Realment TMB s'ha pres vacances, i ha deixat a 4 inutils al capdavant.
Amb tot el sarau, aquesta noia té raó, no era més barat i senzill fer que els autobusos fesin el trajecte de la L5??????
I amb l'autobús igual, el desviament de la línia 10 per vorejar el Túnel de la Rovira ha estat Demencial.
Re: Propers talls del metro
Posted: Sunday 30/08/2009 17:51
by metring
Carta crítica sobre el servei substitutori de la L5, a Can Boixeres:
MERCÈ ILLA | Barcelona | 30/08/2009 | Actualizada a las 16:45 | Participación
M'agradaria saber qui ha estat el que ha dissenyat l'enllaç des de l'estació de Can Boixeres a Collblanc de la línea 5 de metro amb motiu de les obres que s'estan realitzant per la millora de la xarxa.
M'explico: Agafo el metro a Sant Ildefons, em fan baixar a la següent parada, Can Boixeres. Allà espero una estona per agafar un autobús que em porta de nou a Sant Ildefons, (al·lucino!) per més tard portar-me, tot passant per Can Vidalet, a Pubilla Cases. I aquí s'acaba el recorregut. Haig de caminar una mica i agafar un altre autobús que em portarà a Colblanc per enllaçar de nou amb la Línea 5 de metro. Tot plegat, tres quarts d'hora.
Pregunto: no hi ha manera de que la llançadora ens porti directament des de Can Boixeres a Collblanc sense fer tot aquest enrenou? Truco a TMB per informar-me del per què s'ha fet així i la seva resposta és que: No, no Sí que hi ha una llançadora que va directament des de Can Boixeres a Collblanc. Que estic equivocada perquè des de la central d'autobusos així els hi han comunicat.
Com que no hi ha manera de fer-li entendre a aquesta persona que no, que no estic equivocada, ja que acabo de fer el trajecte, demano per un superior per donar avís de que la informació que tenen és errònia, em tenen 5 minuts escoltant una música horrorosa per dir-me que no hi cap superior, que està de vacances i no se sap quan tornarà.
Fins ara érem quatre gats, veurem que passarà el proper dilluns quan tothom torni de vacances.
Re: Propers talls del metro
Posted: Monday 31/08/2009 10:02
by Trenscat
metring wrote:Carta crítica sobre el servei substitutori de la L5, a Can Boixeres:
MERCÈ ILLA | Barcelona | 30/08/2009 | Actualizada a las 16:45 | Participación
M'agradaria saber qui ha estat el que ha dissenyat l'enllaç des de l'estació de Can Boixeres a Collblanc de la línea 5 de metro amb motiu de les obres que s'estan realitzant per la millora de la xarxa.
M'explico: Agafo el metro a Sant Ildefons, em fan baixar a la següent parada, Can Boixeres. Allà espero una estona per agafar un autobús que em porta de nou a Sant Ildefons, (al·lucino!) per més tard portar-me, tot passant per Can Vidalet, a Pubilla Cases. I aquí s'acaba el recorregut. Haig de caminar una mica i agafar un altre autobús que em portarà a Colblanc per enllaçar de nou amb la Línea 5 de metro. Tot plegat, tres quarts d'hora.
Pregunto: no hi ha manera de que la llançadora ens porti directament des de Can Boixeres a Collblanc sense fer tot aquest enrenou? Truco a TMB per informar-me del per què s'ha fet així i la seva resposta és que: No, no Sí que hi ha una llançadora que va directament des de Can Boixeres a Collblanc. Que estic equivocada perquè des de la central d'autobusos així els hi han comunicat.
Com que no hi ha manera de fer-li entendre a aquesta persona que no, que no estic equivocada, ja que acabo de fer el trajecte, demano per un superior per donar avís de que la informació que tenen és errònia, em tenen 5 minuts escoltant una música horrorosa per dir-me que no hi cap superior, que està de vacances i no se sap quan tornarà.
Fins ara érem quatre gats, veurem que passarà el proper dilluns quan tothom torni de vacances.
És la mateixa carta repetida pel què vec. El problema és que la gent s'hauria d'informar i buscar recorreguts alternatius al pur bus substitutori agafant Rodalies, L1 o Tramvia però ja se sap que normalment els costa canviar el xip i encara que potser al final vagin a Pl.Catalunya i per tant anar més ràpid agafant Rodalies a Cornellà seguiran anant a Can Boixeres, agafant 2 busos substitutoris i després L5 novament...
