Centelles. Crec que en els propers mesos s'hauria d'iniciar la segona fase de les obres. Juntament amb Figaró es la que necessita una reforma més urgent en aquesta línia.437.001 wrote:A la foto d'aquest tuit es pot veure perfectament la problemàtica d'aquesta estació:
Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Estació de Centelles (R3)
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
En licitació:
Licitaciones de Renfe
Número del Expediente: 2018-01062
SUMINISTRO DE MATERIAL DE ROTULACIÓN Y SEÑALIZACIÓN PARA OFICINA DE REPROGRAFÍA DE RODALIES
Valor estimado del contrato: 14.670,00 Euros
Última Modificación: 06/11/2018
Fecha Publicación: 06/11/2018
Ver documentos adjuntos
Pliego de prescripciones técnicas
Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Si el model de cartelleria ha de ser Cubelles, anem arreglats.
Bona part de la cartelleria de Cubelles (que se suposa que era provisional), o ha desaparegut, o està vandalitzada.
Això ja els va passar amb alguna estació de la R1, no recordo si Llavaneres o Montgat-Nord, o les dues.
Simplement van lligar els cartells amb BRIDES de plàstic, pensant que això és el Japó i aquí no hi ha vandalisme.
Resultat: al cap de quatre dies ja no quedava cartelleria, o en quedaven poques restes.
Bona part de la cartelleria de Cubelles (que se suposa que era provisional), o ha desaparegut, o està vandalitzada.
Això ja els va passar amb alguna estació de la R1, no recordo si Llavaneres o Montgat-Nord, o les dues.
Simplement van lligar els cartells amb BRIDES de plàstic, pensant que això és el Japó i aquí no hi ha vandalisme.
Resultat: al cap de quatre dies ja no quedava cartelleria, o en quedaven poques restes.
Teleindicadors a les andanes
En curs d'instal.lació
R2: Vilanova i la Geltrú, La Llagosta, Les Franqueses-Granollers Nord, Cardedeu, Gualba, Hostalric.
R4: Lavern-Subirats (instal.lats fa mesos i vandalitzats abans d'entrar en servei, mai han funcionat).
Estacions sense teleindicadors
R1: Cabrera de Mar-Vilassar de Mar, Caldes d'Estrac.
R2: Viladecans, Bellvitge, Llinars del Vallès, Palautordera.
R3: Barcelona-Torre Baró, Montcada-Ripollet, Santa Perpètua de Mogoda, Mollet-Santa Rosa, Parets del Vallès, Les Franqueses del Vallès,
La Garriga, Figaró, Sant Martí de Centelles, Centelles, Balenyà-Els Hostalets, Balenyà-Tona-Seva.
R4: Barcelona-Torre Baró, Sant Miquel de Gonteres, Vacarisses-Torreblanca, Vacarisses, Castellbell i el Vilar, Sant Vicenç de Castellet.
R7: Barcelona-Torre Baró.
R8: totes les estacions tenen teleindicadors.
R2: Vilanova i la Geltrú, La Llagosta, Les Franqueses-Granollers Nord, Cardedeu, Gualba, Hostalric.
R4: Lavern-Subirats (instal.lats fa mesos i vandalitzats abans d'entrar en servei, mai han funcionat).
Estacions sense teleindicadors
R1: Cabrera de Mar-Vilassar de Mar, Caldes d'Estrac.
R2: Viladecans, Bellvitge, Llinars del Vallès, Palautordera.
R3: Barcelona-Torre Baró, Montcada-Ripollet, Santa Perpètua de Mogoda, Mollet-Santa Rosa, Parets del Vallès, Les Franqueses del Vallès,
La Garriga, Figaró, Sant Martí de Centelles, Centelles, Balenyà-Els Hostalets, Balenyà-Tona-Seva.
R4: Barcelona-Torre Baró, Sant Miquel de Gonteres, Vacarisses-Torreblanca, Vacarisses, Castellbell i el Vilar, Sant Vicenç de Castellet.
