Això ho he viscut al funicular de la Santa Cova: un parell de turistes van forçar una de les portes per quedar-se amb el millor compartiment, i a resultes d'això no tancava bé. Resultat: 15 minuts de retard en la sortida.Jordilar wrote:Comprovat lo de les portes. No cal fer gaire esforç per moura-les. No us penseu que l'he tancat completament, si no que l'he mogut uns quants centímetres. Es relativament fàcil. Al moure'n una es mou també l'altre degut al mecanisme d'obertura.
Ara, no proveu tancan-la tota per si acás a l'hora de tancar portes es tanquin totes menys la que has tocat
Sèrie 9000 en circulació!
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Ahir dilluns 23 d'octubre vaig pujar per primera vegada al 9000. Concretament, al cotxe 9008... vol dir això que ja hi ha dos 9000s a la L2?
En quant al tren en sí... doncs la veritat és que m'agraden més els 5000, ho sento per alstomfílics. Fan molt més soroll que els 5000, sobretot a les frenades que són realment escandaloses. Les aceleracions i frenades són més brusques que als 5000, com a mínim a la unitat que vaig pujar jo. Fins i tot arrencava donant una estrebada com si es tractés d'un 300 en els seus últims dies
Com a curiositat, encara portava unes "abrazaderas" (traducció?) de plàstic penjant del sostre, cosa que indicava que el trasto era força nou. A més, no funcionaven les pantalles del meu cotxe (les altres sí) ni tampoc els indicadors de línia.
En quant a acabats, en comparació amb els 5000 crec que estan empatats: les partes laterals són més llises i això permet posar uns plànols més grans. Els del 5000 són realment petits.
Per cert... us heu fixat que en aquests plànols del 9000 han canviat la línia 4 a color TARONJA? De fet no és el primer cop que passa, perquè en algunes estacions els rètols on s'indica la L4 són també taronges. És la L4 la primera línia bicolor?
Una cosa bona del 9000 és que té un indicador visual (també conegut com llumet) a tptes les portes que indica als sords quan sona l'avís de tancament de portes. Seria bo que ho incorporessin també la resta de trens de la xarxa.
Les pantalles del 9000 semblen posades amb calçador. No queden gens integrades amb la resta de l'interiorisme, pel que sembla que les habin posat de qualsevol manera de pressa i corrents.
I exteriorment, els equips de sobre el sostre es veuen massa i estan sense cobrir de cap manera, cosa que tampoc queda massa bé. A més això de les finestres a diferent alçada de les portes... doncs no queda bé.
Vaja, que aquesta vegada em quedo amb els CAF
En quant al tren en sí... doncs la veritat és que m'agraden més els 5000, ho sento per alstomfílics. Fan molt més soroll que els 5000, sobretot a les frenades que són realment escandaloses. Les aceleracions i frenades són més brusques que als 5000, com a mínim a la unitat que vaig pujar jo. Fins i tot arrencava donant una estrebada com si es tractés d'un 300 en els seus últims dies
Com a curiositat, encara portava unes "abrazaderas" (traducció?) de plàstic penjant del sostre, cosa que indicava que el trasto era força nou. A més, no funcionaven les pantalles del meu cotxe (les altres sí) ni tampoc els indicadors de línia.
En quant a acabats, en comparació amb els 5000 crec que estan empatats: les partes laterals són més llises i això permet posar uns plànols més grans. Els del 5000 són realment petits.
Per cert... us heu fixat que en aquests plànols del 9000 han canviat la línia 4 a color TARONJA? De fet no és el primer cop que passa, perquè en algunes estacions els rètols on s'indica la L4 són també taronges. És la L4 la primera línia bicolor?
Una cosa bona del 9000 és que té un indicador visual (també conegut com llumet) a tptes les portes que indica als sords quan sona l'avís de tancament de portes. Seria bo que ho incorporessin també la resta de trens de la xarxa.
Les pantalles del 9000 semblen posades amb calçador. No queden gens integrades amb la resta de l'interiorisme, pel que sembla que les habin posat de qualsevol manera de pressa i corrents.
