252-071 wrote:Ja es molt habitual veure doble de 451.
És normal veure 440R fent serveis de rodalies.
És normal veure una 451 fent un Castelldefels-Granollers,una miqueta de logica,la demanda...
440R fent Sant Celoni -Vilanova?Normalissim!
Lo que no es gens normal es veure un 444 fent un CEX Figueres-BCN aixó si que no es normal.
Veuré una doble de 464 (201-202)a Granollers,no es tampoc el boom pero si per les andanes no el poden posar,perqué fan proves per aquesta línia?
Salutacions
Quan has vist un CEX Barcelona-Figueres amb 444?Per qué jo mai.
Totes les vegades quue he vist CEX's a Figueres totes amb 448R a excepció del día 23 de Junya a les 11:33 que vaig veure un CEX Figueres-Barcelona servit amb doble de 470,que això de viatgar per la línia de Girona amb 470 és molt difícil d'aconseguir.
També dir que les 440R estan perdent protagonistes des de l'arribada dels últims civies,ja que fa poc tots els trens de la R10 eren 440R i ara començen a colar-se 447's i hagut algun dia fa poc que tots els serveis de la R10 és feia amb 447.
I a la R2 ja no és veuen 440R com abans,o per lo menys tinc aquesta sensació,abans les veia fent les 3 relacions posibles i últimament nomès fan les SVC-SAC,i avui a hora punta una doble fent un CASTELL-SAC.
Doncs va ser fa 2 mesos,el CEX que pasa per La Llagosta a les 4:20 per ahi.
Era un 444 amb el colors de la UN de regionals (els més moderns no-pantone) estava a l'institut que puc veure el trens(en concret a la carpa) i em vaig sorpendre al veure un 444 (com sempre amb les portes suicides obertes)
Evidentment no portava la camara així que no vaig poder fotografiarlo
Per cert avui dos serveis seguits parades a la Llagosta a les 7:45 i 8:00 estaven servits amb doble de 440R.
Salutacions
Deuria ser el servei que surt de Sants a les 15:55 cap a Figueres.
Jo he agafat dues vegades aquest servei i les dues amb doble de 448R.I la 444 anava en simple?Ho dic perqué sinó la renfe són uns .....trient places
Lo mès extrany de tot és veure CEX's a Figueres o Girona que no és fan amb 448R.
Perdó,se m'havia olbidat preguntar a quina direcció anava.
trainman wrote:Y para finalizar ayer el Regional 5622 Lleida-L'Hospitalet fue hecho por una 470 (a las que llevaba ya tiempo sin ver por aquí ), concretamente la 470-116M
Saludos
Hace años era lo habitual que el 5622 se hiciese con 470...
Una vez ví al 5624 con una 470
El 5622 no se si es el de la mañana, pero el domingo passado (osease el 19) el de la mañana tambien fue 470 !
El 5622 efectivament és el primer Lleida-L'Hospitalet.
Les primeres unitats reformades de la sèrie 448 donaven no pocs problemes. Recordo que si et tocava una 448R al principi d'haver-hi era garantia d'un retard addicional d'entre 15 i 30 minuts entre Barcelona i Girona, quan aleshores la línia ja patia retards crònics d'entre 10 i 20 minuts. Algú d'aquest fòrum, fins i tot, es va quedar tirat més d'una hora entre Passeig de Gràcia i Sants...
Així doncs, mentre es procedia a la reforma de les unitats de la sèrie 448 i mentre aquestes donaven problemes, Renfe va haver de posar 470 a la línia de Girona, que si bé tampoc feien l'horari els retards que acumulaven eren notablement menors que les 448R.
Per cert, personalment odio les 470 d'ençà d'un viatge de Barcelona a Girona en el qual es va produir una avaria en el sistema de calefacció del tren. Era en ple mes de juny i la calefacció no es podia desconnectar. Horrorós.
