Page 9 of 23

Posted: Monday 23/10/2006 23:20
by entfe001
Jordilar wrote:Comprovat lo de les portes. No cal fer gaire esforç per moura-les. No us penseu que l'he tancat completament, si no que l'he mogut uns quants centímetres. Es relativament fàcil. Al moure'n una es mou també l'altre degut al mecanisme d'obertura.

Ara, no proveu tancan-la tota per si acás a l'hora de tancar portes es tanquin totes menys la que has tocat :twisted:
Això ho he viscut al funicular de la Santa Cova: un parell de turistes van forçar una de les portes per quedar-se amb el millor compartiment, i a resultes d'això no tancava bé. Resultat: 15 minuts de retard en la sortida.

Posted: Tuesday 24/10/2006 11:09
by El LLOP
si tanques la porta empenyent-la, si tornes a pitjar el botó, es tornarà a obrir.

Posted: Tuesday 24/10/2006 11:45
by wefer
Ahir dilluns 23 d'octubre vaig pujar per primera vegada al 9000. Concretament, al cotxe 9008... vol dir això que ja hi ha dos 9000s a la L2?
En quant al tren en sí... doncs la veritat és que m'agraden més els 5000, ho sento per alstomfílics. Fan molt més soroll que els 5000, sobretot a les frenades que són realment escandaloses. Les aceleracions i frenades són més brusques que als 5000, com a mínim a la unitat que vaig pujar jo. Fins i tot arrencava donant una estrebada com si es tractés d'un 300 en els seus últims dies :?
Com a curiositat, encara portava unes "abrazaderas" (traducció?) de plàstic penjant del sostre, cosa que indicava que el trasto era força nou. A més, no funcionaven les pantalles del meu cotxe (les altres sí) ni tampoc els indicadors de línia.
En quant a acabats, en comparació amb els 5000 crec que estan empatats: les partes laterals són més llises i això permet posar uns plànols més grans. Els del 5000 són realment petits.
Per cert... us heu fixat que en aquests plànols del 9000 han canviat la línia 4 a color TARONJA? :? De fet no és el primer cop que passa, perquè en algunes estacions els rètols on s'indica la L4 són també taronges. És la L4 la primera línia bicolor?
Una cosa bona del 9000 és que té un indicador visual (també conegut com llumet) a tptes les portes que indica als sords quan sona l'avís de tancament de portes. Seria bo que ho incorporessin també la resta de trens de la xarxa.
Les pantalles del 9000 semblen posades amb calçador. No queden gens integrades amb la resta de l'interiorisme, pel que sembla que les habin posat de qualsevol manera de pressa i corrents.
I exteriorment, els equips de sobre el sostre es veuen massa i estan sense cobrir de cap manera, cosa que tampoc queda massa bé. A més això de les finestres a diferent alçada de les portes... doncs no queda bé.
Vaja, que aquesta vegada em quedo amb els CAF :D

Em piten les oïdes...

Posted: Tuesday 24/10/2006 15:54
by JaMiRo!
wefer wrote:En quant al tren en sí... doncs la veritat és que m'agraden més els 5000, ho sento per alstomfílics.
Em piten les oïdes... :emprenyat
wefer wrote:Vaja, que aquesta vegada em quedo amb els CAF :D
Doncs queda't amb les teves CAFeteres... :llengua

:D :D :D

Una mica de paciència, que estan en proves nois... :P

Editat perquè la cita de'n wefer no surt com a tal

Posted: Tuesday 24/10/2006 20:58
by orique
abraçadores.

Posted: Tuesday 24/10/2006 21:06
by Ferrovi
Jo crec que en comptes de CAFeteres ALStom, crec que lo millor, es lo millor de cada

Alstom + CAF + Bombardier + Adtranz = ??? pista BAC :P :P :P

Ep!

Posted: Tuesday 24/10/2006 21:08
by JaMiRo!
Ferrovi wrote:Jo crec que en comptes de CAFeteres ALStom, crec que lo millor, es lo millor de cada

Alstom + CAF + Bombardier + Adtranz = ??? pista BAC :P :P :P
Un apunt. Primer, ADtranz és el que més tard es coneix com a Bombardier. ;)

I finalment les 213 són gairebé 100% Alstom... :D :D :D

Re: Ep!

