Page 75 of 411

Posted: Saturday 04/08/2007 15:59
by Albert
EPC wrote: El tren vacío descarriló, lo que hizo imposible seguir remolcando el convoy averiado hacia la estación, por lo que los bomberos se dirigieron a pie hacia el interior del túnel, abrieron las puertas y sacaron a los pasajeros, que se dirigieron caminando por las vías hacia la estación.
Jo vaig veure passar aquest tren buit. Venia cap a Sants des de Bellvitge. Això va ser cap a les 21.05
EPC wrote: Datos confusos sobre número de afectados

El atestado del incidente indica que fueron rescatadas 600 personas, aunque el comunicado de Renfe limita los afectados a 400. Los Mossos d'Esquadra, por su parte, calculan que en el tren había cerca de un millar de personas.

La avería afectó la circulación de toda la línea C-2 de Cercanías, al que pertenecía el convoy averiado, y al del resto de líneas de Cercanías y de trenes de media y larga distancia que transcurren por esa vía. Esta mañana los trenes circulan con normalidad, según Renfe.
Això és mentida! L'avaria va afectar, com a mínim, a TOTS ELS TRENS QUE CIRCULAVEN AL SUD DE SANTS. Això inclou trens de llarga distància, mitja distància i la C4. Hi havia almenys tres trens de la C4 (que no circulen per les vies de la C2) aturats. Només al meu tren podia haver-hi més de 200 perones. Aquests peridodites són uns inútils també.

Posted: Saturday 04/08/2007 16:02
by Mako448
Ja dic jo que la C4 està molt deixada per part de renfe.
Encara que sé que algú s'hi negarà en això que he dit.

Posted: Saturday 04/08/2007 19:07
by dgtxa
Jo tinc molt clar que sortiria del tren, en una situació així, per molt mossos que hi haguessin. Estraria millor a comissaria que en un tren petat de gent i sense aire condicionat.

A part, si en 1 hora el tren no es mogués, ningú donés cap explicació i no es presentés cap servei de salvament denunciaria RENFE per segrest.

M'agradaria veure si guanyo.

***editat***

Rectifico: segrest no. Però detenció il·legal sí:

La detención ilegal

Comete un delito de detención ilegal el particular que retenga o encierre a otra persona contra su voluntad privándole de su libertad de movimiento.

Para que exista este delito no es necesario que la detención se realice por la fuerza o con violencia ya que también puede utilizarse el engaño para privar de libertad a una persona.

La detención también es ilegal cuando se lleva a cabo fuera de los supuestos permitidos por la ley, sin la intención de entregar al detenido a las autoridades, superando el tiempo señalado, esto es, la persona detenida no es liberada o puesta a disposición judicial dentro del plazo legalmente establecido... etc.

Vist aquí.

Posted: Saturday 04/08/2007 21:10
by metring
Acabo de veure al Telenotícies, una gravació feta amb mòbil, a on sortia la gent asfixiada, el lletrero que indicava que el tren es trobava a 30 graus :o , com baixava la gent, ajudada pels bombers, el testimoni d'un noi que explicava tot...Segur que al 1848, no es van trobar amb aquests cacaus >:(

On para la fiscalia?

Posted: Saturday 04/08/2007 21:48
by Guigui
I la fiscalia, què espera per processar la cúpula de Renfe per negligència criminal? Ah, és clar, abans cal protegir la família d'aturats de luxe contra la suposada intrusió al seu honor per part d'El Jueves...

Posted: Saturday 04/08/2007 21:51
by entfe001
El que no m'explico és com en Remacha segueix al seu càrrec. A l'anterior se'l van carregar per menys que això.

Posted: Saturday 04/08/2007 22:04
by Guigui
entfe001 wrote:El que no m'explico és com en Remacha segueix al seu càrrec. A l'anterior se'l van carregar per menys que això.
És que ja no es tracta de fotre'ls al carrer, el que cal fer amb aquesta colla de facinerosos és seure'ls al banc dels acusats!

Posted: Saturday 04/08/2007 22:18
by liniadelRipollés
Ja dic jo que els trens han de dur les finestres abatibles...

Increible que puguin tenir tant de temps aturat un tren.

Posted: Saturday 04/08/2007 22:29
by victorcasta
Doncs bueno, avui a Sants anunciaven demores de fins a 50 minuts...

Posted: Sunday 05/08/2007 2:08
by pokeroms
victorcasta wrote:Doncs bueno, avui a Sants anunciaven demores de fins a 50 minuts...
Noooooo, fins a 1 hora!!!!!

