Page 72 of 150

R7 a l'aeroport

Posted: Monday 10/08/2015 16:07
by Javi M
La R7 tindria molt més de sentit que acabés a l'aeroport a través del túnel del Gornal, en comptes d'anar a l'Estació de França. Tant si es fa un recorregut circular com si va a EdF, s'ocupen solcs horaris dels túnels de Barcelona a canvi de molt poc profit. Arribant a l'aeroport, s'aconsegueix una útil connexió directa des del Baix Llobregat i des del Vallès.

Potser sí que es podria fer arribar la R7 a l'Estació de França des del costat Besòs, on els túnels tenen menys circulacions (ja sigui per Sant Andreu Arenal o Comptal).

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Monday 10/08/2015 17:57
by Lluis
Carlos González wrote:Molt bona proposta si senyor, això sí la R7 jo la faria circular. :ok
El problema es que a la zona del Clot l'enllaç seria complicat. Carrer Mallorca el tunel de l'Ave, Carrer València la L2, Carrer Aragó amb meridiana hi ha L1 més túnel meridiana a Pl.Catalunya, més túnel de la línia de Mataró. Hauria de ser més avall, a Consell de Cent o la meitat nord de Glòries,i emplamar-ho amb el ramal de Diagonal. Més avall ja hi haurà el túnel de cotxes de Gran Via. Per això no ho he posat.
Javi M wrote:La R7 tindria molt més de sentit que acabés a l'aeroport a través del túnel del Gornal, en comptes d'anar a l'Estació de França. Tant si es fa un recorregut circular com si va a EdF, s'ocupen solcs horaris dels túnels de Barcelona a canvi de molt poc profit. Arribant a l'aeroport, s'aconsegueix una útil connexió directa des del Baix Llobregat i des del Vallès.

Potser sí que es podria fer arribar la R7 a l'Estació de França des del costat Besòs, on els túnels tenen menys circulacions (ja sigui per Sant Andreu Arenal o Comptal).
El túnel de Gornal, no se si seria hàbil un cop fet l'intercanviador de Torrassa. En tot cas, el problema també seria el tram Bellvitge a El Prat, on la R7 se sumaria a R1 R4 R1sud RT1 R13 R14 R15 i R16. Una possibilitat que se m'acut ara és fer per als R13 R14 R15 i R16 un by-pass de Bellvitge i El Prat per la Travessia Industrial de L'Hospitalet. Clar que això ja seria una infraestructura nova molt cara:
ByPassBellvitgeElPrat.png
ByPassBellvitgeElPrat.png (207.05 KiB) Viewed 8979 times
Edito: El by-pass per Travessia Industrial hauria de ser per a l'Ave modificant el seu recorregut de Santa Eulàlia a Sant Boi (no aniria a El Prat). Les vies AV de Torrassa a El Prat les reconvertiria a ample ibèric, per on passarien regionals i LD cap al sud. L'accés a tallers de Zona franca seria llavors per a Talgos i altres trens en ibèric. (si tinc temps faré un mapa :x )

Redistribució rodalies i regionals amb infraestructura actua

Posted: Monday 10/08/2015 22:31
by fredebcnteatre
Actual

R1/RG1: Molins de Rei - Mataró - Maçanet Massanes - Girona - Figueres - Portbou
R2/R11/R16/"RT1": Ulldecona/Tortosa - Tarragona - Sant Vicenç de Calders Castelldefels/Aeroport- Granollers Centre- Girona - Portbou
R3: L'Hospitalet - Vic - La Tour de Carol
R4/R12/"RT1" - Reus - Tarragona - Sant Vicenç de Calders - Martorell - Terrassa - Manresa - Lleida
R5/R6 - FGC
R7- Sant Andreu Arenal - Cerdanyola Universitat
R8 - Granollers Centre - Martorell
R13- Barcelona - Valls - Lleida
R14- Barcelona - Reus - Lleida
R15- Barcelona - Reus- Riba Roja d'Ebre
--------------

Redistribució serveis i linees amb infraestructura actual :

