Page 72 of 104
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Tuesday 25/06/2013 21:22
by albe6
Amb la nova remesa de TGV I2N2 que entra ara a la tardor, sonen cants de sirena de desfer-se de tot el material convencional d'Intercités i substituïr-lo pels TGV Sud-Est, que són el material de TGV més vellet que tenen. Per tant, propostes de connexions amb cotxes convencionals, zero.
El nou retard (tant dels trens com de la infraestructura) és la confirmació que els Dasye tenen problemes amb l'ASFA. A veure que passarà amb els I2N2, que ja el portaran de fàbrica.
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Wednesday 26/06/2013 23:02
by ortegote
Hola,
Sembla doncs que SNCF farà la politica de renfe de canviar material mobil convencional (loco + coctxes) per material autopropulsat indivisible.
Jo personalment no estic ni a favor ni en contra però en el tema de la LAV era per donar una empenta a noves conexions desde ja i no tenir que esperar i seguint pagant a TP FERRO en concepte d'indemnitzacións
Salutacións.
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Wednesday 26/06/2013 23:15
by albe6
El tema de la indemnització carregada als PGE a TP Ferro era pel retard en la línia espanyola. Un cop oberta, ja no hi ha indemnització, i són els operadors els que paguen directament a TP Ferro per passar.
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Wednesday 26/06/2013 23:31
by ortegote
albe6 wrote:El tema de la indemnització carregada als PGE a TP Ferro era pel retard en la línia espanyola. Un cop oberta, ja no hi ha indemnització, i són els operadors els que paguen directament a TP Ferro per passar.
Hola,
Crec que encara es paga alguna cosa per que es va firmar un minim de circulacions que ara mateix no es compleixen, aixó ho vaig llegir per internet si es cert no ho se, però amb 2 circulacions de viatgers i les de mercaderies son poques per que TP FERRO sigui rentable.
Si algú sap més que ho digui.
Salutacions.
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Thursday 27/06/2013 0:37
by gatvell
Si no recordo malament, crec que son 8 circulacions per sentit i dia com a mínim.
També un import de 50 milions d'euros que crec que paguen a mitjes l'estat espanyol i França.
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Thursday 27/06/2013 0:41
by wefer
ortegote wrote:Crec que encara es paga alguna cosa per que es va firmar un minim de circulacions que ara mateix no es compleixen, aixó ho vaig llegir per internet si es cert no ho se, però amb 2 circulacions de viatgers i les de mercaderies son poques per que TP FERRO sigui rentable.
Ens hem gastat uns 5.000 milions d'euros en una línia per on circulen 3 o 4 trens diaris per sentit. I després ens en fotem de l'aeroport de Castelló, que al cap i a la fi ha costat "només" 200 milions.
Quin país
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Thursday 27/06/2013 0:42
by gatvell
Noi, es la "marca España"; que es veu que es molt forta i a tothom li agrada. Margallo dixit.
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Thursday 27/06/2013 12:09
by metring
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Thursday 27/06/2013 15:46
by Miquel
Jo crec que això ho diu tot.
Duron, que ha trabajado ocho meses en la revisión de los proyectos de transporte, se decanta por mejorar las infraestructuras existentes, sobre todo las de proximidad, y dejar aparcados los de nuevas líneas de TAV para después de 2030.
Tant debò servís com a bufetada a distancia al govern i companyia, però aquí com si sentissin ploure.
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Thursday 27/06/2013 16:57
by alf_
Bueno, nada que no supieramos o viesemos venir, ¿no?
Hace tiempo ya leía yo que la gente decía que el AVE a París es más cuento que ficción, porque los Franceses no tienen planes inminentes de alargar la LAV correspondiente. Normal, no todos pueden ser tan idiotas como el MinisterioDeFomentoGobiernoDeEspaña..
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Thursday 27/06/2013 17:48
by trensmat
Alto al carro aqui no dice nada de que se vaya aplazar la inauguración del TGV Barcelona - Paris, dicen que solo se aplazan las obras de alta velocidad francesa y nada mas, en la noticia nadie digo nadie a dicho nada de aplazar la inauguración del TGV hasta Barcelona.
Dues coses, ja ho sabem
Posted: Thursday 27/06/2013 18:14
by Guigui
Em sembla que tothom ha entès de què va el tema. La infraestructura d'AV entre el Soler i Montpeller va per llarg (mitjan segle, tirant curt), cosa que no impedeix la circulació de TGV gràcies al mateix ample (cosa que a aquesta banda del Pirineu encara no hi és). El que no va per tan llarg (tot i que ja triguen massa i oficialment no en saben o no en volen saber res) és la circulació sense transbordaments entre Barcelona i París (i altres ciutats).
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Thursday 27/06/2013 18:19
by ortegote
trensmat wrote:Alto al carro aqui no dice nada de que se vaya aplazar la inauguración del TGV Barcelona - Paris, dicen que solo se aplazan las obras de alta velocidad francesa y nada mas, en la noticia nadie digo nadie a dicho nada de aplazar la inauguración del TGV hasta Barcelona.
