Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic. Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
scubydu wrote:Els que han anat a la llançadora son aquells que ocupaven els torns que han reduït de la 33 al mes d'agost, segurament
I molts més, perquè a la 33 en quedaven ja pocs. Hi han acumulat tots els 33XX existents, si és que ningú no ens diu que n'ha vist en línies normals últimament.
scubydu wrote:Els que han anat a la llançadora son aquells que ocupaven els torns que han reduït de la 33 al mes d'agost, segurament
I molts més, perquè a la 33 en quedaven ja pocs. Hi han acumulat tots els 33XX existents, si és que ningú no ens diu que n'ha vist en línies normals últimament.
A banda dels 33XX, hi ha algun 34XX (avui he vist el 3439) i algun Solaris dels nous, que usualment es troben donant servei a la 33, per això deia que devien haver aprofitat els que no hi son allà, més tota la resta de 33XX que no circulaven habitualment. La veritat és que hi ha molts, amb freqüència en dissabte d'aproximadament 5-8 minuts.
Ahir vaig veure circular un dels nous busos turístics de TMB a Pl. Catalunya i a Via Laietana durant tota la tarda. Feia la ruta vermella, però no vaig poder comprovar la numeració.
local wrote:Ahir vaig veure circular un dels nous busos turístics de TMB a Pl. Catalunya i a Via Laietana durant tota la tarda. Feia la ruta vermella, però no vaig poder comprovar la numeració.
Creo que era el 2213, no estoy seguro. Yo lo ví por la mañana, creo que en la ruta azul, el cartel estaba todo en azul, pero posiblemente estaba en la ruta roja.
David.F.C.M.B.1000 wrote:tusgsal el 510 haciendo la N9
Supuse que era habitual ver los 504 a 512 ser vistos de noche.
el 504 circulaba en la B31, el que se fue carretera a bajo en pl.vila y se estampo en la boca del metro de la linea 1, cuando quitaron la linea B31 todos fueron traspasados ala B30 para asi tener mas frecuencias en la linea. el 512 creo que hace la B2.