Re: Tall pro-soterrament a Montcada
Posted: Monday 22/05/2017 19:26
No entenc el perquè li poseu pegues al soterrament de Montcada, no entenc res
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Això no es critica, es critical el fet d'estar tallant les vies per cada mort dins d'una ESTACIÓ (els dos últims a Montc. Bifurcació i l'altre a La Llagosta) que no Pas a Nivell (que desgraciadament un 80-90% són suicidis) per demanar que es faci abans? No s'han acabat les obres faraòniques i volen que això es faci en dos dies?Carlos González wrote:No entenc el perquè li poseu pegues al soterrament de Montcada, no entenc res
Perquè el preu és desorbitat i no fa falta? Perquè hi han altres obres més necessàries i que necessiten molta inversió, i abans que aquesta?Carlos González wrote:No entenc el perquè li poseu pegues al soterrament de Montcada, no entenc res
Segun la ley cortar o invadir las vias sin permiso es un delito, sin decir que cruzar con las barreras bajadas tambien es delito y alli teneis Vigilantes de Seguridad, Policia Local y Mossos haciendo guardia pero sin multar, cosa que a ellos como cuerpos de seguridad del estado tambien se les podria caer el pelo por no hacer cumplir la leyes y omitir su trabajo, pero claro aqui la señora alcaldesa y el señor Rull miran a otro lado no vaya a ser que si hacen algo pierdan votos.albert28 wrote:Esto parece ya un cachondeo. Que se creen que las cosas se ejecutan en 2 días! Esto no seria denunciable?
Li poso pegues i moltes al soterrament de Montcada. Què és això d'enterrar 300 milions quan hi ha obres molt més prioritàries? A més, utilitzant de manera indecent les morts per suïcidi o imprudència temerària. On s'és vist? Quants ponts s'han enderrocat perquè hi hagi gent que se n'hagi llançat?Carlos González wrote:No entenc el perquè li poseu pegues al soterrament de Montcada, no entenc res
Van según las órdenes de los políticos....ortegote wrote:Segun la ley cortar o invadir las vias sin permiso es un delito, sin decir que cruzar con las barreras bajadas tambien es delito y alli teneis Vigilantes de Seguridad, Policia Local y Mossos haciendo guardia pero sin multar, cosa que a ellos como cuerpos de seguridad del estado tambien se les podria caer el pelo por no hacer cumplir la leyes y omitir su trabajo, pero claro aqui la señora alcaldesa y el señor Rull miran a otro lado no vaya a ser que si hacen algo pierdan votos.albert28 wrote:Esto parece ya un cachondeo. Que se creen que las cosas se ejecutan en 2 días! Esto no seria denunciable?
Vist així no ho havia pensat.... Tindria certa lògica aleshores que ho vulguin ja.... (un ja teoric per dates)Guigui wrote:Li poso pegues i moltes al soterrament de Montcada. Què és això d'enterrar 300 milions quan hi ha obres molt més prioritàries? A més, utilitzant de manera indecent les morts per suïcidi o imprudència temerària. On s'és vist? Quants ponts s'han enderrocat perquè hi hagi gent que se n'hagi llançat?Carlos González wrote:No entenc el perquè li poseu pegues al soterrament de Montcada, no entenc res
Que ho diguin clar: volen especular. Els veïns, amb la plusvàlua que els van prometre al seu dia (quan van comprar habitatge barat per trobar-se al costat de la via, i ara volen que els el revaloritzin de franc); i l'ajuntament perquè podrà tornar a remenar calers amb permisos d'obra (i algun 3%, aneu a saber). I els contribuents, a fer el cornut i pagar el beure.
Tot plegat sense comptar l'impediment al trànsit ferroviari que suposarà soterrar a dues vies, suprimint totes les vies apartades que hi ha actualment. El cas més extrem, l'entrada a Sants.
En termes ferroviaris, aquest país és ferotgement hostil, estret de mires i egoista.