Posted: Tuesday 24/10/2006 21:11
by Ferrovi
JaMiRo! wrote:
Ferrovi wrote:Jo crec que en comptes de CAFeteres ALStom, crec que lo millor, es lo millor de cada

Alstom + CAF + Bombardier + Adtranz = ??? pista BAC :P :P :P
Un apunt. Primer, ADtranz és el que més tard es coneix com a Bombardier. ;)

I finalment les 213 són gairebé 100% Alstom... :D :D :D
Un error allò de Bombardier... un lapsus

Bé, he dit lo millor de cada... quasi tot lo de Alstom es lo millor...

Molt bé!

Posted: Tuesday 24/10/2006 21:12
by JaMiRo!
Ferrovi wrote:Bé, he dit lo millor de cada... quasi tot lo de Alstom es lo millor...
Així m'agrada. :D

Re: Molt bé!

Posted: Tuesday 24/10/2006 21:33
by aarongilp
JaMiRo! wrote:
Ferrovi wrote:Bé, he dit lo millor de cada... quasi tot lo de Alstom es lo millor...
Així m'agrada. :D
A mi d'Alstom només m'entusiasmen els TGV's...no sóc tan radical com vosaltres xD

Canviar d'idea

Posted: Tuesday 24/10/2006 21:38
by JaMiRo!
aarongilp wrote:A mi d'Alstom només m'entusiasmen els TGV's...no sóc tan radical com vosaltres xD
Et puc fer canviar d'idea? Tramvies, metros... :D

Posted: Tuesday 24/10/2006 21:39
by metrobaix
x fi le caçat!! juas!!! ha sigut una potra impresionant... baixava de casualitat a agafar la L2 direcció Pep Ventura a Universitat... 50 segons... i veig entrar un frontal vermell diferent de ls patates del 5000!

La primera sensacio a sigut molt bona, una mica sorollos, le trobat més baixet que els 5000 i les finestres... pues tampoc son tan lletges en persona... hahahaha

Re: Canviar d'idea

Posted: Tuesday 24/10/2006 21:41
by aarongilp
JaMiRo! wrote:
aarongilp wrote:A mi d'Alstom només m'entusiasmen els TGV's...no sóc tan radical com vosaltres xD
Et puc fer canviar d'idea? Tramvies, metros... :D
Em...ho dubto...els TGV m'encanten, però no ho sé...el Citadis, per exemple...m'agrada, sí, però m'és una mica igual, com em passa el mateix amb els Pendolino 104, els 9000, etc...

Posted: Tuesday 24/10/2006 23:29
by Serie600
Hola:

Ja m'he estrenat. Ja he pillat el 9000 a la L2 (i es pot dir que de casualitat, ja que pensava anrar a Poble Sec via L3). No portava la camara per inmortalitzar degudament el fet, encara sort del mobil.

L'he fet unes cuantes, pero he vist que algu ja l'ha "pillat" abans. Curiossament a Paral.lel tambe....

L'he agafat a Sagrada Familia i a l'arribar ha fet una "frenada triumfal" (brroooommm!) bastant espectacular. S'ha de dir que durant tot el trajecte el tema frenades ha estat a l'ordre del dia, a cada estacio, "frenassu". Ni que dir cuan ha entrat a Parl.lel per "via contraria", es a dir, no ha fet la maniobra d'escapament al cul de sac, la sacsejada ha estat bastant bestia.

A Sagrada Familia no se que ha passat que ha tancat i obert portes dues o tres vegades fins que no ha conseguit possar-se en marxa. A Paral.lel ha passat 3/4 del mateix, s'ha estat una bona estona aturat a la sortida (de fet l'han donat 2 vegades autoritzacio amb el cartell aquell que hi ha al cap de l'andana) i el tren que anava al darrera si que ha fet la maniobra al cul de sac.

Aqui teniu una foto de dintre, era el cotxe 9005:

Image

Es veu mig retallat rera del cap del passatger que esta mig d'esquena.

Aprofitant que s'ha tirat una estoneta aturat a l'andana, l'he fet unes cuantes mes. Aquesta es de la cabina:

Image

La mateixa des d'una mica mes darrera, recolzat en un armari metal.lic que hi ha a aquella estacio:

Image

Com veia que trigavan en tornar de l'altra punta del tren, l'he fotut morro (i la ma per darrera del retrovissor, el que es veu a la 2a foto) i he fet aquesta foto, no es gran cosa, ja ho se:

Image

I per acabar una dintre de l'andana. La camara del mobil no dona molt de si, i els que conegueu aquella estacio, sabreu que no es un bon lloc per fer fotos amb tranqulitat (transbordament, gent que empenta, andana estreta) i precissio, aixi que la foto no m'ha sortit el 9000 complet.