Ara, els caps de semana comparteixen via els trens de la C-2 i C-3,C-4, C-7, C-10, és a dir, que ara els trens que passaven per via 1 i 2 ara passen per la 9 i 10 :D

Salutacions.

Posted: Sunday 05/08/2007 3:25
by Albert
pokeroms wrote:
victorcasta wrote:Doncs bueno, avui a Sants anunciaven demores de fins a 50 minuts...
Noooooo, fins a 1 hora!!!!!

Ara, els caps de semana comparteixen via els trens de la C-2 i C-3,C-4, C-7, C-10, és a dir, que ara els trens que passaven per via 1 i 2 ara passen per la 9 i 10 :D

Salutacions.
No home no, que si han fet aquest canvi de rutes és per treure la C3 i la C7 de Sants mentre passi això. Per tant ens queden C2,C4 i C10 (encara que aquesta última es passa a fer en autobusos dia sí i dia també...)

Posted: Sunday 05/08/2007 16:33
by wefer
http://www.avui.cat/
----------------------------------------
El director de Rodalies demana demana disculpes
El director de Rodalies Barcelona, Miguel Ángel Remacha, ha demanat avui disculpes per l'última avaria d'un tren, en què ahir van quedar atrapades més de 400 persones durant dues hores i mitja

El director de Rodalies Barcelona, Miguel Ángel Remacha, ha demanat avui disculpes per l'última avaria d'un tren, en què ahir van quedar atrapades més de 400 persones durant dues hores i mitja, i l'evacuació de les quals va bloquejar l'accés a l'estació de Sants i va afectar 24.000 viatgers i 90 combois.

Remacha ha justificat l'actuació de Renfe i ha explicat que "sempre que és possible, el millor és portar la gent en tren fins a l'estació i aquesta va ser la nostra prioritat".

"Quan no va ser possible, es va haver d'evacuar els passatgers", ha afirmat Remacha, abans d'assegurar que Renfe va avisar al Centre d'Emergències de Catalunya menys de mitja hora després de l'avaria perquè els bombers ajudessin en l'evacuació dels viatgers des del comboi avariat fins a l'estació de Sants.

Davant les repetides queixes dels usuaris per la falta d'informació, Remacha ha anunciat que al setembre tots els trens estaran connectats per megafonia amb la Central de Comandància de Rodalies de Renfe, cosa que facilitarà la transmissió d'informació als passatgers.

El director de Rodalies també ha anunciat que dilluns es reunirà amb personal de manteniment de Renfe per conèixer les causes d'aquest incident.

IU-ICV i ERC han demanat avui la compareixença de la ministra de Foment, Magdalena Álvarez, al Congrés per donar explicacions per la situació de la xarxa de Rodalies de Renfe a Catalunya, mentre que el PPC ha demanat la seva dimissió.

Posted: Monday 06/08/2007 0:33
by Alfredo_21
Bajo mi punto de vista encuentro vergonzosa la actitud de renfe. Y lo de que no han encontrado el tren...en fín... me sorprende que desconocieran la ubicación de un tren averiado, más que nada que en los centros de control de RENFE tienen la posición de los trenes, además de la comunicación por radio, movil, etc...( es decir, es una patraña de las gordas) A mi me pareció una maniobra para evitar que una nueva averia saliera a la luz. Porque creo que RENFE empieza a darse cuenta de que tiene una imagen tocada. >:(
En segundo lugar la gente también tiene la culpa, porque se contenta con una devolución mínima, y para mí, mi tiempo no vale 2,50 € o los que sean. Directamente, pondría una denuncia a RENFE. El problema es que solo 4 harían eso, por lo tanto no es viable. Pero si cada persona lo hiciera otro gallo cantaría. Y se estan riendo de nosotros, porque pagar a unos informadores...en fín, si el tren no va, es que no va. Y que te informen de la avería da igual, porque de allí no te mueves.
En fin que todos son promesas, el problema es que últimamente parece que hagan cosas para no hacer nada.
Saludos!

Menys penques i més pencar!

Posted: Monday 06/08/2007 10:55
by Guigui
El director de Rodalies demana demana disculpes
El director de Rodalies, en lloc d'estar-se tot el dia gratant-se la panxa sense fotre brot, que canviï el despatx per un tren de Rodalies, s'hi estigui de sol a sol i veurà el pa que s'hi dóna. Potser així espavilarà una miqueta...

