Retards, avaries i deficiències a TMB

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Ignorància gràcies a la desinformació

Post by Guigui »

Vox wrote:Una noia demanava "més freqüències". Ja sabeu, allò de "que pongan más trenes".
Sovint parlem sense tenir-ne ni idea. Sí, parlem, en primera persona.

El que passa és que, com que ens donen poques explicacions, a desgana i farcides de falsedats, ja no sabem què creure en matèries que no dominem (que en són moltes, encara que entre tots anem cobrint tots els temes).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by metring »

Això hauria d'anar a l'antic fil de "Seguretat/incidents", però com es va juntar amb aquest...

http://www.elperiodico.cat/default.asp? ... io_PK=1022

Detingut per apunyalar una persona que es va colar darrere d'ell al metro de Barcelona

EUROPA PRESS
BARCELONA

Els Mossos d'Esquadra van detenir dissabte un home que presumptament va apunyalar una persona que es va colar darrere seu al metro de Barcelona, aprofitant que havia validat el seu bitllet, segons ha confirmat la policia catalana.

El detingut, Ángel S. M., de 59 anys, ja va entrar nerviós a l'estació d'Universitat, i va acabar per clavar-li un ganivet a la seva víctima, que va ser traslladada a l'hospital, segons publica avui el diari Avui.

Els testimonis de l'agressió van alertar els Mossos, que van ser els que van identificar Ángel S. M., que ha ingressat a la presó per una temptativa d'homicidi després de comparèixer davant el jutge.
josep_serre
N9
N9
Posts: 2158
Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contact:

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by josep_serre »

Espero que aquest fet no eximeixi a la persona agredida de pagar la multa corresponent. Si es fessin complir les lleis com ha de ser la gent no es veuria impulsada a prendre's la justícia per la seva mà, a part que no sé perquè, crec que no ens expliquen tota la història.
metring wrote:Això hauria d'anar a l'antic fil de "Seguretat/incidents", però com es va juntar amb aquest...

http://www.elperiodico.cat/default.asp? ... io_PK=1022

Detingut per apunyalar una persona que es va colar darrere d'ell al metro de Barcelona

EUROPA PRESS
BARCELONA

Els Mossos d'Esquadra van detenir dissabte un home que presumptament va apunyalar una persona que es va colar darrere seu al metro de Barcelona, aprofitant que havia validat el seu bitllet, segons ha confirmat la policia catalana.

El detingut, Ángel S. M., de 59 anys, ja va entrar nerviós a l'estació d'Universitat, i va acabar per clavar-li un ganivet a la seva víctima, que va ser traslladada a l'hospital, segons publica avui el diari Avui.

Els testimonis de l'agressió van alertar els Mossos, que van ser els que van identificar Ángel S. M., que ha ingressat a la presó per una temptativa d'homicidi després de comparèixer davant el jutge.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by Vox »

El LLOP wrote:29 trens en hora punta a L5 i 26 en hora vall. Com no possin els trens en vertical, no sé com els possaran.
Exacte, això mateix contestava una treballadora del metro (a Sagrada Familia) davant la dona que demanava més trens: "si vamos a tren cada minuto y medio!"

Avui anava malament per l'incidencia i això feia que les escales d'accés a l'andana Cornellà de Sagrada Familia, venint de la L2, estiguessin completament col·lapsades.Normalment, els trens a aquella hora (~9:00h) pasen cada minut i algo. Unaltre tema es que el tram SF-Sants (sobre tot fins Diagonal) es molt masiu.

En quant el que diu en Guigui, correcte. El que passa es que en aquest cas nosaltres, qui més qui menys, sabem quelcom més per frikisme o feina i clar, entren ganes d'explicar que hi ha xx trens per linea, no es poden treure per art de magia més trens. Potser la dona ho deia pensant en que es demanesin més trens, temes d'ATP, de semàfors i potser sabia el que es deia, però m'ha semblat que era un cas de parlar per parlar.

