Page 77 of 170

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Tuesday 19/05/2015 1:10
by Don Ramón
Se supone que reforzarán el 75, pero ya le pueden poner la madre de todos los refuerzos para alcanzar una frecuencia decente...

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Tuesday 19/05/2015 8:08
by dcbcn
Amb les obres que estàn fent a Plaça del Centre, han instal·lat una marquesina al costat nord (encara no està en funcionament ni "etiquetada"). Déu ser per l'H10 que puja per Comptes de Bell-lloc i ara té la parada uns metres mes endavant a Av.Madrid, passat Vallespir. El tema és que per Vallespir baixa el 54 per agafar Av. Madrid, i ara s'atura al mateix lloc que l'H10.
Si entra en funcionament la nova parada de la Plaça que passarà? L'H10 tindrà 2 parades en uns 50m?? Separaràn la del H10 i la del 54? Els dos comparteixen recorregut per tota la resta d'Av. Madrid i Arizala, així que si algú li va bé agafar qualsevol dels 2 s'hauria de decidir per una parada o una altra...

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Tuesday 19/05/2015 14:10
by Eduardo
Don Ramón wrote:Se supone que reforzarán el 75, pero ya le pueden poner la madre de todos los refuerzos para alcanzar una frecuencia decente...
Conociendo a TMB de tantos años no esperemos una frecuencia por debajo de los 15 a 18 min. y que vuelva a funcionar en sabados entre 20-25min. Festivos nada; y ojalá que me equivoque... soloamente y después si notan un cambio muy importante en la estructura de su demanda aumentarán su oferta puntualmenrte.

Política de la casa

Posted: Tuesday 19/05/2015 14:22
by Guigui
Eduardo wrote:... soloamente y después si notan un cambio muy importante en la estructura de su demanda aumentarán su oferta puntualmenrte.
TMB és molt més "subtil": agafaran la caiguda en picat de la demanda per a suprimir totalment el 75, deixant un trajecte Lesseps-Bonanova sotmès a una carambola de línies.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Tuesday 19/05/2015 19:47
by Renfe451
Guigui wrote:
Eduardo wrote:... soloamente y después si notan un cambio muy importante en la estructura de su demanda aumentarán su oferta puntualmenrte.
TMB és molt més "subtil": agafaran la caiguda en picat de la demanda per a suprimir totalment el 75, deixant un trajecte Lesseps-Bonanova sotmès a una carambola de línies.
Més els hi val que allarguin el 75 fins a Travessera de Gràcia i que posin més busos en aquella línia per pal·liar la supressió de la 22, en cas contrari els veïns del Putxet i Vallcarca-Penitents poden queixar-se i molt.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Thursday 21/05/2015 20:29
by m.h.t.
Gimeno wrote:La H10 a Zona Franca???? ¿Por qué motivo? No tienen explicación alguna estos movimientos de cocheras, salvo perjudicar a los conductores que perderán el servicio escogido. Jamás estuvieron en Zona Franca las antiguas 43 y 44. La inmensa mayoría de sus servicios empiezan en Badalona. Desplazarse de Zona Franca a Badalona no es más que un incremento de costo, tanto en combustible como en horas de trabajo. Simplemente alucinante!!!!.
Per a passar la línia a gas. Amb total seguretat l'H10 passarà a ser explotada amb gas. És l'única explicació factible al canvi de cotxeres. Però, jo pregunto: hi han suficients articulats de gas per explotar la línia :?: S'aveïna una nova reducció de la freqüència per la falta de busos :?:

Els articulats de l'H10 possiblement aniran a parar a la 47; única línia que passa a Triangle i potser aprofiten per jubilar els 34XX que queden, que és molt problable. :cari

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Thursday 21/05/2015 21:36
by sag470
m.h.t. wrote:
Gimeno wrote:La H10 a Zona Franca???? ¿Por qué motivo? No tienen explicación alguna estos movimientos de cocheras, salvo perjudicar a los conductores que perderán el servicio escogido. Jamás estuvieron en Zona Franca las antiguas 43 y 44. La inmensa mayoría de sus servicios empiezan en Badalona. Desplazarse de Zona Franca a Badalona no es más que un incremento de costo, tanto en combustible como en horas de trabajo. Simplemente alucinante!!!!.
Per a passar la línia a gas. Amb total seguretat l'H10 passarà a ser explotada amb gas. És l'única explicació factible al canvi de cotxeres. Però, jo pregunto: hi han suficients articulats de gas per explotar la línia :?: S'aveïna una nova reducció de la freqüència per la falta de busos :?:

