Page 78 of 135
Re: Re:
Posted: Friday 31/07/2015 18:40
by oriolp13
wefer wrote:oriolp13 wrote:Home, per fer passar el tramvia per la Diagonal suposa una gran reforma de l'avinguda. Les obres per fer passar un tramvia per qualsevol lloc no es redueixen a arreglar una vorera i poc més....
Que jo sàpiga posar un tramvia exigeix posar uns rails i una catenària. Fins i tot en alguns llocs ni tan sols catenària.
Això és una gran obra?
Ep! Si jo estic totalment a favor de fer-hi passar el tramvia eh! Però sabeu que no es redueix a això que dieu, ja que en aquest cas no hi ha espai per fer-lo passar. Per fer això que dieu o ens carreguem el carril lateral o el fem passar per el carril bus (cosa que no tindria cap sentit, doncs anant darrere el bus tardaria el mateix...). Si hagués sigut abans de la reforma de la Diagonal era tant fàcil com carregar-se un dels carrils laterals per a fer-hi passar el tramvia. Però tal i com està ara la diagonal, la obra és de certa magnitud.
Desfer el disbarat
Posted: Friday 31/07/2015 18:58
by Guigui
Evidentment, l'equip de govern municipal anterior es va fer venir bé les obres de la Diagonal (altrament innecessàries) per a crear un estat d'ànim entre la població en el sentit de "per a què tornar a obrir la Diagonal quan ja hem aguantat obres durant un any". Així es pensaven que el seu odiat tramvia no s'hi faria mai.
En tot cas, caldria demanar-los comptes per la seva deliberada estretesa de mires.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Friday 31/07/2015 19:01
by jaezcurra
Mas-Colell qüestiona que s'hagi d'unir el tramvia per la Diagonal
ACN Barcelona ACTUALITZADA EL 31/07/2015 12:52
http://www.ara.cat/societat/Mas-Colell- ... 59743.html
Desinformació orquestrada
Posted: Friday 31/07/2015 19:08
by Guigui
És increïble com l'Ara s'està infestant de fonamentalistes furibunds contraris a la millora del transport públic. I no ho dic precisament pel Mas-Colell...
Re: Desinformació orquestrada
Posted: Friday 31/07/2015 20:05
by oriolp13
Guigui wrote:És increïble com l'Ara s'està infestant de fonamentalistes furibunds contraris a la millora del transport públic. I no ho dic precisament pel Mas-Colell...
Només cal veure els comentaris que hi ha i veure com s'ha menjat el cap a més no poder a la societat en contra del tramvia...
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Friday 31/07/2015 21:15
by metring
Cert, què trist en un diari modern, que havia tingut dos blocs dedicats a transport públic! I què poc viatjada és la gent que fa comentaris com que si el tramvia trenca el paisatge! D'això s'en diu soroll! No us deixeu manipular!
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Friday 31/07/2015 21:59
by davroca5
metring wrote:Cert, què trist en un diari modern, que havia tingut dos blocs dedicats a transport públic! I què poc viatjada és la gent que fa comentaris com que si el tramvia trenca el paisatge! D'això s'en diu soroll! No us deixeu manipular!
Que trenca el paissatge? Que mirin una foto de la Av. de Cornellà pre-tramvia (per posar un exemple) i que després comentin...
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Friday 31/07/2015 22:57
by Adolescent barceloní
Al tram ja remodelat, el que se m'acut és posar el tramvia pel mig de l'avinguda, i millorar les parades d'autobús.
De baixada es poden deixar els carrils actuals, i als carrils de pujada posar el tramvia, conservant el carril bus. Sentit Llobregat, els cotxes es desviarien pel carrer Aragó. Seria bona idea, o col·lapsaria de trànsit Aragó?
Re: Re:
Posted: Friday 31/07/2015 23:31
by wefer
oriolp13 wrote:o el fem passar per el carril bus (cosa que no tindria cap sentit, doncs anant darrere el bus tardaria el mateix...).
Amb el doble de capacitat i amb continuïtat des del nord de la Diagonal fins al sud, a part d'uns costos d'explotació menors que el bus.
No seria la solució ideal però sí un gran pas endavant amb un cost irrisori.
oriolp13 wrote:la obra és de certa magnitud.
