Page 72 of 411
Posted: Tuesday 17/07/2007 23:17
by wefer
EUKibo wrote:CAOS RUTINARI A RODALIES RENFE 17/07/07
Efectivament, això que comentes és un dia normal a Renfe.
Si no fos perquè hi ha gent que encara té moral per anar a reclamar, es podria confondre amb u dia qualsevol als trens de rodalies de qualsevol ciutat del tercer món. De fet, segurament en algunes d'elles el servei és millor.
Posted: Wednesday 18/07/2007 17:59
by Mako448
18/7/2007 16:56 h RETRASOS DE UNA HORA
Reanudado el servicio de la línea Barcelona-Puigcerdà tras una avería en el sistema eléctrico
EFE
BARCELONA
El tráfico ferroviario de la línea Barcelona-Puigcerdà (Cerdanya), que se ha visto interrumpido hoy en el tramo entre La Garriga (Vallès Oriental) y Sant Martí de Centelles (Osona) alrededor de las 13.35 horas por causa de una avería en el sistema de electrificación, se ha reanudado a las 15.15 horas.
Según han informado fuentes de Renfe, un total de cuatro trenes se han visto afectados por esta incidencia, aunque no han precisado las demoras que ha ocasionado.
La compañía ferroviaria ha habilitado un servicio alternativo de autobuses para cubrir el tramo afectado entre Les Franqueses (Vallès Oriental) y Sant Martí de Centelles.
Usuarios de Renfe que se han visto afectados por esta avería han expresado que los retrasos se han aproximado a una hora de duración.
Posted: Thursday 19/07/2007 10:33
by Ecomobisostrans
El dimarts anava la meva mare a Girona i em va trucar des del tren que estava parat a Sils i s'anava sentint per megafonia "interventor dirijase a la 8022" "interventor a la 8032" es veu que algu estava tocant els desblocatges de portes i no es podien tancar. Al final va sortir el tren 15 minuts tard, que sumats als 29 que ja portava, a Girona va arribar 44 minuts tard. Quan van anar a reclamar a Girona no els hi van tornar l'import per que a Regionals nomes et tornen un 50% si passa de 30 min. per causes de RENFE.
Posted: Thursday 19/07/2007 15:52
by entfe001
Ecomobisostrans wrote:Quan van anar a reclamar a Girona no els hi van tornar l'import per que a Regionals nomes et tornen un 50% si passa de 30 min. per causes de RENFE.
Són 60 minuts, no 30. A banda que a Girona et posaran qualsevol excusa per no afluixar un duro.
P.S: Això hauria d'anar al fil d'incidències a Catalunya
Posted: Sunday 22/07/2007 1:44
by wefer
http://www.elperiodico.cat/
-------------------------------------------
Una fallada informàtica causa cues de dues hores a Sants
1. • Una avaria a Madrid va impedir al matí l'emissió de bitllets de llarg recorregut
2. • Entre els afectats hi havia molts joves que es dirigien al festival de Benicàssim
EDWIN WINKELS
BARCELONA
Més de dues hores van haver d'esperar els passatgers ahir al matí a les principals estacions de Renfe per comprar un bitllet per a trens de llarg recorregut. Un problema generalitzat en el sistema informàtic de la companyia ferroviària a Madrid va impedir que entre les deu i les 12.30 hores les màquines poguessin emetre els tiquets.
A l'estació de Sants de Barcelona es va formar una llarguíssima cua --pràcticament fins a la porta-- de viatgers que es disposaven a comprar un bitllet de llarg recorregut per al mateix dia. Durant dues hores i mitja, les cinc finestretes van estar inactives, mentre una empleada d'Adif (Administrador d'Infraestructures Ferroviàries) informava la gent del problema a l'ordinador central.
Al coincidir amb un divendres i en plena temporada de vacances, aviat es van amuntegar desenes de persones al vestíbul, moltes d'elles temoroses de perdre el tren. Entre els afectats hi havia un gran nombre de turistes estrangers. Mentre els tècnics de Renfe i Adif intentaven resoldre l'avaria, es va autoritzar els passatgers amb el viatge reservat però sense el bitllet a la mà a pujar als combois, on els revisors els entregaven el tiquet.
No va ser aquest el cas d'Encarna, de Vilanova i la Geltrú (Garraf), que havia anat a recollir els quatre bitllets per a un viatge a Sant Sebastià previst per avui que havia reservat prèviament per telèfon. Després de dues hores d'espera a la cua, li van dir que la reserva havia quedat anul.lada a l'haver expirat, per poc, el termini de 24 hores per recollir la reserva. "He hagut de fer una reserva nova, amb la sort que quedaven places. Però al meu costat hi havia gent que s'ha quedat sense plaça per a València, perquè el tren anava ple", va explicar.
MÉS DEMANDA
Precisament, els trens de llarg recorregut pel corredor mediterrani van ser ahir els de més demanda. Nombrosos viatgers van intentar comprar un bitllet per a Benicàssim (Castelló), on aquest cap de setmana se celebra el festival internacional de música, però a la finestreta els van dir que a la majoria dels trens no hi havia places disponibles. A les dues del migdia, només quedaven alguns seients per a l'últim tren del dia, previst per a dos quarts de set de la tarda. Al matí, Renfe ja havia anunciat que oferia 12.000 places addicionals als trens que cada dia enllacen Catalunya amb Benicàssim.
També els trens a València anaven molt plens. "Hem perdut el tren en què teníem la reserva. Hem arribat a les deu del matí a l'estació, ens han enviat a cinc finestretes diferents i després d'haver-nos d'empassar aquesta cua no podem viatjar fins a les sis de la tarda", es queixaven tres joves californians amb motxilla. Renfe va col.locar cintes per mantenir l'ordre a la cua, que a la tarda va anar escurçant-se a poc a poc.
Posted: Sunday 22/07/2007 22:23
by UT596001
Aquesta tarda sobre les 16.35 estava interrompuda la circulació des de Sants cap al túnel de Passeig de Gràcia direcció Granollers per "avaria tècnica", segons megafonia de Sants.
Posted: Sunday 22/07/2007 23:31
by George85
UT596001 wrote:Aquesta tarda sobre les 16.35 estava interrompuda la circulació des de Sants cap al túnel de Passeig de Gràcia direcció Granollers per "avaria tècnica", segons megafonia de Sants.
Sembla doncs que la cosa ha portat resaca fins a (com a mínim) quarts de deu. Jo anava en el CATEXP que venia de Zaragoza i ens han parat a El Prat i a mig camí de Sants un altre cop arrivant-hi amb uns 15 min de retard.
El regional 08258 ha passat per Trgna a les 20:20 servit en doble de 447. La gent però s'hi podria fixar una mica més perque un 80% de qui estava a l'andana hi ha pujat sense adonar-se que el CATEXP de les 20:18 estava anunciat per a les 20:25...
efectivament ha arrivat 2 min després de que el REG tanques portes i marxés.
Posted: Sunday 22/07/2007 23:34
by UT596001
George85 wrote:El regional 08258 ha passat per Trgna a les 20:20 servit en doble de 447. La gent però s'hi podria fixar una mica més perque un 80% de qui estava a l'andana hi ha pujat sense adonar-se que el CATEXP de les 20:18 estava anunciat per a les 20:25...
efectivament ha arrivat 2 min després de que el REG tanques portes i marxés.
Aquest regional entre setmana circula com a Exprés i els divendres que em dona per anar a Tarragona per tornar amb 444 amb el exprés de Saragossa aquest tren sempre ve mooolt tocat i encara que l'altra vingui de seguida la gent s'entafora de mala manera en aquest tren anant de peu enllaunats... mentre que amb el CEX que ve de Saragossa, a pesar de ser amb simple de 444 tens llocs a patades per seure.
Posted: Wednesday 25/07/2007 13:43
by bitxofo
El rodalies de l'aeroport no anava bé dissabte, ni diumenge ni dilluns!