Hoy sábado 31 de Marzo de nuevo una 440R en la C7, el cercanías Martorell-L'Hospitalet que pasa por Cerdanyola a las 11:51 lo ha hecho la 440-205M/198R/210C
Pues parece ser que hoy hay cuatro 440R en la C7, además de las 440-149M (a ésta la he visto pasar por Cerdanyola a las 11:27 destino Martorell) y 205M (a ésta no la he visto), también he podido ver a la 440-210M/199R/215C (ex-Asturias y con los nuevos colores de cercanías) y a la 440-222M/211R/221C (ex-Madrid y con los nuevos colores de cercanías)
-
mikado wrote:Domingo 01 de Abril.
De nuevo 440R en la C7. Tren L'H-Martorell (UAB) que sale de L'H a las 10.50 está servido por la 149M-148R-149C
A las 11.50 Tren con mismo origen y destino servido por la 440R 210C-198R-205M colores pantone
trainman wrote:Pues parece ser que hoy hay cuatro 440R en la C7, además de las 440-149M (a ésta la he visto pasar por Cerdanyola a las 11:27 destino Martorell) y 205M (a ésta no la he visto), también he podido ver a la 440-210M/199R/215C (ex-Asturias y con los nuevos colores de cercanías) y a la 440-222M/211R/221C (ex-Madrid y con los nuevos colores de cercanías)
-
mikado wrote:Domingo 01 de Abril.
De nuevo 440R en la C7. Tren L'H-Martorell (UAB) que sale de L'H a las 10.50 está servido por la 149M-148R-149C
A las 11.50 Tren con mismo origen y destino servido por la 440R 210C-198R-205M colores pantone
La 440-222M/211R/221C (ex-Madrid y con los nuevos colores de cercanías) la estoy viendo por la ventana, confirmo su entrada a l'H a las 12.37
A las 12.50 sale de nuevo destino Martorell la 440-222M/211R/221C, apenas ha descansado 13 min en L'H. No habrá dado tiempo ni de pasarle el cepillo por dentro . . . iluso de mi.
Coi,avui trobar una 440R deu ser fàcil,pel que veig n'hi han 4 circulant.
No sé el total d'unitats que fa el servei a la R7,peró 4 amb 440R és indíci que n'hi han mès de 440R que de 447.
Per cert, la R10 últimament s'estàn veient moltes 447.Fa poc lo habitual eran 440R,peró crec que des de fa poc la R10 s'ha convertit en territori 447.
Mako448 wrote:Coi,avui trobar una 440R deu ser fàcil,pel que veig n'hi han 4 circulant.
No sé el total d'unitats que fa el servei a la R7,peró 4 amb 440R és indíci que n'hi han mès de 440R que de 447.
Per cert, la R10 últimament s'estàn veient moltes 447.Fa poc lo habitual eran 440R,peró crec que des de fa poc la R10 s'ha convertit en territori 447.
Jo avui que estat investigant, només he vist una 447. Potser n'hi ha una més i el carrussel és de 6 unitats, pero jo vistes avui hi han 4 de 440R i una de 447, en feiner crec que les proporcions són inverses.
mikado wrote:
Exacta esa es. Mako está pensando que porqué no hará eso FGC con las 211 en el Llobregat - Anoia almenos en festivos
Esque deuria ver com mès de 20 trens per cobrit tots els serveis de la LL-A.
I les 211 nomès circulen els feiners fent els L8 que sorten d'Espanya en punt i en mitjà(No sé de quantes unitats és compon el servei de L8,em sembla que són 4,peró no n'estic segur d'aixó).
Aixó de que posin masses 440R a la R7,segur que són 440R que abans estaven per la R10,i com per aquesta línia cada cop hi han mès 447,i els dissabtes i festius pel que he sentit tots els serveis de la R10 amb 447.
La renfe fa coses rares amb el seu material.
entfe001 wrote:Les primeres unitats reformades de la sèrie 448 donaven no pocs problemes. Recordo que si et tocava una 448R al principi d'haver-hi era garantia d'un retard addicional d'entre 15 i 30 minuts entre Barcelona i Girona, quan aleshores la línia ja patia retards crònics d'entre 10 i 20 minuts. Algú d'aquest fòrum, fins i tot, es va quedar tirat més d'una hora entre Passeig de Gràcia i Sants...