R1:
- Martorell - Mataró (Para en todas)
- Martorell - Arenys de Mar (Para en todas)
- Molins de Rei - Calella (Para en todas)
- L'Hospitalet - Blanes (Entre Hospitalet y Arenys de Mar para en: L'Hospitalet, Barcelona Sants, Plaça de Catalunya, Arc de Trionf, Clot Aragó, Sant Adrià del Besós, Badalona, Montgat, El Masnou, Mataró, Arenys de Mar) y para en todo el resto.
- Bcn Est.França - Girona (Para en Bcn Est.França, Clot Aragó, Sant Adrià Besós, Badalona, Mataró, Arenys de Mar, Calella y todas a partir de allí)
- Bcn Est.França - Figueres (Para en Bcn Est.França, Clot Aragó, Sant Adrià Besós, Badalona, Mataró, Arenys de Mar, Calella, Blanes y todas a partir de Blanes)
- Mataró - Portbou (Para en todas)

R2:
- Tarragona - Barcelona Est.França (Para en todas Tarragona- Sitges, Castelldefels, El Prat Llobregat, - Barcelona Sants, Barcelona Passeig de Gracia, Barcelona Est.França)
- Vilanova i la Geltrú - Granollers Centre (Para en todas)
- Aeroport - Girona (Para en Aeroport, Barcelona Sants, Barcelona Paseo de Gracia, Barcelona Clot Aragó, Sant Andreu Comtal, Granollers Centre y todas hasta Girona)
- Barcelona Est.França - Figueres (Para en Barcelona Est.França, Barcelona Clot Aragó, Sant Andreu comtal, Granollers Centre, Sant Celoni, Maçanet Massanes, Girona y todas a partir de Girona)
- Barcelona Est.França - Portbou (Para en Est.França, Barcelona Clot Aragó, Sant Andreu comtal, - Granollers Centre, Sant Celoni, Maçanet Massanes, Girona, Figueres y todas a partir de Figueres)

R3:
- L'Hospitalet - Granollers Canovelles (Todas)
- L'Hospitalet - La Tour de Carol (L'Hospitalet, Barcelona Sants, Plaça de Catalunya, Arc de Trionf, SAgrera Meridiana, Sant Andreu Arenal, Montcada Bifurcació, Granollers Canovelles, La Garriga, Vic, Manlleu, Torelló, Ripoll, Ribes de Freser, La Molina, Puigcerdá, la Tour de Carol)
- Granollers Canovelles - Ripoll (Para en todas)
- Vic - La Tour de Carol (Para en todas)

R4:
- Molins de Rei - Terrassa (Para en todas)
- L'Hospitalet - Manresa (L'Hospitalet, Barcelona Sants, Plaça de Catalunya, Arc de Trionf, Sagrera - Meridiana, Sant Andreu Arenal, Torre Baró, Montcada Bifurcació, Montcada Manresa, Cerdanyola del Valles, Sabadell Centre, Terrassa y todas a partir de ahí)
- Est.França - Lleida (Per Manresa) (Barcelona Est.França, Barcelona Clot, Barcelona Sant Andreu Comtal, Montcada Bifurcació (Per ramal de les aigues), Terrassa, Manresa (Todas a partir de Manresa)
- Terrassa - Lleida (Todas)

R5: Castelldefels - Cerdanyola Universitat (Para en todas (Per ramal de les aigues))

R6: Lleida - Valls - Cerdanyola Universitat - Girona
- Vilafranca del Penedés - Granollers Centre (Para en todas)
- Cerdanyola Universitat - Girona (Para en todas hasta Granollers Centre, Sant Celoni, Maçanet Massanes y Girona)
- Lleida - Cerdanyola Universitat (Lleida - Vilafranca Penedés, Martorell, Castellbisbal, Cerdanyola Universitat)

R7: Sant Vicenç de Calders - Ulldecona/Tortosa (Para en todas)

R8:
- Barcelona Est.França - Tarragona - Reus - Lleida
(Para en : Barcelona Est.França, Barcelona Passeig de Gracia, Barcelona Sants, Vilanova i la Geltrú, Sant Vicenç de Calders, Tarragona, Reus, La Plana Picamoixons, Montblanc, L'Espluga del Francolí, Les Borges Blanques, Lleida Pirineus)
- Sant Vicenç de Calders - Lleida (Para en todas)

R9:
- Barcelona Est.França - Riba Roja D'Ebre (Per Reus), para en todas a partir de Tarragona.