Quina creu...!!
Posted: Thursday 26/07/2007 7:41
by mikado
Algú sap que va passar ahir a la tarda a la C4 sud o C1 sud a l'alçada de Sant Ildefons - L'H??? Jo sortia a la sortida 14 de la Ronda de Dalt i hi havia aturades dos UT-447 acoplades direcció L'H i amb gent fumant fora, cosa que no és gens normal.
Posted: Thursday 26/07/2007 8:42
by Platanito
mikado wrote:Algú sap que va passar ahir a la tarda a la C4 sud o C1 sud a l'alçada de Sant Ildefons - L'H??? Jo sortia a la sortida 14 de la Ronda de Dalt i hi havia aturades dos UT-447 acoplades direcció L'H i amb gent fumant fora, cosa que no és gens normal.
Si estaven a l'alçada de l'antic baixador, igual es tractava d'una parada facultativa...
Posted: Thursday 26/07/2007 14:50
by mikado
Estaven a un semàfor entre la parada de St Ildefons i el Parc de Can Boixeres (L'H), a l'alçada (+/-) del City Parc Cornellà.
Posted: Friday 27/07/2007 10:10
by Danzig
1 horeta tard a la feina
a les 9:30 encara hi ha l'Alvia aturat entre Sants i Passeig de Gràcia que està fotent tota la xarxa
Posted: Friday 27/07/2007 10:40
by metring
A El matí de TV3, acaba de trucar una noia, que està dins d'un Civia, entre Sant Adrià i Clot, de la línia C1, que porta aturat 45 minuts!!!!!!
Posted: Friday 27/07/2007 10:50
by josan85
de telenoticies.cat
Un tren avariat a Sants provoca retards de mitja hora a la majoria de línies de Rodalies
Els usuaris de Rodalies Renfe tornen a patir incidències en el servei. El problema aquesta vegada l'ha provocat un comboi que cobria el trajecte Barcelona-Madrid i que ha quedat avariat a l'estació de Sants per causes que es desconeixen quan passaven 20 minuts de les set del matí. Això ha obligat a desviar els trens de la línia C2 en direcció sud, la que enllaça Sant Vicenç de Calders i Maçanet de la Selva passant per Vilanova i la Geltrú, i a substituir durant una hora i mitja la C10, que connecta Sants amb l'aeroport del Prat, per autobusos. El tren afectat ja ha estat retirat però s'acumulen retards de mitja hora a la majoria de les línies.
Posted: Friday 27/07/2007 11:51
by oscar440
27/7/2007 11:00 h NUEVO FALLO DE RENFE
La avería de un tren en Sants obliga a interrumpir el enlace con el aeropuerto durante hora y media
• El servicio ya se ha restablecido, pero la C-2 sigue con retrasos de unos 25 minutos
AGENCIAS
BARCELONA
La línea de tren de cercanías que enlaza Barcelona con el aeropuerto de El Prat ha reanudado el servicio en torno a las nueve de la mañana tras hora y media de interrupción a causa de una avería de un convoy de larga distancia en la estación de Sants. No obstante, se mantienen los retrasos en la línea de Vilanova.
Un portavoz de Renfe ha informado de que los viajeros que tienen que trasladarse al aeropuerto vuelven a contar con el tren que realiza este trayecto desde Sants, después de que el tramo se haya cubierto con autobuses durante el tiempo que ha durado la interrupción del servicio.
Apartado el tren averiado
La normalidad en esta línea, que coincide con el primer día de la operación salida de las vacaciones de agosto, ha llegado al conseguir la compañía férrea apartar de la vía el tren averiado, que obstaculizaba el paso de otros convoyes.
Pese a esta medida, se mantienen los retrasos en algunos puntos de la red de Cercanías, en especial en la C-2 --la línea que va de Sant Vicenç de Calders y Vilanova i la Geltrú a Maçanet de la Selva--, que registra demoras de unos 25 minutos según Renfe.