R7: Barcelona-Torre Baró.
R8: totes les estacions tenen teleindicadors.
Last edited by 437.001 on Wednesday 07/11/2018 3:51, edited 1 time in total.
Estacions de Rodalies Barcelona en obres el 2018
Estacions recentment reformades:
-Viladecavalls (R4)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2)
-Sabadell-Centre (R4)
-Sant Martí de Centelles (R3)
-Centelles (R3)
-Sant Celoni (R2)
-Lavern-Subirats (R4)
-Granollers-Canovelles (R3)
-Montcada-Ripollet (R3)
-El Papiol (R4)
-Mataró (R1)
-Vilassar de Mar (R1)
-Blanes (R1)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -segona reforma-
-Parets del Vallès (R3)
-Balenyà-Tona-Seva (R3)
-Cornellà (R1/R4)
Estacions en obres:
-Aeroport (R2, reconstrucció per soterrament + nou ramal i nova estació T1)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -finalitzant-se-
-Els Monjos (R4) -finalitzant-se-
-Mollet-Santa Rosa (R3)
-Sant Miquel de Gonteres (R4)
-Barcelona-Estació de França (R2) -finalitzant-se-
-Manresa (R4) -finalitzant-se-
-Gelida (R4)
-Martorell (R4/R8) -finalitzant-se-
-El Vendrell (R4)
-Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7)
-Bellvitge (R2)
Estacions amb obres adjudicades, però encara no iniciades (ja amb retard):
-Mollet-Sant Fost (R2/R8, adjudicada el 2017)
Estacions amb obres paralitzades i inacabades:
-Barcelona-Sagrera (R1/R2, nova estació)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2, reconstrucció per soterrament)
Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8) -segona reforma-
-Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4)
-Sant Sadurní d'Anoia (R4)
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4) -segona reforma-
-Vacarisses (R4)
-Vilassar de Mar (R1) -segona reforma-
Obres en licitació:
-Castelldefels (R2)
-Gavà (R2)
-Bellvitge (R2) -segona reforma-
-Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació)
Licitacions desertes o desistides:
[...]
-Viladecavalls (R4)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2)
-Sabadell-Centre (R4)
-Sant Martí de Centelles (R3)
-Centelles (R3)
-Sant Celoni (R2)
-Lavern-Subirats (R4)
-Granollers-Canovelles (R3)
-Montcada-Ripollet (R3)
-El Papiol (R4)
-Mataró (R1)
-Vilassar de Mar (R1)
-Blanes (R1)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -segona reforma-
-Parets del Vallès (R3)
-Balenyà-Tona-Seva (R3)
-Cornellà (R1/R4)
Estacions en obres:
-Aeroport (R2, reconstrucció per soterrament + nou ramal i nova estació T1)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -finalitzant-se-
-Els Monjos (R4) -finalitzant-se-
-Mollet-Santa Rosa (R3)
-Sant Miquel de Gonteres (R4)
-Barcelona-Estació de França (R2) -finalitzant-se-
-Manresa (R4) -finalitzant-se-
-Gelida (R4)
-Martorell (R4/R8) -finalitzant-se-
-El Vendrell (R4)
-Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7)
-Bellvitge (R2)
Estacions amb obres adjudicades, però encara no iniciades (ja amb retard):
-Mollet-Sant Fost (R2/R8, adjudicada el 2017)
Estacions amb obres paralitzades i inacabades:
-Barcelona-Sagrera (R1/R2, nova estació)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2, reconstrucció per soterrament)
Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8) -segona reforma-
-Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4)
-Sant Sadurní d'Anoia (R4)
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4) -segona reforma-
-Vacarisses (R4)
-Vilassar de Mar (R1) -segona reforma-
Obres en licitació:
-Castelldefels (R2)
-Gavà (R2)
-Bellvitge (R2) -segona reforma-
-Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació)
Licitacions desertes o desistides:
[...]