3 quarts d'hora parats a la senyal d'entrada de Sants, 448-017, principis d'agost de ¿2002?. La unitat es va quedar sense tracció a la sortida de Psg. de Gràcia, però va baixar per inèrcia (o això em van dir). Perquè creieu que li tinc carinyo, a aquesta unitat? Sempre que la veig o en sento a parlar d'ella, és perquè s'ha averiat
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
entfe001 wrote:Les primeres unitats reformades de la sèrie 448 donaven no pocs problemes. Recordo que si et tocava una 448R al principi d'haver-hi era garantia d'un retard addicional d'entre 15 i 30 minuts entre Barcelona i Girona, quan aleshores la línia ja patia retards crònics d'entre 10 i 20 minuts. Algú d'aquest fòrum, fins i tot, es va quedar tirat més d'una hora entre Passeig de Gràcia i Sants...
3 quarts d'hora parats a la senyal d'entrada de Sants, 448-017, principis d'agost de ¿2002?. La unitat es va quedar sense tracció a la sortida de Psg. de Gràcia, però va baixar per inèrcia (o això em van dir). Perquè creieu que li tinc carinyo, a aquesta unitat? Sempre que la veig o en sento a parlar d'ella, és perquè s'ha averiat
Pero si només es van reformar el interiors i canviar les portes i frontals,como es qué donaven problemes?Van tocatr la mecànica també?
Mako448 wrote:
Quan has vist un CEX Barcelona-Figueres amb 444?Per qué jo mai.
Totes les vegades quue he vist CEX's a Figueres totes amb 448R a excepció del día 23 de Junya a les 11:33 que vaig veure un CEX Figueres-Barcelona servit amb doble de 470,que això de viatgar per la línia de Girona amb 470 és molt difícil d'aconseguir.
També dir que les 440R estan perdent protagonistes des de l'arribada dels últims civies,ja que fa poc tots els trens de la R10 eren 440R i ara començen a colar-se 447's i hagut algun dia fa poc que tots els serveis de la R10 és feia amb 447.
I a la R2 ja no és veuen 440R com abans,o per lo menys tinc aquesta sensació,abans les veia fent les 3 relacions posibles i últimament nomès fan les SVC-SAC,i avui a hora punta una doble fent un CASTELL-SAC.
Doncs va ser fa 2 mesos,el CEX que pasa per La Llagosta a les 4:20 per ahi.
Era un 444 amb el colors de la UN de regionals (els més moderns no-pantone) estava a l'institut que puc veure el trens(en concret a la carpa) i em vaig sorpendre al veure un 444 (com sempre amb les portes suicides obertes)
Evidentment no portava la camara així que no vaig poder fotografiarlo
Per cert avui dos serveis seguits parades a la Llagosta a les 7:45 i 8:00 estaven servits amb doble de 440R.
Salutacions
Deuria ser el servei que surt de Sants a les 15:55 cap a Figueres.
Jo he agafat dues vegades aquest servei i les dues amb doble de 448R.I la 444 anava en simple?Ho dic perqué sinó la renfe són uns .....trient places
Lo mès extrany de tot és veure CEX's a Figueres o Girona que no és fan amb 448R.
Perdó,se m'havia olbidat preguntar a quina direcció anava.
Ja ho vaig posar,anava cap a Bcn Sants (destinació)
252-071 wrote::
Doncs va ser fa 2 mesos,el CEX que pasa per La Llagosta a les 4:20 per ahi.
Era un 444 amb el colors de la UN de regionals (els més moderns no-pantone) estava a l'institut que puc veure el trens(en concret a la carpa) i em vaig sorpendre al veure un 444 (com sempre amb les portes suicides obertes)
Evidentment no portava la camara així que no vaig poder fotografiarlo
Ja ho vaig posar,anava cap a Bcn Sants (destinació)
Salutacions
Si passa a les 16:20 direcció Barcelona,i el vas veure fa 2 mesos.la 44 no estava fent cap CEX,sinó un Regional a seques,que arriba a Sants a les 16:46.
Clar,que també podia anar amb retard.