Dilluns es restableix el servei a la línia 11 després de completar el tancament automatitzat d'andanes
A partir de dilluns, 7 de setembre, el servei de metro de l’L11 quedarà restablert, un cop acabats els treballs d’implantació del nou sistema de conducció automàtica.
L’actuació ha consistit en la col·locació de portes de tancament d’andanes a les estacions de Casa de l’Aigua i Ciutat Meridiana, i en la instal·lació de la tecnologia necessària pel funcionament del metro automàtic.
Així, quatre estacions de l’L11 ja compten amb portes d’andana. Amb l’adaptació d’aquestes dues estacions, es completa la instal·lació del nou sistema a tota l’L11. Durant aquest mes de setembre s’iniciarà una fase de proves per verificar el bon funcionament del sistema, amb la previsió que entri en servei a finals d’any. L’actuació ha comportat una inversió total d’1,5 MEUR.
El Departament de Política Territorial i Obres Públiques ha completat aquest estiu els treballs d’implantació del nou sistema de conducció automàtica a l’L11. És per això que a partir de les cinc del matí de dilluns, 7 de setembre, el servei en aquesta línia quedarà completament restablert.
Re: Quines mostres d'incivisme heu vist als Transports publics?
Posted: Tuesday 08/09/2009 17:46
by MetroBCN
Aquesta si que es bona.
L'altre dia vaig agafar un bus especial d'aquest que fan el recorregut (entre cometes) de Can Boixeres a Collblanc.
L'autobus no era un de cuc, si no un normal. Como els autobusos sub-urbans.
Vaig agafar l'autobus a Rambla Just Oliveres. A la parada, hi era tot ple. Vé l'autobus.
Surten menys de 5 persones, i entren el doble. L'autobus, ja ple, no tenia ni aire acondicionat, i, a més a més, una señora de davant meu (ja que no es pidia moure), li va dir al conductor que si podia donarli els fulls de reclamació, per dues raóns:
1-Estava molt enfadada per com havien posat els autobusos, ja que per anar de Can Boixeres a Can Vidalet tens que anar a La Rambla Just O., pujar per Can Serra y anar a Can Vidalet. I tens que agafar un altre autobus.
2-Hi erem el doble de la capacitat que el autobus pot, i sense aire acondicionat. Ni una finestra.
Comento:
Jo estic TOTALMENT d'acord ab questa señora, i amb les dues raóns.
La primera, jo visc a Can Boi. i tinc que anar a Can Vid. casi sempre. I ara tinc que gafar l'autobus de marres per que em baixi a Can Serra y torni a pujar. Tant costa portar l'autobus que surti de Can Boixeres, vagi per la Ronda y surti? Per que no ho fan? A no, tinc que anar a Can Serra, o bé, agafar un altre autobus fins al TRAM i baixar.
Vosaltres, segurament, ho direu en contra, aixó dels autobusos. Pero poseu-vos cada dia en el Autobus i donar la volteta aquesta.
Re: Propers talls del metro
Posted: Tuesday 08/09/2009 20:23
by mikado
Por no hablar del cuidado y mantenimiento de los buses. Las fotos adjuntas son de un B3 que he llevado delante desde Sant Ildefons a Rambla Just oliveras, la fumareda era importante y la limpieza inexistente. Desde dentro no se veía lo que había fuera y desde fuera no veíamos a los de dentro. tanto cuesta una limpieza con una manguerita de vez en cuando??? Daba la sensación de Bombay o Nueva Delhi.
Re: Propers talls del metro
Posted: Wednesday 09/09/2009 21:50
by canalcole
Doneu-li una ullada al tema del dia a la web de BCN:
Els Portaveus del Blog Barcelona s'han apropat a la Línia 11 del metro per veure les millores que s'han fet aquest estiu. Utilitzes aquesta línia? Què et sembla?
Digues la teva al Blog Barcelona!
Re: Propers talls del metro
Posted: Wednesday 09/09/2009 22:57
by metring
De moment, un comentari:
Estil familiar
Posted: Wednesday 09/09/2009 23:19
by Guigui
Podria ser ben bé d'algun foraire.
Re: Propers talls del metro
Posted: Wednesday 09/09/2009 23:54
by Busman
Miquel wrote:Realment TMB s'ha pres vacances, i ha deixat a 4 inutils al capdavant.
Amb tot el sarau, aquesta noia té raó, no era més barat i senzill fer que els autobusos fesin el trajecte de la L5??????
I amb l'autobús igual, el desviament de la línia 10 per vorejar el Túnel de la Rovira ha estat Demencial.
