Page 74 of 104
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Wednesday 24/07/2013 8:30
by genissimon
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Friday 02/08/2013 19:38
by trensmat
Perdonar tengo una pregunta con el primer Euromed que sale de Valencia Joaquim Sorolla 6:40 y que llega a Figueres Vilafant a las 11:28 podría coger el primer TGV que sale hacia París Gare Lyon.
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Friday 02/08/2013 21:31
by albe6
No. Los TGV tienen la salida a las 10.20 y a las 17.20 de Vilafant.
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Friday 09/08/2013 18:15
by trensmat
Jo tinc una proposta per fer trajectes internacionals.
BCN - Marne-La Vallée-Chessy-TGV(Disneyland París) - Paris Nord (4 trens diaris)
BCN - Toulouse-Matabiau - Bordeaux-St Jean (2 trens diaris)
BCN - Girona - Nice-Ville - Monaco ( 2 trens diaris en el període no estival i 6 trens diaris període estival)
BCN - Belfort-Montbéliard-TGV - Freiburg HBF/Zürich (2 trens diaris que es separen a la estació Mulhouse)
BCN - Girona - Lyon-Part-Dieu - Ginebra (4 trens diaris)
BCN - Nancy-Ville - Luxemburg (2 trens diaris)
Aeroport T1 - BCN - Aéroport-CDG-TGV - Brussel·les-Midi - Brussel·les Aéroport (2 trens diaris)
Aixo son les meves propostes creades per que Barcelona estigui mes connectada amb Europa, m'agradaria molt tindre la vostra opinió si us plau.
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Friday 09/08/2013 19:39
by carles10000
Les realistes son les relacions a Tolosa de Ll.,Lyon y el Niça fins a Marsella,lo demes no ho vol la SNCF(no vol competencia dintre de França vamos.....)Les alltres realcions son posibles pèro amb enllaç a Lyon,Montpellier,Marsella i Tolosa de Ll. Per cert les serie 100 ja estan autoritzades per fer serveis comercials a França
os deixo l'enllaç:
http://www.securite-ferroviaire.fr/fr/i ... d=1&id=193
Suposo que aviat sortirem de dubtes
Una salutacio!
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Friday 09/08/2013 19:53
by trensmat
carles10000 wrote:Les realistes son les relacions a Tolosa de Ll.,Lyon y el Niça fins a Marsella,lo demes no ho vol la SNCF(no vol competencia dintre de França vamos.....)Les alltres realcions son posibles pèro amb enllaç a Lyon,Montpellier,Marsella i Tolosa de Ll. Per cert les serie 100 ja estan autoritzades per fer serveis comercials a França
os deixo l'enllaç:
http://www.securite-ferroviaire.fr/fr/i ... d=1&id=193
Suposo que aviat sortirem de dubtes
Una salutacio!
Penso que SNCF tindria que ser mes obert amb els trajectes internacionals, per altra banda crec que estaria molt be eixamplar el trajecte BCN - Niça fins Mònaco i fer un BCN - Disneyland París tindrien molta demanda en un futur, SNCF te que obrir mes les portes cap Europa.
Salutacions a tots els usuaris de Transport.cat
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Friday 09/08/2013 22:59
by wefer
trensmat wrote:Penso que SNCF tindria que ser mes obert amb els trajectes internacionals, per altra banda crec que estaria molt be eixamplar el trajecte BCN - Niça fins Mònaco i fer un BCN - Disneyland París tindrien molta demanda en un futur, SNCF te que obrir mes les portes cap Europa.
I per què no comencem a pensar en TGVs nocturns? Amb trens que tinguessin una velocitat comercial de 200 Km/h es podria arribar sense problemes a Londres, Berlin, Viena, etc. Seria una bona manera de portar turistes en grans quantitats en comptes de col·lapsar aeroports i autopistes.
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Friday 09/08/2013 23:30
by carles10000
trensmat wrote:carles10000 wrote:Les realistes son les relacions a Tolosa de Ll.,Lyon y el Niça fins a Marsella,lo demes no ho vol la SNCF(no vol competencia dintre de França vamos.....)Les alltres realcions son posibles pèro amb enllaç a Lyon,Montpellier,Marsella i Tolosa de Ll. Per cert les serie 100 ja estan autoritzades per fer serveis comercials a França
os deixo l'enllaç:
http://www.securite-ferroviaire.fr/fr/i ... d=1&id=193
Suposo que aviat sortirem de dubtes
Una salutacio!
Penso que SNCF tindria que ser mes obert amb els trajectes internacionals, per altra banda crec que estaria molt be eixamplar el trajecte BCN - Niça fins Mònaco i fer un BCN - Disneyland París tindrien molta demanda en un futur, SNCF te que obrir mes les portes cap Europa.
Salutacions a tots els usuaris de Transport.cat
Aixo de la SNCF sigui mès oberta en relacions internacionals ho será si obté benefici i no te competencia dins de la seva frontera per part d'un tercer.......
Barcelona-Nissa,Barcelona-Disneyland? Ja es veura amb el temps.....aixó es Europa i no es com aqui que es obre una relació i es programen 50.000 serveis i si amb el temps no funcionen a despotricar al politic de torn,o a Renfe,Adif o qui sigui.......
Tot es veura quand comencin els serveis i dependrá com funcionin,temps al temps.....
una salutació!
Tema obert
Posted: Friday 09/08/2013 23:56
by Guigui
Per a pensades sobre possibles connexions internacionals des de Barcelona en AV, tant diürnes com nocturnes, hi ha aquest fil:
http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=4&t=9633
Re: Trens mercaderies RENFE en ample UIC
Posted: Wednesday 14/08/2013 8:43
by genissimon
genissimon wrote:ortegote wrote:
Si hi ha circulacions de Mercaderies els fan passar pel Túnel de Girona.
És el que em suposava.
Gràcies !!
Confirmat visualment que els trens de mercaderies entre el port de Barcelona i Perpinyà (El Soler) que circulen en ample UIC ja no utilitzen el tercer carril de la línia clàssica entre Girona i Figueres: circulen per la línia d'alta velocitat.
Així, doncs, els únics trens que ara mateix utilitzen l'enllaç entre la línia clàssica a Vilamalla i la línia d'altra velocitat a Figueres-Vilafant són els Euromed i Alvia.
Salut !!
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Wednesday 18/09/2013 22:51
by metring
http://www.lavanguardia.com/local/giron ... arios.html
Renfe estudia ampliar horarios de AVE entre Madrid y Figueras
El último tren que cubre este trayecto sale de la capital española a las cinco y media de la tarde
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Wednesday 18/09/2013 23:44
by Sagrerenc
Se sap alguna cosa de la posada en servei dels trens Barcelona-París i Barcelona-Tolosa? La darrera vegada que es va aplaçar es va dir que caldria esperar a l'octubre, però la realitat és que els trens actuals amb transbordament a Figueres-Vilafant estan programats almenys fins el 18 de novembre...
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Thursday 19/09/2013 2:54
by 437.001
Encara no...
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Thursday 19/09/2013 8:42
by genissimon
Diari de Girona, 19 de setembre de 2013 wrote:
Estudien ampliar l´horari del TAV
CiU reclamava en una pregunta que l'últim tren des de Madrid cap a Figueres no sortís tan aviat (17.30)
[...]
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Friday 20/09/2013 9:00
by genissimon
El Punt/Avui, 20 de setembre de 2013 wrote:
Més TAV en l'horitzó
Renfe estudia l'ampliació d'horaris del TAV entre Madrid i Figueres
Les bones dades d'ocupació de la línia permetrien respondre a la demanda del territori
[...]
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Tuesday 08/10/2013 17:03
by UT440_132M
http://www.324.cat/video/4702614
Societat
Tot a punt per connectar Barcelona amb París
Actualitzat a les 16:16 h 08/10/2013Seccions I cocomentaris
Demà farà nou mesos que l'AVE entre Madrid i Figueres va entrar en funcionament, i, encara avui, els passatgers amb bitllet internacional, és a dir, que volen passar a França, han de canviar de tren a la frontera. La data en què els AVEs podran circular per França i els TGVs per Espanya s'ha anat ajornant, segons diuen, per problemes en les homologacions dels sistemes de seguretat i comunicació dels trens.
No hi ha res oficial
Posted: Tuesday 08/10/2013 17:12
by Guigui
Tot a punt? Tinc els meus dubtes...
Re: No hi ha res oficial
Posted: Tuesday 08/10/2013 17:14
by UT440_132M
Guigui wrote:Tot a punt? Tinc els meus dubtes...
És el que diu un treballador de la SNCF. Ja veurem, perquè els TGV 2N2 encara estan en fase d'homologació a territori Adif, i va per llarg em sembla. No se si els serveis directes que aununcien ho faran els S.100 que han estat fent proves per França.
Haurem d'esperar al 27 d'octubre per sortir de dubtes.
Dinàmica negativa
Posted: Tuesday 08/10/2013 17:36
by Guigui
UT440_132M wrote:És el que diu un treballador de la SNCF.
El que diu és que no veu motius perquè, després de 4 ajornaments, ara hagin de tornar a ajornar l'entrada en servei. En canvi, jo no veig què hi ha ara que faci pensar que no hi torni a haver un altre incompliment de terminis.
Re: LAV Barcelona-França
Posted: Tuesday 08/10/2013 18:31
by carles10000
Captures de la web de la SNCF
Benvinguts a Europa!