Rodalies R8
-
- N7
- Posts: 458
- Joined: Thursday 25/02/2010 14:27
- Facebook: pol.bielsa
- Location: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
- Contact:
Re: Nova línia de Rodalies: R8
Lamento dir què tots aquests serveis estan suprimits...
Re: Nova línia de Rodalies: R8
Com suprimeixin serveis a l'R4 Sud per millorar l'R1 i l'R4 Nord,poso una reclamació.
Potser la freqüència de pas és manté i a partir del 27/6 acabaràn a Terrassa,Manresa o fins i tot Birfucació o SAA en comptes d'UAB o Martorell.Per qué si el que pretenen és carregar-se uns serveis en una línia(R4 Sud)per posar-ne més en unes altres(R1 i R4 Nord),aixó directament és una VERGONYA i un insult.Com Dilluns als nous horaris vegui que a l'R4 Sud n'hi han menys trens qué actualment,la reclamació la tenen assegurada.
Potser la freqüència de pas és manté i a partir del 27/6 acabaràn a Terrassa,Manresa o fins i tot Birfucació o SAA en comptes d'UAB o Martorell.Per qué si el que pretenen és carregar-se uns serveis en una línia(R4 Sud)per posar-ne més en unes altres(R1 i R4 Nord),aixó directament és una VERGONYA i un insult.Com Dilluns als nous horaris vegui que a l'R4 Sud n'hi han menys trens qué actualment,la reclamació la tenen assegurada.
-
- N7
- Posts: 458
- Joined: Thursday 25/02/2010 14:27
- Facebook: pol.bielsa
- Location: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
- Contact:
Re: Nova línia de Rodalies: R8
Com els horaris estan tots molt canviats, no aconsegueixo distingir quin és quin, però crec què els allarguen a Terrassa/Manresa, falta què fa.
Re: Nova línia de Rodalies: R8
Ja m'ho imaginava.Bona decisió sí es confirma aixó.
Sobre la R8,la línia amb estacions als principals polígons industrials,amb l'estació de Santa Perpétua i amb intercanviadors ràpids i directes a Barberà,Sant Cugat i potser a l'Hospital General seria un éxit.Peró tal com està ara,sento dir-ho peró l'R8 en caps de setmana i a l'estiu els trens trasportaràn aire.Ja em veig a l'Agost posant un tren cada dues hores.
De fet l'R7 entre Cerdanyola i Martorell ben buida que va en caps de setmana,tot al contrari que en laborables que en aquest tram amb una ocupació que no està gens malament,i a Sant Cugat i Rubí solen pujar-se o baixar-se més de 10 persones o fins i tot 20 persones en aquestes dues estacions,en canvi els cops que he ultilitzat l'R7 en caps de setmana com a molt 5 persones pujen o baixen a Sant Cugat i/o Rubí
Sobre la R8,la línia amb estacions als principals polígons industrials,amb l'estació de Santa Perpétua i amb intercanviadors ràpids i directes a Barberà,Sant Cugat i potser a l'Hospital General seria un éxit.Peró tal com està ara,sento dir-ho peró l'R8 en caps de setmana i a l'estiu els trens trasportaràn aire.Ja em veig a l'Agost posant un tren cada dues hores.
De fet l'R7 entre Cerdanyola i Martorell ben buida que va en caps de setmana,tot al contrari que en laborables que en aquest tram amb una ocupació que no està gens malament,i a Sant Cugat i Rubí solen pujar-se o baixar-se més de 10 persones o fins i tot 20 persones en aquestes dues estacions,en canvi els cops que he ultilitzat l'R7 en caps de setmana com a molt 5 persones pujen o baixen a Sant Cugat i/o Rubí
-
- N7
- Posts: 458
- Joined: Thursday 25/02/2010 14:27
- Facebook: pol.bielsa
- Location: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
- Contact:
Re: Nova línia de Rodalies: R8
La veritat, anar a l'estació de ST.Cugat o Rubí de nit, fa una por impressionant. Hi ha molt poca il·luminació, allunyat del casc urbà...
