13:31
by genissimon
Hi ha moltes maneres de «subvencionar» una línia d'AV sense subvencionar-la directament. Per exemple, sense repercutir els costos de construcció i amortització de la infrastructura als usuaris directes que la fan servir (*). Així, la operadora ferroviària no ha de carregar amb aquests imports.

* Una mica és com la xarxa d'autovies. Es pot construir i mantenir amb càrrec als pressupostos generals de l'estat (o sigui pagant tots els ciutadans), com ara les autovies «gratuites». O bé es pot construir i mantenir amb càrrec als usuaris de la via (o sigui, pagant qui circuli per aquella via), com ara les autopistes de peatge.

Salut !!

Re: LAV Barcelona-França

Posted: Monday 27/05/2013 18:26
by metring
http://www.lavanguardia.com/local/barce ... gosto.html

El TAV directo París-Barcelona se retrasa al menos hasta después de agosto :emprenyat

La compañía ferroviaria francesa niega que sea por desencuentros con Renfe y alude a "razones técnicas"

Ja s'havia anunciat

Posted: Monday 27/05/2013 18:45
by Guigui
Això ja fa un mes que ho sabíem.

Re: LAV Barcelona-França

Posted: Monday 27/05/2013 19:25
by carles10000
I quin problema hi ha? Millor començar l'explotació amb condicions,l'ave ja ha arrivat a Toulouse en proves i Asthom ja a començat a entregar els primers Euroduplex Hispanitzats.......

Re: LAV Barcelona-França

Posted: Monday 27/05/2013 20:57
by albe6
I no pot ser que esperin i començar ja amb els TGV I2N2
(úlitma remesa de Dúplex polivalents: KVB i TVM (França) ERTMS i ASFA (Espanya) i LZB (Alemanya)

Dic ASFA perquè fa una setmana al canal de Youtube de la revista Via Libre hi ha un vídeo resum (molt recomanable) del trajecte BCN Sants - MAD Atocha amb Velaro. A l'entrada d'Atocha i als túnels de BCN només hi ha ASFA. Fa no massa al Periódico ja dien que els francesos tenien problemes amb l'ASFA.

Re: LAV Barcelona-França

Posted: Monday 27/05/2013 23:09
by carles10000
Jo crec que pot ser aixo que esperin homologar els Euroduplex a la xarxa d'Adif per poder fer els serveis comercials en condicioins optimes......

Re: LAV Barcelona-França

Posted: Monday 27/05/2013 23:58
by alf_
carles10000 wrote:Jo crec que pot ser aixo que esperin homologar els Euroduplex a la xarxa d'Adif per poder fer els serveis comercials en condicioins optimes......
Callatez-vous! Non revelez le notre plan secret! :twisted:

Re: LAV Barcelona-França

Posted: Tuesday 28/05/2013 9:44
by Platanito
alf_ wrote:Callatez-vous!
:riure

Re: LAV Barcelona-França

Posted: Tuesday 28/05/2013 10:39
by carles10000
:) :) :) :) :) :) :) :) :)
Segons Tranvia Portal el dijous baixa la rama 2N2H concretament la 801 per fer assajos de nit.......

Re: LAV Barcelona-França

Posted: Wednesday 29/05/2013 8:37
by mikado
Dissabte passat sobre les 8.00 en arribar a Sants em va sobtar un AVE de la Sèrie 100 d'Alstom ni Siemens Velaro ni TALGO, em vaig fixar i era la 100/19. Anava sense passatgers , (estava fent proves) , i va sortir fent un Barcelona - Toulousse als teleindicadors electronics.

Re: LAV Barcelona-França

Posted: Wednesday 29/05/2013 13:42
by xevi
Avui dimecres sobre les 11:10h del matí he vist el TGV duplex SNCF, direcció BCN, a l'alçada de la Roca del Vallès.

