Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
No m'ho puc creure,i a més la 213.24,que és de les noves,i només porta una mica més d'1 any en servei.
Estic flipant amb FGC,últimament passen coses negatives.
Mako448 wrote:No m'ho puc creure,i a més la 213.24,que és de les noves,i només porta una mica més d'1 any en servei.
Bé, jo vaig veure fa uns anys la 112.01 grafitejada en un lateral al COR de Rubí... però als pocs dies quan la vaig veure circulant ja estava neta.
En aquest sentit FGC pateix (menys) també els graffitis però els gestiona molt millor que a RENFE, doncs és molt extrany veure trens graffitejats, i menys en servei.
Mako448 wrote:No m'ho puc creure,i a més la 213.24,que és de les noves,i només porta una mica més d'1 any en servei.
No em deixes acabar... vaig veure díes després el mateix tren, i ja no tenía el graffiti. Això no ho vaig dir, perquè es el que passa sempre.
A FGC trobar trens sense grafitti és molt complicat.
Jo exteriorment no n'he vist mai ni a una 213 ni a una 211.
No sé que farà FGC amb els trens a les nits,peró renfe el deixa allà a l'estació a l'aire lliure perqué vinguin gentusa a gratifegar-lo fàcilment.
M'han explicat que al metro de Nova York van aconseguir acabar amb els grafitaires perquè tren que omplien de gargots, tren que retiraven i netejaven, amb l'efecte que només circulaven (i es veien) els trens nets, la qual cosa frustrava els grafitaires, que veien com la seva "obra" passava desapercebuda.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc. ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Tren:L'Hospitalet-Mataró
Hora Sortida:10.17
Unitat:465.009
Hora Sortida:11.17
Unitat:465.013(costat cabina Mataró el tren ja està grafitejat,com és possible que un tren que està servei fa només 2 mesos ja estigui grafitejat ?)
Quin supermanteniment que realitza la renfe.
Mako448 wrote:
Hora Sortida:11.17
Unitat:465.013(costat cabina Mataró el tren ja està grafitejat,com és possible que un tren que està servei fa només 2 mesos ja estigui grafitejat ?)
Quin supermanteniment que realitza la renfe.
Lo iba a decir ahora mismo que la he visto salir de L'H en el Calella de las 13.47. Mucho perseguir a los fotógrafos aficionados y no son capaces de pillar a estos gamberros. Me pongo de los nervios
Avui a la revista de Hobby tren a sortit en un reportatge la compra de renfe de 53 (o algo aixi ) nous Civia de model IV. per en aquest post s'havia comentat que ja s'havien presupostat els civia alpino i els Civia del model V, aquest reportatge xoca bastant enfront aquesta idea
Jo he sentit avui als informatius de 8tv que demà renfe posa en servei quatre nous trens a les rodalies.
Ostià,demà tenia pensat agafar la R4,i ara m'entero que posen civie's.I com demà potser nevarà,a veure si tinc sort i estreno els civies de la R4 amb neu.Circulen fins a Sant Vicenç de Calders?O fan nomès algunes relacions determinades tipus com la R1.