Page 9 of 10
Re: Seguiment unitats 211 FGC
Posted: Monday 27/01/2014 23:45
by oriolp13
No és cap d'aquestes càmeres, ja que es l'estació ALABAUS INFERIOR.
Difícil no és d'arribar-hi, ja que es va per un caminet que és una pista blava, però no gaire ample. Això sí, a la zona d'Alabaus les pistes són vermelles, així que sinó en saps una mica millor no ficar-s'hi molt....Per tornar d'Alabaus hi ha pistes blaves també. Tot i això et recomano que miris el mapa (
http://hivern.lamolina.cat/contingut/pl ... pistes_55/), i està situada a l'esquerra del puntet on comença el TSD. ALABAUS, on conflueixen dos pistes vermelles i una blava al mapa, al final del half-pipe. Si arribes a Alabaus pots deixar els esquís al bar i arribar-t'hi caminant o pujar per el telecadira i baixar per la pista vermella (9-Alabau) fins a arribar a la UT esquiant.
Re: Seguiment unitats 211 FGC
Posted: Tuesday 17/02/2015 12:28
by davida
Us imagineu una 211 de Fgc remolcada per una locomotora a Vapor?
No es un somni, es una realitat
http://youtu.be/vmGSGna_TiI
Re: Seguiment unitats 211 FGC
Posted: Tuesday 17/02/2015 13:32
by Renfe445
Són les 211 que es van portar cap allà per transformar-les completament a trens turístics.
És que m'he de fixar molt bé per poder-les reconèixer!
Re: Seguiment unitats 211 FGC
Posted: Saturday 14/11/2015 20:13
by raulitinbcn
Re: Seguiment unitats 211 FGC
Posted: Saturday 14/11/2015 20:29
by Ganz
Bé, em reservaria la meva opinió, però necessito expressar-la...
En primer lloc, gràcies per la fotografia.
D'una banda, és una desgràcia que existeixin persones que poques coses més tenen per fer a la vida que fer l'animal. Aquesta unitat 211 fou el resultat d'un gran treball per part de qui la construí, un gran esforç financer pel destinatari, un símbol de renovació del "Carrilet" a Catalunya amb la nova i flamant empresa FGC. Responsabilitat dels vàndals per destrossar un objecte de valor apreciable, en molts casos pagat en part amb els impostos dels pares dels vàndals, però també ds l'empresa propietària, FGC, per descuidar de manera tant negligent el seu patrimoni.
FGC: Excel•lent en la gestió de la preservació de les unitats sèrie 111, però una vergonya pel que fa a les 211. Em temo que succeïrà una cosa semblant al que va passar amb TMB i les 1000/1100 del Metro... només que les 111 correran millor sort que les 1100 i, en cap moment, s'ha mostrat intenció de preservar per l'inventari del patrimoni històric de l'empresa, fins on arriben els meus coneixements, cap unitat de la sèrie que impulsà un abans i un després en el "Carrilet".
Re: Seguiment unitats 211 FGC
Posted: Saturday 14/11/2015 20:32
by metring
Disculpeu, però no està permès publicar fotos de trens grafitejats, no els volem fer publicitat als qui enmarranen els trens.
Re: Seguiment unitats 211 FGC
Posted: Saturday 14/11/2015 20:45
by fgc113
metring wrote:Disculpeu, però no està permès publicar fotos de trens grafitejats, no els volem fer publicitat als qui enmarranen els trens.
Doncs hi ha diverses fotografies de trens grafitejats publicades per part d'un dels administradors a un fil sobre els Civia...
Re: Seguiment unitats 211 FGC
Posted: Saturday 14/11/2015 20:55
by Renfe445
Pero una cosa es la 211 que dejaron en La Molina de pedestal, que le quitaron los equipos eléctricos, y otra son la (o las, no sé si hay más de una) 211 guardadas en Martorell.
Re: Seguiment unitats 211 FGC
Posted: Saturday 14/11/2015 20:58
by Ganz
Renfe445 wrote:Pero una cosa es la 211 que dejaron en La Molina de pedestal, que le quitaron los equipos eléctricos, y otra son la (o las, no sé si hay más de una) 211 guardadas en Martorell.
Las de Martorell, según se lee, no están completas mecánicamente hablando. En Avilés (FEVE) queda una de tres coches.