Re: LAV Barcelona-França

Posted: Monday 17/06/2013 23:48
by metring
http://www.lavanguardia.com/economia/20 ... paris.html

Pastor asegura "meter prisa" para conectar Barcelona y París sin transbordo


"Queremos que se ponga en marcha inmediatamente porque lo que queremos es un servicio directo", dice la ministra

Re: LAV Barcelona-França

Posted: Tuesday 18/06/2013 1:16
by gatvell
Si, si; com l'AVE entre Madrid I Barcelona, que li van posar molta pressa.

Re: LAV Barcelona-França

Posted: Tuesday 18/06/2013 21:55
by Sagrerenc
Aquest matí mentre esmorzava he escoltat a Toulouse FM que la posada en marxa del AVE Toulouse-Barcelona s'aplaça a l'octubre degut a problemes d'homologació entre la SNCF i la RENFE (pronunciat "ggàngff").

En arribar a la feina he fullejat La Dépêche du Midi i a la contraportada hi havia aquest article, on es confirma i s'amplia aquesta informació.
(Traducció automàtica al català per Google Translate)

Sembla ser que el que ha posat la foto no té ni idea de quines són les "fameuses" rames S100F de la RENFE.

Coincidència o no, aquest nou retard en l'AVE Toulouse-Barcelona coincideix amb la posada en servei de l'AVE Alacant-Madrid...

Re: LAV Barcelona-França

Posted: Tuesday 25/06/2013 19:41
by ortegote
Hola,
Faig una pregunta SNCF te material remolcat apte per 200km/h per que una locomotora de renfe la 252 el podria portar fins Figueres i fer un canvi de loco de SNCF i fer trens sense transbord a Toulouse per probar aquesta nova relació i així aprofitar l'infraestructura i de un cop per totes la chupimegaguay conexió amb ample Internacional.

Per que sembla el nou portbou i cerbere però ara a Figueres Vilafant.

Si jo no vaig errat aquesta LAV es Mixta i permet AVE-TGV i Mercaderies i bé trens convencionals també els pot permitir.
No demano un Barcelona Paris simplement relacions asequibles amb material convencional en ample internacional per anar provant despres ja arribarà l'AVE o el TGV sense Transbords.

Salutacions.

Re: LAV Barcelona-França

Posted: Tuesday 25/06/2013 19:46
by jaezcurra
París estudiará retrasar la alta velocidad con España hasta después de 2030
El plan de construcción dependerá de los ingresos con los que cuente la Agencia de Financiación de Infraestructuras de Transporte en los próximos años
Economía | 21/06/2013 - 09:50h | Última actualización: 21/06/2013 - 12:49h
http://www.lavanguardia.com/economia/20 ... -2030.html

Re: LAV Barcelona-França

Posted: Tuesday 25/06/2013 19:55
by jaezcurra
Retallades en les inversions ferroviàries
França ajorna encara més l'alta velocitat en la línia BCN-París
L'adaptació del tram de Perpinyà a Montpeller passa del 2020 al 2030-2050
La lentitud del trajecte frenarà la competitivitat de la connexió internacional

Dimarts, 25 de juny del 2013 | ELIANNE ROS | PARÍS
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... is-2436343

Re: LAV Barcelona-França

Posted: Tuesday 25/06/2013 20:36
by gatvell
A França frenen les obres degut a la crisi, i potser altres temes, i aquí "Viva la Fiesta del AVE!!"

Millor el que hi ha ara

Posted: Tuesday 25/06/2013 20:40
by Guigui
ortegote wrote:Faig una pregunta SNCF te material remolcat apte per 200km/h per que una locomotora de renfe la 252 el podria portar fins Figueres i fer un canvi de loco de SNCF i fer trens sense transbord a Toulouse per probar aquesta nova relació i així aprofitar l'infraestructura i de un cop per totes la chupimegaguay conexió amb ample Internacional.
Entre la velocitat més baixa i el canvi de locomotora a Vilafant, és més ràpid el transbord tal com hi és ara. Que actualment només hi hagi relacions Vilafant-París i no a Tolosa i altres destinacions, és una altra història.