Page 74 of 170

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Friday 07/11/2014 9:00
by Fran-Ikarus
Jo avui, pels volts de les 7:30, he vist passar un 24XX (em sembla que el 2468) a l'H10.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Friday 07/11/2014 12:03
by Gimeno
En la H 10 salen 20 coches y no 21. Con la última escogida han perdido un coche. Por la mañana no salen los turnos 3 y 15. Y a media mañana van a cocheras los turnos 16 y 20. Aparte de eso, cada día salen dos o tres vehículos estandards.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Saturday 15/11/2014 3:30
by jlr
Buenas noches. Ayer viernes 14 de noviembre esperando el H10 sobre las 13:50 en la parada de Alfons XIII - Pau Claris de Badalona, me subí en el turno 23, servido por el 3444. Que yo recuerde, cuando se estrenó la línea circulaban 22 turnos, después los redujeron y hace unos días volvieron a modificar horarios. Parece que entonces ahora hay 23 turnos, aunque no circulen todos a la vez

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Sunday 16/11/2014 17:49
by laura
Hola de nou,

Porto dies pensant-hi, de fet segurament és una bestiesa el que diré ara però, la numeració H10 en sí no seria errònia?
És a dir, es va establir que les línies verticals serien imparelles, les horitzontals parelles i les tres diagonals acabarien en 0 (D10, D20, D30).

No crearà confusió tenir dues línies que es diguin D10 i H10? A simple vista no, però aquesta repetició de números és una mica incongruent...

A veure si algú em pot resoldre el dubte!

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Sunday 16/11/2014 19:00
by sag470
Les diagonals seran D20, D30 Z.Universitaria-Forum i D40 Pla de Palau-C.Meridiana. Aquesta és la previsió.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Sunday 16/11/2014 20:02
by Sanato
sag470 wrote:Les diagonals seran D20, D30 Z.Universitaria-Forum i D40 Pla de Palau-C.Meridiana. Aquesta és la previsió.
Pot ser que hagi vist per algun post de per aquí una D50 (=109 + 27) Zona Franca - Roquetes? O m'ho estic inventant...

D'altra banda, a la parada de Gran Via - la Campana estan fent obres d'adaptació a la NXB, sabeu de què es tracta?

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Monday 17/11/2014 6:57
by Ecomobisostrans
Per aqui va sortir una proposta de l'ajuntament de fer la D50 (actual 32) i la D60 (70+73): http://www.transport.cat/viewtopic.php?p=239292#p239292
No t'extranyi que s'hagi proposat això de la 27+109, de fet es de llògica que s'uneixin, lo únic que al quedar una línia tant llarga tindria que haver prioritar semafòrica si no es vol que hi hagi problemes a certes hores. Llavors tindria que pujar recte per C/Tarragona, i pels veins de la zona d'Entença es pot prolongar per exemple el 79 des de Pl.Espanya, o el 21 des del Paral·lel, pujant per Entença fins J.Tarradellas i baixant per Rocafort.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Monday 17/11/2014 10:12
by victorcasta
Sanato wrote:D'altra banda, a la parada de Gran Via - la Campana estan fent obres d'adaptació a la NXB, sabeu de què es tracta?
A totes les parades de bus de la Gran Via entre Pl. Espanya i Pl. Cerdà estan ampliant la vorera de la parada i allargant-la.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Monday 17/11/2014 13:27
by laura
sag470 wrote:Les diagonals seran D20, D30 Z.Universitaria-Forum i D40 Pla de Palau-C.Meridiana. Aquesta és la previsió.
Gràcies per l'aclaració.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Monday 17/11/2014 13:52
by albert28
victorcasta wrote:
Sanato wrote:D'altra banda, a la parada de Gran Via - la Campana estan fent obres d'adaptació a la NXB, sabeu de què es tracta?
A totes les parades de bus de la Gran Via entre Pl. Espanya i Pl. Cerdà estan ampliant la vorera de la parada i allargant-la.
Mentre no facin com a diagonal que a les noves parades els han deixat els arbres a la mateixa parada i vés amb compte al baixar del bus de no menjar-te un....

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Monday 17/11/2014 18:51
by Sanato
Ecomobisostrans wrote:Per aqui va sortir una proposta de l'ajuntament de fer la D50 (actual 32) i la D60 (70+73): http://www.transport.cat/viewtopic.php?p=239292#p239292
No t'extranyi que s'hagi proposat això de la 27+109, de fet es de llògica que s'uneixin, lo únic que al quedar una línia tant llarga tindria que haver prioritar semafòrica si no es vol que hi hagi problemes a certes hores. Llavors tindria que pujar recte per C/Tarragona, i pels veins de la zona d'Entença es pot prolongar per exemple el 79 des de Pl.Espanya, o el 21 des del Paral·lel, pujant per Entença fins J.Tarradellas i baixant per Rocafort.
Gràcies per l'aclariment. doncs igual m'ho inventava...