Ahir (11/11/2018)
A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):
-Res de nou.
A Barcelona-Estació de França (R2):
-Obres ja molt, molt avançades, finalitzant-se.
-Obra d'andenes quasi finalitzada, només queden per instal.lar algunes reixetes de canalitzacions a l'andana de vies 14/15. I tanques d'obra no retirades en alguns punts.
-Queden per reinstal.lar els sòcols dels pilars de la coberta, que van ser extrets per tal de recréixer les andanes.
-Estan començant a polir el terra a les zones ja acabades.
-Todos els nous focus de LEDs de la coberta funcionant. Ha quedat molt bé, més lluminós.
-Falta realment molt poquet.
-Llàstima que s'hagin deixat les andanes de vies 3 i 14/15 sense recréixer del tot, només s'han recrescut al llarg de 200m tot i que medeixen el doble, cosa que no està bé, perquè a certes hores hi estacionen trens a la zona baixa de les andanes, i ho hauran de seguir fent.
A Barcelona-Passeig de Gràcia (R2):
-Obres de les escales mecàniques de l'accés Pau Claris avançades. Falten les barreres tarifàries.
A Bellvitge (R2):
-Poc avenç visible per tant de tall.
-Només han ripat la zona de les agulles costat Sants de via 1 (principal direcció Aeroport/Vilanova), per tal de deixar-la preparada per a la reforma d'andanes i la part principal del ripat de via 1, els trens direcció Aeroport/Vilanova circulen amb limitació de velocitat.
A Viladecans (R2):
-Res de nou. Única estació de la R2 sud no en obres que encara no té teleindicadors.
A Vilanova i la Geltrú (R2):
-Obres amb poc avenç, suposo que per la climatologia d'aquest darrer mes.
-Teleindicadors: andana de via 1 amb un suport instal.lat costat Cubelles i un altre costat Sitges. Andana de vies 1/2 iniciant ciments per al suport d'un teleindicador costat Sitges. Andana de vies 3/4 amb un suport instal.lat costat Sitges. Vies 10/11 i 12/13 amb un suport a la zona dels topalls.
-Monitors per a maquinistes: suports instal.lats a via 1 costat Cubelles, via 2 costat Cubelles, via 3 costat Sitges, via 11 costat Sitges i a mitja andana per a trens curts, i vía 13 costat Sitges i a mitja andana per a trens curts.
-Megafonia: continua l'instal.lació.
-Accés costat mar: obert normalment.
-Andanes: les vores d'andana estan en bastant mal estat. No sembla ser greu, però caldria tenir-ho en compte.
-Cartelleria: absent quasi del tot. Aquesta es una de las màximes candidates a instal.lar-hi nova cartelleria.
A Cubelles (R2):
-Avui he parat aquí per observar la cartelleria provisional de prop.
-Els cartells fixats a columnes de les marquesines no semblen gaire resistents, però almenys són discrets.
-Els cartells fixats amb brides als tancaments anti-frau són fràgils, però almenys semblen fàcils de substituïr. Costat Cunit en falten dos, els vàndals han tallat les brides, que segueixen allà. Si aquest ha de ser el nou sistema, anem apanyats...
-Res de nou.
A Barcelona-Estació de França (R2):
-Obres ja molt, molt avançades, finalitzant-se.
-Obra d'andenes quasi finalitzada, només queden per instal.lar algunes reixetes de canalitzacions a l'andana de vies 14/15. I tanques d'obra no retirades en alguns punts.
-Queden per reinstal.lar els sòcols dels pilars de la coberta, que van ser extrets per tal de recréixer les andanes.
-Estan començant a polir el terra a les zones ja acabades.
-Todos els nous focus de LEDs de la coberta funcionant. Ha quedat molt bé, més lluminós.
-Falta realment molt poquet.