Per començar perquè amb 300 milions d'euros, a mi que visc a Osona, on s'han gastat una milionada per desdoblar una C-17 que va buida de Torelló en amunt, que ha estat rescatada per la Generalitat, i mentre el Transport Públic d'aquesta comarca, és molt deficient, sobretot en matèria ferroviària, via única, retards dia sí, dia també, a causa del nefast traçat, i la via única de la R3.Carlos González wrote:No entenc el perquè li poseu pegues al soterrament de Montcada, no entenc res
Perquè és un soterrament INÚTIL, dissenyat per INÚTILS per satisfer a INÚTILS.Carlos González wrote:No entenc el perquè li poseu pegues al soterrament de Montcada, no entenc res
Si Montcada tingués mar, creus que hi hauria veïns que demanarien que s'assequés perquè hi ha qui s'hi ofega?Guigui wrote:Quants ponts s'han enderrocat perquè hi hagi gent que se n'hagi llançat?
Per exemple, el soterrament de Montcada pot ser per evitar més suïcidis o atropellaments com va passar a l'Hospitalet d'FGC (que la van soterrar l'any 1985).Guigui wrote:Doncs digues tu quins avantatges veus en el soterrament de Montcada. Així sortirem de dubtes.
Carlos González wrote:Per exemple, el soterrament de Montcada pot ser per evitar més suïcidis o atropellamentsGuigui wrote:Doncs digues tu quins avantatges veus en el soterrament de Montcada. Així sortirem de dubtes.
I com expliques que van soterrar el carrilet en el seu temps??? Perquè va ser per que quedés més guai o què?? Per evitar suïcidis, atropellaments, i per fer més segur el trajecte, com podria fer Montcada (com a visió pel futur). Només he preguntat el perquè dieu no al soterrament i acabo de rebre comentaris sarcàstics com el teu, metring....
D'on treus que soterrar evita els suïcidis?? Que potser al metro, que està soterrat no n'hi han d'atropellaments per imprudències i suïcidis???
Nano, jo no he escrit res de sarcàstic, sinó que he dit la veritat, una realitat inqüestionable.Carlos González wrote:I com expliques que van soterrar el carrilet en el seu temps??? Perquè va ser per que quedés més guai o què?? Per evitar suïcidis, atropellaments, i per fer més segur el trajecte, com podria fer Montcada (com a visió pel futur). Només he preguntat el perquè dieu no al soterrament i acabo de rebre comentaris sarcàstics com el teu, metring....
D'on treus que soterrar evita els suïcidis?? Que potser al metro, que està soterrat no n'hi han d'atropellaments per imprudències i suïcidis???
Sé perfectament quan no encaixo en els llocs, paso d'escriure almenys en aquest fil si veniu només en contra meva.
Totalment d'acord, el soterrament no evitarà mai aquests drames, caldria quelcom molt més complicat, com polítiques de salut mental, conscienciació de l'entorn...Granolleri wrote:Vostè sap llegir?
Li recordo, com vaig dir en el fil d'incidències, que servidor va presenciar en directe el suïcidi d'una persona a l'estació subterrània d'Arc de Triomf.
Per tant deixi de vendre arguments de pa sucat amb oli.
No he vist mai cap dada que confirmi això que dius.Carlos González wrote:Per exemple, el soterrament de Montcada pot ser per evitar més suïcidis o atropellaments com va passar a l'Hospitalet d'FGC (que la van soterrar l'any 1985).
Doncs en bona part sí. Es va soterrar perquè "molestava" als veïns i van reclamar fer-hi una avinguda en comptes de les vies dels trens.Carlos González wrote:I com expliques que van soterrar el carrilet en el seu temps??? Perquè va ser per que quedés més guai o què??
Ningú escriu en contra de ningú. Però quan algú diu coses que no s'adeqüen a la realitat és normal que la gent rebati els arguments. Els fòrums són precisament per això.Carlos González wrote:Sé perfectament quan no encaixo en els llocs, paso d'escriure almenys en aquest fil si veniu només en contra meva.