La veritat, a l'estiu, no hi haurà ningú al tren, ja què no passa per la platja. Una línia abandonada total, i la gent què pugui baixarà a Cerdanyola UAB per agafar un R7 cap a Barcelona, res més..
La veritat, a l'estiu, no hi haurà ningú al tren, ja què no passa per la platja. Una línia abandonada total, i la gent què pugui baixarà a Cerdanyola UAB per agafar un R7 cap a Barcelona, res més..
Re: Nova línia de Rodalies: R8
Tenies raó. Segons l'horari avançat per en PoLeTe124, la línia finalitza servei amb aquestes sortides:josep_serre wrote:Doncs espera't perquè molts ens temem que la R8 serà la primera línia de Rodalies de Catalunya amb horari infantil.
PoLeTe124 wrote:CIVIA 21.31 Martorell-Granollers 22.13
Això vol dir que els usuaris de Rubí i Sant Cugat es queden sense les actuals dues últimes circulacions de trens en ambdós sentits, ja que la R7 s'escurça a Cerdanyola UAB. Hi hauria la possibilitat que els dos últims R7 en cada sentit sortissin des de/arribessin a Martorell per tal de no deixar "tirats" als usuaris actuals d'aquests últims serveis? Ho comprovarem demà.PoLeTe124 wrote:CIVIA 21.35 Granollers-Martorell 22.14
Salvem l'Estació de França!
-
- N7
- Posts: 458
- Joined: Thursday 25/02/2010 14:27
- Facebook: pol.bielsa
- Location: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
- Contact:
Re: Nova línia de Rodalies: R8
Aquells són els horaris oficials, també els tinc de totes les línies de Rodalies i Regionals. En Regionals a simple vista només ha canviat els de l'R12. Les línies què més canvi han sofert en horaris han sigut l'R1 i R4.
Re: Nova línia de Rodalies: R8
Doncs podrien allargar l'últim R7 direcció UAB fins Martorell i el primer R7 direcció SAA començar a Martorell,per qué com haguin de dormir trens a Cerdanyola-Universitat,vandalitzats segur
-
- N7
- Posts: 458
- Joined: Thursday 25/02/2010 14:27
- Facebook: pol.bielsa
- Location: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
- Contact:
Re: Nova línia de Rodalies: R8
Ningun tren dorm a Cerdanyola UAB Els festius a ST.Andreu Arenal i els laborables a BIF
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Nova línia de Rodalies: R8
Convocatòria de premsaRicard Font presenta la nova línia R8 de Rodalies
El Director General de Transport i Mobilitat, Ricard Font, acompanyat pel Director de Rodalies de Catalunya, Miguel Ángel Remacha, realitzarà el proper dilluns 20 de juny, un viatge de prova en tren per la futura línia R8 Granollers Centre - Martorell.
El punt de trobada tindrà lloc, a les 10.25 hores, a l’estació de Granollers Centre (Pl. Serrar i Bonastre). Durant el trajecte s’atendrà els mitjans de comunicació.
Re: Nova línia de Rodalies: R8
Segru que aquest viatge inagural ho fa un Civia de Rodalies Catalunya
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Re: Nova línia de Rodalies: R8
Hola,
La verdad es que algo he escuchado sobre la puesta en marcha de una nueva R8 en el núcleo de cercanías de Barcelona, aunque aún no he podido escudriñar la red en busca de algún planito explicativo que no sé por qué no ha aparecido en este hilo...
En principio y tras leer detenidamente todos los comentarios hasta el momento, comentar resumidamente lo siguiente:
1) Es una buena noticia la aparición de la nueva R8.
2) No entiendo recorte alguno en la R7, salvo que sean pasos previos para convertirla en línea circular.
3) Para mi, la R7 debe ser un elemento circular que haga de ronda ferroviaria en Barcelona.
4) La R8 es una línea positiva que ha de complementar en el tramo externo a esa R7 circular que tendría que formarse.
5) Es completamente necesaria una inversión en intercambiadores en la zona acercando estaciones entre sí y facilitando el intercambio entre RENFE y FGC ya que ello es indispensable para potenciar el medio ferroviario en la zona y la RMB.
