Page 79 of 147
L3, en manual?
Posted: Saturday 20/02/2010 20:08
by Guigui
Aquesta tarda a les 16.15 he presenciat una cosa curiosa a Penitents. El compte enrere de l'andana sentit Zona Universitària no parava de saltar enrere. Mentrestant, un tren que anava en sentit contrari s'ha estat força estona parat, i el semàfor no parava de saltar de doble vermell a vermell. Finalment, el tren ha marxat amb disc vermell; a més, duia els llums blaus encesos als laterals dels cotxes.
Quan el meu metro finalment ha arribat, també duia el blau encès. Els altres que he vist que ens hem creuat, ja no.
Vol dir que el sistema de senyalització ha tingut algun problema i han hagut de conduir en mode manual?
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Saturday 20/02/2010 21:18
by fcuevas27
Vi la entrevista de la presidenta de tmb con el Cunit... valiente atajo de hipocritas... he cogido el metro en glorias,y se me ha hecho rarisimo ver al segurata en donde los torniquetes, cuando alli no habia ni cristo... a ver cuantos dias pasan antes de que alli ya este solitario como siempre... es tristisimo que la seguridad/nivel de fraude en las estaciones de metro vaya a golpe de actualidad...
Re: L3, en manual?
Posted: Sunday 21/02/2010 10:30
by Miquel
Guigui wrote:Aquesta tarda a les 16.15 he presenciat una cosa curiosa a Penitents. El compte enrere de l'andana sentit Zona Universitària no parava de saltar enrere. Mentrestant, un tren que anava en sentit contrari s'ha estat força estona parat, i el semàfor no parava de saltar de doble vermell a vermell. Finalment, el tren ha marxat amb disc vermell; a més, duia els llums blaus encesos als laterals dels cotxes.
Quan el meu metro finalment ha arribat, també duia el blau encès. Els altres que he vist que ens hem creuat, ja no.
Vol dir que el sistema de senyalització ha tingut algun problema i han hagut de conduir en mode manual?
Potser les agulles han begut més del compte
Rai que no ha pasat rés, ja que vistos els precedents...
Ara bé, dir que altre cop a hora punta, veig trens a L3 en ATP en comptes d'ATO (i algun que altre dia algun tren en Manual).
Sap algú que pasa amb l'ATO a L3 últimament?
Re: L3, en manual?
Posted: Sunday 21/02/2010 13:27
by pokeroms
Miquel wrote:Guigui wrote:Aquesta tarda a les 16.15 he presenciat una cosa curiosa a Penitents. El compte enrere de l'andana sentit Zona Universitària no parava de saltar enrere. Mentrestant, un tren que anava en sentit contrari s'ha estat força estona parat, i el semàfor no parava de saltar de doble vermell a vermell. Finalment, el tren ha marxat amb disc vermell; a més, duia els llums blaus encesos als laterals dels cotxes.
Quan el meu metro finalment ha arribat, també duia el blau encès. Els altres que he vist que ens hem creuat, ja no.
Vol dir que el sistema de senyalització ha tingut algun problema i han hagut de conduir en mode manual?
Potser les agulles han begut més del compte
Rai que no ha pasat rés, ja que vistos els precedents...
Ara bé, dir que altre cop a hora punta, veig trens a L3 en ATP en comptes d'ATO (i algun que altre dia algun tren en Manual).
Sap algú que pasa amb l'ATO a L3 últimament?
No ho sé que està passant, però l'altre dia va ser la segona vegada que arribant a Trinitat Nova (via 1) amb un 5000, l'ATO
es passa de llarg, quan està al final a punt de frenar, no ho fa i segueix endavant i propi motorista ho ha d'aturar, i com ja sabeu com és l'ATP a la L3 que no deixa obrir portes si es queda massa curt o es passa de llarg...es monta un merder!!!.
Desconec si passa el mateix si entra per via 2, però fa por veure com va a 5 km/h i veus com s'ha passat del límit i encara segueix en marxa!!!
Salutacions!!!
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Monday 22/02/2010 17:08
by Miquel
Com comentava l'altre dia.
Ahir al vespre a les 20:30 h. amb el torn 306, el 3037-3040 circulava en mode Manual (sense ATP, per si salta algú...).
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Wednesday 24/02/2010 17:58
by Miquel
I avui he tornat a veure un altre en mode manual (sense ATP), a les 07:51 h a l'estació de Montbau direcció Vall d'Hebron, el torn crec que era el 310 (no ho recordo bé), però el tren era un 5000 (no se la numeració ja que el tren estava enfilant el túnel).
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Thursday 25/02/2010 10:26
by Trytasa Baldaquino
Avui ha estat d'acudit:
A les 8 i 10, agafo el metro a Trinitat Nova L3 per a fer el recorregut habitual fins a Fontana. Avança una estació (fins Roquetes) i es queda parat vint minuts, fins que anuncien per megafonia que només funciona de ZU a Montbau, i que no saben quan repararan (però fent veure que va per llarg).
Surto al carrer i baixo pel barri de Roquetes per agafar el metro L4 Via Júlia (uns deu minuts caminant). M'hi pujo i 'oh, sorpresa! torna a avançar una estació fins a Llucmajor i es torna a quedar parat un quart d'hora més. Motiu: avaria d'un metro a Ciutadella.
Total, he hagut de sortir, agafar un autobús que em portés a Virrei Amat i allà agafar la blava. Total, que he arribat a la feina a les 9:30, quan habitualment ho faig a les 8:40.