Re: Seguiment unitats 211 FGC
Posted: Saturday 14/11/2015 21:21
by Renfe445
Ganz wrote:Renfe445 wrote:Pero una cosa es la 211 que dejaron en La Molina de pedestal, que le quitaron los equipos eléctricos, y otra son la (o las, no sé si hay más de una) 211 guardadas en Martorell.
Las de Martorell, según se lee, no están completas mecánicamente hablando. En Avilés (FEVE) queda una de tres coches.
Y entonces qué se han hecho de los equipos de la 211 pedestal?
Re: Seguiment unitats 211 FGC
Posted: Saturday 14/11/2015 21:49
by victorromo99
En Pl. Espanya hay otra apartada
Re: Seguiment unitats 211 FGC
Posted: Saturday 14/11/2015 21:57
by Ganz
Desconocía de la existencia de una 211 en Pl.España todavía, muchas gracias por la información.
Los equipos de estas otras 211 han servido como repuestos para sus hermanas de ancho UIC 111.
Re: Seguiment unitats 211 FGC
Posted: Saturday 14/11/2015 22:42
by metring
fgc113 wrote:metring wrote:Disculpeu, però no està permès publicar fotos de trens grafitejats, no els volem fer publicitat als qui enmarranen els trens.
Doncs hi ha diverses fotografies de trens grafitejats publicades per part d'un dels administradors a un fil sobre els Civia...
Digues si us plau quin és i les treiem.
Re: Seguiment unitats 211 FGC
Posted: Saturday 14/11/2015 23:08
by fgc113
metring wrote:fgc113 wrote:metring wrote:Disculpeu, però no està permès publicar fotos de trens grafitejats, no els volem fer publicitat als qui enmarranen els trens.
Doncs hi ha diverses fotografies de trens grafitejats publicades per part d'un dels administradors a un fil sobre els Civia...
Digues si us plau quin és i les treiem.
Aquest és:
http://transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=7620.
Re: Seguiment unitats 211 FGC
Posted: Sunday 15/11/2015 10:16
by metring
Em diuen que el fil és d'abans de que s'apliqués la norma, que pot haver algun cas més, però que la norma no té efecte retroactiu.
Re: Seguiment unitats 211 FGC
Posted: Sunday 15/11/2015 16:01
by ferroviario_catalan
Ganz wrote:Desconocía de la existencia de una 211 en Pl.España todavía, muchas gracias por la información.
Los equipos de estas otras 211 han servido como repuestos para sus hermanas de ancho UIC 111.
La 211 de plaza espanya, está completa y "operativa", no le falta ningún equipo y está en buenas condiciones interior como exteriormente. Lo que no entiendo es porqué está allí en esa vía foso, y no en martorell...
Re: Seguiment unitats 211 FGC
Posted: Sunday 15/11/2015 16:15
by Miquel
ferroviario_catalan wrote:Ganz wrote:Desconocía de la existencia de una 211 en Pl.España todavía, muchas gracias por la información.
Los equipos de estas otras 211 han servido como repuestos para sus hermanas de ancho UIC 111.
La 211 de plaza espanya, está completa y "operativa", no le falta ningún equipo y está en buenas condiciones interior como exteriormente. Lo que no entiendo es porqué está allí en esa vía foso, y no en martorell...
Estarà més protegida i els hi deu fer menys nosa que a les cotxeres, ves a saber.
Re: Seguiment unitats 211 FGC
Posted: Sunday 15/11/2015 18:08
by victorromo99
Alomejor la tienen por si en algun momento les falta material, véase el caso de las 111 que las resucitaron cuando llevaban meses apartadas...
Re: Seguiment unitats 211 FGC
Posted: Sunday 15/11/2015 20:00
by Ganz
Es una excelente noticia, entonces.
En España, quedan 5 unidades de la serie 211 entonces:
-Han sobrevivido las tres con dos coches. Una se encuentra en La Molina, las otras dos en Martorell.
-Hay una de tres coches en Avilés (FEVE) que no ha sido transformada ni parece que vaya a serlo.
-Asimismo, se conserva otra unidad de tres coches en Pl.España.
Presupongo que el resto se han transformado y vendido a Ecuador...
No controlo el tema de las numeraciones, pero sí que las de dos coches son la 08, 09 y 10.
Re: Seguiment unitats 211 FGC
Posted: Sunday 15/11/2015 21:02
by Renfe445
Yo sólo contaría las 211 que no están tocadas, que estén completas.