I exteriorment, els equips de sobre el sostre es veuen massa i estan sense cobrir de cap manera, cosa que tampoc queda massa bé. A més això de les finestres a diferent alçada de les portes... doncs no queda bé.
Vaja, que aquesta vegada em quedo amb els CAF
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Em piten les oïdes...
Em piten les oïdes...wefer wrote:En quant al tren en sí... doncs la veritat és que m'agraden més els 5000, ho sento per alstomfílics.
Doncs queda't amb les teves CAFeteres...wefer wrote:Vaja, que aquesta vegada em quedo amb els CAF
Una mica de paciència, que estan en proves nois...
Editat perquè la cita de'n wefer no surt com a tal
Last edited by JaMiRo! on Tuesday 24/10/2006 21:06, edited 1 time in total.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Ep!
Un apunt. Primer, ADtranz és el que més tard es coneix com a Bombardier.Ferrovi wrote:Jo crec que en comptes de CAFeteres ALStom, crec que lo millor, es lo millor de cada
Alstom + CAF + Bombardier + Adtranz = ??? pista BAC
I finalment les 213 són gairebé 100% Alstom...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: Ep!
Un error allò de Bombardier... un lapsusJaMiRo! wrote:Un apunt. Primer, ADtranz és el que més tard es coneix com a Bombardier.Ferrovi wrote:Jo crec que en comptes de CAFeteres ALStom, crec que lo millor, es lo millor de cada
Alstom + CAF + Bombardier + Adtranz = ??? pista BAC
I finalment les 213 són gairebé 100% Alstom...
Bé, he dit lo millor de cada... quasi tot lo de Alstom es lo millor...
Re: Molt bé!
A mi d'Alstom només m'entusiasmen els TGV's...no sóc tan radical com vosaltresJaMiRo! wrote:Així m'agrada.Ferrovi wrote:Bé, he dit lo millor de cada... quasi tot lo de Alstom es lo millor...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Canviar d'idea
Et puc fer canviar d'idea? Tramvies, metros...aarongilp wrote:A mi d'Alstom només m'entusiasmen els TGV's...no sóc tan radical com vosaltres
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
x fi le caçat!! juas!!! ha sigut una potra impresionant... baixava de casualitat a agafar la L2 direcció Pep Ventura a Universitat... 50 segons... i veig entrar un frontal vermell diferent de ls patates del 5000!
La primera sensacio a sigut molt bona, una mica sorollos, le trobat més baixet que els 5000 i les finestres... pues tampoc son tan lletges en persona... hahahaha
La primera sensacio a sigut molt bona, una mica sorollos, le trobat més baixet que els 5000 i les finestres... pues tampoc son tan lletges en persona... hahahaha
Re: Canviar d'idea
Em...ho dubto...els TGV m'encanten, però no ho sé...el Citadis, per exemple...m'agrada, sí, però m'és una mica igual, com em passa el mateix amb els Pendolino 104, els 9000, etc...JaMiRo! wrote:Et puc fer canviar d'idea? Tramvies, metros...aarongilp wrote:A mi d'Alstom només m'entusiasmen els TGV's...no sóc tan radical com vosaltres
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Hola:
Ja m'he estrenat. Ja he pillat el 9000 a la L2 (i es pot dir que de casualitat, ja que pensava anrar a Poble Sec via L3). No portava la camara per inmortalitzar degudament el fet, encara sort del mobil.
L'he fet unes cuantes, pero he vist que algu ja l'ha "pillat" abans. Curiossament a Paral.lel tambe....
L'he agafat a Sagrada Familia i a l'arribar ha fet una "frenada triumfal" (brroooommm!) bastant espectacular. S'ha de dir que durant tot el trajecte el tema frenades ha estat a l'ordre del dia, a cada estacio, "frenassu". Ni que dir cuan ha entrat a Parl.lel per "via contraria", es a dir, no ha fet la maniobra d'escapament al cul de sac, la sacsejada ha estat bastant bestia.
A Sagrada Familia no se que ha passat que ha tancat i obert portes dues o tres vegades fins que no ha conseguit possar-se en marxa. A Paral.lel ha passat 3/4 del mateix, s'ha estat una bona estona aturat a la sortida (de fet l'han donat 2 vegades autoritzacio amb el cartell aquell que hi ha al cap de l'andana) i el tren que anava al darrera si que ha fet la maniobra al cul de sac.