Com ja he dit, no necessàriament.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Saturday 01/08/2015 0:51
by jaezcurra
Mas diu ara que està a favor de connectar els tramvies però que no va parlar de la Diagonal amb Colau
El president assegura que és l'Ajuntament qui ha de decidir per on es connecten i que la Generalitat no hi té competències
ACN Sant Esteve de Palautordera ACTUALITZADA EL 31/07/2015 21:57
http://www.ara.cat/societat/connectar-t ... 59834.html
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Saturday 01/08/2015 1:05
by Renfe445
I no es podria fer una doble connexió, una per la Diagonal i una altra fent el recorregut de la 7?
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Saturday 01/08/2015 1:54
by Renfe445
No sería mejor aprovechar los dos carriles de bus que hay (uno de ida y otro de vuelta, por lo que veo en el Google maps) para meter la vía y aprovechar las paradas?
Los tranvías se comportan igual que los autobuses, sólo que son más grandes.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Saturday 01/08/2015 11:10
by metring
Lo de què deien que el tram trencaria la fesomia ho deia per: (veieu la conversa completa al nostre Twitter)
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Saturday 01/08/2015 11:16
by metring
Cert, o per a fer callar en Trias? Si és el primer cas, entre lo del vídeo dient que s'havia de connectar el tram i això, si fos ell em retiraria una temporada...
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Saturday 01/08/2015 12:11
by metring
Realment, hi ha gent que no en té ni idea. Comentari d'un diari no enllaçable i com no, contrari al tramvia i que en el seu moment, va impulsar en Trias per a que fos alcalde:
Gracia23
6 minutos atrás
Ja m'extranyaba que en Mas aprobés aquest projecte, que la ten ja va votar que no volia,i que resulta totalment insostenible. Mil vegades més economics i bons pel medi ambient els autobusos ecològics, tal com va dir en Tras.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Saturday 01/08/2015 12:16
by Adolescent barceloní
S'hauria d'anar a la Diagonal i presentar pressupostos, amb xifres. Veuran els veïns d'una punyetera vegada què és el millor a llarg termini, si el tramvia o el coi d'autobús elèctric.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Saturday 01/08/2015 12:22
by metring
I la manipulació informativa és realment repugnant... I tot això per no fer des del principi la unió... A qui volien pagar per fer autobusos elèctrics?? Sort que aquesta gent no hi eren quan es va construir el metro als anys 20, haurien inventat el que fos perquè no es fes! Visca el progrés!
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Saturday 01/08/2015 12:52
by metring
Una bona pregunta i aportació que fa reflexionar
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Saturday 01/08/2015 15:09
by Adolescent barceloní
La discussió que hi ha a Twitter (en la qual participeu) pel tema dels tramvies és surrealista. No m'imaginava que tanta gent estaria en contra del tramvia. Si fins i tot hi ha persones que el que volen és desmantellar la xarxa!
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Saturday 01/08/2015 15:20
by metring
Adolescent barceloní wrote:La discussió que hi ha a Twitter (en la qual participeu) pel tema dels tramvies és surrealista. No m'imaginava que tanta gent estaria en contra del tramvia. Si fins i tot hi ha persones que el que volen és desmantellar la xarxa!
Cert, els han fet una menjada de coco molt important, costa d'entendre. No sé si és que no l'han agafat mai, si hi han casos de community manager que es dediquen precisament a rebentar plans (no m'ho invento, això existeix, gent que opina pagada per empreses, etc.), però no és gens normal que un transport ecològic, que no requereix tanta inversió com un metro o una línia d'AVE sigui impopular, no és lògic, ja que segueix sent segons les enquestes, el transport públic millor valorat de tots. Fa pudor a socarrimat...
De la mateixa manera que molta gent entén que no pot ser que estacions de metro amb enllaços i molt cèntriques, com Espanya, Catalunya, Urquinaona... Estiguin sense adaptar, sigui entre línies o per accedir-hi des del carrer, com pot ser que hi posin tantes pegues quan es tractaria de millorar la xarxa, i no haver d'aguantar el pal de baixar d'un tramvia, pujar a un bus, baixar d'aquest i agafar un altre??