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Saturday 22/11/2014 3:06
by jlr
Bona nit. La línia H10 està servida per 24 torns des de l'últim canvi d'horaris, tot i que no circulen tots durant tota la jornada

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Friday 28/11/2014 21:56
by Ecomobisostrans
Que raro que no se'n sàpiga res encara de les noves fases de la NXB. Això que nomes falten 6 mesos per les eleccions municipals... ¿Sorpresa d'ultima hora que inaguren tota la que falta de cop? :nose

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Friday 28/11/2014 22:02
by sag470
Ecomobisostrans wrote:Que raro que no se'n sàpiga res encara de les noves fases de la NXB. Això que nomes falten 6 mesos per les eleccions municipals... ¿Sorpresa d'ultima hora que inaguren tota la que falta de cop? :nose
Res de estrany, fins la primavera no començarà a moure per la propera fase de la tardor. Les primeres notícies deuen arribar pel juny. Amb les municipals abans, esperem que és el que passa amb les previsions.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Saturday 29/11/2014 12:37
by Adolescent barceloní
Les jornades participatives del 2014 van ser el mes de juliol... que va ser quan es va començar a publicar la fase... El 2015 faran el mateix.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Thursday 04/12/2014 11:39
by erbuki
Tornen a circular els biarticulats a l'H12. Ahir avistat el 3900 i avui el 3902 :plas

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Thursday 04/12/2014 18:26
by Renfe445
erbuki wrote:Tornen a circular els biarticulats a l'H12. Ahir avistat el 3900 i avui el 3902 :plas
:plas Hombreeeeeee, menos mal!

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Thursday 04/12/2014 23:48
by Fran-Ikarus
Eleccions a la vista -> que no puguin "ficar el dit a l'ull" acusant de que els caríssims bi-articulats ni tan sols no circulen.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Saturday 03/01/2015 1:31
by res_publica
Lo de algunas líneas de la nueva red cuadriculada, podría ser considerado de broma de mal gusto para el usuario.
Por mi, la H12, que le vuelvan a poner el rótulo del 56. Parada, semáforo, semáforo, parada, semáforo, semáforo... Así es difícil que compita con el metro.
Lo mismo con la H8, que le pongan de nuevo el rótulo de la 15. Ya es habitual ver servicios en vacío y por ende, el aumento de la espera en la parada, en el tiempo que tarda el bus en hacer el recorrido...
La V3 que la dividan en dos... una para el público en general y otra para los conductores que van y vienen a ZF. Aunque hay quien dice que la han de dividir en tres... la tercera iría para los pijos de Sarrià y Pedralbes que bajan a por droga a Zona Franca (yo sólo traslado aquí un tema de conversación entre dos pasajeras, no es una cuestión mía.... droga mala)
Me da la sensación que cuando se habla de responsabilidad sobre los servicios públicos, en este caso en el autobús del municipio de Barcelona, es como entrar en un terreno poco claro, prolijo de palabrería burocrática; pues parece que TMB cortara el bacalao que le sirve la AMB, y los dos juntos, tan amigos, porque entre ellos, además, se dan el festín... y aquí nadie dice nada porque no serviría de nada, qué quedaría en saco roto. Bueno pues yo le digo a la empresa concesionaria del servicio de autobús de Barcelona que incumple reiteradamente, no ya con las exigencias mínimas que la sociedad le requiere como prestadora del servicio, sino que incumple con los compromisos que ella misma adquirió. Si ofreces un bus de 5 a 8 minutos, porque has de esperar 15 en la parada... ¿? Si ofreces prioridad semafórica, es tan difícil que el semáforo espere 10 segundos más a que pase el bus... son sólo 10 segundos, que no se te va a formar un atasco en Rambla Catalunya o en la calle Compte Borrell.

PD: al poner luces nuevas en el 3326 y el 3458 (H10), todavía se ve más el polvo y la suciedad en el autobús... vuelve de nuevo la campaña de TMB, Si quiere usted ver inmaculado el autobús, con su abrigo de mocho, mejor que con Don Limpio.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Saturday 03/01/2015 10:58
by Renfe445
res_publica wrote:Por mi, la H12, que le vuelvan a poner el rótulo del 56.
Pero la 56 no llegaba a Gornal, en la Plaça Espanya giraba para llegar a Collblanc.

No decían en el proyecto de Retbus que habrían dos ramales para esa línea? Uno para Collblanc y otro para Gornal?