Avistaments curiosos de busos
Re: Avistaments curiosos d'autobusos
Zona no està per tirar coets amb els articulats, pero abans que articulats a la 50, que la reforcin amb més cotxes. Quan vagi a 10min, en parlem d'articulats. Zona té 110 articulats i entre les H8, H10, H12, H16 es necesiten 107 (97+reserva). El fet que es posin algun articulat en les 22, 68, 63, 59 i 150 fa que caigui algun estandar a les H8/H10/H12/H16.
Esta tarde he visto al 2624 de Sarbus haciendo la B2
Un coche tipo 24 en la línea 34... Creo que el 2417 era.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- El Maño amañado
- N7
Efectivament, la 50 porta articulats de Gas Natural. Lo mateix passa amb la V27 que porta articulats de la serie 30xx, 34xx i fins i tot, dels nous Volvo y Solaris (35xx i 36xx).Adolescent barceloní wrote:Això sembla. Recordo que fa uns anys la 50 portava sempre articulats en cap de setmana.adriaesc wrote:6369 a la 50. Si pot portar articulats, per què no els porta? Zona Franca no en té?
- 122-042-132
- N9
Per a mi ha estat novetat, no sé sí s'ha comentat o hi ha algun company del Fòrum que ho hagi vist, ahir ja ho vaig veure i avui mi he fixat millor. A la línia H8, sobre 2/4 de 9, hi ha dos standars que inicien la línia a Alfons X en direcció Z.U. com a reforç; en concret els dos busos que he vist son el 6726 fent el torn 6, i el 6712 (fent el torn 2). Salut!
Last edited by 122-042-132 on Wednesday 30/11/2016 14:10, edited 1 time in total.
I si Ponent acabés de traspassar els articulats que té a ZF? A Ponent segur que a final d'any li entren de la nova comandasag470 wrote:Zona no està per tirar coets amb els articulats, pero abans que articulats a la 50, que la reforcin amb més cotxes. Quan vagi a 10min, en parlem d'articulats. Zona té 110 articulats i entre les H8, H10, H12, H16 es necesiten 107 (97+reserva). El fet que es posin algun articulat en les 22, 68, 63, 59 i 150 fa que caigui algun estandar a les H8/H10/H12/H16.
Doncs penso que Ponent no veurà cap nou.
Veig dues posiblitats:
1. Solaris i Volvo a Triangle, amb quedarien en 27 Volvo i 40 Solaris, que farien H6, 7 i 33 (es necesiten 67 articulats clavats, la reserva podria ser qualsevol cosa, com els 33B). Horta es quedaria amb els 34. Els 30 estarien repartits entre Triangle, Ponent i Horta. Am més posibilitats.
2. Els 27 Volvo a Ponent, per la V3 i 165 que porten 26. Els reserva i reforços podrien ser els 60A. Triangle deuria de quedarse amb els 30 i Solaris.
Veig dues posiblitats:
1. Solaris i Volvo a Triangle, amb quedarien en 27 Volvo i 40 Solaris, que farien H6, 7 i 33 (es necesiten 67 articulats clavats, la reserva podria ser qualsevol cosa, com els 33B). Horta es quedaria amb els 34. Els 30 estarien repartits entre Triangle, Ponent i Horta. Am més posibilitats.
2. Els 27 Volvo a Ponent, per la V3 i 165 que porten 26. Els reserva i reforços podrien ser els 60A. Triangle deuria de quedarse amb els 30 i Solaris.
I Horta que?Jo crec que Horta necessitara també els nous articulats que vindran , perque van dir que els 40 articulats també substituirien els 34xx baixos que a mes aquests ja tenen almenys 15 anys d'antiguetat,en tot cas jo crec que com a molt es podrien repartir el 40 busos entre Horta i Triangle,per exemple 20 per a cada cotxera i no falta que vagin tots a triangle que horta tambe en necesita.
I per cert, l'altre dia vaig veure un 442x a la 76!! ,el 2429 i 271x a la H4 i un 14xx a la 51.
I per cert, l'altre dia vaig veure un 442x a la 76!! ,el 2429 i 271x a la H4 i un 14xx a la 51.
Avui, fent el servei de Eixbus de les 17.30 de Girona, el fa un Beulas Spica de Gamón.
- UT440_132M
- N10
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Aixó si es una novetat.sag470 wrote:Avui, fent el servei de Eixbus de les 17.30 de Girona, el fa un Beulas Spica de Gamón.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Ara mateix la 60 amb el 5103 sense passatgers pel Passeig de Verdum.
- El Maño amañado
- N7
No fotis! Doncs, si amb un 24xx alt ja anava cascant hòsties, amb un 51 ja... Volarà, jajajaja!!adriaesc wrote:Ara mateix la 60 amb el 5103 sense passatgers pel Passeig de Verdum.
Aquí està la gràcia d'aquesta línia, que volen. Si no anar de Montbau a Zona Universitària en 20 minuts seria un somni La 60 hauria de tenir un carril reservat per passar a tota llet i sense pararEl Maño amañado wrote:No fotis! Doncs, si amb un 24xx alt ja anava cascant hòsties, amb un 51 ja... Volarà, jajajaja!!adriaesc wrote:Ara mateix la 60 amb el 5103 sense passatgers pel Passeig de Verdum.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Pues hala! A meter dos vías y ya tenemos tranvía a toda leche!
frankrodriguez.net
signatura
signatura
El que més m'ha estranyat és que un bus d'Horta marqui una línia de Triangle al tele-indicador.
-
- N6
Molts cops els conductors en comptes de ficar al codi BkB 600 s'equivoquen i posen 060. Seria un bus que anava a cotxera.
- Adolescent barceloní
- N9
Exacte, si anava pel passeig Verdum ho veig més aviat com un bus de la línia 32 on el conductor hagi posat un codi equivocat, com bé diu el company.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Sí, ja que una hora després més o menys va passar en sentit contari amb la 32Adolescent barceloní wrote:Exacte, si anava pel passeig Verdum ho veig més aviat com un bus de la línia 32 on el conductor hagi posat un codi equivocat, com bé diu el company.
Avui al migdia he vist un dels nous microbusos per el Bus del Barri, el 4277, a la línia 117.
Castrosua Tempus
Vis ara fa un parell d'hores un Castrosua Tempus (fora de servei) a la Rambla de Sant Feliu, sentit Laureà Miró. M'ha semblat especialment curiós perquè duia una decoració de fulles verdes grans sobre fons completament blanc que no havia vist mai.
He intentat fixar-m'hi en la companyia, però no m'ha arribat la vista a veure els logotips. Potser és el d'Oliveras —i que l'han canviat de vinils— que durant una època va estar a la L52 (el terminal del L52 és molt a prop d'allà).
He intentat fixar-m'hi en la companyia, però no m'ha arribat la vista a veure els logotips. Potser és el d'Oliveras —i que l'han canviat de vinils— que durant una època va estar a la L52 (el terminal del L52 és molt a prop d'allà).