Els articulats de l'H10 possiblement aniran a parar a la 47; única línia que passa a Triangle i potser aprofiten per jubilar els 34XX que queden, que és molt problable. :cari
Els articulats de la H10 pasen a la nova H4 d`Horta, segurament. Els articulats de la H10 vindran de la 22 i alguns que portin de Ponent amb l`arribada dels Volvo. Aixó és el que es rumoreja. Crec que part dels 17s de Ponent tornen a Zona, i Ponent i Triangle rebran alguns 24s d`Horta, per la 70 i 47 respectivament.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Saturday 23/05/2015 11:51
by erbuki
sag470 wrote:
m.h.t. wrote:
Gimeno wrote:La H10 a Zona Franca???? ¿Por qué motivo? No tienen explicación alguna estos movimientos de cocheras, salvo perjudicar a los conductores que perderán el servicio escogido. Jamás estuvieron en Zona Franca las antiguas 43 y 44. La inmensa mayoría de sus servicios empiezan en Badalona. Desplazarse de Zona Franca a Badalona no es más que un incremento de costo, tanto en combustible como en horas de trabajo. Simplemente alucinante!!!!.
Per a passar la línia a gas. Amb total seguretat l'H10 passarà a ser explotada amb gas. És l'única explicació factible al canvi de cotxeres. Però, jo pregunto: hi han suficients articulats de gas per explotar la línia :?: S'aveïna una nova reducció de la freqüència per la falta de busos :?:

Els articulats de l'H10 possiblement aniran a parar a la 47; única línia que passa a Triangle i potser aprofiten per jubilar els 34XX que queden, que és molt problable. :cari
Els articulats de la H10 pasen a la nova H4 d`Horta, segurament. Els articulats de la H10 vindran de la 22 i alguns que portin de Ponent amb l`arribada dels Volvo. Aixó és el que es rumoreja. Crec que part dels 17s de Ponent tornen a Zona, i Ponent i Triangle rebran alguns 24s d`Horta, per la 70 i 47 respectivament.
La clau és saber a on aniràn a parar els nous articulats híbrids. La meva aposta és que aniràn a Triangle per substituïr als 33xx baixos que es jubilen (uns 20 cotxes oi?). A partir d'aqui comença el ball de bastons... Com es diu per aqui, els 34xx de l'H10 poden anar a Horta per cobrir la nova H4. També penso que alguns Citaro articulats d'Horta i Triangle poden anar a Ponent per poder retornar els 62xx a Zona (d'on no hauríen d'haver sortit mai) i alguns 60xx.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Saturday 23/05/2015 12:38
by Albert Llauger
El passat dilluns, un conductor de la H8 em va comentar que des de fa uns 4 mesos en aquesta línia és freqüent que hi posin busos estàndard degut als problemes que donen els 63xx, amb avaries constants i falta de velocitat i fiabilitat. Segons em va explicar per a aquestes línies d'alta capacitat com la H8 i la H12 que travessen la ciutat, els 63xx són els busos menys adeqüats i, de fet, des que es va posar en funcionament la H8, els 63xx que solen fer aquesta línia i la H12 (degut a la falta de 60xx i 62xx a Zona) solen tenir avaries i bastantes i problemes de sobreescalfament del motor, provocant l'incendi que va acabar amb el 6319 a la ronda Litoral i 2 més que han pogut ser rescatats. A Zona és freqüent veure 63xx esperant passar per tallers.

També em va comentar aquest conductor que s'ha comunicat als responsables de Zona per part de diversos conductors i tècnics que seria recomanable tornar els busos 60xx i 62xx de Ponent a Zona per posar-los en aquestes línies NXB.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Saturday 23/05/2015 14:01
by sag470
No crec que hagi que esperar a l'arribada dels articulats. Només cal mirar els moviments previstos:

- A Zona caldran 25 articulats per la H10 i 30 estandar per la 63/54. En contra es deixen d'utilitzar 40 estandar de les 64/14/70 i 15 articulats de la 22. Són 10 articulats més (que poden arribar de Ponent) i 10 estandars menys (que poden marxar a Ponent).
- A Ponent caldran 20 estandar per la 70/V11, i es perden 30 estandars de la 63/54. Són 10 estandars menys. Els articulats requerits a Zona es poden pal·liar amb els nous Volvo.
- A Horta caldran 30 articulats per la H4, i es deixen d'utilitzar 20 articulats de la 73 i 15 estandars de la 47. Són 10 articulats més i 15 estandars més. Els articulats poden arribar de Triangle i els estandars supondran la baixa dels 26A, 79A, 29A
- A Triangle caldran 35 estandars per la V13/47, i es deixen d'utilitzar 25 articulats de la H10 i 10 estandars de la 58. Són 25 estandars més que segurament venguin de Ponent,i 25 articulats menys que supondrà la baixa dels 33A. Crec que els alguns NXB séran distribuits a Horta amb l'arribada dels articulats.