Image

Una bona "caça", almenys es la primera que li faig a un metro d'aqui :) *

Sal.lutacions:

Serie600

* = Jamiro, ja m'extranya que no hagis passat pel fil "Lo metro d'Estocolm". T'he possat un parell de fotos ;) . Per cert, al 20 "Minutos" avui ha sortit un reportatge sobre els metros mes macos del mon. En primer lloc: Estocolm! :anim :anim . Aqui l'edicio en PDF: http://www.20minutos.es/data/edicionimp ... _10_06.pdf, pagina 20, l'estacio es la de T-Centralen, si mireu el fil "lo metro....." veureu el planol de la xarxa i aquesta estacio on es. Perdoneu per l'off-topic.

Posted: Wednesday 25/10/2006 4:56
by Vox
Avui he pujat per 2on cop al 9000 i era la 2a unitat doncs era la 9005-6-9502-7-8.

Ha estat a la 1:15h de la nit entre Clot i Pep Ventura.

Vox

Posted: Wednesday 25/10/2006 11:28
by wefer
Vox wrote:Ha estat a la 1:15h de la nit entre Clot i Pep Ventura.
Vox
A la 1:15???!!! :? Si el metro tanca a les 12 de la nit!!!

The Boss...

Posted: Wednesday 25/10/2006 12:11
by JaMiRo!
Hola!
wefer wrote:A la 1:15???!!! :? Si el metro tanca a les 12 de la nit!!!
Em sembla que ahir va estar obert fins la 1 de la nit pel concert del Boss. És possible que el company Vox hi hagi assistit. ;)

No cal dir que ésser a la 1:15 de la nit en aquest tram és factible tenint en compte que l'últim tren surt dels extrems de la línia a la 1. :D

Salut!

Posted: Wednesday 25/10/2006 18:10
by Vox
wefer wrote:
Vox wrote:Ha estat a la 1:15h de la nit entre Clot i Pep Ventura.
Vox
A la 1:15???!!! :? Si el metro tanca a les 12 de la nit!!!
Com diu l'amic JaMiRo, ahir el servei de metro obría fins la 1AM degut al concert d'en Bruce Springsteen al Palau Sant Jordi.

Vaig agafar una 4000 a Plaça Espanya a les 0:50h, que no va sortir fins menys cinc i arriscant, vam (jo i la meva xicota) anar fins Clot, sense fotre cas de les noies del metro que ens deien que era justísim, vam anar fins la L2 i vam poder agafar l'últim tren de la nit, fins Pep Ventura (on vam empalmar amb el N11, visca la T10 :D).

Però em va sorpendre enganxar una 9000 a aquelles hores.

Per cert, grandiós concert d'en Bruce ;)

Vox

Posted: Wednesday 25/10/2006 21:01
by Denisuko
Hola
Avui he pogut pujar per primer cop a un 9000, m'uneixo al club :) , estaba a Passeig de Gracia i e vist que passaba el tren numero 204 i com que sempre veig fotos del 9000 amb el torn 205, m'he esperat por si las moscas, i BINGO!!

Opinio: realment m'agrada més el 5000 encara que el 9000 li dona mes un aire de tecnologic i futurista. M'he fixat molt en la cabina del motorista on estan els botons i cadascuna de les pantalles i crec que es mes còmode al 5000 per la distribució de tot plegat.

I bueno, aquesta es la primera impressió, mes endavant, la segona part com a passatger (perque estaba bastant ple el tren i no em podia fixar molt, només he vist que les pantalles estaven apagades, pero suposo que mes endavant ficaran alguna cosa, alguna peli, "Creep" per exemple...)

Posted: Wednesday 25/10/2006 22:49
by Fran-Ikarus
Agafo cada dia, o cada dos dies com a molt, la L2, i fins ara el màxim que he aconseguit és creuar-me un cop amb el 9000 en túnel, a relativament baixa velocitat, i en un tram de túnel compartit. Imagino que em dec haver creaut algun cop més, a més velocitat (i m'ha semblat un 5000) o en tram de túnels separats.

Doctor, és greu? :?