A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):
-Res de nou.
A Mollet-Santa Rosa (R3):
-Sense gran avenç.
-Es distingeix ja clarament el pas inferior a l'andana de l'edifici de viatgers, ja estan iniciant la paret del revestiment.
-Res de nou quant a les andanes.
-Segueix tancada la zona entre l'edifici de viatgers i l'edifici de la cantina.
A Mollet-Sant Fost (R2/R8):
-Teleindicadors en servei. Model Deimos/Aesys, en color.
-N'hi ha cinc, dos per a cada una de les vies principals, un per a la via desviada (i principal de la R8 direcció Granollers).
-Nova megafonia instal.lada i en servei.
A La Llagosta (R2):
-Teleindicadors en curs d'instal.lació. Model Deimos/Aesys. Dos per andana. Tots sota marquesina.
-Nova megafonia en curs d'instal.lació, encara funciona l'antiga.
-Barreres tarifàries model nou, però amb la validació per sortir preinstal.lada però capada.
A Montcada i Reixac (R2):
-Res de nou.
-Barreres tarifàries model nou, però amb la validació per sortir preinstal.lada però capada.
A Montcada i Reixac-Manresa (R4/R7):
-Estació amb andanes amb altura no estandard... em sembla.
-Resulta una mica difícil de distingir-ho per com és de tancada la corba d'aquesta estació.
-Els estreps de les 447 a l'andana direcció Barcelona toquen l'andana parcialment (no totalment), degut a la corba).
-Els estreps PMR de les 447 adaptades toquen encara més, i arriben a dificultar l'obertura de la mateixa porta.
-Tot i així, al no estar adaptada l'estació, i ser de difícil adaptació per com de tancada és la corba, no sé si és un greu problema.
-Faltarà comprovar l'efecto als estreps PMR dels Civia.
A Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7):
-Amb prou feines hi ha avenç a les obres de perllongament de l'andana direcció Sants.
-Només petits avenços al vestíbul i al passadís del pas inferior.
-Resta de l'estació, res de nou.
A Barcelona-Sant Andreu Arenal (R3/R4/R7):
-Crec que pot ser possible instal.lar ascensors en aquesta estació, però tot dependrà de si és possible encabir dobles de 465 sense fer una obra de gran abast, i tot i així, caldrà reorganitzar del tot el vestíbul i l'edifici de viatgers per instal.lar-los.
A Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4):
-Res de nou.
A Barcelona-Clot-Aragó (R1/R2):
-Interessant: els estreps de les 447 a l'andana de les vies costat Mataró (vies 3/4) deixen exactament a l'alçada de l'andana, el mateix passa amb els estreps PMR de les 447 adaptades.
-En canvi, a l'andana de les vies costat Granollers (vies 1/2), els estreps PMR dels Civia estan efectivament uns centímetres més alts que l'andana.
-Hauré de comprovar l'efecte dels estreps de les 447 costat Granollers, i el dels Civia costat Mataró...
A Barcelona-Passeig de Gràcia (R2):
-Res de nou.
A Barcelona-Estació de França (R2):
-Obres ja en fase final.
-Andana de via 3 acabada tret del requadre misteriós del costat dels topalls, i dels sòcols dels suports de la coberta de l'estació.
-Zona de transició d'andanes a vestíbul acabada tret de la zona de bancs veïna als topalls de vies 13/14.
-Andana de vies 14/15 ja en plenes obres de recreixement. S'ha recrescut el costat de la vora de l'andana al llarg de 200 metres a la via 14, i al llarg de la longitud de dos cotxes a la via 15. Sembla que en aquest cas es recreixerà l'andana sencera.
-En canvi, no s'ha recrescut la totalitat de l'andana de via 3, tot i que és notori que s'hi estaciona més d'un tren a última hora (avui han estacionat dos 450, i la segona ha estacionat bona part del tren en andana baixa). Haurien de recréixer la totalitat d'aquesta andana.
-En curs d'instal.lació nous focus de LEDs a la coberta de l'estació, fan moltíssima més llum que abans.
Només els en queden quatre per instal.lar.
A Vilanova i la Geltrú (R2):
-Estan realitzant alguna mena d'obra a l'andana de l'edifici de viatgers. Hi ha quatre punts on estan obrint forats per a algun tipus de pal elèctric, no sé si de nous teleindicadors (no sembla), o de nou enllumenat, o de totes dues coses. Hi ha un pal nou instal.lat al costat d'un dels teleindicadors vells, però no sembla ser un pal de teleindicador semblant al model Deimos/Aesys ni al model antic de lletres vermelles. Encara és aviat per dir què estan fent.