Bonica forma de potenciar el transport públic... una cosa es una avaria puntual, i una altra és dos avaries simultànies a plena hora punta. O bé existeix la llei de Murphy (que també pot ser) o bé hi ha un deficient manteniment al metro, que ja està reflexat a línies més conflictives com la L1
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Thursday 25/02/2010 16:28
by Miquel
Dons aquest matí he tornat a veure un altre tren en mode Manual sense ATP, uns minuts abans de les 8 del matí a l'estació de Canyelles direcció Zona Universitària.
El torn era el 313 i el tren un 2000 (si no em falla la memòria). Cal destacar que aquest tren amb el tron del davant, el temps era de 4 minuts aprox.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Tuesday 02/03/2010 14:30
by oriolp13
Algo ha passat aquest matí a la L2 cap a les 8, ja que els trens restaven aturats a les estacions entre 2 i 5 minuts, a causa del disc en vermell. Un trajecte SF-PdG m'hi he estat casi 20 minuts!
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Wednesday 03/03/2010 21:15
by Miquel
Cercant pel Youtube, he trobat un parell de videos de uns (...) (...) (...) grafitegant un 2100 a Bogatell, es veu el tren aturat més endavant, (suposo que el cap de tren, està ja dins el túnel). El pilot taronga està encès (el passatge va tirar de l'alarma). El torn es el 415.
El cotxe en cuestió es pintat i es imposible veure cap enganxina ni logo ni rés, tampoc pels vidres.
El coxte següent es el 2150 per tant la unitat es la (2149-2152).
A causa d'aixó, s'atura la L4 (es veu el cartell amb el típic processant), fan baixar tot el passatge.
El video es del febrer.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Monday 08/03/2010 18:09
by Miquel
Algú sap rés de la L1??
Una foto amb un 4000 entrarnt a St Eulàlia ha de ser mol maca. I ara que recordo, a Mercat Nou, l'estació deu estar nevada, si encara segueix obert.
Editat
Del diari de l'ADN:
Ante tal panorama, el servicio de Metro ha optado por la barra libre y ha levantado las barreras para que no se colapsaran los accesos a las estaciones del único transporte que, a esa hora, no daba problemas.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Monday 08/03/2010 19:26
by metring
El vestíbul nord de Fabra i Puig, estava tancat, només es podia sortir per l'accés de Concepció Arenal, el de l'ascensor.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Monday 08/03/2010 19:39
by Miquel
A Tv3 posa, que a causa de la nevada, el Metro obrirà tota la nit, suposo que el Nit Bus no sortirà.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Monday 08/03/2010 19:40
by metring
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Monday 08/03/2010 21:54
by faristol
Si pero les escales per accedir-hi avui a la tarda eren un gran perill, no se com estaran ara, abans el cap d'estació podia sortir y amb alguna pala o estri podia com a minim fer que la neu no es compactes i geles fent les escales un perill, ara com que no hi ha personal de sobra a les estacions...o directament no n'hi ha, avui he vist situacions de molt perill a la nova boca de l'estacio de lesseps, les escales mecaniques acumulaven un gruix de neu a la part de dalt que ha acabat per deixar-la inutulitzada, llavors de pujar la gent entre les guies dels graons i el ferro + neu trepitgada es convertia en un altre superficie molt lliscant, pujar per les que la gent baixaba agafant-se a les baranes per no caure era imposible.
He recordat els "fosteritos" del metro de Bilbao que haguessin evitat tot aixo, pero aqui som meditarranis no??
L5 col·lapsada
Posted: Monday 08/03/2010 23:30
by Guigui
Segons la meva dona, la L5 estava afectada. Ha trigat prop de mitja hora d'anar de Provença a Diagonal L3 per l'aglomeració de gent.
Re: L5 col·lapsada
Posted: Monday 08/03/2010 23:42
by oriolp13
Guigui wrote:Segons la meva dona, la L5 estava afectada. Ha trigat prop de mitja hora d'anar de Provença a Diagonal L3 per l'aglomeració de gent.
La meva mare m'ha comentat, si ja de normal una tarda la L5 va plena, que a Diagonal aquesta tarda sobre les 6.45 s'han estat entre 2 i 3 minuts per aconseguir tancar portes davant la brutal quantitat de gentq ue intentava entrar!
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Tuesday 09/03/2010 0:38
by wefer
metring wrote:El vestíbul nord de Fabra i Puig, estava tancat, només es podia sortir per l'accés de Concepció Arenal, el de l'ascensor.
Concretament, estava tancat de sortida del metro. És a dir, per anar del metro a la Renfe s'havia de sortir per l'accés de l'Hipercor, caminar durant 150 metres per la vorera gelada (en fila índia pel costat del les façanes era únic lloc no perillós) fins arribar a Sant Andreu Arenal. El vestíbul de l'estació de Renfe estava a rebentar, de manera que molta gent es quedava a fora al carrer malgrat el vent i el fred. La megafonia només repetia que únicament hi havia trens a l'aeroport i Sant Vicenç de Calders i ningú sabia quan es normalitzaria el servei.
L3 aturada
Posted: Tuesday 16/03/2010 13:52
by Guigui
A les 12, la L3 ha quedat aturada com a mínim 15 minuts, segons sembla, per una avaria a Paral·lel. A més de la incidència, la megafonia era força caòtica, amb missatges que es tallaven per començar per una altra banda, amb un mateix missatge que deia coses diferents (tot i que no contradictòries) en català i castellà.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Posted: Tuesday 16/03/2010 14:40
by metring
Cap a les 13:50, la cosa continuava igual. He agafat un tren a Paral·lel, i ha tardat uns 5 minuts a sortir. Dient el que dius, Guigui, no entenc com el noi de la taquilla ha dit que això dura 5 minuts només