6) Ha de existir un mínimo de coordinación horaria, primero entre la R7 circular y la R8 exterior (si la R8 pasa cada hora es negativo, pero si le añadimos en el mismo tramo un R7 cada 30 minutos, ya tenemos 3 circulaciones a la hora, no óptimo pero algo mejor...), y evidentemente después, hay que coordinarlo todo con los horarios del resto de líneas de RENFE a su paso por estaciones como Martorell, además de las estaciones de FGC.
7. Y luego... pues hay que ser recelosos siempre con según quiénes, pues puede ocurrir que alguien esté diciendo "estos siempre quejándose, bueno, pues les ponemos unas líneas completamente gilipollescas en cuanto a trazado y servicio se refiere, las abrimos en época de poco o nulo uso, y cuando en un tiempo prudencial no las use nadie, acabamos concluyendo que no las necesitaban, que no tienen ni idea y las cerramos".
Vamos ahora a buscar todo esto en algún plano...
Saludos,
Sergio
La verdad es que algo he escuchado sobre la puesta en marcha de una nueva R8 en el núcleo de cercanías de Barcelona, aunque aún no he podido escudriñar la red en busca de algún planito explicativo que no sé por qué no ha aparecido en este hilo...
En principio y tras leer detenidamente todos los comentarios hasta el momento, comentar resumidamente lo siguiente:
1) Es una buena noticia la aparición de la nueva R8.
2) No entiendo recorte alguno en la R7, salvo que sean pasos previos para convertirla en línea circular.
3) Para mi, la R7 debe ser un elemento circular que haga de ronda ferroviaria en Barcelona.
4) La R8 es una línea positiva que ha de complementar en el tramo externo a esa R7 circular que tendría que formarse.
5) Es completamente necesaria una inversión en intercambiadores en la zona acercando estaciones entre sí y facilitando el intercambio entre RENFE y FGC ya que ello es indispensable para potenciar el medio ferroviario en la zona y la RMB.
6) Ha de existir un mínimo de coordinación horaria, primero entre la R7 circular y la R8 exterior (si la R8 pasa cada hora es negativo, pero si le añadimos en el mismo tramo un R7 cada 30 minutos, ya tenemos 3 circulaciones a la hora, no óptimo pero algo mejor...), y evidentemente después, hay que coordinarlo todo con los horarios del resto de líneas de RENFE a su paso por estaciones como Martorell, además de las estaciones de FGC.
7. Y luego... pues hay que ser recelosos siempre con según quiénes, pues puede ocurrir que alguien esté diciendo "estos siempre quejándose, bueno, pues les ponemos unas líneas completamente gilipollescas en cuanto a trazado y servicio se refiere, las abrimos en época de poco o nulo uso, y cuando en un tiempo prudencial no las use nadie, acabamos concluyendo que no las necesitaban, que no tienen ni idea y las cerramos".
Vamos ahora a buscar todo esto en algún plano...
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Re: Nova línia de Rodalies: R8
Són les 12.17,i encara no han publicat els nous horaris a la web de Rodalies...
Re: Nova línia de Rodalies: R8
Doncs sembla que els R4/R7 encara seguiràn.Acabo de seleccionar el trajecte Martorell-Cerdanyola UAB i em posen que hi han dos R7 que triguen 1 hora i 5 minuts,per el temps del trajecte interpreto que són els R4/R7.N'hi ha un total de 7.
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Nova línia de Rodalies: R8
Efectivament.Mako448 wrote:Doncs sembla que els R4/R7 encara seguiràn.Acabo de seleccionar el trajecte Martorell-Cerdanyola UAB i em posen que hi han dos R7 que triguen 1 hora i 5 minuts,per el temps del trajecte interpreto que són els R4/R7.N'hi ha un total de 7.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Re: Nova línia de Rodalies: R8
A TV3 han dit que s'inagura de manera oficial el diumenge, suposu que ho posaran el dissabte-diumenge. I vaig veure en una notícia de fa setmanes que amb aquesta línia havien uns canvis d'horaris a la resta de línies, per tant ja actualitzaran tots els horaris.Mako448 wrote:Són les 12.17,i encara no han publicat els nous horaris a la web de Rodalies...
