Page 9 of 18
Posted: Thursday 22/11/2007 17:46
by ABB_Traccion
Jordi Freixas wrote:Està clar que per "l'elevadíssim" nombre de freqüències entre Ribes i La Tor de Querol, no fa falta pas més...
Si es volen ampliar les circulacions i no tenir que fer trasbord a Ribes, amb només 5 Civies no n' hi han prou.
Posted: Thursday 22/11/2007 21:50
by Jordi Freixas
I per què s'ha de fer transbord, si en definitiva aquests trens han d'esperar-se que arribin els de Barcelona?
Posted: Thursday 22/11/2007 22:14
by jordidr
Sobretot volen ampliar frequencies per a Ripoll, en tot cas aixo es pot solucionar amb civia normal, i sempre es pot deixar alguna 440 per si les mosques (pero ho dubto)
Posted: Saturday 24/11/2007 14:48
by Jordi Freixas
Segueixo sense entendre el perquè del transbord.
Posted: Saturday 24/11/2007 15:25
by Altaria_Trianilla
Jordi Freixas wrote:Segueixo sense entendre el perquè del transbord.
Doncs per que n o hi ha suficients trens adaptats per a pujar a Puigcerdà - Latour-de-Carol.
Posted: Sunday 25/11/2007 23:27
by Jordi Freixas
Igualment, les relacions que cobreixen el tram Ribes - La Tor, es continuen basant en uns horaris d'uns trens que teòricament provenen de Barcelona.
Posted: Sunday 25/11/2007 23:35
by ABB_Traccion
Jordi Freixas wrote:Igualment, les relacions que cobreixen el tram Ribes - La Tor, es continuen basant en uns horaris d'uns trens que teòricament provenen de Barcelona.
Tooot i això, s' ha de fer trasbord...
Posted: Sunday 25/11/2007 23:44
by Jordi Freixas
Sí sí sí... això ja ho havia entès a la primera, per estrany que et sembli, però la qüestió és... per què? (i si us plau... no et tornis a limitar en dir-me que hi han pocs trens
)
Pocs trens
Posted: Sunday 25/11/2007 23:52
by Guigui
Jordi Freixas wrote:Sí sí sí... això ja ho havia entès a la primera, per estrany que et sembli, però la qüestió és... per què? (i si us plau... no et tornis a limitar en dir-me que hi han pocs trens
)
És que, efectivament, hi ha pocs trens.
Posted: Sunday 25/11/2007 23:55
by victorcasta
Si, però compta que pugen en doble composició, per tant si només tens 5 trens adaptats els has de deixar fent Ribes-Puigcerdà-Ribes.
Posted: Monday 26/11/2007 14:06
by ABB_Traccion
A veure, només hi han CINC trens, no és que em limiti a dir-te per gust que és per això.
No sé si saps que a L' Hospitalet hi ha d' haver mínim un tren de "reserva", per tant ja només t' en queden 4. Si comptem que un ha de ser la "llençadora" de Ribes a LaTour (que va en doble) i l' altre és per al tren de les 19.27 (a Ribes) que aquest és l' últim, no hi han suficients trens per cubrir la demanda, et queda una 440 despenjada a L' Hospitalet, que per mala sort ha d' anar a Cornellà a revisar alguna cosa.
Tot això ve donat perquè "algun il·luminat" va dir que la 237 està millor a Santander i la 130, feta caldo fent proves amb l' Asfa Digital.
Si comptessim amb aquestes dues 440, ja tindríem 7, i es podria fer el trajecte íntegrament amb 440, sense falta de fer trasbord, ni tenir que aguantar un viatge de 2 hores en 447 amb els seus "comodíssims" seients...
¿Ara sí?
Salut!
Posted: Monday 26/11/2007 15:28
by jordidr
Doncs posant nomes 5 Civia dubto que es pugui solucionar aquesta situacio...
