Page 9 of 59

Posted: Wednesday 04/04/2007 15:40
by Jordilar
Jo n'he arribat a contar 4 en hora punta de 5000 a la L2.

Salut,

Posted: Wednesday 04/04/2007 16:07
by EUKibo
^^" si, la L2 es molt diversa... Té tres sèries circulant 2100, 5000 i 9000. Excepte la L5 i L11 sembla que tota la restà de linies tindran dues sèries alhora circulant.

L1 4000R i 6000
L2 5000 i 9000
L3 5000 i 3000R
L4 2100 i 9000
L5 5000

Posted: Wednesday 04/04/2007 16:26
by mikado
EUKibo wrote:^^" si, la L2 es molt diversa... Té tres sèries circulant 2100, 5000 i 9000. Excepte la L5 i L11 sembla que tota la restà de linies tindran dues sèries alhora circulant.

L1 4000R i 6000
L2 5000 i 9000
L3 5000 i 3000R
L4 2100 i 9000
L5 5000
I els 2000?? A la L3???

Posted: Wednesday 04/04/2007 16:54
by victorcasta
mikado wrote:
EUKibo wrote:^^" si, la L2 es molt diversa... Té tres sèries circulant 2100, 5000 i 9000. Excepte la L5 i L11 sembla que tota la restà de linies tindran dues sèries alhora circulant.

L1 4000R i 6000
L2 5000 i 9000
L3 5000 i 3000R
L4 2100 i 9000
L5 5000
I els 2000?? A la L3???
Sí.

Posted: Thursday 05/04/2007 2:35
by sigfrid440s
Amb lo maca que era amb els 1000 la L5.

Ara 4 vegades al dia els repugnants 5000... Poca varietata a aquesta linia. :'( :'(

Posted: Thursday 05/04/2007 2:41
by Vox
Denisuko wrote:Encara hi ha algun 5000 circulant per L2
Aquest "encara" vol dir que creus/saps que treuran les 5000s de la L2? De la L3 ho dubto però de la L2 crec que sí. L'arrivada de les 9000s podria canviar allò de les tres 5000 per la L2 i poder enviar-les a la L5 per perfeccionar unes freqüències que per ara ja son molt bones.

Vox

Posted: Friday 06/04/2007 23:49
by Denisuko
Crec, espero, m'imagino que si que ho faran, ja que per 2-3 trens que n'hi ha, els poden afegir a L3 i milloren la freqüencia a aquesta linia, a L5 penso que ja la freqüencia es bastant bona, i crec que la linia ja va saturada, ja que hi han més trens en servei que estacions.

Posted: Saturday 07/04/2007 0:48
by Serie-1000-metro
De fet el primer 6000 ja està acabat segons fonts meves, també se que per entralo a la xarxa de METRO, u faràn a través de Sabadell, i una 311 el remolcarà fins a Sagrera, pasant per l'agulla de Plaça Catalunya.


Salut i peles!!!

Posted: Saturday 07/04/2007 0:53
by wefer
Serie-1000-metro wrote:De fet el primer 6000 ja està acabat segons fonts meves, també se que per entralo a la xarxa de METRO, u faràn a través de Sabadell, i una 311 el remolcarà fins a Sagrera, pasant per l'agulla de Plaça Catalunya.
:o
Dia (millor nit) i hora, si us plau!!!! :D

Posted: Saturday 07/04/2007 1:44
by Trenscat
wefer wrote:
Serie-1000-metro wrote:De fet el primer 6000 ja està acabat segons fonts meves, també se que per entralo a la xarxa de METRO, u faràn a través de Sabadell, i una 311 el remolcarà fins a Sagrera, pasant per l'agulla de Plaça Catalunya.
:o
Dia (millor nit) i hora, si us plau!!!! :D
:o :o :o :o :o Suposo que des de Sabadell Sud ho farien no? De tota manera, és una mica estrany que els baixin justament des de Sabadell i no des de qualsevol altre punt més proper a Barcelona oi? :x La informació que nosaltres teníem al seu moment és que els entraven des de Can Tunis...

Posted: Saturday 07/04/2007 4:02
by sortrens
Vox wrote:Mako/jlr,

Jo crec que n'hi ha d'haver més de dues 2100 a la L2. Si n'hi ha 2 a la L4 i 2 a la L2, on estan les 11 restants?

Val que es veuran obligats a anar treient 1100 per posar les 2100 degut a l'arrivada imparable de les 9000 a la L2, però no serà que actualment combinen bastant les 9000s amb les 2100? Ho dic pq jo alguna vegada veig 3 2100 seguides i després un fotimé de 9000s.

Vox
Podria ser també que estiguessin reforman alguna 2100 per pasar-la al més aviat possible a la "L4" amb el termòmetre de llums corresponent de la línia 4 i no el que han posa't a sobre del termòtre de la "L2".

Posted: Saturday 07/04/2007 10:44
by metring
Cert, lo de Can Tunis, era per despistar...? :roll:

Per cert, jo semà CASUALMENT vaig a Sabadell Sud. A veure si encara me'l trobaré!! :)

Posted: Saturday 07/04/2007 15:53
by victorcasta
Jo tenia els meus dubtes quan va dir que entrarien els 6000 per Can Tunis. Amb el cacau que està muntat allà abaix per les obres de l'AVE, em semblava estrany que pararien per deixar passar un 6000 remolcat...

Posted: Sunday 08/04/2007 1:06
by foronda 141
De fet el primer 6000 ja està acabat segons fonts meves, també se que per entralo a la xarxa de METRO, u faràn a través de Sabadell, i una 311 el remolcarà fins a Sagrera, pasant per l'agulla de Plaça Catalunya.

-----------------------------------------------------------------------------------
A la Plaça Catalunya ja no hi ha agulla amb Renfe.

De ser aixi suposo que sera per mediació del nou enllaç que hi ha entre Universitat i Urgell direcció Hospital de Bellvitge.

Salutacions.

Posted: Sunday 08/04/2007 2:08
by wefer
foronda 141 wrote: A la Plaça Catalunya ja no hi ha agulla amb Renfe.
Doncs no fa gaire encara hi era. Com no l'hagin tret aquests últims dies...
foronda 141 wrote:De ser aixi suposo que sera per mediació del nou enllaç que hi ha entre Universitat i Urgell direcció Hospital de Bellvitge.
:?: :?: :?:

Posted: Sunday 08/04/2007 9:02
by metring
Ostres, avui estaré atenta a veure si a Sabadell Sud hi ha res d'interessant (per cert, que m'han dit que l'estan reformant, i jo sense passar-m'hi!!!)

Posted: Sunday 08/04/2007 12:05
by UT596001
metring wrote:Ostres, avui estaré atenta a veure si a Sabadell Sud hi ha res d'interessant (per cert, que m'han dit que l'estan reformant, i jo sense passar-m'hi!!!)
Bé, l'únic que hi ha de moment és que a l'andana direcció Barcelona només han deixat acordonat l'espai per posar el futur ascensor. I que al vestíbul s'han eliminat les barreres tarifàries i estan reformant... el bar.

Posted: Sunday 08/04/2007 13:01
by EUKibo
Si, l'ADIF te aquesta particularietat, fan obres pero no les acaben, els ascensors que son més cars els hi deixen el forat i no els fiquen (Estació de Montgat) , o fiquen muntacarregues (Sant Adrià de Besòs) o plataformes lliscants per les escales (Badalona) i d'aquesta manera diuen que tenen estacions adaptades...

Més info!

Posted: Monday 09/04/2007 14:46
by JaMiRo!
Serie-1000-metro wrote:De fet el primer 6000 ja està acabat segons fonts meves, també se que per entralo a la xarxa de METRO, u faràn a través de Sabadell, i una 311 el remolcarà fins a Sagrera, pasant per l'agulla de Plaça Catalunya.
:o :o :o :o :o

Volem més info, Lluís!!! :D

Posted: Monday 09/04/2007 14:50
by metring
Jo ahir no el vaig veure per Sabadell, llàstima!!!!