Re: Nova línia de Rodalies: R8
Tal com he dit en un altre fil, els horaris en PDF es poden trobar al web de la PTP, i sembla ser que hi són des del dissabte.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Nova línia de Rodalies: R8
Estaria bé saber què en pensen des de rodalies de Catalunya que publiquin informació oficial a altres pàgines web abans que ells
Re: Nova línia de Rodalies: R8
Ja estan publicats a la web de Rodalies → http://www20.gencat.cat/docs/msi-dgac/R ... 20C.p1.pdf
Re: Nova línia de Rodalies: R8
3.000 usuaris faran servir la nova R8 entre Granollers i Martorell sense passar per Barcelona
Rodalies guanyarà 3.000 usuaris nous amb la posada en marxa de la nova línia R8, que a partir de diumenge connectarà Granollers i Martorell sense passar per Barcelona. El director general de Transport i Mobilitat, Ricard Font, i el director de Rodalies a Catalunya, Miguel Ángel Remacha, han presentat oficialment la nova línia amb el primer viatge de prova.
El trajecte de prova ha permès comprovar que el viatge entre Granollers Centre i Martorell dura 45 minuts, mitja hora menys del que es trigava fins ara, amb un transbordament obligatori a l'estació de Sants de Barcelona. En el cas del trajecte Mollet-Cerdanyola l'estalvi de temps supera l'hora.
La nova línia, que aprofita un tram que fins ara era només de mercaderies, tindrà les estacions de Martorell, Castellbisbal, Sant Cugat, Rubí, Cerdanyola Universitat, Mollet-Sant Fost, Montmeló i Granollers Centre. El director general de Transport i Mobilitat, Ricard Font, ha explicat que si té bona acollida s'estudiarà ampliar la línia pels extrems, cap a Sant Celoni i Vilafranca, de manera que es convertiria "en una línia transversal completa".
A partir de diumenge la línia entrarà en funcionament amb un viatge en cada sentit per hora.
VIDEO: Viatge inaugural de la R8
FONT: 3cat24
Rodalies guanyarà 3.000 usuaris nous amb la posada en marxa de la nova línia R8, que a partir de diumenge connectarà Granollers i Martorell sense passar per Barcelona. El director general de Transport i Mobilitat, Ricard Font, i el director de Rodalies a Catalunya, Miguel Ángel Remacha, han presentat oficialment la nova línia amb el primer viatge de prova.
El trajecte de prova ha permès comprovar que el viatge entre Granollers Centre i Martorell dura 45 minuts, mitja hora menys del que es trigava fins ara, amb un transbordament obligatori a l'estació de Sants de Barcelona. En el cas del trajecte Mollet-Cerdanyola l'estalvi de temps supera l'hora.
La nova línia, que aprofita un tram que fins ara era només de mercaderies, tindrà les estacions de Martorell, Castellbisbal, Sant Cugat, Rubí, Cerdanyola Universitat, Mollet-Sant Fost, Montmeló i Granollers Centre. El director general de Transport i Mobilitat, Ricard Font, ha explicat que si té bona acollida s'estudiarà ampliar la línia pels extrems, cap a Sant Celoni i Vilafranca, de manera que es convertiria "en una línia transversal completa".
A partir de diumenge la línia entrarà en funcionament amb un viatge en cada sentit per hora.
VIDEO: Viatge inaugural de la R8
FONT: 3cat24
Sí, em vaig adonar aquest matí.Sagrerenc wrote:Tal com he dit en un altre fil, els horaris en PDF es poden trobar al web de la PTP, i sembla ser que hi són des del dissabte.
Y tanto que ha aparecido. Mira las páginas iniciales. De todas formas, aquí tienes el nuevo plano oficial.Santfeliuenc wrote:La verdad es que algo he escuchado sobre la puesta en marcha de una nueva R8 en el núcleo de cercanías de Barcelona, aunque aún no he podido escudriñar la red en busca de algún planito explicativo que no sé por qué no ha aparecido en este hilo...
Salvem l'Estació de França!