Fira BCNRail
Re: Fira BCNRail
http://www.fgc.cat/downloads/notes_prem ... cnRail.pdf
FGC tindrà un paper destacat al BcnRail amb la participació al I Fòrum Internacional Ferroviari i la presentació d'una aplicació per a smartphones
· El saló de referència del sector ferroviari se celebrarà a partir del proper
dimarts i fins al 2 de desembre a la Fira de Barcelona (recinte Gran Via).
· FGC presenta el proper una nova aplicació per a iPhone que permetrà
consultar horaris, trajecte, estacions properes, preus i les incidències en
temps real, entre altres opcions.
· També es projectaran imatges 3D de les noves unitats de tren 113, que
començaran a circular l’any 2013.
· Directius d’FGC moderaran diferents taules del I Fòrum Internacional
Ferroviari, que comptarà amb al participació de destacats representants
del sector a nivell mundial.
· FGC serà present dins de l’estand del Departament de Territori i
Sostenibilitat.
Barcelona, 24 de novembre de 2011
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya tindrà enguany un paper rellevant en la
celebració del la 3a edició del BcnRail, el Saló Internacional de la Indústria Ferroviària que
tindrà lloc a Fira de Barcelona (Recinte Gran Via) del 29 de novembre al 2 de desembre. La
principal novetat serà la presentació d'una nova aplicació per a telèfons mòbils amb sistema
operatiu iOS per a iPhone, amb la qual es podrà conèixer l’horari i l’itinerari dels trajectes,
els preus dels bitllets, consultar la xarxa i les estacions d’FGC i saber en temps real les
incidències que afecten al servei.
La presentació de la nova aplicació FGC App tindrà lloc el proper dimecres 30 de
novembre a les 12h a l’estand del Departament de Territori i sostenibilitat del Bcn Rail
i l’acte comptarà amb la presència del president de la companyia, Enric Ticó.
L'FGC App està dotada d’un sistema de localització que permetrà saber quina és l’estació
d’FGC més propera en tot moment. L’aplicació es podrà configurar en català, castellà i
anglès.
D'altra banda, i en el mateix acte de presentació, es mostrarà les imatges en 3D de les
noves unitats de tren 113 adquirides per FGC, i que han de començar a circular l'any 2013 a
la línia Barcelona-Vallès.
Com en les edicions anteriors, FGC estarà representada dins l'estand que el Departament
de Territori i Sostenibilitat tindrà a BCN Rail.
Participació activa al I Fòrum Internacional Ferroviari
L’edició d’aquest any del BcnRail se celebra sota el lema “Connexions sense límit”. En
aquest marc se celebrarà el I Fòrum Internacional Ferroviari, que comptarà amb la
participació dels màxims representants del sector del tren vinguts de diferents punts del
planeta. Per part d’FGC, directius de l’empresa participaran activament en alguna de les
ponències que se celebraran:
- Dia 1 de desembre. 11h: El president d’FGC, Enric Ticó, actuarà de moderador
en la ponència “La connexió d’Espanya amb la Xarxa Europea. El Corredor
Mediterrani”.
- Dia 1 de desembre. 10h: El director general de l’empresa, Pere Calvet, moderarà
la taula a “Metros. Experiències d’Aplicació de Sistemes Automàtics”.
- Dia 1 de desembre. 17h: El director d’FGC Enginyeria, Ramon Borrell, moderarà
la ponència “Països convidats: Índia. Inversions internacionals en ferrocarrils”.
- Dia 29 de novembre. 12h: El director de Manteniment d'FGC, Marc Serra, actuarà
de moderador en la ponència “Equips per a ferrocarrils. Noves Tecnologies d’equips”.
BcnRail i la participació d’FGC
El BcnRail és un Saló Internacional de caràcter professional que se celebra cada dos anys i
que és punt de trobada de les empreses líders del sector. Amb clara vocació internacional,
una quarantena d’empreses estrangeres hi presentaran totes les seves novetats i els seus
productes. També hi participen totes les administracions públiques.
A banda del I Fòrum Internacional Ferroviari, les jornades BcnRail Innova exposaran el nivell
tecnològic de la indústria ferroviària espanyola. Paral·lelament se celebraran Workshops
internacionals sobre Brasil, Rússia, Polònia, Algèria i l’Índia.
FGC tindrà un paper destacat al BcnRail amb la participació al I Fòrum Internacional Ferroviari i la presentació d'una aplicació per a smartphones
· El saló de referència del sector ferroviari se celebrarà a partir del proper
dimarts i fins al 2 de desembre a la Fira de Barcelona (recinte Gran Via).
· FGC presenta el proper una nova aplicació per a iPhone que permetrà
consultar horaris, trajecte, estacions properes, preus i les incidències en
temps real, entre altres opcions.
· També es projectaran imatges 3D de les noves unitats de tren 113, que
començaran a circular l’any 2013.
· Directius d’FGC moderaran diferents taules del I Fòrum Internacional
Ferroviari, que comptarà amb al participació de destacats representants
del sector a nivell mundial.
· FGC serà present dins de l’estand del Departament de Territori i
Sostenibilitat.
Barcelona, 24 de novembre de 2011
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya tindrà enguany un paper rellevant en la
celebració del la 3a edició del BcnRail, el Saló Internacional de la Indústria Ferroviària que
tindrà lloc a Fira de Barcelona (Recinte Gran Via) del 29 de novembre al 2 de desembre. La
principal novetat serà la presentació d'una nova aplicació per a telèfons mòbils amb sistema
operatiu iOS per a iPhone, amb la qual es podrà conèixer l’horari i l’itinerari dels trajectes,
els preus dels bitllets, consultar la xarxa i les estacions d’FGC i saber en temps real les
incidències que afecten al servei.
La presentació de la nova aplicació FGC App tindrà lloc el proper dimecres 30 de
novembre a les 12h a l’estand del Departament de Territori i sostenibilitat del Bcn Rail
i l’acte comptarà amb la presència del president de la companyia, Enric Ticó.
L'FGC App està dotada d’un sistema de localització que permetrà saber quina és l’estació
d’FGC més propera en tot moment. L’aplicació es podrà configurar en català, castellà i
anglès.
D'altra banda, i en el mateix acte de presentació, es mostrarà les imatges en 3D de les
noves unitats de tren 113 adquirides per FGC, i que han de començar a circular l'any 2013 a
la línia Barcelona-Vallès.
Com en les edicions anteriors, FGC estarà representada dins l'estand que el Departament
de Territori i Sostenibilitat tindrà a BCN Rail.
Participació activa al I Fòrum Internacional Ferroviari
L’edició d’aquest any del BcnRail se celebra sota el lema “Connexions sense límit”. En
aquest marc se celebrarà el I Fòrum Internacional Ferroviari, que comptarà amb la
participació dels màxims representants del sector del tren vinguts de diferents punts del
planeta. Per part d’FGC, directius de l’empresa participaran activament en alguna de les
ponències que se celebraran:
- Dia 1 de desembre. 11h: El president d’FGC, Enric Ticó, actuarà de moderador
en la ponència “La connexió d’Espanya amb la Xarxa Europea. El Corredor
Mediterrani”.
- Dia 1 de desembre. 10h: El director general de l’empresa, Pere Calvet, moderarà
la taula a “Metros. Experiències d’Aplicació de Sistemes Automàtics”.
- Dia 1 de desembre. 17h: El director d’FGC Enginyeria, Ramon Borrell, moderarà
la ponència “Països convidats: Índia. Inversions internacionals en ferrocarrils”.
- Dia 29 de novembre. 12h: El director de Manteniment d'FGC, Marc Serra, actuarà
de moderador en la ponència “Equips per a ferrocarrils. Noves Tecnologies d’equips”.
BcnRail i la participació d’FGC
El BcnRail és un Saló Internacional de caràcter professional que se celebra cada dos anys i
que és punt de trobada de les empreses líders del sector. Amb clara vocació internacional,
una quarantena d’empreses estrangeres hi presentaran totes les seves novetats i els seus
productes. També hi participen totes les administracions públiques.
A banda del I Fòrum Internacional Ferroviari, les jornades BcnRail Innova exposaran el nivell
tecnològic de la indústria ferroviària espanyola. Paral·lelament se celebraran Workshops
internacionals sobre Brasil, Rússia, Polònia, Algèria i l’Índia.
Re: Fira BCNRail
Algú hi anirà demà? Crec que m'hi passaré després de dinar. A veure si puc assistir a la conferència sobre el Rhônexpres.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Jornades tècniques
Platanito wrote:Algú hi anirà demà? Crec que m'hi passaré després de dinar. A veure si puc assistir a la conferència sobre el Rhônexpres.
Igual nosaltres.
Apart, havíeu vist això? Algú s'ha apuntat?
http://www.bcnrail.com/portal/appmanage ... 1611705978
PROGRAMA DE VISITES TÈCNIQUES
Totes les visites tècniques es realitzaran el divendres 2 de Desembre pel matí i tindran una durada aproximada de 2 hores més els desplaçaments.
La sortida s’efectuarà des del recinte de FIRA-GRAN VIA a les 10h i la tornada a les 14h aproximadament.
Por razones organizativas el número máximo de participantes de cada visita será de 20 personas.
Se exige un número mínimo de participantes para la realización de la visita.
Se ofrecen tres visitas:
1. VISITA A LAS INSTALACIONES DE “TRAM”
Es realitzarà un recorregut en tramvia des de Francesc Macià fins a les corxeres, visita a les corxeres de manteniment i tornada.
2. VISITA A LA LÍNIA 9 (Línia totalment automàtica)
Es realitzarà una visita al centre de Control de Tràfic Centralitzat de TMB i posteriorment es realitzarà un recorregut per la línia 9.
VISITA A LES OBRES DE L’AVE A BARCELONA-ADIF
Es realitzarà una visita a la zona d’obres de La Sagrera, on es presentarà una projecció explicativa de les obres i, posteriorment, es visitaran les obres de la futura estació de l’AVE.
Totes les visites seran acompanyades per personal de les respectives empreses.
Per a inscriure's a les visites, posi's en contacte amb: mlopez(a)firabcn.es
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Visita musical "con moto"
Podrien anar amb una mica més de calma i anar a les negres. Ara, tampoc es passin de llarg i visitin només rodones i blanques. Ni tampoc caiguin en l'altre extrem i vagin a les semicorxeres o fuses. I ja ni diguem de les semifuses, que no són aptes per a cardíacs.1. VISITA A LAS INSTALACIONES DE “TRAM”
Es realitzarà un recorregut en tramvia des de Francesc Macià fins a les corxeres, visita a les corxeres de manteniment i tornada.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Ingressos extres?
Igual és que allà emmagatzemen "cortxo", no siguem mal pensats...
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Nou saló a Fira de Barcelona: BCNRail
lolmetring wrote:Relacionat amb l'edició de fa dos anys, no us perdeu la imatge d'aquest render d'un fullet:
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Visita musical "con moto"
Que torna el Tramvia a Palafrugell (com tothom sap, capital de les indústries «corxeres») ??Guigui wrote:Podrien anar amb una mica més de calma i anar a les negres. Ara, tampoc es passin de llarg i visitin només rodones i blanques. Ni tampoc caiguin en l'altre extrem i vagin a les semicorxeres o fuses. I ja ni diguem de les semifuses, que no són aptes per a cardíacs.1. VISITA A LAS INSTALACIONES DE “TRAM”
Es realitzarà un recorregut en tramvia des de Francesc Macià fins a les corxeres, visita a les corxeres de manteniment i tornada.
Guigui, he rigut com feia temps que no ho feia amb la teva explicació musical... gràcies per fer-me començar millor el dia.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: Fira BCNRail
Bueno... qué gratificante es ver que la gente comparte tus intereses....
Saludos!
Me quedo sin ver en detalle las obras de La Sagrera.Apreciado Sr. Mxxxxx,
Lamento comunicarle que las visitas técnicas han sido suspendidas por no contar con un mínimo de personas interesadas.
Tendremos en cuenta su solicitud para futuras ocasiones,
Agradeciendo su interés, aprovecho la ocasión para saludarle atentamente,
Saludos!
Re: Fira BCNRail
No me lo puedo creer...Yo imagino que ha sido por no anunciarlo suficientemente. Costaba bastante encontrar lo de las actividades.
Re: Fira BCNRail
Es cierto. De hecho yo había visto todas las conferencias y workshops pero por algún motivo no me encontré con esto de las actividades y me enteré por este hilo...metring wrote:No me lo puedo creer...Yo imagino que ha sido por no anunciarlo suficientemente. Costaba bastante encontrar lo de las actividades.
Y yo que le escribía pensando que ya no quedarían plazas...
Re: Fira BCNRail
Estuve ayer, y encontré la feria bastante muerta. Lo más destacable que vi era un póster del material móvil de Feve (dibujado).
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Re: Fira BCNRail
Misma sensación. Con decirte que fuí el primer día y ya no encontré muchas razones para ir los otros 2...
Una perlita sobre la página web. En los comentarios de directivos del sector, supuestamente con el objetivo de resaltar la importania de la feria, se puede ver el de renfe: ¨BCN Rail es un compromiso ineludible para renfe¨. CUAC! Si estos son tus amigos... no?