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
marc
N8
N8
Posts: 666
Joined: Tuesday 25/11/2008 23:11
Location: Vic, Osona, Catalunya

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by marc »

No se, pero el sistema de control d'acces de TMB no es precisament dificil d'esquivar, tant en els torns que es poden saltar, com amb les barreres que es passa de 15 en 15. No existeix cap solució per evitar els dos tipus de fraus
De nou al FTC
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

No per ser fàcil deixa d'enrabiar

Post by Guigui »

No, però l'única (per sort, pel que veig) vegada que m'ha passat que algú s'ha colat enganxant-se'm al darrere, m'haurien entrat ganes d'agafar-lo i llançar-lo per damunt de la barrera. I això que, veient que anava a fer-ho, vaig retardar el pas per la porta al màxim i repenjant-me enrere per veure si amb una petita empenta s'hi quedava.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by pol »

Ara la L11 estava tallada per un acte incívic a Can Cuiàs
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by mikado »



Muere un joven al caer a las vías del metro en la estación de Sagrera


• El juez investiga cómo pudo precipitarse entre dos vagones
EFE
BARCELONA
Un joven ha muerto hoy al caer a las vías del metro a través del espacio existente entre los vagones y ser atropellado por un convoy que ya estaba en marcha, en la estación de Sagrera de Barcelona.

Fuentes de la compañía TMB han informado de que el accidente se ha producido sobre las 8 de la mañana, cuando un joven que viajaba en un convoy de la L-1, dirección Hospital de Bellvitge, se ha bajado del vagón.

Después de que el tren haya cerrado sus puertas y reanudara la marcha, el mismo joven se ha acercado de manera repentina al convoy y ha caído a la vía por el hueco existente entre los coches, se explica en la nota remitida por la empresa.

Los servicios que han acudido a la estación para intervenir en el rescate, avisados por el Centro de control del metro, no han podido hacer nada por salvarle la vida.

Fuentes de TMB han informado de que el juez de guardia que se ha hecho caso del caso se encargara de recoger el testimonio de los posibles testigos para intentar reconstruir los hechos, aunque por los datos que se tienen hasta el momento parece un accidente fortuito, aseguran las mismas fuentes.

El accidente ha provocado la interrupción total de la línea 1 entre las 8.11 y 08.17 horas, y luego se ha restablecido parcialmente entre Hospital de Bellvitge y Clot, de un lado, y desde Fabra i Puig a Fondo, por otro. Entre Clot y Fabra i Puig, la línea 1 ha estado cuarenta minutos interrumpida.

A las 8:51 se ha normalizado el servicio totalmente.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by metring »

Aquesta notícia s'assembla massa a la de http://transport.cat/viewtopic.php?f=2& ... start=1460
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Coincidència

Post by Guigui »

Sí, i coincideix en ser primera hora d'un festiu; hora de tornada de festes i farres. I no dic res més perquè no sembli que hagi dit el que no he dit: em remeto a coincidències, però no estic fent un judici sense tenir més dades.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by Miquel »

Pel que han dit per televisió, sembla ser que el noi va sortir del cotxe, i de cop i volta va tornar enrere a donar-li una patada al tren quan aquest es va començar a moure, i llavors va caure pel forat, i el tren l'ha atropellat.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by El LLOP »

Com diu el Guigui es arriscat fer judicis quan encara no es tenen totes les dades. No obstant, per l'informació que transmeten els mitjans em sembla que la propera campanya de TMB a metro serà: "Al metro, no facis l'im*****, sisplau".

Ja es trist morir jove d'un accident, però d'aquesta manera tan absurda...
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by mikado »

http://www.elperiodico.com

Una mujer cae a la vía en Penitents y evita el atropello al refugiarse bajo el andén

• Un tramo de la línea 3 permaneció cortado 45 minutos a causa del incidente

EUROPA PRESS
BARCELONA
La caída accidental de una pasajera en la estación de Penitents interrumpió esta mañana el tramo de la línea 3 del metro entre Lesseps y Vall d'Hebron durante 45 minutos, según ha informado Transports Metropolitans de Barcelona (TMB).

La pasajera había utilizado el ascensor para acceder al andén, dirección Trinitat Nova, perdió el equilibrio a causa de un mareo y cayó a la vía poco antes de la entrada de un tren a la estación.

Lesiones leves en un brazo

La mujer evitó ser atropellada refugiándose en el espacio que hay bajo el andén. Los servicios de emergencia rescataron a la mujer y la trasladaron a un centro hospitalario con lesiones leves en un brazo.

El servicio de la L-3 se interrumpió a las 9.26 horas, y a las 9.32 horas se restableció parcialmente entre Zona Universitària y Lesseps, por una parte, y entre Vall d'Hebron y Trinitat Nova, por otra.

Para cubrir el tramo sin servicio se habilitó un servicio de autobuses, hasta que a las 10.10 horas se reabrió toda la línea 3.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by metring »

Algú té notícies d'una incidència aquest matí a la L1?
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Suposada incidència a la L1

Post by Guigui »

Jo l'he agafada a les 8.45 a Catalunya, he baixat a Glòries, i tot normal.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by El LLOP »

metring wrote:Algú té notícies d'una incidència aquest matí a la L1?
ahir va morir una persona en creuar les vies davant d'un tren a l'estació d'Hostafrancs poc abans de la finalització del servei.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by Miquel »

El LLOP wrote:
metring wrote:Algú té notícies d'una incidència aquest matí a la L1?
ahir va morir una persona en creuar les vies davant d'un tren a l'estació d'Hostafrancs poc abans de la finalització del servei.
Perdoneu, però ho haig de dir. Visca la intel·ligència humana.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Breu aturada a la L1

Post by Guigui »

Aquest matí, cap a les 10, tren-stop activat a la L1. Per megafonia deien que "a causa d'una incidència tècnica, les freqüències es veuen alterades". Quan he arribat a Urquinaona, acabava de passar un metro, a jutjar per la gent que em venia de cara, i he hagut d'esperar uns cinc minuts perquè vingués el següent. Després, tot normal fins a Glòries.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Eslebeberlin
N2
N2
Posts: 13
Joined: Sunday 21/01/2007 16:34
Location: Tocant els tèrmics del serbomotor

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by Eslebeberlin »

Aquest matí, cap a les 10, tren-stop activat a la L1. Per megafonia deien que "a causa d'una incidència tècnica, les freqüències es veuen alterades". Quan he arribat a Urquinaona, acabava de passar un metro, a jutjar per la gent que em venia de cara, i he hagut d'esperar uns cinc minuts perquè vingués el següent. Després, tot normal fins a Glòries.

Sort que hi ha l'ATP i es pot circular a l'ampara d'aquest sinó tota la L1 aturada si el sistema antirebassament de senyals tren-stop no funciona com cal. Una pregunteta... sabeu si el tren-stop al final funciona a la L4???? Amb la introducció dels 2100 i 9000 el tren-stop de la L4 no era operatiu ja que no era instal·lat als nous trens. L'altra linia manual sense tren-stop és la L2.

Si l'ATP de L1 de Bombardier funciona com el de la L3 espero que mai deixin de fer servir el tren-stop de la L1.
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: Retards, avaries i deficiències a TMB

Post by oriolp13 »

Eslebeberlin wrote:
Aquest matí, cap a les 10, tren-stop activat a la L1. Per megafonia deien que "a causa d'una incidència tècnica, les freqüències es veuen alterades". Quan he arribat a Urquinaona, acabava de passar un metro, a jutjar per la gent que em venia de cara, i he hagut d'esperar uns cinc minuts perquè vingués el següent. Després, tot normal fins a Glòries.

Sort que hi ha l'ATP i es pot circular a l'ampara d'aquest sinó tota la L1 aturada si el sistema antirebassament de senyals tren-stop no funciona com cal. Una pregunteta... sabeu si el tren-stop al final funciona a la L4???? Amb la introducció dels 2100 i 9000 el tren-stop de la L4 no era operatiu ja que no era instal·lat als nous trens. L'altra linia manual sense tren-stop és la L2.

Si l'ATP de L1 de Bombardier funciona com el de la L3 espero que mai deixin de fer servir el tren-stop de la L1.
La L2 és "manual", ja que s'explota sota l'ATO, i el motorista únicament comanda l'operació d'obrir i tancar portes, i polsar els dos botots "d'Arranque A.T.O." ;)
Salutacions,

Oriol
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”