Los usuarios claman por los retrasos
No obstante, algunos usuarios aseguran que los retrasos han sido mayores y han afectado a más líneas. "He tomado el tren en dirección a L'Hospitalet que pasa por la estación de El Masnou [correspondiente a la línea C-1] a las 8.03 de la mañana y hemos llegado al destino a las 9.45. Si contamos que el tren debe llegar a las 8.38, ¿me pueden indicar dónde están los 20 minutos de retraso y solo en la línea C-2?", ha declarado a EL PERIÓDICO Iosu Tanco.
Renfe todavía no ha decidido cómo garantizará que los viajeros del tren averiado, un Alvia que une Barcelona con Madrid, puedan reanudar su viaje, ya que el convoy ha quedado inutilizado.
http://www.elperiodico.com/default.asp? ... io_PK=1021
Posted: Friday 27/07/2007 12:03
by Pere
Dia: 27/07/2007 - Hora: 11:00
En aquests moments hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies que, per avaria d'un tren de llarga distància a l'entrada de Sants ja retirat, totes les línies excepte la C-10 estan circulant amb retards superiors als 25 minuts. Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana de Barcelona, segons ens informen els diferents operadors.
Posted: Friday 27/07/2007 15:06
by aarongilp
oscar440 wrote:Renfe todavía no ha decidido cómo garantizará que los viajeros del tren averiado, un Alvia que une Barcelona con Madrid, puedan reanudar su viaje, ya que el convoy ha quedado inutilizado.
Pos mira que són burros, a les 10 anaven dient que l'Alvia de les 7 sortiria de la via 9...
Posted: Friday 27/07/2007 17:28
by Trenscat
Jo he estat a Arc de Triomf una bona estona, per fer fotos dels Civia per aquesta estació ja que fins d'aquí força dies no es tornarà a poder fer una foto així i els trens anaven com volien
Notícia i joc dels errors
Posted: Friday 27/07/2007 20:43
by metring
De EPC:
La avería de un tren en Sants causa retrasos generales en Cercanías y en media y larga distancia
La avería de un tren a las 7.20 horas en la estación de Sants de Barcelona continúa originando retrasos generalizados en la red de Cercanías y en trenes de media y larga distancia, que en algunos casos han superado la hora y que a las 17.00 horas superaban los 25 minutos de media.
A esa misma hora, se mantenían las demoras en todas las líneas de Cerdanías, con excepción de las líneas C-2 (Vilanova-Maçanet) y la C-10 (que une Barcelona con el aeropuerto), que funcionan con normalidad, según ha informado la compañía ferroviaria.
Colapso en la estación
El tren averiado, que cubría el trayecto Barcelona-Madrid, ha creado "un tapón" en esta estación neurálgica, que ha ocasionado una congestión del tráfico ferroviario pese a que el convoy ha sido retirado de las vías poco antes de las nueve de la mañana.
Los viajeros del tren que se ha quedado paralizado en Sants, un Alvia, han podido también seguir viaje con otro convoy similar aunque la salida de Sants se ha realizado con una hora y media de retraso.
El tren averiado ha quedado frenado en la vía a las 07.12 horas y ha podido ser retirado poco antes de las 09.00, pero el "tapón" creado durante este tiempo, ha ocasionado una importante congestión en este punto neurálgico del transporte en Barcelona.
Renfe exigirá responsabilidades
La compañía ferroviaria ya ha advertido que exigirá "responsabilidades"
al fabricante de trenes francés CAF por un supuesto "fallo en el diseño de un componente" del tren averiado, que ha provocado la parada de la unidad.
Según Renfe, la pieza mal diseñada es el registrador de condiciones técnicas del tren, cuyo fallo provoca el freno total del convoy. En el tren viajaba como es preceptivo un técnico de mantenimiento de CAF, que no pudo reparar la avería.
El tren, de la serie 120, fue adquirido recientemente por Renfe y se encuentra en periodo de garantía, por lo que se han pedido responsabilidades a CAF por los "graves perjuicios" provocados a los clientes del operador ferroviario.