Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
- sigfrid440s
- N6
- Posts: 292
- Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
- Facebook: ssygger
- Location: Barcelona
- Contact:
Aquest "encara" vol dir que creus/saps que treuran les 5000s de la L2? De la L3 ho dubto però de la L2 crec que sí. L'arrivada de les 9000s podria canviar allò de les tres 5000 per la L2 i poder enviar-les a la L5 per perfeccionar unes freqüències que per ara ja son molt bones.Denisuko wrote:Encara hi ha algun 5000 circulant per L2
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Crec, espero, m'imagino que si que ho faran, ja que per 2-3 trens que n'hi ha, els poden afegir a L3 i milloren la freqüencia a aquesta linia, a L5 penso que ja la freqüencia es bastant bona, i crec que la linia ja va saturada, ja que hi han més trens en servei que estacions.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
- Serie-1000-metro
- N7
- Posts: 506
- Joined: Thursday 19/05/2005 21:39
- Location: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contact:
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Serie-1000-metro wrote:De fet el primer 6000 ja està acabat segons fonts meves, també se que per entralo a la xarxa de METRO, u faràn a través de Sabadell, i una 311 el remolcarà fins a Sagrera, pasant per l'agulla de Plaça Catalunya.
Dia (millor nit) i hora, si us plau!!!!
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Suposo que des de Sabadell Sud ho farien no? De tota manera, és una mica estrany que els baixin justament des de Sabadell i no des de qualsevol altre punt més proper a Barcelona oi? La informació que nosaltres teníem al seu moment és que els entraven des de Can Tunis...wefer wrote:Serie-1000-metro wrote:De fet el primer 6000 ja està acabat segons fonts meves, també se que per entralo a la xarxa de METRO, u faràn a través de Sabadell, i una 311 el remolcarà fins a Sagrera, pasant per l'agulla de Plaça Catalunya.
Dia (millor nit) i hora, si us plau!!!!
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Podria ser també que estiguessin reforman alguna 2100 per pasar-la al més aviat possible a la "L4" amb el termòmetre de llums corresponent de la línia 4 i no el que han posa't a sobre del termòtre de la "L2".Vox wrote:Mako/jlr,
Jo crec que n'hi ha d'haver més de dues 2100 a la L2. Si n'hi ha 2 a la L4 i 2 a la L2, on estan les 11 restants?
Val que es veuran obligats a anar treient 1100 per posar les 2100 degut a l'arrivada imparable de les 9000 a la L2, però no serà que actualment combinen bastant les 9000s amb les 2100? Ho dic pq jo alguna vegada veig 3 2100 seguides i després un fotimé de 9000s.
Vox
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
- foronda 141
- N8
- Posts: 852
- Joined: Monday 14/08/2006 21:14
- Location: Poblenou
De fet el primer 6000 ja està acabat segons fonts meves, també se que per entralo a la xarxa de METRO, u faràn a través de Sabadell, i una 311 el remolcarà fins a Sagrera, pasant per l'agulla de Plaça Catalunya.
-----------------------------------------------------------------------------------
A la Plaça Catalunya ja no hi ha agulla amb Renfe.
De ser aixi suposo que sera per mediació del nou enllaç que hi ha entre Universitat i Urgell direcció Hospital de Bellvitge.
Salutacions.
-----------------------------------------------------------------------------------
A la Plaça Catalunya ja no hi ha agulla amb Renfe.
De ser aixi suposo que sera per mediació del nou enllaç que hi ha entre Universitat i Urgell direcció Hospital de Bellvitge.
Salutacions.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Doncs no fa gaire encara hi era. Com no l'hagin tret aquests últims dies...foronda 141 wrote: A la Plaça Catalunya ja no hi ha agulla amb Renfe.
foronda 141 wrote:De ser aixi suposo que sera per mediació del nou enllaç que hi ha entre Universitat i Urgell direcció Hospital de Bellvitge.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Bé, l'únic que hi ha de moment és que a l'andana direcció Barcelona només han deixat acordonat l'espai per posar el futur ascensor. I que al vestíbul s'han eliminat les barreres tarifàries i estan reformant... el bar.metring wrote:Ostres, avui estaré atenta a veure si a Sabadell Sud hi ha res d'interessant (per cert, que m'han dit que l'estan reformant, i jo sense passar-m'hi!!!)
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Si, l'ADIF te aquesta particularietat, fan obres pero no les acaben, els ascensors que son més cars els hi deixen el forat i no els fiquen (Estació de Montgat) , o fiquen muntacarregues (Sant Adrià de Besòs) o plataformes lliscants per les escales (Badalona) i d'aquesta manera diuen que tenen estacions adaptades...
Més info!
Serie-1000-metro wrote:De fet el primer 6000 ja està acabat segons fonts meves, també se que per entralo a la xarxa de METRO, u faràn a través de Sabadell, i una 311 el remolcarà fins a Sagrera, pasant per l'agulla de Plaça Catalunya.
Volem més info, Lluís!!!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2