Una perlita sobre la página web. En los comentarios de directivos del sector, supuestamente con el objetivo de resaltar la importania de la feria, se puede ver el de renfe: ¨BCN Rail es un compromiso ineludible para renfe¨. CUAC! Si estos son tus amigos... no?
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Fira BCNRail
Doncs jo hi he adquirit un llibre molt interessant sobre l'L9, sobre molts aspectes tècnics de la línia: concepció, construcció, concessió, arquitectura, senyalització, operador, material mòbil, etcètera.
Re: Fira BCNRail
http://transport.cat/viewtopic.php?f=15&t=6295&start=80victorcasta wrote:Doncs jo hi he adquirit un llibre molt interessant sobre l'L9, sobre molts aspectes tècnics de la línia: concepció, construcció, concessió, arquitectura, senyalització, operador, material mòbil, etcètera.
Re: Fira BCNRail
Doncs jo hi he estat aquest matí i seguia igual de morta. Quina diferència amb la de fa dos anys!Platanito wrote:Estuve ayer, y encontré la feria bastante muerta. Lo más destacable que vi era un póster del material móvil de Feve (dibujado).
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Fira BCNRail
Doncs el més interessant estava a l'altra banda del pavelló on podies conduir cotxes, motos i bicis elèctriques. Una experiència molt bona.
Hi esteu d'acord, errada apart?
http://ecomovilidad.net/barcelona/balan ... -rail-2011
Balanç de BCN Rail 2011
Javier Paricio | 7 de desembre de 2011
El passat divendres va concloure la tercera edició de BCN Rail, el Saló Internacional de la Indústria Ferroviària que cada dos anys organitza la Fira de Barcelona, de la inauguració de la qual us vam parlar fa una setmana.
El balanç que podem fer del saló d’aquest any és poc encoratjador. I és que, malgrat que estaven representades en ell les empreses operadores més importants del sector, així com els principals fabricants de material mòbil, gran nombre de constructores i d’empreses de serveis i manteniment i les Administracions Públiques, l’oferta expositiva era, en general, menys interessant que la que hi va haver en l’anterior edició.
Probablement l’actual situació econòmica ha fet que, a diferència de fa un parell d’anys, al saló BCN Rail 2011 no s’hagin exposat les darreres novetats de les empreses que construeixen material mòbil ferroviari. Així, per exemple, a l’edició de 2009 l’empresa Alstom va presentar un comboi de la sèrie 9000, preparat per circular sense conductor, i que pocs mesos després va entrar en funcionament a la línia L9 de metro de la nostra ciutat. Per la seva banda, CAF va donar a conèixer el tramvia que mig any més tard recorria els carrers d’Edimburg. A l’edició de 2011, en canvi, cap empresa ha decidit presentar les seves novetats sobre material mòbil, suposem que pels costos que implica i per les dificultats per tancar actualment contractes d’aquest tipus amb les Administracions Públiques.
Tampoc aquest any s’ha assolit la xifra de visitants de l’edició anterior, ja que si al 2009 més de 8.000 persones van visitar BCN Rail, la setmana passada tot just van ser 6.400. Tot i comptar amb empreses del nivell d’Alstom, Bombardier, CAF, Siemens, Talgo, COMSA, Indra, Abertis, FCC o Ferrovial i amb operadors tan importants com TMB, FGC, Renfe, Tram o FEVE, l’assistència de professionals ha sigut significativament menor.
De fet, l’oferta expositiva de TMB, de la Generalitat de Catalunya i de l’Ajuntament de Barcelona, per citar tres exemples paradigmàtics, posava de manifest, al nostre parer, que sovint l’enfocament que es va donar des de les institucions i empreses públiques no responia a les expectatives creades.
MouTV 300x168 Balanç de BCN Rail 2011
Així, a l’estand de Transports Metropolitans de Barcelona pràcticament només hi havia informació sobre Mou TV, el sistema de difusió d’informació a l’usuari que s’està començant a implantar a la xarxa de metro i bus. Sens dubte, un tema menor que no mereixia el protagonisme que va tenir en un saló biennal com BCN Rail.