Aqui teniu una foto de dintre, era el cotxe 9005:
Es veu mig retallat rera del cap del passatger que esta mig d'esquena.
Aprofitant que s'ha tirat una estoneta aturat a l'andana, l'he fet unes cuantes mes. Aquesta es de la cabina:
La mateixa des d'una mica mes darrera, recolzat en un armari metal.lic que hi ha a aquella estacio:
Com veia que trigavan en tornar de l'altra punta del tren, l'he fotut morro (i la ma per darrera del retrovissor, el que es veu a la 2a foto) i he fet aquesta foto, no es gran cosa, ja ho se:
I per acabar una dintre de l'andana. La camara del mobil no dona molt de si, i els que conegueu aquella estacio, sabreu que no es un bon lloc per fer fotos amb tranqulitat (transbordament, gent que empenta, andana estreta) i precissio, aixi que la foto no m'ha sortit el 9000 complet.
Una bona "caça", almenys es la primera que li faig a un metro d'aqui *
Sal.lutacions:
Serie600
* = Jamiro, ja m'extranya que no hagis passat pel fil "Lo metro d'Estocolm". T'he possat un parell de fotos . Per cert, al 20 "Minutos" avui ha sortit un reportatge sobre els metros mes macos del mon. En primer lloc: Estocolm! . Aqui l'edicio en PDF: http://www.20minutos.es/data/edicionimp ... _10_06.pdf, pagina 20, l'estacio es la de T-Centralen, si mireu el fil "lo metro....." veureu el planol de la xarxa i aquesta estacio on es. Perdoneu per l'off-topic.
Ja m'he estrenat. Ja he pillat el 9000 a la L2 (i es pot dir que de casualitat, ja que pensava anrar a Poble Sec via L3). No portava la camara per inmortalitzar degudament el fet, encara sort del mobil.
L'he fet unes cuantes, pero he vist que algu ja l'ha "pillat" abans. Curiossament a Paral.lel tambe....
L'he agafat a Sagrada Familia i a l'arribar ha fet una "frenada triumfal" (brroooommm!) bastant espectacular. S'ha de dir que durant tot el trajecte el tema frenades ha estat a l'ordre del dia, a cada estacio, "frenassu". Ni que dir cuan ha entrat a Parl.lel per "via contraria", es a dir, no ha fet la maniobra d'escapament al cul de sac, la sacsejada ha estat bastant bestia.
A Sagrada Familia no se que ha passat que ha tancat i obert portes dues o tres vegades fins que no ha conseguit possar-se en marxa. A Paral.lel ha passat 3/4 del mateix, s'ha estat una bona estona aturat a la sortida (de fet l'han donat 2 vegades autoritzacio amb el cartell aquell que hi ha al cap de l'andana) i el tren que anava al darrera si que ha fet la maniobra al cul de sac.
Aqui teniu una foto de dintre, era el cotxe 9005:
Es veu mig retallat rera del cap del passatger que esta mig d'esquena.
Aprofitant que s'ha tirat una estoneta aturat a l'andana, l'he fet unes cuantes mes. Aquesta es de la cabina:
La mateixa des d'una mica mes darrera, recolzat en un armari metal.lic que hi ha a aquella estacio:
Com veia que trigavan en tornar de l'altra punta del tren, l'he fotut morro (i la ma per darrera del retrovissor, el que es veu a la 2a foto) i he fet aquesta foto, no es gran cosa, ja ho se:
I per acabar una dintre de l'andana. La camara del mobil no dona molt de si, i els que conegueu aquella estacio, sabreu que no es un bon lloc per fer fotos amb tranqulitat (transbordament, gent que empenta, andana estreta) i precissio, aixi que la foto no m'ha sortit el 9000 complet.
