Page 79 of 170
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Thursday 08/10/2015 22:55
by oscsanchez6
sag470 wrote:
La implantació de l’H4 és la que suposarà més canvis en la xarxa actual, ja que s’eliminaran les actuals línies 22 i 73, i es produiran algunes modificacions en les línies 33, 60 i 75.
Quines modificacions volen fer a la línia 33? Si no vaig errat, no es solapen en cap lloc.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Friday 09/10/2015 16:25
by sag470
No se res oficial, pèro diria que cal cambiar el terminal de la 33 a Zona Universitària perque la H4 ocuparà la seva parada.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Tuesday 13/10/2015 21:10
by sag470
Se saben alguna cosa més:
- H4 Zona Universitària - Bon Pastor. Sustitueix la 22 i 73.
- V11 Estació Marítima - Bonanova. Sustitueix la 14.
- V13 Drassanes - Av.Tibidabo. Sustitueix la 58 i 64.
Modifiquen:
- 60: ocupa el terminal de la 22 a S.J.Deu. Nou terminal a Besos-Verneda.
- 33: nou terminal a l'actual de la 60.
- 75: nou terminal a pl.Lesseps.
- 20: nou terminal a Sant Antoni.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Tuesday 13/10/2015 21:23
by Miquel
sag470 wrote:Se saben alguna cosa més:
- 60: ocupa el terminal de la 22 a S.J.Deu. Nou terminal a Besos-Verneda.
La 60 agafa força passatge a la Zona Universitària com per no fer-la baixar. Com a mínim haurien d'haver intercanviat els terminals entre la 33 i la 60.
En fi, una pedra més per sentenciar-la. Ara caldrà veure on ocupa l'H4 el terminal. Com no baixi abaix per compensar ja serà per pegar-los.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Tuesday 13/10/2015 21:26
by sag470
La H4 utilitza el terminal de la 33 actual. PEr aixó modifiquen la 33.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Tuesday 13/10/2015 21:42
by Miquel
sag470 wrote:La H4 utilitza el terminal de la 33 actual. PEr aixó modifiquen la 33.
Doncs menys mal. Farà la volta per la Diagonal, o pujarà per Gran Capità directament? (Suposo que la segona, espero...).
Ja posats, s'hauria de dir a TB que els esquemes del plànol de la NXB siguin una mica més fidedignes. Estaria bé que el terminal de la V21 sigués a Montbau i no a la Vall d'Hebron. I la de la V27 entre Canyelles i Roquetes.
Està bé que siguin esquemàtics, però tampoc cal faltar la realitat. Posen els carrers per on passa a tot arreu, menys curiosament en aquestes dues línies als dos terminals. Els plànols no han de crear confusions a l'usuari.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Tuesday 13/10/2015 22:28
by albert28
sag470 wrote:La H4 utilitza el terminal de la 33 actual. PEr aixó modifiquen la 33.
Espero deixin prou espai per a dos articulats que son els que solen esperar a fer servei.
On l'encabiran?
Posted: Wednesday 14/10/2015 9:28
by Guigui
sag470 wrote:- 75: nou terminal a pl.Lesseps.
Ja m'agradarà saber on. Tal com està ara, no se m'acut cap lloc que no destorbi el trànsit i que permeti una ruta d'anada i tornada sense embolics.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Wednesday 14/10/2015 11:03
by metring
H16 per Vilamarí?
Posted: Wednesday 14/10/2015 11:31
by Guigui
Suposo que es tractaria d'algun desviament, oi?
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Wednesday 14/10/2015 11:51
by victorcasta
L'H16 baixa per Vilamarí per anar a buscar Floridablanca.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Thursday 15/10/2015 11:19
by metring
Algú ha pogut assistir a alguna sessió informativa? Lamentablement, per a mi ha estat impossible
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Thursday 15/10/2015 11:54
by premixero
yo lo que veo que no hay cambios sobre lo que estaba previsto y que para parecer que se preocupan mas que nadie lo han retrasado con estas "charlas/participacion" que en realidad no cambiaran nada. pero asi se ponen la medalla de güay y mientras todo patas arriba y acumulando retrasos, ademas creo que los posibles cambios que pudieran surgir sobre la marcha ya se irian haciendo como hasta ahora, que por cierto la mayoria han sido para "peor" en el sentido original de lo deberia ser la red por que tales o cuales vecinos quieren esto o aquello si o si (ejemplo la inutil 143, o mas paradas, etc)
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Thursday 15/10/2015 14:03
by oscar440
metring wrote:Algú ha pogut assistir a alguna sessió informativa? Lamentablement, per a mi ha estat impossible
Aquí tens totes les xerrades informatives previstes:
http://guia.barcelona.cat/detall/sessio ... 98850.html
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Thursday 15/10/2015 20:14
by oscsanchez6
He trobat un mapa amb totes les línies que es veu que repartien a les sessions informatives:
https://twitter.com/AutobusesBCN/status ... 6597761024
- Sembla que volen crear una nova Horizontal o reestructurar les actuals H14 i H16, oi?
- La V5 no sembla tenir gaire sentit fins a Magòria...
- Quina diferència veieu entre la V9 i la V11? La V9 no hauria d'anar per Calàbria / Rocafort?
- Nova línia (V14?) entre la V13 i la V15... O canvi de recorregut d'alguna d'aquestes.