Per la seva part, a l’estand de la Generalitat de Catalunya es parlava de projectes faraònics, com les obres de construcció de la línia L9 de metro, el carril bus-VAO a la C-58, el Corredor Mediterrani, l’Eix Diagonal i les actuacions d’Aigües Ter-Llobregat. Bona part d’aquestes qüestions són ara per ara un brindis al sol, ja que la seva execució està en entredit davant l’actual context econòmic. En aquest sentit, convé ressaltar que es parlés, per exemple, de que el carril bus-VAO de la C-58 serà utilitzat cada hora per 1.200 cotxes i per 100 autobusos, amb la possibilitat d’arribar a doblar ambdues xifres en el futur. Veurem si els fets corroboren o desmenteixen aquests càlculs que, segons el nostre punt de vista, són excessivament optimistes.
Finalment, l’Ajuntament de Barcelona posava l’èmfasi en el vehicle elèctric, fins al punt de proclamar la ciutat comtal com a “capital del vehicle elèctric” arran d’un simpòsium que sobre la matèria tindrà lloc l’any 2013. En menor mesura, l’Ajuntament de Barcelona també parlava al seu estand de les parades solars del bus, de les energies renovables i del bicing com una de les peces per aconseguir un canvi en el model de mobilitat de la ciutat.
(Atenció: on és la badada aquí?)Per altra banda, crida l’atenció que en un saló dedicat teòricament a la indústria ferroviària participessin nombroses empreses dedicades al món de l’automoció, com SEAT, Nissan, Peugeot, Renault, Mercedes-Benz, Mitsubishi o Toyota, per presentar els seus vehicles elèctrics. Si, com sembla, la intenció de Fira de Barcelona és continuar donant cabuda a aquest sector, potser convindria rebatejar el “Saló Internacional de la Indústria Ferroviària” per tal d’incloure en la seva denominació aquest nou concepte. De totes maneres, no és menys cert que en potenciar aquest aspecte s’estaria desvirtuant la finalitat original amb què va néixer fa sis anys el saló BCN Rail.
Per acabar, volem dir que, entre els diferents debats que es van fer en el si del saló BCN Rail d’aquest any, convé destacar el relatiu al finançament del transport públic, tant per les diferents visions i solucions que sobre el tema es van donar, com per la conveniència de plantejar en l’actualitat una revisió a fons del sistema.
Balanç de BCN Rail 2011
Javier Paricio | 7 de desembre de 2011
El passat divendres va concloure la tercera edició de BCN Rail, el Saló Internacional de la Indústria Ferroviària que cada dos anys organitza la Fira de Barcelona, de la inauguració de la qual us vam parlar fa una setmana.
El balanç que podem fer del saló d’aquest any és poc encoratjador. I és que, malgrat que estaven representades en ell les empreses operadores més importants del sector, així com els principals fabricants de material mòbil, gran nombre de constructores i d’empreses de serveis i manteniment i les Administracions Públiques, l’oferta expositiva era, en general, menys interessant que la que hi va haver en l’anterior edició.
Probablement l’actual situació econòmica ha fet que, a diferència de fa un parell d’anys, al saló BCN Rail 2011 no s’hagin exposat les darreres novetats de les empreses que construeixen material mòbil ferroviari. Així, per exemple, a l’edició de 2009 l’empresa Alstom va presentar un comboi de la sèrie 9000, preparat per circular sense conductor, i que pocs mesos després va entrar en funcionament a la línia L9 de metro de la nostra ciutat. Per la seva banda, CAF va donar a conèixer el tramvia que mig any més tard recorria els carrers d’Edimburg. A l’edició de 2011, en canvi, cap empresa ha decidit presentar les seves novetats sobre material mòbil, suposem que pels costos que implica i per les dificultats per tancar actualment contractes d’aquest tipus amb les Administracions Públiques.
Tampoc aquest any s’ha assolit la xifra de visitants de l’edició anterior, ja que si al 2009 més de 8.000 persones van visitar BCN Rail, la setmana passada tot just van ser 6.400. Tot i comptar amb empreses del nivell d’Alstom, Bombardier, CAF, Siemens, Talgo, COMSA, Indra, Abertis, FCC o Ferrovial i amb operadors tan importants com TMB, FGC, Renfe, Tram o FEVE, l’assistència de professionals ha sigut significativament menor.
De fet, l’oferta expositiva de TMB, de la Generalitat de Catalunya i de l’Ajuntament de Barcelona, per citar tres exemples paradigmàtics, posava de manifest, al nostre parer, que sovint l’enfocament que es va donar des de les institucions i empreses públiques no responia a les expectatives creades.