-Llàstima que s'hagin deixat les andanes de vies 3 i 14/15 sense recréixer del tot, només s'han recrescut al llarg de 200m tot i que medeixen el doble, cosa que no està bé, perquè a certes hores hi estacionen trens a la zona baixa de les andanes, i ho hauran de seguir fent.
A Barcelona-Passeig de Gràcia (R2):
-Obres de les escales mecàniques de l'accés Pau Claris avançades. Falten les barreres tarifàries.
A Bellvitge (R2):
-Poc avenç visible per tant de tall.
-Només han ripat la zona de les agulles costat Sants de via 1 (principal direcció Aeroport/Vilanova), per tal de deixar-la preparada per a la reforma d'andanes i la part principal del ripat de via 1, els trens direcció Aeroport/Vilanova circulen amb limitació de velocitat.
A Viladecans (R2):
-Res de nou. Única estació de la R2 sud no en obres que encara no té teleindicadors.
A Vilanova i la Geltrú (R2):
-Obres amb poc avenç, suposo que per la climatologia d'aquest darrer mes.
-Teleindicadors: andana de via 1 amb un suport instal.lat costat Cubelles i un altre costat Sitges. Andana de vies 1/2 iniciant ciments per al suport d'un teleindicador costat Sitges. Andana de vies 3/4 amb un suport instal.lat costat Sitges. Vies 10/11 i 12/13 amb un suport a la zona dels topalls.
-Monitors per a maquinistes: suports instal.lats a via 1 costat Cubelles, via 2 costat Cubelles, via 3 costat Sitges, via 11 costat Sitges i a mitja andana per a trens curts, i vía 13 costat Sitges i a mitja andana per a trens curts.
-Megafonia: continua l'instal.lació.
-Accés costat mar: obert normalment.
-Andanes: les vores d'andana estan en bastant mal estat. No sembla ser greu, però caldria tenir-ho en compte.
-Cartelleria: absent quasi del tot. Aquesta es una de las màximes candidates a instal.lar-hi nova cartelleria.
A Cubelles (R2):
-Avui he parat aquí per observar la cartelleria provisional de prop.
-Els cartells fixats a columnes de les marquesines no semblen gaire resistents, però almenys són discrets.
-Els cartells fixats amb brides als tancaments anti-frau són fràgils, però almenys semblen fàcils de substituïr. Costat Cunit en falten dos, els vàndals han tallat les brides, que segueixen allà. Si aquest ha de ser el nou sistema, anem apanyats...
Avui (25/11/2018)
A Vilanova i la Geltrú (R2):
-Instal.lats quasi tots els monitors per a maquinistes (vies 1 i 2 costat Cubelles, vies 3, 4, 11 i 13 costat Sitges a l'extrem d'andana, i vies 11 i 13 costat Sitges a meitat d'andana).
-Cap evolució als teleindicadors.
-Instal.lats quasi tots els monitors per a maquinistes (vies 1 i 2 costat Cubelles, vies 3, 4, 11 i 13 costat Sitges a l'extrem d'andana, i vies 11 i 13 costat Sitges a meitat d'andana).
-Cap evolució als teleindicadors.
Últimes adjudicacions:
Adjudicaciones de Renfe
Número de Expediente: 2018-00596
OBRAS DE MEJORA DE LA ACCESIBLIDAD DE LA ESTACIÓN DE BELLVITGE, BARCELONA
Adjudicatario: EXCAVACIONE CONSTRUC BENJUMEA S.A.
CIF: A58543596
Contrato: 4500030308
Importe (sin Iva): 2.944.455,69
Plazo Ejecución (Meses): 11
Fecha Adjudicación: 07/11/2018
Fecha Publicación en Web: 28/11/2018
Ahir (02/12/2018)
A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):
-Res de nou.
A Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4):
[des del tren]
-Res de nou.
A Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7):
-Comença a prendre forma la nova escala de l'avinguda de Vallbona que ha de permetre accedir a la parada de bus de la Meridiana.
-Vestíbul i passadís del pas inferior acabats.
-Res de nou a la resta de l'estació.
A Bellvitge (R2):
[des del tren]
-Han començat a instal.lar via al tros que han de ripar de via 2 (on han d'eliminar el pas per via desviada).
A Vilanova i la Geltrú (R2):
-Van avançant, però moooolt a poc a poc.
-Accés costat mar tancat per vandalisme una altra vegada.
-Res de nou.
A Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4):
[des del tren]
-Res de nou.
A Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7):
-Comença a prendre forma la nova escala de l'avinguda de Vallbona que ha de permetre accedir a la parada de bus de la Meridiana.
-Vestíbul i passadís del pas inferior acabats.
-Res de nou a la resta de l'estació.
A Bellvitge (R2):
[des del tren]
-Han començat a instal.lar via al tros que han de ripar de via 2 (on han d'eliminar el pas per via desviada).
A Vilanova i la Geltrú (R2):
-Van avançant, però moooolt a poc a poc.
-Accés costat mar tancat per vandalisme una altra vegada.
NOTA DE PREMSA | Estació de Bellvitge (R2)
Rodalies de Catalunya (05/12/2018)
En el marco del Plan de Estaciones de Renfe para Rodalies de Barcelona
Renfe adjudica las obras de mejora de accesibilidad de la estación de Bellvitge
. Las obras disponen de un presupuesto de cerca de 3 millones de euros
. Una vez iniciadas, el plazo de ejecución de las actuaciones será de 11 meses
Renfe ha adjudicado las obras de mejora a la estación de Bellvitge lo que permitirá mejorar la accesibilidad de esta terminal. Las actuaciones disponen de un presupuesto de 2.944.455,69 euros y un plazo de finalización de 11 meses una vez iniciadas
Los principales trabajos contemplan:
•Instalación de 4 ascensores
•Recrecido de andenes y prolongación hasta 200 metros, lo que posibilitará el acceso al tren desde el andén
•Sustitución de la iluminación existente en los andenes
•Redistribución de vestíbulo
•Urbanización de accesos
•Nuevas instalaciones para dotar de luz natural al vestíbulo
Diariamente unos 6.000 viajeros utilizan los servicios de la línea R2 norte que permite enlazar con el centro de Barcelona en sólo 13 minutos.
Plan de estaciones de Renfe para Rodalies de Barcelona
Estas mejoras a las estaciones de Rodalies se enmarcan en el Plan de estaciones de Renfe para Rodalies de Barcelona. En total, Renfe invertirá cerca de 100 millones de euros en actuaciones centradas principalmente en la mejora de la accesibilidad, así como otras tareas de modernización de 39 estaciones de Rodalies de Barcelona.
Ahir (15/12/2018)
A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):
-Res de nou.
A Barcelona-Plaça Catalunya (R1/R3/R4):
[des del tren]
-Instal.lada nova cartelleria de Rodalies de Catalunya.
A Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4):
[des del tren]
-Res de nou.
A Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7):
-Obres de l'accés des de l'Avinguda de Vallbona fins a la parada de bus de la Meridiana sense novetat.
-Han canviat bancs i papereres, les papereres estaven apilades al costat de l'ascensor que hi ha a sobre del vestíbul.
A Mollet-Santa Rosa (R3):
-Obres ja en fase final.
-Recreixement d'andanes quasi finalitzat (tot i que encara no han retirat les tanques de l'andana de via 2, i falta un fanal vell per retirar de l'andana de vies 1/3).
-Noves marquesines instal.lades i quasi acabades (només falta que estiguin iluminades). La marquesina de l'andana de l'edifici de viatgers és bastant gran, la de vies 1/3 és una mica més gran que l'antiga que es va retirar.
