TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Dues notícies del 6000.
La primera, confirmar que el segon 6000 està de proves. Vist a Catalunya des de l'andana de renfe anant cap a Hospital de Bellvitge sobre les 19:10.
La segona, ja hi ha el tercer 6000 encarrilant-se a Sabadell Sud per al seu trasllat. Quan he passat amb el tren he vist dos cotxes ja posats a la via i un tercer a un camió.
La primera, confirmar que el segon 6000 està de proves. Vist a Catalunya des de l'andana de renfe anant cap a Hospital de Bellvitge sobre les 19:10.
La segona, ja hi ha el tercer 6000 encarrilant-se a Sabadell Sud per al seu trasllat. Quan he passat amb el tren he vist dos cotxes ja posats a la via i un tercer a un camió.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Avui he tornat a anar a buscar el 6000 a Sagrera, avui he anat caminant i tot just validar la targeta el 6000 entrava a l'estació(no pensava que seria tan fàcil trobar-lo) direcció Hospital de Bellvitge, eren les 15:35 i torn 124.
Al arrivar a Hospital de Bellvitge eren les 16:05 aproximadament (no recordo bé l'hora). Abans de sortir, incidència a la L-1 a causa de terceres persones, això ho han dit per megafonia, uns 10 minuts després hem sortit, però al arrivar a Florida (16:16 aprox.) segona averia, però en 4 minuts sol·lucionat, i per acavar-ho de espatllar el 4000 del davant trigava 2 minuts a sortir de cada estació. Entre cada cosa he arrivat a Catalunya a les 16:49 direcció Fondo, i al final 1 hora i 14 minuts.
Aviu curiosament anava amb ordre: 123(4000)->124(6000)->101(4000).
Sobre l'ATP, el 6000 als pilots laterals, el llum blau estava amb llum i als 4000 esta apagat.
Al arrivar a Hospital de Bellvitge eren les 16:05 aproximadament (no recordo bé l'hora). Abans de sortir, incidència a la L-1 a causa de terceres persones, això ho han dit per megafonia, uns 10 minuts després hem sortit, però al arrivar a Florida (16:16 aprox.) segona averia, però en 4 minuts sol·lucionat, i per acavar-ho de espatllar el 4000 del davant trigava 2 minuts a sortir de cada estació. Entre cada cosa he arrivat a Catalunya a les 16:49 direcció Fondo, i al final 1 hora i 14 minuts.
Aviu curiosament anava amb ordre: 123(4000)->124(6000)->101(4000).
Sobre l'ATP, el 6000 als pilots laterals, el llum blau estava amb llum i als 4000 esta apagat.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Ho sabeu?
Suposo que l'ATP/ATO no és instal·lat als 4000, però sí als 6000...Algú ho sap?Miquel wrote:Sobre l'ATP, el 6000 als pilots laterals, el llum blau estava amb llum i als 4000 esta apagat.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Esta instal·lat però no configurat. Tots els 4000 disposen de l'equip però no el porten ences fins que no finalitzin les provesJaMiRo! wrote: Suposo que l'ATP/ATO no és instal·lat als 4000, però sí als 6000...Algú ho sap?
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Hem sortit de Sabadell Sud a les 0.15 i hem arribat a Catalunya a la 1.45.
Aquest cop he pogut seguir l'excursió en el 6003 (empès pel 6001 ) fins a Santa Eulàlia des de la cabina (es comunicaven amb la cabina operativa del tren que empenyia amb walkies). Hem hagut de posar-nos a contravia des de Espanya, retrocedint per posar-nos a la via costat mar.
Demà dijous comença a circular el 6002.
Aproximadament pel dia 5 s'entrega el 6003 i començarà a circular.
El quart 6000 farà el viatge Sabadell-Pl. Catalunya el 18 de juliol; i el cinquè, el 2 d'agost.
Aquest cop he pogut seguir l'excursió en el 6003 (empès pel 6001 ) fins a Santa Eulàlia des de la cabina (es comunicaven amb la cabina operativa del tren que empenyia amb walkies). Hem hagut de posar-nos a contravia des de Espanya, retrocedint per posar-nos a la via costat mar.
Demà dijous comença a circular el 6002.
Aproximadament pel dia 5 s'entrega el 6003 i començarà a circular.
El quart 6000 farà el viatge Sabadell-Pl. Catalunya el 18 de juliol; i el cinquè, el 2 d'agost.
Contactes?
Contactes?victorcasta wrote:Aquest cop he pogut seguir l'excursió en el 6003 (empès pel 6001 ) fins a Santa Eulàlia des de la cabina (es comunicaven amb la cabina operativa del tren que empenyia amb walkies). Hem hagut de posar-nos a contravia des de Espanya, retrocedint per posar-nos a la via costat mar.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Era la 252-056.trainman wrote:¿Cuál era la 252 que subió para Sabadell Sud? Vi que llevaba colores GL pero no pude ver el número
JaMiRo(quai), no em facis xerrar més del compte...JaMiRo! wrote:Contactes?
A més a més, algunes curiositats de les que me n'he enterat...
El 6003 va ser grafitejat dimarts a la nit a Sabadell Sud... amb els agents de seguretat privada A DINS!!. La seva excusa va ser que amb el sorolls dels treballs a Sabadell Sud per instal·lar l'ascensor no van sentir res...
Cada transport des de Sabadell Sud fins a Pl. Catalunya, li costa a TMB 6.500 euros, entre personal, lloguer de trens i solc de via. Multiplicat per 10 trens, sumen 65.000 euros... una xifra no gens despreciable...