:trabajo

Posted: Tuesday 07/08/2007 11:20
by genissimon
Crec recordar que a les 447 hi ha quatre finestres per cotxe que tenen el seu terç superior "abatible". Això, sí, amb la clau de "cuadradillo" i, per tant, només accessible al personal de renfe.

Les 446 que van circular un temps per Barcelona tenien els vidres de les portes que es podien abaixar, també amb el "cuadradillo".

Crec que les 450 (6 cotxes) i 451 (3 cotxes) també tenen quatre finestres per pis a l'estil de les 447.

Però sempre es poden desbloquejar i obrir les portes, tot i que és molt perillós baixar del tren. No només pel trànsit ferroviari de la resta de vies, sinó per l'esglaó de prop d'un metre que queda entre el tren i el carril (que no el terra), ja que els estreps de les 447 romandran plegats.

Salut !!
liniadelRipollés wrote:Ja dic jo que els trens han de dur les finestres abatibles...

Increible que puguin tenir tant de temps aturat un tren.

Posted: Tuesday 07/08/2007 11:43
by trainman
La rama 02 del Euromed que descarriló en el Prat ha salido esta madrugada a las 00:30 de Can Tunis remolcada por la 252-043-5 camino de Algodor y La Sagra

Posted: Tuesday 07/08/2007 17:10
by sigfrid440s
Dicha rama jamás la volveremos a ver circular como Euromed, será retransformada en serie 100.

La lluvia en Sevilla es una maravilla, però aquí...

Posted: Wednesday 08/08/2007 10:29
by metring
De L.V.:

Nuevas averías, retrasos y cortes de Renfe en Catalunya, ahora por la lluvia

Interrumpido el servicio de trenes al aeropuerto de El Prat, autobuses lanzadera cubren el trayecto | Además de tres líneas de Cercanías, trenes de media y larga distancia también se ven afectados


Barcelona. (EFECOM).- Las fuertes lluvias han provocado esta mañana nuevas averías en la mayoría de las líneas de Cercanías de Renfe, lo que ha obligado a interrumpir varios tramos, que se suplen con autobuses, como el que va hacia al aeropuerto, y han provocado retrasos generalizados, también en la media y larga distancia.

Según ha informado Renfe en un comunicado, las "averías provocadas por las condiciones meteorológicas adversas" han obligado a interrumpir tramos de las líneas 2 norte, dos sur y 7, y además provocan retrasos en la línea 4.

En concreto, una avería provocada por un fallo en la tensión eléctrica, al parecer debido a la lluvia, según ha explicado una portavoz de Adif, provoca que sólo se pueda circular en una vía en el tramo Bellvitge-Castelldefels, lo que provoca retrasos generalizados en los trenes de Cercanías de la línea 2 sur.

Ante esta situación, Renfe presta mediante servicio de autobuses el tramo entre Barcelona y el aeropuerto de El Prat.

En el caso de Granollers, en la línea 2, la portavoz de Adif ha explicado que la lluvia ha afectado a la catenaria y ha dejado sin tensión una vía, mientras que en la otra se encuentra averiado un tren de mercancías, por lo que no pueden circular trenes en dirección Cardedeu.

Por este motivo, los trayectos entre Granollers-Centre y Cardedeu se efectúan a través de autobuses.

Además, el servicio entre las estaciones de Cerdanyola y Cerdanyola-Universitat, en la línea 7, también se prestan a través de autobuses.

Asimismo, una avería que afecta a la infraestructura en Sants, según Renfe, causa retrasos en los trenes de la línea 4 de cercanías, que va de Sant Vicenç de Calders a Manresa. Las condiciones meteorológicas también han alterado la normal circulación de trenes de media y larga distancia.

En concreto, en la línea de media distancia entre Barcelona y Figueres-Portbou, únicamente circulan trenes entre Girona y Portbou, mientras que existen "retrasos importantes" hacia Tarragona. Además, los servicios de larga distancia también circulan con retrasos, según Renfe.

Posted: Wednesday 08/08/2007 10:48
by entfe001
renfe wrote:Desde el inicio del servicio

Retrasos en los servicios ferroviarios de Barcelona

A causa de las condiciones meteorológicas adversas que se han producido en las últimas horas, con fuertes tormentas y caída de rayos, se están produciendo alteraciones y retrasos en los servicios ferroviarios de Barcelona.