-Nou enllumenat en servei a l'extrem costat Santa Perpètua, la zona sota marquesines encara a fosques, tot i que hi estan treballant.
-Tancaments anti-frau en curs d'instal.lació a la zona de l'edifici de viatgers.
-Pas inferior sense novetat.
-Ascensors: les estructures d'ambdós ascensors són visibles.
-Crec que ja es pot afirmar que l'estació no estarà acabada el 2018. Tot i que queda molt poquet ja.
A Mollet-Sant Fost (R2/R8):
-Tres teleindicadors fora de combat (els tres del costat Montmeló a vies 1, 2 i 4.).
A La Llagosta (R2):
-Nous teleindicadors i megafonia encara sense servei. Pensava que haurien avançat una mica més.
A Barcelona-Passeig de Gràcia (R2):
[des del tren]
-Res de nou.
A Bellvitge (R2):
-Res de nou.
A Vilanova i la Geltrú (R2):
-Res de nou.
-Res de nou.
A Barcelona-Plaça Catalunya (R1/R3/R4):
[des del tren]
-Instal.lada nova cartelleria de Rodalies de Catalunya.
A Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4):
[des del tren]
-Res de nou.
A Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7):
-Obres de l'accés des de l'Avinguda de Vallbona fins a la parada de bus de la Meridiana sense novetat.
-Han canviat bancs i papereres, les papereres estaven apilades al costat de l'ascensor que hi ha a sobre del vestíbul.
A Mollet-Santa Rosa (R3):
-Obres ja en fase final.
-Recreixement d'andanes quasi finalitzat (tot i que encara no han retirat les tanques de l'andana de via 2, i falta un fanal vell per retirar de l'andana de vies 1/3).
-Noves marquesines instal.lades i quasi acabades (només falta que estiguin iluminades). La marquesina de l'andana de l'edifici de viatgers és bastant gran, la de vies 1/3 és una mica més gran que l'antiga que es va retirar.
-Nou enllumenat en servei a l'extrem costat Santa Perpètua, la zona sota marquesines encara a fosques, tot i que hi estan treballant.
-Tancaments anti-frau en curs d'instal.lació a la zona de l'edifici de viatgers.
-Pas inferior sense novetat.
-Ascensors: les estructures d'ambdós ascensors són visibles.
-Crec que ja es pot afirmar que l'estació no estarà acabada el 2018. Tot i que queda molt poquet ja.
A Mollet-Sant Fost (R2/R8):
-Tres teleindicadors fora de combat (els tres del costat Montmeló a vies 1, 2 i 4.).
A La Llagosta (R2):
-Nous teleindicadors i megafonia encara sense servei. Pensava que haurien avançat una mica més.
A Barcelona-Passeig de Gràcia (R2):
[des del tren]
-Res de nou.
A Bellvitge (R2):
-Res de nou.
A Vilanova i la Geltrú (R2):
-Res de nou.
En licitació:
Licitaciones de Renfe
Número del Expediente: 2018-00583
SUMINISTRO E INSTALACIÓN DE NUEVO ASCENSOR EN LA ESTACIÓN DE SABADELL SUD, NÚCLEO DE CERCANÍAS DE CATALUÑA.
Última Modificación: 14/12/2018
Fecha Publicación: 14/12/2018
Pliego de prescripciones técnicas
Re: Ahir (15/12/2018)
No habrán tapado el rótulo triangular de Rodalies RENFE donde las escaleras mecánicas que un día se volvió a dejar descubierto?437.001 wrote:A Barcelona-Plaça Catalunya (R1/R3/R4):
[des del tren]
-Instal.lada nova cartelleria de Rodalies de Catalunya.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
-
- N5
- Posts: 111
- Joined: Thursday 15/06/2017 17:57
Re: Ahir (15/12/2018)
Més ben dit, parcialment instal·lada. Han canviat els indicadors de via pels nous i han posat una mena de pòster a les escales mecàniques amb el logotip de Rodalies de Catalunya tapant l'antic de Rodalies RENFE, a demés d'una "macroversió" dels termòmetres de les línies. Només faltaria els rètols característics blancs amb la R de Rodalies de Catalunya a l'andana central.Renfe445 wrote:437.001 wrote:A Barcelona-Plaça Catalunya (R1/R3/R4):
[des del tren]
-Instal.lada nova cartelleria de Rodalies de Catalunya.