Aquesta és la meva opinió.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Saturday 23/05/2015 15:01
by ferran6420
El que crec jo és que haurien de portar tots el 60xx i 62xx de Ponent a Zona ja que allà segurament aniran a parar els Volvo i recordem que també tenen els 30xx baixos, tenint així la demanda coberta. Sobretot opino dels 62xx que es veuen constantment a les línies 65 i 46, a més vaig trobar una barbaritat el que van fer de desplaçar els 6010, 6011, 6012, 6013, 6014, 6032, 6033 i 6034 a Ponent.
Respecte als articulats de la H4 suposo que vinilaràn els 30xx facelift i portaran els articulats vinilats de la H10 a Horta (tot i això opino que segur que es deixaran veure estandard per la H4 en hores punta).

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Saturday 23/05/2015 15:19
by Ecomobisostrans
Jo prolongaria tant el 75 com el 196 fins a Rosselló baixant per Torrent de l'Olla i pujant per Escorial, si es coordinen entre els 2 ja queda una freqüència mitjanament bona, i de pas s'arregla una mica la comunicació per dins de Gracia, que es força dolenta. Com a 2ª opció, baixar per Torrent de l'Olla fins Corsega i pujar per Gran de Gracia.

Una altra cosa, el H6 i el 32 se salten una parada que seria molt important: Ronda Guinardó-Metro Maragall. Enllaça directament amb metro L4 i amb el bus 117.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Sunday 28/06/2015 20:00
by Henry 030
Sembla ser que la H8 es cobrirà amb estàndards durant els mesos d'estiu per falta d'articulats, això he sentit que li deia el conductor a una noia. No podrien portar articulats de Ponent per cobrir aquesta línia amb articulats com déu mana?

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Sunday 28/06/2015 20:58
by Adolescent barceloní
Pel que m'ha dit un treballador de l'empresa, tots els busos de la sèrie 63xx han de passar la revisió durant aquest estiu. Sembla ser que des de Ponent no es poden portar busos perquè van molt curts.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Sunday 28/06/2015 22:12
by sag470
También se junta que, desde San Juan, la D20 va con articulados.
Ponent va muy justa. Tiene 42 articulados para 38 turnos, osea que 4 de reserva, rezando que los 4 que no esten en taller a la vez, y por eso siempre hay estandar en la 65, para dar descanso a los articulados.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Sunday 28/06/2015 22:51
by Henry 030
El que sí poden fer a la H8 és posar alguns articulats a les hores punta dels dies laborables del juliol per absorbir la demanda, deixant la resta del dia amb estàndards (mantenint bona freqüència clar), llavors assignar els articulats a les línies que acosten a les platges.

PD: realment necessita articulats la V3? Ho dic perquè gairebé sempre que veig 62xx en aquesta línia van amb poca gent. :nose

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Friday 10/07/2015 13:00
by Renfe445
A vegades he pensat que, aprofitant el potencial que pot donar la NXB, convertir això en una bona xarxa de tranvies, així, es guanyaria capacitat, més seients, menys gent atapeïda... I relativament més ecològic (si l'electrificació del tramvia s'alimenta amb energies renovables, com la solar, doncs el sistema ja seria ben ecològic).

Suposo que ja s'haurà comentat abans, però m'agradaria insistir en aquest aspecte.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Friday 10/07/2015 13:08
by Don Ramón
Renfe445 wrote:A vegades he pensat que, aprofitant el potencial que pot donar la NXB, convertir això en una bona xarxa de tranvies, així, es guanyaria capacitat, més seients, menys gent atapeïda... I relativament més ecològic (si l'electrificació del tramvia s'alimenta amb energies renovables, com la solar, doncs el sistema ja seria ben ecològic).

Suposo que ja s'haurà comentat abans, però m'agradaria insistir en aquest aspecte.
No sólamente creo que tienes razón, pienso que lo de Barcelona ya no es normal, hay una sobredependencia del bus, y éste en muchos casos ya no es eficiente por la excesiva demanda (abarrotamiento, incumplimiento del horario, atascos en el carril bus,...). Hay bastantes líneas de la NXB que piden a gritos su conversión a tranvía, como la H12, que pasado Glòries ya hay líneade tranvía, además soterrada; el 64/58, pendientes de ser convertida en una línea que haga Av. Tibidabo-Barceloneta; el H16; el V21...

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Friday 10/07/2015 13:35
by metring
En sabeu més?

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Posted: Friday 10/07/2015 14:51
by Miquel
Espero que sigui una broma, no només no l'han implantada de cop si no que ara a sobre la suspenen... De mal en pitjor.