Posted: Monday 26/11/2007 23:52
by Jordi Freixas
ABB_Traccion wrote:A veure, només hi han CINC trens, no és que em limiti a dir-te per gust que és per això.
No sé si saps que a L' Hospitalet hi ha d' haver mínim un tren de "reserva", per tant ja només t' en queden 4. Si comptem que un ha de ser la "llençadora" de Ribes a LaTour (que va en doble) i l' altre és per al tren de les 19.27 (a Ribes) que aquest és l' últim, no hi han suficients trens per cubrir la demanda, et queda una 440 despenjada a L' Hospitalet, que per mala sort ha d' anar a Cornellà a revisar alguna cosa.
Tot això ve donat perquè "algun il·luminat" va dir que la 237 està millor a Santander i la 130, feta caldo fent proves amb l' Asfa Digital.
Si comptessim amb aquestes dues 440, ja tindríem 7, i es podria fer el trajecte íntegrament amb 440, sense falta de fer trasbord, ni tenir que aguantar un viatge de 2 hores en 447 amb els seus "comodíssims" seients...
¿Ara sí?
Salut!
Millor. Gracies.
Però bé. No ens desmoralitzem; potser durant un temps provisional (vaja... moooooooooooolt provisional) algunes 440 conviuran amb els Civia Alpins. Tot és qüestió de tenir fe. Potser fins i tot, a algun il·luminat se li acudeix que es podria aprofitar alguna 444 per fer-hi alguna reformeta, i fotre-la per allà dalt (quan el traspàs de Rodalies sigui una realitat, es clar... que si ha de depndre de la Madeleine... la 444 estarà "antes partía que doblà" -quin xispa que tinc...
-).
AAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiii... que fàcil que és somniar...
Irrealitat real
Posted: Tuesday 27/11/2007 10:45
by Guigui
jordidr wrote:Doncs posant nomes 5 Civia dubto que es pugui solucionar aquesta situacio...
Benvingut al món real de Renfomentadif!
Posted: Tuesday 27/11/2007 13:54
by ABB_Traccion
Jordi Freixas wrote:Millor. Gracies.
De res
Posted: Tuesday 27/11/2007 19:12
by jordidr
Ja fa temps que i toco de peus en aquest mon. A part d'aixo volia comentar que avui he asistit a una conferencia del molt honorable Pasqual Maragall on citava una curiositat respecte la linia de Puigcerda; en paraules textuals seves ha dit: Em van explicar que el fet que a molts trams de la linia ferrea de puigcerda estiguin en paral·lel a la carretera era perque el tren fos avatible en el cas que es requeris ( com a posible lloc d'entrada de francesos). En tot cas la reflexio anava en que el criteri de construccio de la linia va estar envoltat de criteris militars... En conclusio que les xarxes de transports no poden funcionar be amb criteris tan obsolets i sense solta ni volta com akests
Equivocació...
Posted: Tuesday 27/11/2007 22:42
by JaMiRo!
L'ex-presi Maragall wrote:Em van explicar que el fet que a molts trams de la linia ferrea de puigcerda estiguin en paral·lel a la carretera era perque el tren fos avatible en el cas que es requeris ( com a posible lloc d'entrada de francesos).
Doncs em temo que el Pasqüis es va equivocar de ple...
Posted: Tuesday 27/11/2007 23:25
by wefer
jordidr wrote:Em van explicar que el fet que a molts trams de la linia ferrea de puigcerda estiguin en paral·lel a la carretera era perque el tren fos avatible en el cas que es requeris ( com a posible lloc d'entrada de francesos)
Contes i llegendes...
Posted: Tuesday 27/11/2007 23:35
by Jordi Freixas
wefer wrote:Contes i llegendes...
ai carai!!!! SANGTRAÏT!!!!
Posted: Wednesday 28/11/2007 12:55
by jordidr
Tambe s'ha de dir que la malaltia en aquesta fase li efecta a la memoria recent no a la memoria llunyana