TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

Dues notícies del 6000.

La primera, confirmar que el segon 6000 està de proves. Vist a Catalunya des de l'andana de renfe anant cap a Hospital de Bellvitge sobre les 19:10.

La segona, ja hi ha el tercer 6000 encarrilant-se a Sabadell Sud per al seu trasllat. Quan he passat amb el tren he vist dos cotxes ja posats a la via i un tercer a un camió.
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

Trenscat wrote:La primera, confirmar que el segon 6000 està de proves. Vist a Catalunya des de l'andana de renfe anant cap a Hospital de Bellvitge sobre les 19:10.
Jo l'he vist aquesta tarda al Clot a les 19.04
User avatar
evarujo
N6
N6
Posts: 187
Joined: Friday 23/03/2007 17:42

Post by evarujo »

ja es el 6000 a sabadell?? q es fara el trasllat dimecres nit?? està a sabadell sud oi? demà igual mapropo a veure'l...
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Mmmm és temptador de tornar-hi a anar... :P després de l'èxit de l'últim cop
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Post by trainman »

Por lo que veo el ritmo de llegada de los 6000 es de uno cada 3 semanas, el primero salió de Sabadell-Sud la madrugada del 9 al 10 de mayo, el segundo la madrugada del 30 al 31 de mayo y el tercero parece que lo hará la madrugada del 20 al 21 de junio
User avatar
evarujo
N6
N6
Posts: 187
Joined: Friday 23/03/2007 17:42

Post by evarujo »

Hola, he estat aquest mati a Sabadell Sud i l'he vist alla a la ultima via on sempre el deixen, no esta complet ni molt menys... aqui us deixo unes fotetes que he fet, saluts,

Sergio

Image

Image

Image
jordidr
N7
N7
Posts: 614
Joined: Wednesday 10/01/2007 10:55

Post by jordidr »

Tan lletjos com els 5000...
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Post by Miquel »

Avui he tornat a anar a buscar el 6000 a Sagrera, avui he anat caminant i tot just validar la targeta el 6000 entrava a l'estació(no pensava que seria tan fàcil trobar-lo) direcció Hospital de Bellvitge, eren les 15:35 i torn 124.
Al arrivar a Hospital de Bellvitge eren les 16:05 aproximadament (no recordo bé l'hora). Abans de sortir, incidència a la L-1 a causa de terceres persones, això ho han dit per megafonia, uns 10 minuts després hem sortit, però al arrivar a Florida (16:16 aprox.) segona averia, però en 4 minuts sol·lucionat, i per acavar-ho de espatllar el 4000 del davant trigava 2 minuts a sortir de cada estació. Entre cada cosa he arrivat a Catalunya a les 16:49 direcció Fondo, i al final 1 hora i 14 minuts.
Aviu curiosament anava amb ordre: 123(4000)->124(6000)->101(4000).

Sobre l'ATP, el 6000 als pilots laterals, el llum blau estava amb llum i als 4000 esta apagat.
El metro de Barcelona amb motoristes!
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

Miquel wrote:Aviu curiosament anava amb ordre: 123(4000)->124(6000)->101(4000).
Dilluns passat també.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Post by Miquel »

Aquesta setmana encara no hi havia anat, però la setmana pasada com si no portes el número de torn, sempre anava desordenat.
D'ençà avui la sorpresa, però potser la setmana següent ho fan desordenat.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Ho sabeu?

Post by JaMiRo! »

Miquel wrote:Sobre l'ATP, el 6000 als pilots laterals, el llum blau estava amb llum i als 4000 esta apagat.
Suposo que l'ATP/ATO no és instal·lat als 4000, però sí als 6000...Algú ho sap? ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Post by trainman »

A las 21:42 ha pasado por Cerdanyola la 319-240 y a las 21:55 ha pasado una 252 en colores GL de la que no he podido ver el número camino de Sabadell Sud en busca del tercer 6000
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

JaMiRo! wrote: Suposo que l'ATP/ATO no és instal·lat als 4000, però sí als 6000...Algú ho sap? ;)
Esta instal·lat però no configurat. Tots els 4000 disposen de l'equip però no el porten ences fins que no finalitzin les proves
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
User avatar
evarujo
N6
N6
Posts: 187
Joined: Friday 23/03/2007 17:42

Post by evarujo »

trainman wrote:A las 21:42 ha pasado por Cerdanyola la 319-240 y a las 21:55 ha pasado una 252 en colores GL de la que no he podido ver el número camino de Sabadell Sud en busca del tercer 6000
sabes a que hora parten de sabadell hacia BCN? lo digo por subirme al terrado a verlos pasar
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Post by trainman »

Supongo que de Sabadell Sud saldrán más o menos a la misma hora que en las dos ocasiones anteriores, es decir, entre las 00:30 y las 00:40
User avatar
evarujo
N6
N6
Posts: 187
Joined: Friday 23/03/2007 17:42

Post by evarujo »

y entonces que puede tardar en llegar a montcada-manresa, 30min-1h?
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Hem sortit de Sabadell Sud a les 0.15 i hem arribat a Catalunya a la 1.45.

Aquest cop he pogut seguir l'excursió en el 6003 (empès pel 6001 :o ) fins a Santa Eulàlia des de la cabina (es comunicaven amb la cabina operativa del tren que empenyia amb walkies). Hem hagut de posar-nos a contravia des de Espanya, retrocedint per posar-nos a la via costat mar.

Demà dijous comença a circular el 6002.

Aproximadament pel dia 5 s'entrega el 6003 i començarà a circular.

El quart 6000 farà el viatge Sabadell-Pl. Catalunya el 18 de juliol; i el cinquè, el 2 d'agost.
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Post by trainman »

¿Cuál era la 252 que subió para Sabadell Sud? Vi que llevaba colores GL pero no pude ver el número
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Contactes?

Post by JaMiRo! »

victorcasta wrote:Aquest cop he pogut seguir l'excursió en el 6003 (empès pel 6001 :o ) fins a Santa Eulàlia des de la cabina (es comunicaven amb la cabina operativa del tren que empenyia amb walkies). Hem hagut de posar-nos a contravia des de Espanya, retrocedint per posar-nos a la via costat mar.
Contactes? :D
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

trainman wrote:¿Cuál era la 252 que subió para Sabadell Sud? Vi que llevaba colores GL pero no pude ver el número
Era la 252-056.
JaMiRo! wrote:Contactes? :D
JaMiRo(quai), no em facis xerrar més del compte... 8-)


A més a més, algunes curiositats de les que me n'he enterat...

El 6003 va ser grafitejat dimarts a la nit a Sabadell Sud... amb els agents de seguretat privada A DINS!!. La seva excusa va ser que amb el sorolls dels treballs a Sabadell Sud per instal·lar l'ascensor no van sentir res... >:(

Cada transport des de Sabadell Sud fins a Pl. Catalunya, li costa a TMB 6.500 euros, entre personal, lloguer de trens i solc de via. Multiplicat per 10 trens, sumen 65.000 euros... una xifra no gens despreciable...
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”