Re: Ahir (15/12/2018)
Adrià Grande wrote:Més ben dit, parcialment instal·lada. Han canviat els indicadors de via pels nous i han posat una mena de pòster a les escales mecàniques amb el logotip de Rodalies de Catalunya tapant l'antic de Rodalies RENFE, a demés d'una "macroversió" dels termòmetres de les línies.437.001 wrote:A Barcelona-Plaça Catalunya (R1/R3/R4):
[des del tren]
-Instal.lada nova cartelleria de Rodalies de Catalunya.
No ho vaig poder veure bé del tot, anava a un R4 Terrassa, assegut al costat mar/L1 Fondo, i el tren anava bastant ple.
Ja tornaré a passar, a veure què.
No, no, a l'andana central, els cartells blancs amb la R de Rodalies i "Plaça de Catalunya", hi són, ja ho crec que hi són.Adrià Grande wrote:Només faltaria els rètols característics blancs amb la R de Rodalies de Catalunya a l'andana central.
I els vermells de Cercanías Renfe ja no hi són.
O vols dir una altra cosa?
-
- N5
- Posts: 111
- Joined: Thursday 15/06/2017 17:57
Re: Ahir (15/12/2018)
Si que em refereixo a l'andana central. Es que avui he passat amb la L1 direcció Fondo, i juraria que la cartelleria vermella de Cercanías seguía instal·lada.O vols dir una altra cosa?
Re: Ahir (15/12/2018)
Insisteixo que el meu tren anava molt ple, i no ho vaig poder veure tot.Adrià Grande wrote:Si que em refereixo a l'andana central. Es que avui he passat amb la L1 direcció Fondo, i juraria que la cartelleria vermella de Cercanías seguía instal·lada.O vols dir una altra cosa?
Però com a mínim a una part important de l'andana direcció Arc de Triomf, que és el que vaig poder veure, ahir estava canviada.
Podria ser que no l'hagin canviada del tot encara.
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
Un defecte de la nova cartelleria, posa "Sant Viçent de Calders"
-
- N3
- Posts: 21
- Joined: Thursday 21/03/2013 15:27
Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona
A Plaça de Catalunya han substituït, o millor dit enganxat un vinil a sobre, la cartelleria que va de columna a columna, com la del Prat de Llobregat, la que va suportada a terra segueix sent l'antiga de moment. Als nous grans termòmetres individuals de cada línia que també han enganxat, el de l'R1 està mal imprès també, li falta el color blau, és a dir, està presentada com un llistat d'estacions però sense la línia vertical a l'esquerra ni la icona de la línia, mentre que a la resta de línies és correcte. És bastant evident així que s'em fa estrany que no se n'hagin adonat.
També a nivell de vestíbul han canviat la imatge de l'oficina d'atenció al client i de les taquilles de venda de bitllets.
Restaria doncs per canviar la cartelleria de peu i la del centre de control situat entre validadores, així com el cartell que indica sortida i correspondència amb metro i FGC just davant les escales a nivell d'andana.
També a nivell de vestíbul han canviat la imatge de l'oficina d'atenció al client i de les taquilles de venda de bitllets.
Restaria doncs per canviar la cartelleria de peu i la del centre de control situat entre validadores, així com el cartell que indica sortida i correspondència amb metro i FGC just davant les escales a nivell d'andana.
Estació de Llinars del Vallès (R2)
Teleindicadors i nova megafonia en curs d'instal.lació a Llinars (observeu la foto):