Guigui wrote:437.001 wrote:Igual que en Montcada, por cierto.
No cal excusar l'actuació ferroviàriament bàrbara dels uns amb la dels altres.
Perdó? Que jo excuso què? Que et penses que no m'ha fet gruar, el comportament dels alcaldes de la línia?
Diguem que em tenen...
I Foment (per no aclarir-se: curiosament, només la nostra "estimada" Maleni va dir que la línia es mantindria -paradoxes de la vida-, mentre que José Blanco i Ana Pastor han seguit la veta als alcaldes, almenys de cara a la galeria), i la Generalitat (que des que té les competències ha estat massa muda al respecte, almenys fins ara que Ricard Font ha entreobert la boca -però només és Ricard Font... tot i que em consta que a Rull li agraden els trens-) també tenen la seva part de culpa, per no donar un cop sobre la taula i dir
"no, això no pot ser i no es farà per això, per això i per això altre". Però l'electoralisme pot més...
Guigui wrote:Per si sols, són un cas com un cabàs. Salou i Montcada són, probablement, de llarg els municipis més desagraïts amb el ferrocarril (per dir-ho de manera súper-ultra-giga-suavíssima) de Catalunya.
Afegeix-hi Cambrils (més de trenta anys podent demanar un baixador per Vilafortuny, i no només no ho han fet, sinó que demanen desmantellament), i Mont-roig (més de quaranta anys per posar tanques a la via i fer passos a desnivell, i per demanar un baixador per Miami, i no només no ho han fet, sinó que demanen desmantellament). I Lloret de Mar, que hauria pogut tenir rodalies i ho va refusar.
Cambrils, Mont-roig i Lloret podrien generar molts més passatgers que ara des de fa molts anys. Però els importa un rave.
Per mi, fins i tot per damunt de Salou, per despreocupació durant dècades, i nimbysme.
Salou té culpa, clar, però tampoc és com si la situació de l'estació sigui l'ideal: quatre passos a nivell de molt difícil supressió i que condicionen (molt més que no a Montcada) la xarxa viària del municipi no és un cas qualsevol. Ja, d'acord, urbanisme... però Guigui, estem al Mediterrani, no a Hallstatt.
Ara, per autoritarisme, el primer premi per l'alcalde de Salou, això sí.
Ordeno y mando total.
No m'oblido de Mollet, Santa Perpètua de Mogoda, Sant Feliu de Llobregat, Sant Guim de Freixenet, Balaguer, L'Hospitalet de Llobregat (que insisteix amb el soterrament de Bellvitge) i... Barcelona (calia, el Calaix? Pel Calaix hem tingut els disturbis de Can Vies, a sobre!).