R10:
- Lleida - Balaguer - La Pobla de Segur (Para en Lleida, Balaguer y todas a partir de Balaguer)
- Lleida - Balaguer (Para en todas)

Especials:
E1: L'Hospitalet - La Molina - Puigcerdá (Només al hivern)
L'Hospitalet, Barcelona Sants, Barcelona Plaça de Catalunya, Barcelona Arc de Trionf, Sagrera Meridiana, Vic, Ripoll, La Molina, Puigcerdá, La Tour de Carol)
E2: Barcelona Est.França - Tarrega - Lleida
Barcelona Est.França, Clot Aragó, Sabadell Centre, Terrassa, Manresa, Tarrega, Cervera, Lleida Pirineus. (Durant festival de Tarrega)
E3: Barcelona Est.França - Port Aventura
Barcelona Est.França, Passeig de Gracia, Barcelona Sants, Castelldefels, Vilanova i la Geltrú, Tarragona, Port Aventura. (Durant obertura Port Aventura)

FGC :

RS (Rodalies i suburbans)

RS1- Barcelona Pl.Espanya - Manresa
RS2- Barcelona Pl.Espanya - Igualada
RS3- Barcelona Pl.Espanya - Olesa de Montserrat
Barcelona Pl.Espanya - Martorell
Barcelona Pl.Espanya - Can Ros
Barcelona Pl.Espanya - Moli Nou
RS4- Barcelona Pl.Catalunya - Terrassa
Barcelona Pl.Catalunya - Rubi
RS5- Barcelona Pl.Catalunya - Sabadell
Barcelona Pl.Catalunya - Universitat Autonoma

L6 i L7 (antigues U6-U7), mantenen numeració

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Sunday 16/08/2015 21:33
by Carlos González
Bones! Volia ensenyar la meva proposta "ambiciosa" de canvis, ampliacions i diferents recorregut de les vies de trens que n'hi ha a Barcelona (província), jo sóc d'aquests que FGC té que ser la xarxa ferroviària de Catalunya, que FGC i RENFE es fusionin, com la Caixa Penedès que es Banc Sabadell, però també es cert que no es pot fer vies a tot arreu, i tenen que tenir sentit i que siguin viables, i espero que ho siguin.

Les línies blaves serien les línies suburbanes
i les línies vermelles serien les línies de Rodalies

Us deixo el mapa: https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... _9mrTI2fGY

més endevant indicaré les estacions, ja que tinc proposades unes quantes parades de tren de les meves ampliacions proposades i altres que poden servir per millorar la connexió del municipi........

També penso que el túnel d'Aragó no ho veig tant necessari ja que està el metro que enllaça perfectament i els busos :emprenyat.
I veureu que el recorregut de Sant Cugat (FGC actual) i Barcelona està canviat, només canviat per la capital de Catalunya, ja que les altres estacions de Barcelona-Vallès podrien ser de Metro metro (TMB que les operi) les L6-L7 del Metro de Barcelona


A l'aeroport faria el recorregut com el recorregut de l'aeroport de Heathrow de l'Underground de Londres, i la L9 la hagués fet parar només a la Terminal 2, mentres que si el recorregut aquest que he dibuixat existés, serviria per donar suport a l'aeroport, no tinc clar un "plan maestro" per indicar quines línies serien, és només unes propostes i idees.

Comenteu quines son més viables de les línies que he dibuixat i què seria millor, espero comentaris 8-) ;) :amor

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Sunday 16/08/2015 21:58
by Renfe445
Carlos González wrote:Bones! Volia ensenyar la meva proposta "ambiciosa" de canvis, ampliacions i diferents recorregut de les vies de trens que n'hi ha a Barcelona (província), jo sóc d'aquests que FGC té que ser la xarxa ferroviària de Catalunya, que FGC i RENFE es fusionin, com la Caixa Penedès que es Banc Sabadell, però també es cert que no es pot fer vies a tot arreu, i tenen que tenir sentit i que siguin viables, i espero que ho siguin... (corto para no hacer un mensaje larguísimo)
La verdad es que yo no te sé decir mucho, yo solo estoy familiarizado con Santa Coloma y Lloreda, pero he de reconocer que eso ha llevado su tiempo para pensarlo y creo que te mereces un aplauso

:plas :plas :plas

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Sunday 16/08/2015 22:31
by Carlos González
Renfe445 wrote: La verdad es que yo no te sé decir mucho, yo solo estoy familiarizado con Santa Coloma y Lloreda, pero he de reconocer que eso ha llevado su tiempo para pensarlo y creo que te mereces un aplauso

:plas :plas :plas
Muchas gracias Frank ;), aunque no te creas que conozca bien los transportes de esos municipios, yo también me conozco más los recorridos de buses y trenes de mi ubicación y los que voy normalmente, en este caso, Sant Boi y Cornellà.

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Monday 17/08/2015 17:53
by trensmat
Lluis wrote:Faig una proposta per a la millora de la circulació de Rodalies i Regionals pels túnels de Barcelona. La idea és augmentar la capaçitat del túnel d'Aragó, amb tots els Regionals i Rodalies passant per allí, excepte la R1 i R4 per Plaça Catalunya.

Proposta de millores d'infrastructura ADIF (ample ibèric) a Barcelona:
- Duplicació de Passeig de Gràcia i salt de moltó cap a EdF.
- Intercanviador de Torrassa amb dos salts de moltó.
- Dos salts de moltó a per passar la línia de Vic pel ramal de les aigües.
- Nou ramal a l'Aeroport amb salt de moltó a El Prat.

Quedaria un mapa així:
- Modificacions marcades amb ombra blau cel
- Vies en vermell per Pl. Catalunya, vies en negre per Passeig de Gràcia (majoritàriament)
ViesBarcelonaNomsPetit.png
Els serveis de Rodalies de Barcelona quedarien així:
- R1 Vilanova-Arenys de Mar (per Plaça Catalunya)
- R2 Vilafranca-Sant Celoni (per Passeig de Gràcia)
- R3 Vic/Puigcerdà - L'Hospitalet (per Passeig de Gràcia) amb opció d'allargar serveis fins a Molins de Rei en hora punta.
- R4 Manresa - Aeroport (per Plaça Catalunya)
- R7 Sant andreu Arenal - Estació de França (per Passeig de Gràcia).
- R8 Martorell - Granollers (pel Vallès)
Dubto si allargar la R7 pel costat Meridiana. Bé fent una unió cap al túnel d'Aragó i fer-la circular, o bé allargar-la fins l'Aeroport o Castelldefels per Plaça Catalunya.
RodaliesBarcelonaPetit.png

Els serveis de Regionals quedarien així:
- R11 Portbou - L'Hospitalet (per Passeig de Gràcia)
- R12 Lleida - L'Hospitalet (per Passeig de Gràcia)
- R13 Lleida - Estació de França (per Passeig de Gràcia)
- R14 Lleida - Estació de França (per Passeig de Gràcia)
- R15 Riba-Roja - Estació de França (per Passeig de Gràcia)
- R16 Tortosa - Estació de França (per Passeig de Gràcia)

Els Rodalies de Tarragona i Girona serien tots allargats fins a Barcelona ajuntant-los amb les R1sud i R1nord:
- R1sud Sant Vicenç de Calders - Estació de França (per Passeig de Gràcia)
- RT1 Cambrils/Reus - Vilanova - Estació de França (per Passeig de Gràcia) directe des de Vilanova a Sants (amb parada al Prat)
- RT2 Cambrils/Reus - Vilafranca - Estació de França (per Passeig de Gràcia) directe des de Vilafranca a L'Hospitalet (amb parada a Martorell)
Les RT1 i RT2 en composició doble es des/acoblen a Tarragona, una composició cap a Reus, i l'altra cap a Cambrils.
Les tres línies amb frequència d'un tren cada hora donarien servei conjunt d'un servei de rodalies cada mitja hora en els trams Reus/Cambrils - Sant Vicenç de Calders i Sant Vicenç de Calders - Vilanova - Barcelona, i servei cada hora de Vilanova/Vilafranca a Tarragona.

- R1nord Blanes - Estació de França (per Sagrera TAV)
- RG1 Figueres - Mataró -Estació de França (per Sagrera TAV) directe des de Mataró a Badalona
Les dues línies amb frequència d'un tren cada hora donant un servei cada mitja hora entre Blanes i Barcelona.
Dubto si allargar les R1/RG1 fisn a l'Aeroport pel túnel de Plaça Catalunya.
RegionalsBarcelonaPetit.png
PS. Allargar R7, R1nord, RG1 per Plaça Catalunya crec que necessitaria modificacions molt més importants de les proposades. Per una banda repercurtiria en les R1 i R4 que són molt demandades. En segon lloc caldria doblar andanes a Sants, ja sigui agafant la 5-6 de l'Ave o la 9-10 del túnel d'Aragó. I en tercer lloc hi hauria un coll d'ampolla entre Bellvitge i El Prat, que veig molt dificil de duplicar amb les vies de l'Ave i el pont del Llobregat tot tant junt.
Como haces los mapas de las propuestas.

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Thursday 20/08/2015 10:36
by Lluis
trensmat wrote:Como haces los mapas de las propuestas.
Hola, feia dies que no entrava al fòrum... jejej.... :roll:

He fet servir Inkscape, que es un programa de disseny gràfic que te pots descarregar grauïtament de la web. De fet és el primer cop que el faig servir, però amb una mica de paciència se n'aprén.

Per a aquest mapes vaig fer servir de plantilla de fons el mapa de metro de trenscat http://www.trenscat.com/tmb/images/metro/mapa_metro.jpg, i en una altra capa vaig dibuxar a sobre l'esquema de vies i estacions (el primer mapa). I al final amb capes addicionals (per sota la capa de vies) vaig dibuixar les línies de serveis de rodalies i regionals (el segon i tercer mapa).

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Thursday 20/08/2015 12:50
by Lluis
Amplio la proposta que vaig fer fa uns dies amb una duplicació de vies de Santa Eulàlia a El Prat.

En negre vies en ibèric per Passeig de Gràcia. (R2,R3 i Regionals)
En vermell vies en ibèric per Plaça Catalunya. (R1 i R4)
En blau traçat AVE (en discontinu l'actual, en continu el nou traçat)
TorrassaElPratBypassAVE.png
TorrassaElPratBypassAVE.png (38.35 KiB) Viewed 8390 times
Per a fer-ho caldria modificar el recorregut de l'AVE per tal de reaprofitar per a regionals el tunel de l'AVE entre El Prat i Santa Eulàlia. El nou traçat de l'AVE aniria des de Santa Eulàlia a Sant Boi primer per Narcís Monturiol/Travessia industrial de L'Hospitalet en túnel, i després en superficie paral·lel al riu Llobregat.

Pel que fa a les vies en ibèric: A l'alçada de Torrassa només caldria un intercanvi de vies, i l'estació de Torrassa serien baixadors en superície a les vies existents de Vilafranca i Vilanova. A l'alçada de Santa Eulàlia les vies en superfíce en ibèric que venen de Passeig de Gràcia es bifurcarien cap a la linia de Vilafranca d'una banda en superfície, i cap a la línia de Vilanova pel túnel actual de l'AVE fins a El Prat.

El ramal de Sant Boi a El Prat de l'AVE quedaria en desús, i es podria reaprofitar per a prolongació de la L1.

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Thursday 20/08/2015 23:10
by trensmat
Lluis wrote:
trensmat wrote:Como haces los mapas de las propuestas.
Hola, feia dies que no entrava al fòrum... jejej.... :roll:

He fet servir Inkscape, que es un programa de disseny gràfic que te pots descarregar grauïtament de la web. De fet és el primer cop que el faig servir, però amb una mica de paciència se n'aprén.

Per a aquest mapes vaig fer servir de plantilla de fons el mapa de metro de trenscat http://www.trenscat.com/tmb/images/metro/mapa_metro.jpg, i en una altra capa vaig dibuxar a sobre l'esquema de vies i estacions (el primer mapa). I al final amb capes addicionals (per sota la capa de vies) vaig dibuixar les línies de serveis de rodalies i regionals (el segon i tercer mapa).
Gracies.

