Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Jordilar

Post by Jordilar »

Jo n'he arribat a contar 4 en hora punta de 5000 a la L2.

Salut,
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

^^" si, la L2 es molt diversa... Té tres sèries circulant 2100, 5000 i 9000. Excepte la L5 i L11 sembla que tota la restà de linies tindran dues sèries alhora circulant.

L1 4000R i 6000
L2 5000 i 9000
L3 5000 i 3000R
L4 2100 i 9000
L5 5000
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Post by mikado »

EUKibo wrote:^^" si, la L2 es molt diversa... Té tres sèries circulant 2100, 5000 i 9000. Excepte la L5 i L11 sembla que tota la restà de linies tindran dues sèries alhora circulant.

L1 4000R i 6000
L2 5000 i 9000
L3 5000 i 3000R
L4 2100 i 9000
L5 5000
I els 2000?? A la L3???
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

mikado wrote:
EUKibo wrote:^^" si, la L2 es molt diversa... Té tres sèries circulant 2100, 5000 i 9000. Excepte la L5 i L11 sembla que tota la restà de linies tindran dues sèries alhora circulant.

L1 4000R i 6000
L2 5000 i 9000
L3 5000 i 3000R
L4 2100 i 9000
L5 5000
I els 2000?? A la L3???
Sí.
User avatar
sigfrid440s
N6
N6
Posts: 292
Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
Facebook: ssygger
Location: Barcelona
Contact:

Post by sigfrid440s »

Amb lo maca que era amb els 1000 la L5.

Ara 4 vegades al dia els repugnants 5000... Poca varietata a aquesta linia. :'( :'(
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Denisuko wrote:Encara hi ha algun 5000 circulant per L2
Aquest "encara" vol dir que creus/saps que treuran les 5000s de la L2? De la L3 ho dubto però de la L2 crec que sí. L'arrivada de les 9000s podria canviar allò de les tres 5000 per la L2 i poder enviar-les a la L5 per perfeccionar unes freqüències que per ara ja son molt bones.

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

Crec, espero, m'imagino que si que ho faran, ja que per 2-3 trens que n'hi ha, els poden afegir a L3 i milloren la freqüencia a aquesta linia, a L5 penso que ja la freqüencia es bastant bona, i crec que la linia ja va saturada, ja que hi han més trens en servei que estacions.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
User avatar
Serie-1000-metro
N7
N7
Posts: 506
Joined: Thursday 19/05/2005 21:39
Location: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contact:

Post by Serie-1000-metro »

De fet el primer 6000 ja està acabat segons fonts meves, també se que per entralo a la xarxa de METRO, u faràn a través de Sabadell, i una 311 el remolcarà fins a Sagrera, pasant per l'agulla de Plaça Catalunya.


Salut i peles!!!
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Post by wefer »

Serie-1000-metro wrote:De fet el primer 6000 ja està acabat segons fonts meves, també se que per entralo a la xarxa de METRO, u faràn a través de Sabadell, i una 311 el remolcarà fins a Sagrera, pasant per l'agulla de Plaça Catalunya.
:o
Dia (millor nit) i hora, si us plau!!!! :D
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

wefer wrote:
Serie-1000-metro wrote:De fet el primer 6000 ja està acabat segons fonts meves, també se que per entralo a la xarxa de METRO, u faràn a través de Sabadell, i una 311 el remolcarà fins a Sagrera, pasant per l'agulla de Plaça Catalunya.
:o
Dia (millor nit) i hora, si us plau!!!! :D
:o :o :o :o :o Suposo que des de Sabadell Sud ho farien no? De tota manera, és una mica estrany que els baixin justament des de Sabadell i no des de qualsevol altre punt més proper a Barcelona oi? :x La informació que nosaltres teníem al seu moment és que els entraven des de Can Tunis...
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

Vox wrote:Mako/jlr,

Jo crec que n'hi ha d'haver més de dues 2100 a la L2. Si n'hi ha 2 a la L4 i 2 a la L2, on estan les 11 restants?

Val que es veuran obligats a anar treient 1100 per posar les 2100 degut a l'arrivada imparable de les 9000 a la L2, però no serà que actualment combinen bastant les 9000s amb les 2100? Ho dic pq jo alguna vegada veig 3 2100 seguides i després un fotimé de 9000s.

Vox
Podria ser també que estiguessin reforman alguna 2100 per pasar-la al més aviat possible a la "L4" amb el termòmetre de llums corresponent de la línia 4 i no el que han posa't a sobre del termòtre de la "L2".
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Cert, lo de Can Tunis, era per despistar...? :roll:

Per cert, jo semà CASUALMENT vaig a Sabadell Sud. A veure si encara me'l trobaré!! :)
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Jo tenia els meus dubtes quan va dir que entrarien els 6000 per Can Tunis. Amb el cacau que està muntat allà abaix per les obres de l'AVE, em semblava estrany que pararien per deixar passar un 6000 remolcat...
User avatar
foronda 141
N8
N8
Posts: 852
Joined: Monday 14/08/2006 21:14
Location: Poblenou

Post by foronda 141 »

De fet el primer 6000 ja està acabat segons fonts meves, també se que per entralo a la xarxa de METRO, u faràn a través de Sabadell, i una 311 el remolcarà fins a Sagrera, pasant per l'agulla de Plaça Catalunya.

-----------------------------------------------------------------------------------
A la Plaça Catalunya ja no hi ha agulla amb Renfe.

De ser aixi suposo que sera per mediació del nou enllaç que hi ha entre Universitat i Urgell direcció Hospital de Bellvitge.

Salutacions.
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Post by wefer »

foronda 141 wrote: A la Plaça Catalunya ja no hi ha agulla amb Renfe.
Doncs no fa gaire encara hi era. Com no l'hagin tret aquests últims dies...
foronda 141 wrote:De ser aixi suposo que sera per mediació del nou enllaç que hi ha entre Universitat i Urgell direcció Hospital de Bellvitge.
:?: :?: :?:
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Ostres, avui estaré atenta a veure si a Sabadell Sud hi ha res d'interessant (per cert, que m'han dit que l'estan reformant, i jo sense passar-m'hi!!!)
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

metring wrote:Ostres, avui estaré atenta a veure si a Sabadell Sud hi ha res d'interessant (per cert, que m'han dit que l'estan reformant, i jo sense passar-m'hi!!!)
Bé, l'únic que hi ha de moment és que a l'andana direcció Barcelona només han deixat acordonat l'espai per posar el futur ascensor. I que al vestíbul s'han eliminat les barreres tarifàries i estan reformant... el bar.
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Si, l'ADIF te aquesta particularietat, fan obres pero no les acaben, els ascensors que son més cars els hi deixen el forat i no els fiquen (Estació de Montgat) , o fiquen muntacarregues (Sant Adrià de Besòs) o plataformes lliscants per les escales (Badalona) i d'aquesta manera diuen que tenen estacions adaptades...
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Més info!

Post by JaMiRo! »

Serie-1000-metro wrote:De fet el primer 6000 ja està acabat segons fonts meves, també se que per entralo a la xarxa de METRO, u faràn a través de Sabadell, i una 311 el remolcarà fins a Sagrera, pasant per l'agulla de Plaça Catalunya.
:o :o :o :o :o

Volem més info, Lluís!!! :D
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Jo ahir no el vaig veure per Sabadell, llàstima!!!!
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”