Oh! Ja ho diu als plafons informatius i a les enganxines de les línies:
"A l'estiu, reducció parcial del servei"
Igual que fa 30 anys perquè, clar, la societat d' avui és com la de llavors i a l' estiu només treballen cuatre arreplegats.
Restablerta la línia L5 de metro entre Vilapiscina i Horta
publicat el 17/09/2009 a les 18:57 h. Redacció bcn.cat
Han acabat les obres de connexió i perllongament de la línia
Un cop acabades les obres de connexió amb el perllongament de la línia 5 de metro fins a la Vall d'Hebron, el servei en aquesta línia entre Vilapiscina i Horta queda restablert a partir de divendres dia 18 de setembre.
Les obres, executades durant el mes d'agost per la Generalitat, han permès connectar l'actual cua de maniobres d'Horta amb el nou tram de túnel del perllongament de la L5 fins a la Vall d'Hebron, que es preveu posar en servei l'any vinent.
Aquests treballs inclouen la demolició feta del mur frontal de la cua de maniobres per executar la connexió.
Re: Propers talls del metro
Posted: Saturday 19/09/2009 11:45
by Miquel
Informo:
Els trens surten cap a Cornellà desde la via direcció Vall d'Hebron.
Els motoristes no tenien idea de per que no es podia fer el canvi a dins, la majoria deien que havien retirat el canvi d'agulles (cosa que pot ser, ja que a la imatge que va posar El Llop, les vies no hi eren), altres deien que no havien posat la catenària.
Suposo que si aixó es prolonga gaire, la L5 treurà un parell de torns a Hora Punta.
Re: Propers talls del metro
Posted: Saturday 19/09/2009 12:15
by El LLOP
la via està tota instalada, el que falta es col.locar tota l'electrònica de la via, circuits de via, canvi de l'enclavament, etc. L'agulla nova està instalada i va a l'inrevés de com estava situada a més que està més al fons de la maniobra. I pel que dius dels serveis, des de l'inici de setembre, amb el canvi de serveis, s'han suprimit 3 trens a la L5.
Re: Propers talls del metro
Posted: Saturday 19/09/2009 12:22
by wefer
El LLOP wrote:s'han suprimit 3 trens a la L5.
Aquesta supressió és amb caràcter definitiu o únicament mentre durin els treballs per acabar les instal·lacions?
Re: Propers talls del metro
Posted: Saturday 19/09/2009 12:26
by El LLOP
en principi fins a la normalització del servei a Horta, però al meu parer, es mantindrà fins a la normalització de la línia al novembre per evitar la sobrecàrrega de trens a la línia.
Missatges traslladats
Posted: Thursday 01/10/2009 11:55
by Guigui
He traslladat els darrers missatges relacionats amb la nova estació "Ernest Lluch" al fil creat a l'efecte on, a més, ja hi havia exactament el primer d'aquests missatges.
Re: Missatges traslladats
Posted: Thursday 01/10/2009 16:47
by retired44
Guigui wrote:He traslladat els darrers missatges relacionats amb la nova estació "Ernest Lluch" al fil creat a l'efecte on, a més, ja hi havia exactament el primer d'aquests missatges.
Ok Guigui. Puse el mensaje en ambos hilos porque lo consideré tan relacionado con los cortes y su reanudación de servicio como con el hilo de la estación, pero como este último se había quedado reducido a las discusiones sobre el nombre de la estación, creí que se habría extinguido a raiz de la certificación oficial de su nombre.
Seguiremos sus vicisitudes en el otro hilo.
Publicació de missatges
Posted: Thursday 01/10/2009 16:52
by Guigui
Quan es publica un missatge, n'hi ha prou amb fer-ho en un sol lloc. El Fòrum permet desviar-se fins a cert punt del tema, sempre que no s'acabi perdent de vista.
Re: Propers talls del metro
Posted: Friday 06/11/2009 20:28
by retired44
Ya hay aviso oficial de TMB de la reanudación total del servicio en L5 a partir del martes 10.
La Pau-Pep Ventura, tallat del 27.3. al 5.4.
Posted: Wednesday 17/03/2010 12:58
by Guigui
Segons anuncia la megafonia al metro, el tram La Pau-Pep Ventura estarà tallat del 27 de març al 5 d'abril (ambdós inclosos) per obres d'infraestructura. Durant aquest període, hi haurà servei substitutori de bus.
Al web de TMB no he sabut trobar informació sobre el tema.