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Thursday 20/08/2015 23:39
by trensmat
Mis propuestas para la red de ferrocarril convencional de Barcelona son estas:

Mi primera propuesta es construir un ramal Sur para conectar las terminales del aeropuerto con el Sur de Cataluña, reformaría el actual ramal del aeropuerto y duplicaría la actual vía de este ramal hasta llegar a las terminales del aeropuerto del Prat que luego conectarán hacia el nuevo ramal norte.

Las líneas que pararían en la T2:
R2.
R2 Norte
R13/R14.

Las líneas que pararían en la T1:
R2 Norte.
R2 Sur.
R15/R16.
REX Valencia - BCN.
REX Zaragoza - BCN.

Luego tengo otra propuesta para extender la actual red de metro y FGC.

Ampliar la L5 hasta el estadio de Power 8 (RCD Espanyol).

Ampliar la R5 hasta Cervera i Lleida utilizando el mismo método que la línea 9 Alboraya - Riba-roja del Turia de Metro Valencia, también se aumentaría la velocidad hasta 160 km y se adaptaría la catenaria para que se llegue a los 160 km por hora.

Para acabar se renovaría las infraestructuras de Sallent como de Suria para hacer llegar el ferrocarril a Berga y se estudiaría la posibilidad de hacer llegar FGC hasta La Seu D'Urgell.

Esperó que os gusten mis propuestas y que las podamos debatir.

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Thursday 20/08/2015 23:56
by Carlos González
Trensmat, me gustan tus propuestas de extensión de FGC, pero L5 al estadio del Espanyol :fuig
No estoy de acuerdo con la L5 al estadio, ya que está una ampliación del TRAM que llegaría al estadio Power 8, si hablas de ampliar la L5, la mejor opción es ampliarla a la estación de Sant Boi o dejarla parar a Cornellà Centre (tal y como está).

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Friday 21/08/2015 0:10
by trensmat
Carlos González wrote:Trensmat, me gustan tus propuestas de extensión de FGC, pero L5 al estadio del Espanyol :fuig
No estoy de acuerdo con la L5 al estadio, ya que está una ampliación del TRAM que llegaría al estadio Power 8, si hablas de ampliar la L5, la mejor opción es ampliarla a la estación de Sant Boi o dejarla parar a Cornellà Centre (tal y como está).
Tienes mucha razón he apurado demasiado. ;)

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Friday 21/08/2015 10:10
by bigcoaster
trensmat wrote:Per a aquest mapes vaig fer servir de plantilla de fons el mapa de metro de trenscat http://www.trenscat.com/tmb/images/metro/mapa_metro.jpg, i en una altra capa vaig dibuxar a sobre l'esquema de vies i estacions (el primer mapa). I al final amb capes addicionals (per sota la capa de vies) vaig dibuixar les línies de serveis de rodalies i regionals (el segon i tercer mapa).
Veig que hi falten les línies d'Adif cap a la terminal de la Hutchinson i en general tota la part del port. Algú té un plànol de les línies de tren al Port de Barcelona, perquè he buscat per google i no en trobo cap. Gràcies!

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Sunday 23/08/2015 13:56
by Carlos González
https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 1rko1-EZzI
Aquí us mostro el meu mapa de com poden ser els Rodalies de Barcelona i les línies suburbanes si ho fan només un ample de vía (també he indicat els noms de les estacions), veureu que l'estació de Molí Nou no està indicada, en un altre mapa faré la meva proposta de com pot ser el Metro de Barcelona i ja entendreu el perquè no l'he indicat en el mapa.

Les línies blaves son els traçats suburbans
Les línies grogues son els traçats de rodalies

Espero comentaris ;)

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Sunday 23/08/2015 16:40
by oriolp13
Carlos González wrote:https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 1rko1-EZzI
Aquí us mostro el meu mapa de com poden ser els Rodalies de Barcelona i les línies suburbanes si ho fan només un ample de vía (també he indicat els noms de les estacions), veureu que l'estació de Molí Nou no està indicada, en un altre mapa faré la meva proposta de com pot ser el Metro de Barcelona i ja entendreu el perquè no l'he indicat en el mapa.