•En la línea 2 norte (Barcelona – Maçanet) se encuentra interrumpido el la circulación en el tramo Granollers – Cardedeu. Una vía se ha visto afectada por la caída de un rayo y en la otra se ha producido una avería mecánica en un tren de mercancías. Servicio de autobuses entre ambas estaciones. Asimismo, los trenes de Media Distancia de la línea Barcelona - Girona – Portbou circulan en el tramo Cardedeu – Portbou. La última previsión para el restablecimiento del servicio es sobre las 9.45 horas.

•Hasta las 8.50 horas ha estado interrumpido el servicio de la línea 7 de Rodalies en entre Cerdanyola del Vallès y Cerdanyola Universitat. Durante la avería se ha establecido un plan alternativo de Transporte por carretera entre ambas estaciones. Los trenes circulan con retraso y progresivamente recuperarán su horario habitual

•Circulación en vía única en el tramo El Prat – Castelldefels lo que ha provoca retrasos en los trenes de la línea 2 Rodalies. Para minimizar la afectación a los viajeros, la conexión Barcelona – Aeroport (línea 10) se presta mediante autobuses. Asimismo, se han desviado por Vilafranca trenes de Larga Distancia. Se prevé restablecer la circulación por ambas vías a las 11.00 horas.

•Además, a causa de una avería que afecta a un cambio de agujas en Sants, los trenes de la línea 4 de Rodalies circulan con retrasos medios de 20 minutos

•Retrasos puntuales en los trenes de la línea 1 (Maçanet – Estació de França) y 3 (Vic – Sant Andreu Arenal) de Rodalies

•También se ha producido una incidencia en los cambios agujas en la Bifurcación Aragón por falta de suministro de la compañía eléctrica, que ha afectado a la circulación de trenes desde Passeig de Gràcia hacia el norte desde las 5.55 horas a las 7.15 horas.

Técnicos de Adif se han desplazado inmediatamente a los lugares donde se han producido las incidencias y están procediendo a la reparación de los daños provocados por estas tormentas.

Para minimizar y comunicar las afectaciones a los viajeros, Renfe ha dispuesto las siguientes medidas:

•Se han desplegado 54 autobuses para realizar los transbordos por carretera

•Información en estaciones a través de megafonía y personal de atención al cliente

•Información en trenes que disponen del servicio de información centralizada

Renfe lamenta las molestias que se puedan ocasionar a los viajeros

Posted: Wednesday 08/08/2007 11:34
by trainman
08/08/2007 11.31
Barcelona
La pluja provoca un nou caos en el servei de Renfe, amb talls i retards generalitzats
mida del text


Les fortes pluges han provocat noves avaries en la majoria de les línies de rodalies de Renfe, cosa que ha obligat a interrompre diversos trams i ha provocat retards generalitzats, també en la mitjana i llarga distància. A hores d'ara, però, s'ha restablert tot el servei ferroviari, excepte la línia C-10, la de l'aeroport, on el trejecte es cobreix amb autobús. A la resta de línies afectades es mantenen els retards.


La pluja és la responsable d'un nou caos en el servei ferroviari, que ha afectat durant hores diverses línies. Renfe ha informat que a hores d'ara l'única línia que continua tallada és la de l'aeroport, la C-10. El trajecte es fa en autobús perquè el servei entre el Prat i Castelldefels només es pot fer per una via, cosa que provoca retards també en la línia C-2. En la resta de línies afectades els retards són importants.

La circulació de trens a la línia Barcelona-Portbou ha estat restablerta després de quatre hores, i en aquests moments els combois circulen, tot i que fora d'hora i amb molt retard. La pluja ha afectat la catenèria a l'altura de Granollers, i això ha fet que no poguessin circular trens en direcció a Cardedeu. Durant una bona estona el trajecte entre Granollers i Cardedeu s'ha hagut de fer en autobús.

El servei entre Cerdanyola i Cerdanyola-Universitat, a la línia C-7, també s'ha hagut de fer a través d'autobusos fins a les 9 del matí, quan s'ha pogut restablir la circulació ferroviària.

Una avaria a Sants també provoca retards de 20 minuts a la línia C-4, que uneix Sant Vicenç de Calders i Manresa. I la línia que va de Maçanet a l'estació de França de Barcelona, i la que uneix Vic amb Sant Andreu Arenal també estan afectades pels retards.

Finalment, la falta de subministrament elèctric a l'estació de Passeig de Gràcia ha provocat la circulació irregular en direcció nord.

http://www.telenoticies.cat/pnoticies/n ... int=209948