Posted: Friday 10/08/2007 17:49
Ja em semblava molt extrany que avui no hi hagues cap incencia a Renfe
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Què us deia? I tooorna a començar!Com molt bé van saber parodiar els de l'En Minoria, això ja sembla el Dia de la Marmota!
josan85 wrote:Seguim afegint...
De la web de RENFE:
Desde las 11.00 horas
Transbordos por carretera entre Cercanyola y Cerdanyola Universitat a causa de una avería de infraestructura.
A causa de una avería de infraestructura en Cerdanyola, se ha interrumpido el servicio ferroviario habitual de la línea 7 de Rodalies (Martorell - L'Hospitalet).
Para garantizar la movilidad de los viajeros, se ha establecido un servicio de tren lanzadera Cerdanyola Universitat - Martorell y se ha programado un plan alternativo de transporte por carretera entre Cerdanyola Universitat y Cerdanyola, donde los viajeros podrán continuar en los servicios de la línea 4.
Renfe lamenta las molestias que esta avería causa a los viajeros
Benvingut al FTC, Alfredo!Alfredo_21 wrote: Yo tambien soy de lo que no hay, mira que haber escrito más de 5 mensajes y no haberme presentado en el foro....ains.... ...como muchos de vosotros supondreis, mi nombre es Alfredo, un saludo y encantado!
Diari de Girona wrote:Dues noves avaries a Renfe provoquen retards de mitja hora durant tot el dia
EFE/DDEG, BARCELONA.
Una avaria en la infraestructura de l'estació de Sants va provocar retards de més de mitja hora en diverses línies de Rodalies des d'un quart d'onze del matí fins a ben entrada la nit. Les línies afectades van ser la C4, que va de Sant Vicenç a Manresa, la C2, de Sant Vicenç a Maçanet, i la C10, de Barcelona a l'Aeroport del Prat. Segons va informar Adif, la incidència es va produir en la banda nord de l'estació de Sants i afecta un element del sistema d'electrificació -anomenat aïllador- que limita l'operativitat de les entrades i sortides dels trens a l'estació per determinats itineraris.
A causa de l'avaria va estar afectada la circulació de les vies 12, 13 i 14 direcció plaça de Catalunya i les entrades a aquestes mateixes vies des de passeig de Gràcia. Aquesta situació es va veure agreujada per les obres que s'estan desenvolupant a l'estació per a la instal·lació de tres semipòrtics amb motiu de les obres d'ampliació de la terminal per a l'arribada del TAV, cosa que provoca que no circulin trens per les vies 1 i 2.
Per evitar els retards de la setmana passada, Adif va decidir aquest cap de setmana que els trens de la C4, que normalment circulen per les vies 1 i 2, ho fessin ahir i avui per la 9, 10, 13 i 14. A l'estar afectades per la nova avaria aquestes dues últimes vies, Adif preveu nous retards generalitzats de més de mitja hora que no es podrien solucionar fins a la nit.
Tècnics de la gestora es van desplaçar al lloc i van determinar que per reparar l'avaria s'havia de tallar la tensió elèctrica, i per tant interrompre la circulació a Sants, durant dues hores. Per limitar l'afectació, aquesta actuació es va realitzar en la franja horària de nit, segons va explicar una portaveu d'Adif.
D'altra banda, a causa també d'una avaria d'infraestructura a Cerdanyola, concretament en el sistema de senyalització, es va interrompre el servei ferroviari habitual de la línia C7 de Rodalies (Martorell-L'Hospitalet). En substitució, Renfe va posar a disposició dels viatgers un servei de tren llançadora entre l'estació de Cerdanyola Universitat i Martorell i es va programar un pla alternatiu de transport per carretera entre Cerdanyola Universitat i Cerdanyola, on els viatgers podran continuar en els serveis de la C4.
Davant d'aquesta situació, el Ministeri de Foment ha decidit avançar la creació del Centre de Coordinació de l'Operació Fer-roviària a Barcelona 2007 (CEOF BCN07), un organisme que té com a objectiu la coordinació, supervisió i seguiment directe de totes les operacions ferroviàries en la ciutat comtal i Catalunya. El centre, la creació del qual estava prevista per a setembre pròxim, pretén «garantir la seguretat de tots els serveis ferroviaris i la immediatesa en la resposta davant possibles incidències» causades per les millores que Foment està fent a la xarxa de Barcelona i Catalunya.
El nou centre estarà dirigit pel número dos de Foment, el secretari d'Estat d'Infraestructures, Víctor Morlán, qui va fixar des d'ahir la seva residència de treball a Barcelona. Morlán té previst estar a la ciutat com a mínim fins a l'arribada de l'Alta Velocitat a la ciutat, prevista per al 21 de desembre d'aquest any.
La constitució del Cecof es va produir ahir després d'una reunió entre la Ministra de Foment, Magdalena Álvarez, i altres alts càrrecs del Departament. A la tarda, Morlán es va reunir a l'estació de Sants de Barcelona amb responsables ferroviaris de Catalunya, entre ells el coordinador de Foment a Barcelona, Jordi Prat, el director de Rodalies de Barcelona de Renfe-Operadora, Miguel Ángel Remacha, el coordinador d'inversions d'Adif, Carlos Rodríguez, el director executiu de manteniment d'infraestructures d'Adif, Luis Fernando López, i el director executiu de manteniment del material mòbil de Renfe, Daniel García.
Foment recorda que durant l'actual legislatura ha realitzat «un gran esforç inversor en les infraestructures de Catalunya», on ha invertit 7.850 milions d'euros en els últims 3 anys, xifra que suposa un 50,7% més a l'any que l'Executiu anterior.
Per la seva banda, el president de la Generalitat, José Montilla, es reunirà avui amb el conseller d'Economia i Finances, Antoni Castells, i amb el de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, per coordinar les seves compareixences de dilluns a la Diputació Permanent del Parlament.
Montilla ha convocat aquesta trobada per fer un seguiment detallat del procés de restabliment de la normalitat del subministrament elèctric a les zones afectades per l'apagada que va patir Barcelona i analitzar, d'altra banda, els últims problemes en les infraestructures catalanes.
I de tot això, quant correspon a la LAV? Ja n'hi ha prou de fer-nos passar per imbècils!Foment recorda que durant l'actual legislatura ha realitzat «un gran esforç inversor en les infraestructures de Catalunya», on ha invertit 7.850 milions d'euros en els últims 3 anys, xifra que suposa un 50,7% més a l'any que l'Executiu anterior.
Si, cert, a les hores, demà oblidem-nos dirèctament d'apropar-nos per cap estació de Renfe, serà el caos i la destrucció total de la xarxa, i potser cauran llamps al damunt, que cremaran les estacions en superfície, o cauran gripaus o llagostes, com una plaga bíblica, o meteorits, que casualment passaven per allà, tremolem, amagem-nos!!!!!!!!Mako448 wrote:Per cert,ara mateix aquí cau una tempesta molt forta amb forta pluja.En pregunto sí haurà álguna incidència ara mateix a renfe,com dimarts passat també una tempesta mireu el que va passar.
I m'aventuro a dir que no caurà enlloc més, ja que demà ens trobarem amb una trencadissa de vies, catenàries i trens, però tots els semàfors dels voltants estaran intactes.Mako448 wrote:Per cert,ara mateix aquí cu una tempesta molt forta amb forta pluja.En pregunto sí haurà álguna incidència ara mateix a renfe,com dimarts passat també una tempesta mireu el que va passar.