Les línies blaves son els traçats suburbans
Les línies grogues son els traçats de rodalies

Espero comentaris ;)
Així, a primer cop d'ull del mapa:
Quin sentit té fer arribar el tren a Moià?

Per què moren les línies a Cardona i Navàs, i no planteges fer-les arribar a Solsona i Berga, respectivament?

Quin sentit té que la línia que fa Granollers-Mataró es divideixi abans d'entrar a Mataró, fent dos recorreguts diferents?

;)

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Sunday 23/08/2015 17:07
by Carlos González
oriolp13 wrote:Així, a primer cop d'ull del mapa:
Quin sentit té fer arribar el tren a Moià?
Jjejejej :) Oriol, només son propostes i idees
oriolp13 wrote:Per què moren les línies a Cardona i Navàs, i no planteges fer-les arribar a Solsona i Berga, respectivament?
Això seria "Rodalies de Barcelona", per això no les faig arribar a Solsona i Berga, però que si estic d'acord en que arribin ;)
oriolp13 wrote:Quin sentit té que la línia que fa Granollers-Mataró es divideixi abans d'entrar a Mataró, fent dos recorreguts diferents?
Per tenir més varietat i a més, ja n'hi han les línies urbanes de bus que ja faria donar connexió a "totes les futures estacions de Mataró (inclós l'estació actual)", sóc d'aquests d'intentar millorar el transport públic però tampoc vull retirar passatgers als autobusos (espero que m'hagi explicat bé :?)

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Sunday 23/08/2015 17:49
by oriolp13
Carlos González wrote:
oriolp13 wrote:Així, a primer cop d'ull del mapa:
Quin sentit té fer arribar el tren a Moià?
Jjejejej :) Oriol, només son propostes i idees
oriolp13 wrote:Per què moren les línies a Cardona i Navàs, i no planteges fer-les arribar a Solsona i Berga, respectivament?
Això seria "Rodalies de Barcelona", per això no les faig arribar a Solsona i Berga, però que si estic d'acord en que arribin ;)
oriolp13 wrote:Quin sentit té que la línia que fa Granollers-Mataró es divideixi abans d'entrar a Mataró, fent dos recorreguts diferents?
Per tenir més varietat i a més, ja n'hi han les línies urbanes de bus que ja faria donar connexió a "totes les futures estacions de Mataró (inclós l'estació actual)", sóc d'aquests d'intentar millorar el transport públic però tampoc vull retirar passatgers als autobusos (espero que m'hagi explicat bé :?)
Doncs encara amb més raó, una única línia i que siguin els busos metropolitans els que serveixin d'aportació i connexió amb tots els barris.

Algunes propostes són bones, però s'han de fer amb cert sentit i pensar-les, no posar-les a sobre un mapa sense més, perquè aleshores sortiran d'altres que seran una autèntica tonteria.

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Sunday 23/08/2015 17:55
by Carlos González
oriolp13 wrote: Algunes propostes són bones, però s'han de fer amb cert sentit i pensar-les, no posar-les a sobre un mapa sense més, perquè aleshores sortiran d'altres que seran una autèntica tonteria.
Les havia pensat perfectament, i ja he dit que son idees, però deixant darrera les afirmacions. Igualment, gràcies per comentar :amor

Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona

Posted: Sunday 23/08/2015 23:12
by trensmat
Carlos González wrote:
oriolp13 wrote: Algunes propostes són bones, però s'han de fer amb cert sentit i pensar-les, no posar-les a sobre un mapa sense més, perquè aleshores sortiran d'altres que seran una autèntica tonteria.
Les havia pensat perfectament, i ja he dit que son idees, però deixant darrera les afirmacions. Igualment, gràcies per comentar :amor
La línia de tren entre Mataró - Granollers ha sigut molt reclamada per les dues poblacions i una vella revendicació de les dues comarques.

Per aixo espero que es torni a parlar de la línia orbital o com dic jo la futura R9.