Una cosa es fer un servei amb un tren TGV o AVE per vies convencionals (França esta plena d'aquest serveis, inclús fa temps que un TGV entra per Irún) i l'altra es fer tota una linea de AV desde Paris fins a Perpignan i la Frontera.
La diferencia d'Espanya amb la resta d'Europa com ja sabem tots es l'ample i els AVE's aqui solament circulen per les Linies d'Alta Velocitat per aquest motiu.
Els Francesos fa temps que no tenen pressa per fer aquesta linea com ja han dit aixó no es res de nou.
Salutacions.
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Thursday 27/06/2013 18:30
by trensmat
ortegote wrote:trensmat wrote:Alto al carro aqui no dice nada de que se vaya aplazar la inauguración del TGV Barcelona - Paris, dicen que solo se aplazan las obras de alta velocidad francesa y nada mas, en la noticia nadie digo nadie a dicho nada de aplazar la inauguración del TGV hasta Barcelona.
Una cosa es fer un servei amb un tren TGV o AVE per vies convencionals (França esta plena d'aquest serveis, inclús fa temps que un TGV entra per Irún) i l'altra es fer tota una linea de AV desde Paris fins a Perpignan i la Frontera.
La diferencia d'Espanya amb la resta d'Europa com ja sabem tots es l'ample i els AVE's aqui solament circulen per les Linies d'Alta Velocitat per aquest motiu.
Els Francesos fa temps que no tenen pressa per fer aquesta linea com ja han dit aixó no es res de nou.
Salutacions.
Aixo ja ho se pero crec que SNFC a fet be de parar les obres de Alta Velocitat, pero el mitjans de comunicació com La Vanguardia enganyen molt els seus titulars per aixo me posat de aquesta manera.
Re: Dues coses, ja ho sabem
Posted: Thursday 27/06/2013 19:37
by alf_
Guigui wrote:Em sembla que tothom ha entès de què va el tema. La infraestructura d'AV entre el Soler i Montpeller va per llarg (mitjan segle, tirant curt), cosa que no impedeix la circulació de TGV gràcies al mateix ample (cosa que a aquesta banda del Pirineu encara no hi és). El que no va per tan llarg (tot i que ja triguen massa i oficialment no en saben o no en volen saber res) és la circulació sense transbordaments entre Barcelona i París (i altres ciutats).
Esto mismo me refería, a que no es todo el trayecto en LAV, evidentemente el trayecto BCN-París sin trasbordos pero usando líneas convencionales en Francia esta a punto de caramelo.
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Thursday 27/06/2013 22:31
by jaezcurra
'AVEa iacta est'!
GERMÀ BEL | Actualitzada el 28/06/2013 00:00
http://www.ara.cat/premium/economia/AVE ... 05388.html
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Saturday 29/06/2013 22:40
by jaezcurra
Vila lamenta que el govern francès hagi aparcat el TGV Barcelona-París
El conseller confia que a partir de la tardor es pugui anar des de la capital catalana a la francesa sense canviar de comboi
ACN Roses | Actualitzada el 29/06/2013 18:49
http://www.ara.cat/societat/Vila-france ... 05579.html
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Saturday 29/06/2013 22:45
by gatvell
Seguim confonent a la gent.
No s'ha aturat el servei ferroviari Barcelona-Paris, tan sols que un tram de via no serà adaptat a la alta velocitat...
Lloros en ramat
Posted: Saturday 29/06/2013 23:08
by Guigui
... i que el pas de LAV a via convencional no és gens traumàtic més enllà del Pirineu ja que no comporta cap canvi d'ample. Els polítics i periodistes del ram ja podrien documentar-se millor i usar més el cervell: que potser es pensen que l'ample UIC es va inventar expressament per a les LAV que hi ha escampades per tot Europa?
Re: Lloros en ramat
Posted: Saturday 29/06/2013 23:14
by alf_
Guigui wrote:... i que el pas de LAV a via convencional no és gens traumàtic més enllà del Pirineu ja que no comporta cap canvi d'ample. Els polítics i periodistes del ram ja podrien documentar-se millor i usar més el cervell: que potser es pensen que l'ample UIC es va inventar expressament per a les LAV que hi ha escampades per tot Europa?
No, yo creo que simplemente en el desierto cultural y social que hay en torno al ferrocarril desde hace 30 o 40 años ha dado lugar a que esa estúpida política de TODO AVE haya calado en los "sabidos" que tenemos, políticos, periodistas, etc. y les haya dejado con una visión de que la vía férrea que no sea de alta velocidad no es
rentable y no es mejor que una línea de autobus, mientras que la autovía,
gratuita lógicamente, es un bien de primera necesidad, que ha hecho obsoletos a los trenes convencionales.