Re: L'AVE Barcelona - Madrid ja és aquí!!!!!!!!!!!!
Posted: Saturday 21/02/2009 12:35
Val no hi havia caigut: Les tàctiques empresarials... gràcies . Ara, encara així, és una empresa del govern
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Teòricament, no. És una empresa privada que opera amb contractes-programa subscrits entre el govern i ella mateixa pel que fa a la realització de serveis públics (rodalia i regionals), però que es regeix per les lleis del mercat en les relacions de llarga distància.tren250 wrote:Ara, encara així, és una empresa del govern
Aqui tens un video de TV3:metring wrote:Algú va veure la festa a Sants? Jo només vaig poder veure 3 actors amb micrófons tipus Madonna, perseguint a la gent
És un ens públic, no és cap tipus de societat mercantil.Guigui wrote:Teòricament, no. És una empresa privadatren250 wrote:Ara, encara així, és una empresa del govern
No. Per això hi ha allò que popularment és conegut com a "distància a vol d'ocell".Los 610,8 Km que separan a Madrid y Barcelona en AVE y avión
A la SNCF ja ho fan. Es diu espai iDZen. De la seva web:tren250 wrote:Avión frente a AVE. Un año de competencia.
13:02 24-02-2009
[...]Por ejemplo, en el AVE debería haber un vagón en que se prohíba usar el móvil o de prohibido hablar. Una vez me tocó detrás a un loro que no paró de hablar en las dos horas y media. Todo llegará.
Font: http://blogs.expansion.com/blogs/web/sa ... Post=52099
Altra cop la anomenada ''barrera ferroviària''. Tant necessari és soterrar les vies al pas de l'Hospitalet? Aquesta mania de gastar diners innecesàriament per fer obres absurdes que no serveixen de res.metring wrote:'alcaldessa de L'Hospitalet ha recordat que el Ministeri de Foment treballa en el projecte pel soterrament de les vies de Renfe al seu pas per L'Hospitalet (tant de la línia de Vilafranca com de la de Vilnova) i ha avançat que les obres començaran per la zona de Bellvitge i el Gornal.
El que és necessari és l'intercanviador de la Torrassa i el salt de moltó que s'hi ha de fer. I per dur la línia de Vilanova fins a la Torrassa, o soterrem o ens carreguem els edificis que ja hi ha construits...tren250 wrote:Altra cop la anomenada ''barrera ferroviària''. Tant necessari és soterrar les vies al pas de l'Hospitalet? Aquesta mania de gastar diners innecesàriament per fer obres absurdes que no serveixen de res.
llegeix una mica i t'enteraràs del contraritren250 wrote:I quan hi van haver les obres de l'AVE van haver-hi cases les quals van quedar la seva superestructura molt afectades. Jo, encara no he sentit a parlar d'indemnitzacions de cara a les famíles que han tingut problemes d'aquest estil (i altres coses que ha provocat aquestes obres).
Això, això! Que no falti la propaganda barata: pantalons Trussardi pel davant, cul a l'aire pel darrere!Los trenes AVE que circulan en el corredor Madrid - Zaragoza - Barcelona, forman parte de la que será en el 2010 la flota de trenes más moderna de Europa, tal y como subraya la UNIFE (Unión de Industrias Ferroviarias Europeas).