- La V25 no creieu que va massa enganxada amb la V23? Potser ferla pujar i baixar per Bilbao seria la millor solució.
- I la V29... sembla una broma...
En general, què n'opineu?
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Thursday 15/10/2015 20:40
by Miquel
oscsanchez6 wrote:He trobat un mapa amb totes les línies que es veu que repartien a les sessions informatives:
https://twitter.com/AutobusesBCN/status ... 6597761024
- Sembla que volen crear una nova Horizontal o reestructurar les actuals H14 i H16, oi?
- La V5 no sembla tenir gaire sentit fins a Magòria...
- Quina diferència veieu entre la V9 i la V11? La V9 no hauria d'anar per Calàbria / Rocafort?
- La V25 no creieu que va massa enganxada amb la V23? Potser ferla pujar i baixar per Bilbao seria la millor solució.
- I la V29... sembla una broma...
En general, què n'opineu?
Doncs que han fet varis canvis sobre la marxa i ara no els hi acaben de quadrar les línies amb les propostes inicials de fa tres o quatre anys.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Thursday 15/10/2015 20:44
by oscsanchez6
Miquel wrote:
Doncs que han fet varis canvis sobre la marxa i ara no els hi acaben de quadrar les línies amb les propostes inicials de fa tres o quatre anys.
Segons m'hi fixo, vec més coses... sembla que hi ha una línia entre la V13 i la V15. Si volen conservar la nomenclatura d'imparells per les V i parells per les H, ho porten clar.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Thursday 15/10/2015 20:57
by sag470
A les sessions vàren dir que les linies futures són orientatives, pero que la idea és la que exposen. Es posible que hagi canvis.
- La V5 és una bona idea que baixi fins Can Tunis. Donarà servei a l'interior de la Marina, i pot ser que descarreguin una mica el corredor del pg.Z.Franca.
- La V29 m'espero lo pitjor, com a llançadora per c.Cantabria. La V27 quedarà truncada a Taulat i prolongada a Roquetes com mostra al mapa. Hi haurà varis canvis mentre s'acabi de plasmar. M'espero un retoc a la V15 també, i pot ser a la V11 també.
- La V25 farà el corredor de Navas i Llacuna. La V23 circularà a distància entre la V25 i la V21 per Àvila.
- Crec que la idea és separar després les H14 i H16 a la última fase. Sembla que les línies actuals són un nyap per no sacrificar moltes rutes, pero a la definitiva volen implantar les ortogonals.
Pero esperem a que s'implanti, perque volen fer-ho tot en dos fases més com a màxim i abans de 4 anys.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Thursday 15/10/2015 22:01
by Albert Llauger
Al final tant aplaçar la quarta fase per mantenir-la gairebé igual com la va planificar l'anterior govern, només canvia el final de la V13 a Drassanes.
Respecte a les línies ja en servei i les planejades, aquestes són les meves propostes de millora:
-La H6 posar-la per Ronda Guinardó en ambdós sentits, amb un recorregut més directe i donant cobertura a l'Hospital de Sant Pau.
-Fer arribar la H8 fins a Bon Pastor.
-Perllongar la H10 fins al centre de Badalona.
-Recuperar el projecte original de la H14 Zona Franca-Sant Adrià pel centre del Poblenou.
-Suprimir la H16 i recuperar el tram de la 41 fins el Fòrum.
-Perllongar la V7 fins a Montjuïc fusionant-la amb la 150.
-Fer arribar la V19 fins a la Pl.Alfonso Comín tal com estava previst, donant cobertura a l'Hospital Quirón.
-Mantenir la V27 fins al Pg. Marítim per donar cobertura a l'Hospital del Mar.
-Respecte a la V29, espero que no es quedi a la Sagrera i arribi fins a Roquetes, donant servei a una part de Nou Barris.
-Eliminar aquest mapa caòtic que presenten i posar sempre el que surten les línies amb els itineraris concrets i detallats.
-Replantejar l'àrea d'intercanvi Lesseps.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Thursday 15/10/2015 22:14
by Don Ramón
Me llama la atención la línea propuesta por la Diagonal. Bueno fuera que de una vez por todas se pusieran de acuerdo en el ayuntamiento, la ATM y todos los que tengan algo que decir en si pondrán el tranvía o no. No veo mucho sentido de poner una línea de bus por la Diagonal si pasará el tranvía dentro de un tiempo, salvo que sea un servicio provisional, y en ese caso igual cabría limitarlo al tramo entre Glòries y F. Macià, coordinando salidas con las llegadas del tranvía (la llegada del bus coordinada con la salida del tranvía es mucho pedir yo creo
). Aún y así, creo que una mejor solución provisional sería que el 33 bajara hasta Glòries, y luego suba por la Meridiana hasta coger su actual itinerario, y eventualmente suprimir esta línea como tal cuando esté el tranvía. A su vez ir suprimiendo desde ya el 7, y usar esos buses para reforzar el 33, o el bus provisional por la Diagonal.
Increíble como se puede tener tan mal organizado y planificado el transporte público, parece que aquí todos van a su p*** bola, TMB, Tram, el ayuntamiento, la ATM... no tiene ni pies ni cabeza esto, como no lo tuvo ir haciendo la nueva red de buses sobre la marcha en lugar de tener al menos ya terminado TODO el proyecto antes de implementar la primera fase. Me da harta vergüenza ajena como se está llevando todo el tema del transporte en superficie en Barcelona.