MouTV 300x168 Balanç de BCN Rail 2011
Així, a l’estand de Transports Metropolitans de Barcelona pràcticament només hi havia informació sobre Mou TV, el sistema de difusió d’informació a l’usuari que s’està començant a implantar a la xarxa de metro i bus. Sens dubte, un tema menor que no mereixia el protagonisme que va tenir en un saló biennal com BCN Rail.
Per la seva part, a l’estand de la Generalitat de Catalunya es parlava de projectes faraònics, com les obres de construcció de la línia L9 de metro, el carril bus-VAO a la C-58, el Corredor Mediterrani, l’Eix Diagonal i les actuacions d’Aigües Ter-Llobregat. Bona part d’aquestes qüestions són ara per ara un brindis al sol, ja que la seva execució està en entredit davant l’actual context econòmic. En aquest sentit, convé ressaltar que es parlés, per exemple, de que el carril bus-VAO de la C-58 serà utilitzat cada hora per 1.200 cotxes i per 100 autobusos, amb la possibilitat d’arribar a doblar ambdues xifres en el futur. Veurem si els fets corroboren o desmenteixen aquests càlculs que, segons el nostre punt de vista, són excessivament optimistes.
Finalment, l’Ajuntament de Barcelona posava l’èmfasi en el vehicle elèctric, fins al punt de proclamar la ciutat comtal com a “capital del vehicle elèctric” arran d’un simpòsium que sobre la matèria tindrà lloc l’any 2013. En menor mesura, l’Ajuntament de Barcelona també parlava al seu estand de les parades solars del bus, de les energies renovables i del bicing com una de les peces per aconseguir un canvi en el model de mobilitat de la ciutat.
(Atenció: on és la badada aquí?)Per altra banda, crida l’atenció que en un saló dedicat teòricament a la indústria ferroviària participessin nombroses empreses dedicades al món de l’automoció, com SEAT, Nissan, Peugeot, Renault, Mercedes-Benz, Mitsubishi o Toyota, per presentar els seus vehicles elèctrics. Si, com sembla, la intenció de Fira de Barcelona és continuar donant cabuda a aquest sector, potser convindria rebatejar el “Saló Internacional de la Indústria Ferroviària” per tal d’incloure en la seva denominació aquest nou concepte. De totes maneres, no és menys cert que en potenciar aquest aspecte s’estaria desvirtuant la finalitat original amb què va néixer fa sis anys el saló BCN Rail.
Per acabar, volem dir que, entre els diferents debats que es van fer en el si del saló BCN Rail d’aquest any, convé destacar el relatiu al finançament del transport públic, tant per les diferents visions i solucions que sobre el tema es van donar, com per la conveniència de plantejar en l’actualitat una revisió a fons del sistema.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Qüestió de redactat
Els cotxes elèctrics, convertits en trens. El Túnel de la Rovira, L12 del metro?(Atenció: on és la badada aquí?)Per altra banda, crida l’atenció que en un saló dedicat teòricament a la indústria ferroviària participessin nombroses empreses dedicades al món de l’automoció, com SEAT, Nissan, Peugeot, Renault, Mercedes-Benz, Mitsubishi o Toyota, per presentar els seus vehicles elèctrics. Si, com sembla, la intenció de Fira de Barcelona és continuar donant cabuda a aquest sector, potser convindria rebatejar el “Saló Internacional de la Indústria Ferroviària” per tal d’incloure en la seva denominació aquest nou concepte. De totes maneres, no és menys cert que en potenciar aquest aspecte s’estaria desvirtuant la finalitat original amb què va néixer fa sis anys el saló BCN Rail.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Qüestió de redactat
Fred, fred!Guigui wrote:Els cotxes elèctrics, convertits en trens. El Túnel de la Rovira, L12 del metro?(Atenció: on és la badada aquí?)Per altra banda, crida l’atenció que en un saló dedicat teòricament a la indústria ferroviària participessin nombroses empreses dedicades al món de l’automoció, com SEAT, Nissan, Peugeot, Renault, Mercedes-Benz, Mitsubishi o Toyota, per presentar els seus vehicles elèctrics. Si, com sembla, la intenció de Fira de Barcelona és continuar donant cabuda a aquest sector, potser convindria rebatejar el “Saló Internacional de la Indústria Ferroviària” per tal d’incloure en la seva denominació aquest nou concepte. De totes maneres, no és menys cert que en potenciar aquest aspecte s’estaria desvirtuant la finalitat original amb què va néixer fa sis anys el saló BCN Rail.
Ho he dit a la pàgina d'Ecomovilidad, però no s'hi val mirar!