Una bona "caça", almenys es la primera que li faig a un metro d'aqui *
Sal.lutacions:
Serie600
* = Jamiro, ja m'extranya que no hagis passat pel fil "Lo metro d'Estocolm". T'he possat un parell de fotos . Per cert, al 20 "Minutos" avui ha sortit un reportatge sobre els metros mes macos del mon. En primer lloc: Estocolm! . Aqui l'edicio en PDF: http://www.20minutos.es/data/edicionimp ... _10_06.pdf, pagina 20, l'estacio es la de T-Centralen, si mireu el fil "lo metro....." veureu el planol de la xarxa i aquesta estacio on es. Perdoneu per l'off-topic.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
A la 1:15???!!! Si el metro tanca a les 12 de la nit!!!Vox wrote:Ha estat a la 1:15h de la nit entre Clot i Pep Ventura.
Vox
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
The Boss...
Hola!
No cal dir que ésser a la 1:15 de la nit en aquest tram és factible tenint en compte que l'últim tren surt dels extrems de la línia a la 1.
Salut!
Em sembla que ahir va estar obert fins la 1 de la nit pel concert del Boss. És possible que el company Vox hi hagi assistit.wefer wrote:A la 1:15???!!! Si el metro tanca a les 12 de la nit!!!
No cal dir que ésser a la 1:15 de la nit en aquest tram és factible tenint en compte que l'últim tren surt dels extrems de la línia a la 1.
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Com diu l'amic JaMiRo, ahir el servei de metro obría fins la 1AM degut al concert d'en Bruce Springsteen al Palau Sant Jordi.wefer wrote:A la 1:15???!!! Si el metro tanca a les 12 de la nit!!!Vox wrote:Ha estat a la 1:15h de la nit entre Clot i Pep Ventura.
Vox
Vaig agafar una 4000 a Plaça Espanya a les 0:50h, que no va sortir fins menys cinc i arriscant, vam (jo i la meva xicota) anar fins Clot, sense fotre cas de les noies del metro que ens deien que era justísim, vam anar fins la L2 i vam poder agafar l'últim tren de la nit, fins Pep Ventura (on vam empalmar amb el N11, visca la T10 ).
Però em va sorpendre enganxar una 9000 a aquelles hores.
Per cert, grandiós concert d'en Bruce
Vox
Hola
Avui he pogut pujar per primer cop a un 9000, m'uneixo al club , estaba a Passeig de Gracia i e vist que passaba el tren numero 204 i com que sempre veig fotos del 9000 amb el torn 205, m'he esperat por si las moscas, i BINGO!!
Opinio: realment m'agrada més el 5000 encara que el 9000 li dona mes un aire de tecnologic i futurista. M'he fixat molt en la cabina del motorista on estan els botons i cadascuna de les pantalles i crec que es mes còmode al 5000 per la distribució de tot plegat.
I bueno, aquesta es la primera impressió, mes endavant, la segona part com a passatger (perque estaba bastant ple el tren i no em podia fixar molt, només he vist que les pantalles estaven apagades, pero suposo que mes endavant ficaran alguna cosa, alguna peli, "Creep" per exemple...)
Avui he pogut pujar per primer cop a un 9000, m'uneixo al club , estaba a Passeig de Gracia i e vist que passaba el tren numero 204 i com que sempre veig fotos del 9000 amb el torn 205, m'he esperat por si las moscas, i BINGO!!
Opinio: realment m'agrada més el 5000 encara que el 9000 li dona mes un aire de tecnologic i futurista. M'he fixat molt en la cabina del motorista on estan els botons i cadascuna de les pantalles i crec que es mes còmode al 5000 per la distribució de tot plegat.
I bueno, aquesta es la primera impressió, mes endavant, la segona part com a passatger (perque estaba bastant ple el tren i no em podia fixar molt, només he vist que les pantalles estaven apagades, pero suposo que mes endavant ficaran alguna cosa, alguna peli, "Creep" per exemple...)
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Agafo cada dia, o cada dos dies com a molt, la L2, i fins ara el màxim que he aconseguit és creuar-me un cop amb el 9000 en túnel, a relativament baixa velocitat, i en un tram de túnel compartit. Imagino que em dec haver creaut algun cop més, a més velocitat (i m'ha semblat un 5000) o en tram de túnels separats.
Doctor, és greu?
Doctor, és greu?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan