FIL OFICIAL: Arribada de l'Alta Velocitat a Barcelona
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Em penso que aquest menyspreu cap a aquesta plataforma és un greu error, i que consti que jo no la recolzo, però dic jo que si poden anar al senat a exposar una cosa i que no se'ls doni la raó, no es podrà dir que no se'ls ha escoltat, més quan, ens agradi o no tenen l'Eixample plena de pancartes i han despertat la simpatia de molts veïns, i això és un fet ens agradi o no.
Per cert, tots aquests col·lectius que tenen altres demandes, és que potser no han estat suficientment escoltats?
Per cert, tots aquests col·lectius que tenen altres demandes, és que potser no han estat suficientment escoltats?
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Sóc veí d'aquesta gent. El túnel de l'AVE passarà uns quants metres a sota de la cadira on estic assegut ara mateix... i continuo pensant el mateix. L'AVE pel litoral és una animalada, i els que ho estan movent tenen (o com a mínim tenien) implicacions directes amb la gent de CiU. Ho afirmo, perquè en conec personalment alguns. I que consti que tinc familiars a dins de CiU, o sigui que no és cap mania personal... però és el que hi ha.josep_serre wrote:ens agradi o no tenen l'Eixample plena de pancartes i han despertat la simpatia de molts veïns, i això és un fet ens agradi o no.
Els mateixos que es manifestaven en contra de l'AVE pel centre de BCN, eren exactament els mateixos que es manifestaven també en contra de l'Àrea Verda, i us puc assegurar que, per exemple, jo he rebut de mans de militants de CiU papers amb recollides de signatures en contra de l'Àrea Verda. Curiosament, també és veritat que conec gent afí al PP que també hi estava embolicada. D'altres partits, ho desconec.
Una altra cosa que puc assegurar, és que el 99% de la gent que dona suport a aquesta plataforma, no sap ni que els trens no porten volant. L'únic que els han dit és que si passa el túner per sota casa seva, és probable que caigui o que, com a mínim, s'esquerdi per tots els costats.
Ja us dic, parlo amb coneixement de causa perquè no sols coneixo alguna gent que els dóna suport sinó que fons i tot tinc familiars que han format part de la campanya, per pura desinformació i populisme.
I una altra cosa. Sí, han fet molt soroll, però us asseguro que a la gran majoria dels veïns que conec, els importa ben poc per on passi l'AVE.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Mmm...
Hola!
Dignament reconeguts?
Com he dit abans, preferència pels companys de Sòria i Teruel...
Salut!
Loyster wrote:Es impressionant la força que te aquell colectiu per tirar endavant la proposta... jo moltes vegades me passegat pel carrer provença prop de la preso Model i allo esta tot ple de pancartes... espero que siguin dignament reconeguts al Senat...
Dignament reconeguts?
Com he dit abans, preferència pels companys de Sòria i Teruel...
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Volviendo al tema de la llegada física de la LAV a BCN, comentar que durante la semana pasada se contruyeron los nuevos macizos de catenaria pegados a las actuales vías de salida de SANTS dirección Tarragona (unos dados enormes de hormigón. Pies bien esta noche se han trasladado los postes que aguantaban antes la catenaria , algunos situados en terreno de METRO L1 (Mercat Nou - Santa Eulalia) y la catenaria y señales ya se sustenta en nuevos macizos. Así pues la plataforma donde se habían levantado las vías ya está libre. Señalar también que se están colocando pilotes a la altura del Pont de la Torrassa de diámetro yo diría superior a 1500mm, me atrevería a decir que de 1750mm. Es decir unos auténticos pilotes. Y están trabajando incluso de noche con luces y focos.
Ja hi ha anuncis a les estacions avisant d'aquesta circumstància. En concret, de servei per carretera entre les vuit del vespre i les vuit del matí.mikado wrote:También me han confirmado (gente de vías) que este fin de semana habrá corte nocturno en la línea de Vilanova en El Prat -Aeroport para poner escapes nuevos.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
De El Punt:
----------------------------------
Foment adjudica la segona fase d'ampliació de l'estació de Sants per 77,8 milions
El Ministeri de Foment ja ha adjudicat la segona fase de les obres d'ampliació de l'estació de Barcelona Sants, amb un pressupost de 77,8 milions d'euros. Aquestes obres, que tenen un termini d'execució de 14 mesos, serviran per preparar l'estació per a l'arribada del TGV. Consisteixen en l'adequació de les vies i les andanes, i en l'augment de la superfície destinada als viatgers. A més, s'ampliarà el nombre de vies i es farà un nou accés al metro i noves sortides d'emergència. També està prevista la renovació i millora de totes les instal·lacions. D'altra banda, el ministeri també va donar llum verd ahir al muntatge del subtram de via entre Olèrdola i Sant Joan Despí. Aquesta actuació, que també forma part de les obres de l'alta velocitat, té un pressupost de 9,2 milions d'euros.
----------------------------------
Foment adjudica la segona fase d'ampliació de l'estació de Sants per 77,8 milions
El Ministeri de Foment ja ha adjudicat la segona fase de les obres d'ampliació de l'estació de Barcelona Sants, amb un pressupost de 77,8 milions d'euros. Aquestes obres, que tenen un termini d'execució de 14 mesos, serviran per preparar l'estació per a l'arribada del TGV. Consisteixen en l'adequació de les vies i les andanes, i en l'augment de la superfície destinada als viatgers. A més, s'ampliarà el nombre de vies i es farà un nou accés al metro i noves sortides d'emergència. També està prevista la renovació i millora de totes les instal·lacions. D'altra banda, el ministeri també va donar llum verd ahir al muntatge del subtram de via entre Olèrdola i Sant Joan Despí. Aquesta actuació, que també forma part de les obres de l'alta velocitat, té un pressupost de 9,2 milions d'euros.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Set mil veïns exigeixen el pas del TGV pel litoral
Set mil veïns exigeixen el pas del TGV pel litoral
Presenten al·legacions per evitar que travessi l'Eixample, on afectaria 905 edificis
Quim Torrent
Set mil veïns de l'Eixample agrupats en la plataforma AVE pel Litoral han presentat al·legacions per impedir el pas del TGV pel centre de Barcelona.
Fent honor al seu nom, el que va presentar ahir la plataforma és una esmena total del projecte i la demanda de recuperació del traçat pel litoral.
Malgrat que és un canvi total de projecte, les al·legacions s'han fet sobre el traçat des de la Sagrera al nus de la Trinitat. L'estudi informatiu d'aquest traçat ja dóna per fet que el tren arribarà a la Sagrera pel carrer Mallorca, cosa que indigna els membres de la plataforma, ja que en cap cas està aprovat. Cal recordar que l'estudi informatiu del pas pel centre de la ciutat s'havia de publicar aquest mes de febrer, però hi ha un desencontre entre el govern, Foment i l'Ajuntament a l'hora de consensuar una alternativa.
L'obstacle a evitar és la Sagrada Família, per no danyar-ne els fonaments. I aquest és el punt on topen veïns i administracions. "El que no és bo per a la Sagrada Família, no pot ser bo per als 905 edificis que afectaria el tram de Sants a la Sagrera", va explicar el portaveu de la plataforma, Pedro Vallejo. El principal problema són els edificis que hi ha a prop del temple, on el tren previsiblement passarà per sota. En aquest sentit, Vallejo va avisar que hi ha edificis amb més de cent anys d'antiguitat que no podran suportar les vibracions provocades per la construcció del túnel.
La plataforma demana recuperar el traçat que va defensar l'Ajuntament abans de l'any 2000, que uniria Sants amb la Sagrera, passant per Can Tunis i l'Estació de França.
AVUI - 17-02-2006
Presenten al·legacions per evitar que travessi l'Eixample, on afectaria 905 edificis
Quim Torrent
Set mil veïns de l'Eixample agrupats en la plataforma AVE pel Litoral han presentat al·legacions per impedir el pas del TGV pel centre de Barcelona.
Fent honor al seu nom, el que va presentar ahir la plataforma és una esmena total del projecte i la demanda de recuperació del traçat pel litoral.
Malgrat que és un canvi total de projecte, les al·legacions s'han fet sobre el traçat des de la Sagrera al nus de la Trinitat. L'estudi informatiu d'aquest traçat ja dóna per fet que el tren arribarà a la Sagrera pel carrer Mallorca, cosa que indigna els membres de la plataforma, ja que en cap cas està aprovat. Cal recordar que l'estudi informatiu del pas pel centre de la ciutat s'havia de publicar aquest mes de febrer, però hi ha un desencontre entre el govern, Foment i l'Ajuntament a l'hora de consensuar una alternativa.
L'obstacle a evitar és la Sagrada Família, per no danyar-ne els fonaments. I aquest és el punt on topen veïns i administracions. "El que no és bo per a la Sagrada Família, no pot ser bo per als 905 edificis que afectaria el tram de Sants a la Sagrera", va explicar el portaveu de la plataforma, Pedro Vallejo. El principal problema són els edificis que hi ha a prop del temple, on el tren previsiblement passarà per sota. En aquest sentit, Vallejo va avisar que hi ha edificis amb més de cent anys d'antiguitat que no podran suportar les vibracions provocades per la construcció del túnel.
La plataforma demana recuperar el traçat que va defensar l'Ajuntament abans de l'any 2000, que uniria Sants amb la Sagrera, passant per Can Tunis i l'Estació de França.
AVUI - 17-02-2006
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
Re: Set mil veïns exigeixen el pas del TGV pel litoral
Osti, no sabia que s'han de derruir 905 edificis pel tunel de l'ave.abegot wrote:Set mil veïns exigeixen el pas del TGV pel litoral
Presenten al·legacions per evitar que travessi l'Eixample, on afectaria 905 edificis
A quants edificis "afecten" les linies i obres del metro existents. A quants edificis "afecten" el clavegueram antic i en obres. A quants edificis "afecten" els cursos d'aigues subterrànees.
Re: Set mil veïns exigeixen el pas del TGV pel litoral
S'han de derruirsequera wrote:Osti, no sabia que s'han de derruir 905 edificis pel tunel de l'ave.abegot wrote:Set mil veïns exigeixen el pas del TGV pel litoral
Presenten al·legacions per evitar que travessi l'Eixample, on afectaria 905 edificis
A quants edificis "afecten" les linies i obres del metro existents. A quants edificis "afecten" el clavegueram antic i en obres. A quants edificis "afecten" els cursos d'aigues subterrànees.
Amant de les 1000
Re: Set mil veïns exigeixen el pas del TGV pel litoral
No!!!Loyster wrote:S'han de derruirsequera wrote:Osti, no sabia que s'han de derruir 905 edificis pel tunel de l'ave.abegot wrote:Set mil veïns exigeixen el pas del TGV pel litoral
Presenten al·legacions per evitar que travessi l'Eixample, on afectaria 905 edificis
A quants edificis "afecten" les linies i obres del metro existents. A quants edificis "afecten" el clavegueram antic i en obres. A quants edificis "afecten" els cursos d'aigues subterrànees.
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
AVE por Aragón, cercanías por Diagonal
Hola,
Reitero lo que siempre vengo comentando... hay tiempo perfectamente para realizar lo que se debe sin tocar nada de nada, respetando los plazos, respetano la llegada del AVE a Barcelona, respetando la calle Provenza y el resto del Ensanche, que de cualquier forma no se verá afectado por el túnel del AVE, pero por lo menos esta gente se callaría la boca:
- Llegada del AVE a Sants
- Llegada del AVE por el by pass del Vallés a la Sagrera
- Posible estación del AVE en el Vallés
- Aplazamiento de la unión de Sants y Sagrera por Barcelona mediante AVE
- Unión de Sants y Sagrera solamente mediante cercanías
- Cercanías al aeropuerto
- Actuaciones necesarias para vertebrar cercanías a través de la Diagonal de punta a punta
- Una vez acabado el túnel de Diagonal, actuaciones necesarias para adecuar el túnel de Aragón como unión urbana entre Sants y Sagrera
- Mientras esto dura, AVE llegando a Sants/Aeropuerto por un lado y a Vallés/Sagrera por el otro dejando a cercanías el recorrido urbano y al aeropuerto
Saludos,
Sergio
PD: No solamente sí que se puede, sino que encima es lo que se debe...
Reitero lo que siempre vengo comentando... hay tiempo perfectamente para realizar lo que se debe sin tocar nada de nada, respetando los plazos, respetano la llegada del AVE a Barcelona, respetando la calle Provenza y el resto del Ensanche, que de cualquier forma no se verá afectado por el túnel del AVE, pero por lo menos esta gente se callaría la boca:
- Llegada del AVE a Sants
- Llegada del AVE por el by pass del Vallés a la Sagrera
- Posible estación del AVE en el Vallés
- Aplazamiento de la unión de Sants y Sagrera por Barcelona mediante AVE
- Unión de Sants y Sagrera solamente mediante cercanías
- Cercanías al aeropuerto
- Actuaciones necesarias para vertebrar cercanías a través de la Diagonal de punta a punta
- Una vez acabado el túnel de Diagonal, actuaciones necesarias para adecuar el túnel de Aragón como unión urbana entre Sants y Sagrera
- Mientras esto dura, AVE llegando a Sants/Aeropuerto por un lado y a Vallés/Sagrera por el otro dejando a cercanías el recorrido urbano y al aeropuerto
Saludos,
Sergio
PD: No solamente sí que se puede, sino que encima es lo que se debe...
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Re: AVE por Aragón, cercanías por Diagonal
Posible no, es que debe de haber una. O mejor dejamos que se colapsen todas las estaciones de Barcelona?Santfeliuenc wrote:- Posible estación del AVE en el Vallés
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
De l'AVUI:
--------------------------------
Set mil veïns exigeixen el pas del TGV pel litoral
Presenten al·legacions per evitar que travessi l'Eixample, on afectaria 905 edificis
Quim Torrent
Set mil veïns de l'Eixample agrupats en la plataforma AVE pel Litoral han presentat al·legacions per impedir el pas del TGV pel centre de Barcelona. Fent honor al seu nom, el que va presentar ahir la plataforma és una esmena total del projecte i la demanda de recuperació del traçat pel litoral.
Malgrat que és un canvi total de projecte, les al·legacions s'han fet sobre el traçat des de la Sagrera al nus de la Trinitat. L'estudi informatiu d'aquest traçat ja dóna per fet que el tren arribarà a la Sagrera pel carrer Mallorca, cosa que indigna els membres de la plataforma, ja que en cap cas està aprovat. Cal recordar que l'estudi informatiu del pas pel centre de la ciutat s'havia de publicar aquest mes de febrer, però hi ha un desencontre entre el govern, Foment i l'Ajuntament a l'hora de consensuar una alternativa.
L'obstacle a evitar és la Sagrada Família, per no danyar-ne els fonaments. I aquest és el punt on topen veïns i administracions. "El que no és bo per a la Sagrada Família, no pot ser bo per als 905 edificis que afectaria el tram de Sants a la Sagrera", va explicar el portaveu de la plataforma, Pedro Vallejo. El principal problema són els edificis que hi ha a prop del temple, on el tren previsiblement passarà per sota. En aquest sentit, Vallejo va avisar que hi ha edificis amb més de cent anys d'antiguitat que no podran suportar les vibracions provocades per la construcció del túnel.
La plataforma demana recuperar el traçat que va defensar l'Ajuntament abans de l'any 2000, que uniria Sants amb la Sagrera, passant per Can Tunis i l'Estació de França.
---------------------------------
Comentaro: Aish, quina paciència amb aquesta gent, que per molt que se'ls digui que no té ni cap ni peus el que proposen, no hi ha manera que baixin del burro. I pensar que la majoria són veïns meus...
--------------------------------
Set mil veïns exigeixen el pas del TGV pel litoral
Presenten al·legacions per evitar que travessi l'Eixample, on afectaria 905 edificis
Quim Torrent
Set mil veïns de l'Eixample agrupats en la plataforma AVE pel Litoral han presentat al·legacions per impedir el pas del TGV pel centre de Barcelona. Fent honor al seu nom, el que va presentar ahir la plataforma és una esmena total del projecte i la demanda de recuperació del traçat pel litoral.
Malgrat que és un canvi total de projecte, les al·legacions s'han fet sobre el traçat des de la Sagrera al nus de la Trinitat. L'estudi informatiu d'aquest traçat ja dóna per fet que el tren arribarà a la Sagrera pel carrer Mallorca, cosa que indigna els membres de la plataforma, ja que en cap cas està aprovat. Cal recordar que l'estudi informatiu del pas pel centre de la ciutat s'havia de publicar aquest mes de febrer, però hi ha un desencontre entre el govern, Foment i l'Ajuntament a l'hora de consensuar una alternativa.
L'obstacle a evitar és la Sagrada Família, per no danyar-ne els fonaments. I aquest és el punt on topen veïns i administracions. "El que no és bo per a la Sagrada Família, no pot ser bo per als 905 edificis que afectaria el tram de Sants a la Sagrera", va explicar el portaveu de la plataforma, Pedro Vallejo. El principal problema són els edificis que hi ha a prop del temple, on el tren previsiblement passarà per sota. En aquest sentit, Vallejo va avisar que hi ha edificis amb més de cent anys d'antiguitat que no podran suportar les vibracions provocades per la construcció del túnel.
La plataforma demana recuperar el traçat que va defensar l'Ajuntament abans de l'any 2000, que uniria Sants amb la Sagrera, passant per Can Tunis i l'Estació de França.
---------------------------------
Comentaro: Aish, quina paciència amb aquesta gent, que per molt que se'ls digui que no té ni cap ni peus el que proposen, no hi ha manera que baixin del burro. I pensar que la majoria són veïns meus...
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT